روايات

رواية ارهقتني عيونها الفصل السادس عشر 16 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها الفصل السادس عشر 16 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها البارت السادس عشر

رواية ارهقتني عيونها الجزء السادس عشر

ارهقتني عيونها
ارهقتني عيونها

رواية ارهقتني عيونها الحلقة السادسة عشر

وقف أمامها بحب وهو يفتح العلبه لتندصم ريتال بخاتم من الماس رقيق جدا
اخرج الخاتم ووضعه في يدها وهو ينظر لها بعشق=كان نفسي ادهولك قبل كده بس حسيت انو ده الوقت المناسب
اخذه يدها وهو يقبلها بعشق ويستنشق راحتها بعشق قائلا=بحبك يا ريتالي
لتدمع عيون ريتال بفرحه وهي تبتسم=فريد ده جميل اوووي بس مش غالي
فريد بحب وهو يبعد خصلاتها الشارده يضعها خلف أذنها=مفيش حاجه تغله عليكي يا عيوني
كل حاجه ليا ملكك حتي قلبي وروحي كلولي ملكك وملك نظره واحده من العيون دي
ابتسمت ريتال وامتلئت عينها بالدموع وقامت بحتضانه وهي بتتشعلق في رقبتو زي الطفله=بجد شكرا يا فريد انا بحبك اووووي
احتضانها فريد بعشق وهو يستنشقها =وانا كمان يا روحي بس ينفع بلاش شكرا دي مفيش بنا شكر
ابتعدت عنه بخجل وهي تنظر إلي الخاتم بفرحه كبيره ابتسم فريد علي طفولتها وبرائتها وقد اي هي جميله جدا
نظرت له ريتال بحب قائلا وهي تضع اصبعها الصغير أمام عينه=توعدني يا فريد توعدني انك تفضل بتحبني وتفضلي جنبي وتحميني مهما حصل
ابتسم فريد بعشق وهو يشبك إصبعه الأصغر باصبعها ويقول بابتسامه=اوعدك اني افضل جنبك طول العمر واحميكي انشالله حتي من نفسي
ثم نظر إلي اصبعها بعشق وطبعه قبله حنونه عليه ليبتسم ويقترب منها بعشق وهو يطبع عده قبلات متفرقه علي عنقها
شعرت ريتال بخجل شديد منه حاولت أبعده بابتسامه=فريد انت بتعمل اي
فريد وهو علي وضعه تحدث من بين قبلتو لها =سبيني انتي وحشاني اوووي
ضحكت ريتال برقه وهي تحاول أبعده=فريد مش هينفع خالتو هتنده علينا وعمو عثمان وبعدين احنا كنا لسه مع بعض
فريد ومازال يضمها ويقبل عنقها بعشق=تؤ مش هيندهو سبيني معاكي بقا
كان يقبلها وهو يرجعها الي الخلف وهي تضحك بين يده
=هههههه فريد فريد خلاص
ابتعد عنها بصعوبه تحدث بحده زائفه=سبيني يا ريتال انتي وحشاني
هربت ريتال من بين يده بصعوبه وهي تبتعد عنه بابتسامه ودلال =تؤ
ذهبت بعيدا عنه وهي تحاول أن تتهرب من قبدته
فريد بحده زائفه=اممممم انتي عايزه تجربني وراكي بقا
ريتال بابتسامه وهو تصنع التفكير=امممم يعني
كان سايمسكها فريد لكن هربت منه بسرعه وهي تمشي بدالال أمامها وتضحك برقه=هههه مستحيل تمسكني
اخذ يقترب منها فريد ببطء وهي لم تنتبه الي السرير الذي خلفه
ريتال وهي ترجع بضحك=هههه اهدي كده استهدي باللله …انت هتعمل اي…يا فريد، اااااه
لتقع ريتال علي السرير بتفاجاء وينقد علي فريد كما ينقد الأسد علي فرسته وهو يمسك يدها بقوه يسبتها علي السرير وهو من فوقها
فريد بضحك=هااا مسكتك
ريتال بخوف وضحك=هههه انت هتعمل اي
فريد بنظرت الرغبه وحب نظر إلي شفتها برغبه =هكلك مش انا عملت زي الأسد لما بيهجم علي فرستو
ضحكت ريتال بصوت انوثي جدا =هههه واللهي العظيم انت مجنون
ليبتسم فريد بمشاغبه=اوووووووعااااا
شكلها هتبقا عنب
ريتال بخجل =فريد
فريد بحب وهو يقبل عنقها=امممم
ريتال بابتسامه =انا بحبك اوووي
ابتعد عنها فريد فجاءه لينم بجانبها
اعتدلت ريتال بجلستها بتفاجاء عن بعده الموفجاء =فريد
فريد متصنع الجديه=استني ثواني بس
ضحكت ريتال علي طريقته=هههههه اي ده في اي
فريد وهو ينقد عليها وهو يدغدغها بقوه=في اي في كده وفي كده ههههههههههه هاااااا
ضحكت ريتال بقوه وهي تحاول ايقفه =فريد فريد خلاص ونبي خلاص عشاااااان بغيررررررر هههههههه
فريد بمشاغبه النقد فوقها مره آخره وأخذ يقبلها برغبه كبيره هذه المره استسلمت ريتال كليا وهي تستمع بقربه الشديد له
ذهب بهم الي عالمهم الخاص وهو يخبرها بين الحين والآخر كم يعشقها ويتعامل معها برقه وحنان جدا ……لنتركهم سويا🤭)
_______________________★.
وفي المساء …في غرفه فريد
كان ينم فريد حتي أتاه اتصل من عمر صديقه
فريد بنوم=اي يا عمر في اي
عمر بابتسامه=اي يا عريس انت لسه نايم لا فوق كده في موضوع مهم اوووي
فريد بتنهيد =موضوع اي ده
عمر=*****************
فريد بتنهيد عميق=طيب انا هاجيلكو حالٱ
اغلق الهاتف مع عمر وهو ينظر بجانبه بحب وهو يرها نائما بين أحضانه بعمق
أبتعد عنها برفق وطبع قبله رقيقه علي خدها ثم دخل الي الحمام
خرج من الحمام ووقف أمام المراءه وهو يهندم ثيابه كان يرتدي بنطلون وقميص صيفي فري سيز ..
استيقظ ريتال وهي تنظر بالمراءه لتره يهندم ثيابه ريتال بتعجب=فريد انت رايح فين
ابتسم فريد لها بعشق وهو ينظر بمراءه =رايح مشوار يا حبيبتي
وقفت ريتال وذهبت اليه متحدثه بتعجب=مشوار اي ده الي تاني يوم جوازنا
اقترب منها فريد وحوط خصرها بين يديه وهو يقبل عنقها بعشق =مشوار مهم تبع الشغل لزم اروح دلوقتي حالا انا وبابا
هزات رأسها بالإجابة بحزن=ماشي
نظر لها فريد ليجدها حزينه
رفع وجهها بانماله وهو ينظر إلي عينها بحب=متزعليش يا روحي انا هيجيلك علي طول مش هتاخر …واااه عايزك تلبسي وتجهيزي نفسك عشان هاجي ونخورج انا وانتي نتعشي بره النهارده
ريتال بمرح وابتسامه=بجد يا روحي
فريد هز رأسه بالإجابة بحب=اممممم
احتضانها بقوه وهو يستنشق راحتها الذي أصبح يدمنها ووطبع قبله حنونه علي عنوقه ابتعد عنها =يلا انا همشي عشان بابا مستني تحت
ريتال بحب اتشعلقت في رقبتو زي الطفله=ماشي يا روحي بس متتاخرش عليا
طبع فريد قبله سريعه علي شفتها وهو يبتسم بحب=اوعدك مش هتاخر
ابتعدت عنه ريتال وهي تنظر لباب وهي تتنهد بحزن
_________________
وفي احد شواطئ المينا كان هناك سفينه كبيره ضخمه جدا من الذي يتم بها نقل و تصدر بضائع خارج مصر كانت سفينه ملك شركه عثمان الالفي يتم بها اصدار بضائعه خارج مصر
كان يقف هناك اسامه مع أحد مشتبه وهو يتحدث بحده=ملكش انت دعوه انا عايز اسمع اخبار حلو وانو البضاعه قدرت توصل المينا
المشتبه=بس دي فيها خطوره كبيره اووووي ولزم ترضي الناس بتوعنا
اسامه بضيق=ما قولتك ملكش دعوه عايز اسمع اخبار حلوه بس
هز المشتبه رأسه بالإجابة=ماشي يا رايس فين الفلوس
أعطه اسامه حقيبه مليئه بنقود …=خود اهم 7مليون ليك ولرجاله
كان سيرحل
حتي يتفجاء كلا من اسامه والمشتبه بدخول قوات من الشرطه الي الشاطئ المينا يحوطهم بالاسلحه من كل مكان
حسام هو رائد من قوات مكافحات المخدرات دخل الي المينا بصُحبه احمد صديق فريد
وفريد وعمر وعثمان الالفي
الرائد حسام=استني عندك انت وهو
نظر اسامه بزوعر وهو يبتلع لعبُا بصعوبه
ويقف بخوف فور وجدهم حولهم بالمينا
تحدث بصوت يرتجف ملييئ بالخوف=ع…ثمان بيه انت بتعمل اي هنا
ذهب إليه عثمان بغضب مفرط =بعمل اي هنا يبن الك*****ب بقا انت الي كونت بقول عليك صحبي انت الي كونت بقول عليك امين تخون ثقتي فيك بعد كل السنين دي وتخرج مخدرات من المينا وسط البضائع الي بصدره اخس عليك اخسسسس اتفوخسسس علي وشك افتكر لو كانت البضاعه دي اتمسكت في المينا كان هيحصل فيا اي وفي شركتي الي بقالي سنين بابنيها
كان سيضربه ولكن أوقفه فريد بقوه
=استني يا بابا
تجه فريد إليه وهو يمسك يده ينزالها=خلاص يا بابا مش لزم توسخ ايدك في واحد زي ده حسام بيه هايخود كل التدبير الزمه
وقف فريد أمامه بثقه وغضب=لتكون فاكر انك لما تخدع الرجل الي أمنك كل السنين دي هتقدار تخدعني اول مشوفتك سبحان الله مرتحتلكش طلبت من عمر مخصوص انو يرقبك وعرفت عنك بلاوي سوده يا اسامه
قال الاخير بسخريه=بيه
كان ينظر له اسامه بحقد ثم نظر إلي عثمان بترجي واستعطاف=عثمان بيه اربوك سمحتي اربوك يا عثمان بيه انا صحبك صاحب عمرك اربوك يا عثمان بيه
نفر عثمان عبارتها بضيق وهو يشعور بغضب شديد بداخله ابتعد عنه وهو يتجه لحسام=اتفضل يا حسام بيه تقدار تعمل الي انت عايزو
أشار حسام لعناصر الشرطه بدخول الي السفينه وتفتيش جميع بضائعها ليخرجوا بعد قليل وهو يمسكو اطيان من المخدرات الموجوده داخل السفينه
اخذ منهم حسام الاكياس وهو يشمها ليجدها هير*وين ليتحدث بغضب=ياولاااااد الك***لي
خدوهم بسرعه
كان يقف المشتبه هو وعثمان وجميع الواقفين لنقل البضائع بخوف شديد وهم يرتجفون
اسامه بخوف وهو يرتجف =اربوك يا عثمان بيه سامحني اربوك يا عثمان بيه انا عندي ولاد اربوك
نفر عثمان عبارته بغضب =امشي من هناااااا
نظر حسام الي احمد بحترام=شكرا اووووي يا احمد انك قدارت تبالغني في الوقت المناسب عن الجريمه دي لا قدار الله كانت ممكن تطلع بره المينا بدون علمنا انت عارف كويس كان هيحصل ايو انتو عارفين يعني اي عثمان الالفي وهو استغل فرصه انو بضاعه عثمان الالفي هي الوحيده الي مبتتفتش قبل خروجها وطبعا مع احترامي جدا ليكي يا استاذ فريد انك قدارت تمشي وره الموضوع وتبحث عنو بنفسك
احمد بحترام=كل الشكر والاحترام ليك يا فندم والشكر الا لفريد وعمر صحبو
حسام بحترام=طيب بعد اذنكو ومتخفش يا عثمان بيه هايخود جزاءو كويس اووووي
ذهب حسام من أمامها بعد تحيت احمد له بحترام هو وفريد وعثمان
احمد بابتسامه=بجد شكرا يا فريد انك قدارت تنقذنا فعلا
بضاعه دي لو كانت خرجت كان حصل مصايب
فريد بابتسامه=الولاء كلو لعمر صحبي
عمر بابتسامه=حبيبي
احمد بابتسامه=طيب يا صحبي انا لزم امشي عشان عندي شغل واااااه الف مبروك عرفت انك اتجوزت انبارح الاول مصدقتش بس اتاكدت من الصور
فريد بابتسامه=الله يبارك فيك يا حبيبي عقبالك كده
احمد بابتسامه=حبيبي…، يلا بعد اذنكو
فريد بابتسامه هو وعمر=اتفضل اذنك معاك
عثمان بحزن=طيب يا فريد انا هسبأقو علي البيت
فريد بتنهيد =ماشي يا بابا
وقف فريد أمام عمر وهو يحتضنه=متشكر جدا يا صحبي ولا مره احتاجتك الا لما لقيتك جنبي
عمر بمشاغبه=بس يهبل دانت اخويا طبعا لزم ابقا جنبك
فريد بابتسامه=طب يلا عشان نروح
كانت تجلس ريتال بغرفتها بملل حتي قرارت الذهاب الي مايا دخلت الي غرفت الملابس لتغير سيبها وجددت فريد جبلها هدوم كتير كلهم برندات حتي تتفجاء وهي تنظر لهم بإعجاب =حبيبي يا فريد
نزالت الي مايا الذي كانت تجلس بغرفتها تتفحص هاتفها
طرقت ريتال علي الباب حتي أذنت لها مايا بدخول
ريتال بمرح وحماس=عمله اي يبنت خالتي
مايا بابتسامه=ههههههه بنت خالتي حلوه بردو الحمد لله يا اخوتشيي اقعودي اقعودي
جلست ريتال بمرح وهي تمد يدها الي مايا بمرح
نظرت مايا إلي يدها بتعجب=اي ده يعني عايزه فلوس بتمديلي ايدك لي مش فاهمه
ريتال بعبوس طفولي=فلوس اي يا مايا انا بقولك بوصي علي ايدي
مايا بتعجب وهي تنظر بيدها=اااه يعني اي مش فاهمه بردو
ريتال بضيق=مايا بقولك بوصي علي ايدي علي الخاتم
لتشهق مايا بصدمه وهي تره خاتم الماس في منتها الجمال والرقي =ووووووووااااووو اي ده تحفه
ريتال بسعاده=اممممم فريد جبهولي
مايا بإعجاب=بس قمر اوووي لا انا لزم ابراهيم يجبلي واحد زيو هههههههه.
ضحكت ريتال عليها بابتسامه جميله=طب تعالي معايا بقا
مايا بتعجب=فين
ريتال بابتسامه=تعالي معايا الاوضه اختريلي فستان عشان فريظ جي ياخودني كمان شويا عشان هنسهر بره
مايا بمرح=يجد ….
أكملت بتعجب=بس هو فين فريد اصلا مش ار اي ده
ريتال حزن =معرفش هو قالي انو رايح مشوار مهم تبع الشركه
مايا بتعجب=مشوار مهم
أكملت بمكر=شركه يا غلبانه بقا عريسك يخورج تاني يوم جوزكم وتقولي شغل شغل اي ده الي اهم منك لا شكلك عبيطه اوووي
ريتال بعدم فهم وضيق=قصدك اي يا مايا انو فريد ضحك عليا
مايا بمكر =لا بس يا خيبه مش قصدي كده قصدي انو اين كان الشغل وميمشيش ويسيك تاني يوم جوزكم
ريتال بحزن=يعني اعمل اي هو قالي مش ار مهم
اكملت مايا بمرح=تعالي وانا اقولك تعملي اي
و ذهبت معها ريتال وهي بتقول=ربنا يستر
_____________
وفي خارج القصر وصل فريد بعد ساعه
نزال من السياره ووقف أمام عمر =طيب انا اسيبك واطلع اشوف ريتال عشان وعدتها اني هاجي واخودها نتعشي بره النهارده
عمر بابتسامه=ايوه يعم عريس بقا
اكمل بفرحه=انت متعرفش
فريد بستغراب=معرفش اي
عمر بابتسامه وحب ظاهر في عيونو=انا اتقدمت لفيروز واعترفلتها اني بحبها
فريد بابتسامه وفرحه=اي ده بجد وهي قالتك
اي
عمر بابتسامه=وفقت طلعت بتحبني انا كونت خايف وانا وقف قدمها بس الحمد لله
اكمل بجديه وابتسامه= انا قرارت اروح لأهلها اليومين دول واتقدملها
فريد بفرحه=الله عليك يا عمر يا جامد يعني هتتجوز وهفرح بيك يا عم .
عمر بابتسامه=اااااه شوفت
فريد قام بحتضانه بحب =الف مبروك يا صحبي هتكون احلا عريس اوعاااا كده بقا انا هطلع لريتال اقولها دي هتفرح اوووي
عمر بابتسامه=ماشي يبا سلام
ذهب فريد الي الدخل وكان يرقبه من الشباك مايا الي دخلت لريتال بسرعه
مايا بمرح=جاهزه
ريتال بمرح وتوتر=امممم بس متوتره
مايا بابتسامه=لا لا مينفعش توتر انشفي كده ده جوزاك يلا انا بقا باي باي
ذهبت مايا ودخلت ريتال سريعا إلي غرفه الملابس لتغير سيبها قبل صعود فريد
بعد وصول فريد الي الغرفه دخل اليها وهو يبحث عنها بشتياق ولكن تفجاء من الغرفه وهي تضئ بنور الشموع الاحمر الهادي والغرفه موازينه بحترافيه مفروشه بالورد الاحمر
دخل فريد تحت نظرت التعجب وابتسامه وهو ينده عليها =ريتال ريتال حبيبتي انا جيييت انتي فين
أخذ يبحث عنها بعينه حتي التفت خلفه ليجد ريتال في قمه الجمال بطله تخطف الأنفاس بالحق وهي ترتدي قميص النوم بلون النبيتي الغامق ذات فتحت عنق واسعه يميل من الكتاف بحمله رفيعه طويل ذات فتحه كبير تصل بطول قدميها من جه اليسار وتركت شعرها الطويل منسدل علي ظهرها باناقه اقتربت منه بدالال وهي تشعور بخجل شديد من منظرها
و اقتراب فريد منها وهو لا يصدق ما يره فهذا الجمال كله ملكا له اخذ يفرك بعينه ظن بأنه يحلم حتي وصلت ريتال إليه وهي تنظر له بحب =فريد
ولكن كا العاده كان فريد غارق بها وبلون عينها الزرقاء
وهو يتأمل ملامحها وجسدها بحب مليئ بالدهشه
نظرت له ريتال بتعجب=فريد مالك
فريد بدهشه=اي ..ابدا مفيش
اتشعلقت ريتال في رقبتو زي الطفله وهي مصتنعه الحزن=امال مالك واقف لي كده هو انا مش عجبتك
كان ينظر لها فريد نظره مليئ بالرغبه والعشق الذي يتطاتر من عينه هز رأسه بنفي =لا مش هو ده الموضوع انتي ازي حلوه كده
ابتسمت ريتال بعشق وهي لسه متعلقه في رقبتو همسات بجانب شفيفه=بجد يعني انت شايفني حلو
اغمض عينه وهو يتحدث بنفسه اااخ منك يا ريتال لو تعرفي انتي بتعملي فيا اي دلوقتي اووووف
كان سيقبلها لكن قطعته وهي تمسك يديه وتسحب خلفه ذهبت الي سفره موجوده في الجناح
ريتال بابتسامه=انا حبيت اعمل العشاء هنا النهارده اي رايك في الموفجئه دي
فريد بحب =دي احلا موفجئه في العالم
جلس فريد لتناول الطعام وكانت ريتال أيضا ستجلس لولا أنها تفجاءت وهو بيشده بقوه بيقعدها علي رجلو
تفجاءت ريتال وابتسمت بحب=تقيله عليك
هز رأسه بنفي وهو ينظر له بعشق=تو خالص
حوط ريتال رقبتو بيدها والايد الاخره اخذت تطعمه
وهو كان يأكل من يدها بحب كبير وهو يأكل ملامحها بعينه
ريتال بحب=اي رايك في الاكل
فريد بعشق=احلا حاجه دوقتها في حياتي عشان من بين اديكي
ريتال بحب=جهزتهولك بنفسي وساعدتني البنوته الي تحت اسمها ياسمين جميله اوووي
هز فريد رأسه بالإجابة وهو يلفف خصلاتها الناعم علي اصبعو
=امممممم بس انتي احلا
ابتسمت ريتال بعشق وامسكت يده وذهبت به ووقفت قدامو قدام السرير وهي تحاوط رقبته بحب =فريد
فريد بعشق=عيونه
ريتال بحب=انت كونت فين
حوط فريد خصرها بحب=كونت بقبوض علي واحد كده
ريتال بتعجب =واحد مين ده
فريد بحب=واحد كان فكر أننا هبل وهيقدار يخدعنا كان عايز يهرب مخدرات عن طريق سفينه المينا بتعتنا
شهقت ريتال بصدمه=اي وانت عرفت ازي
فريد =بعت عمر بنفسو يرقبه وطلع عامل مصايب
ريتال بهدوء=اممممم طب الحمد لله
فريد بحب =عارفه اي حصل تاني
هزت ريتال راسها بنفي =لا اي حصل
فريد بابتسامه=عمر وفيروز هيتجوزو
ريتال بصدمه وفرحه=اي ده بجد
هز فريد رأسه بالإجابة=اممم كونت عارف انك هتتبسطي كده
ريتال بفرحه=اووووووي بس انا كلمتها النهارده لي مقلتليش
فريد =معرفش ممكن تكون عايزه تخليهالك موفجئه
ريتال بابتسامه=يمكن
حوطه فريد بحب وهو يقربها من اكتر ابعد خصلتها بعيدا عن عنقها وأخذ يقبلها بعشق ورغبه
وكانت ريتال تتجاوب معه بخجل شديد
ريتال بحب كانت تحرك اصبعها عليه بدالال وهي تحرر ازرار قميصه دفت وجهها في عنقه وطبعت قبله رقيقه عليه وهي تقبله بحب كبير ابتعدت عنه بخجل لتقترب منه وتقبل شفتها
بدون خبره
تعجب فريد جرائتها =اي ده من أمتي الجرائه دي كلها
شعرت ريتال بخجل شديد من فعلتها ضغت شفتها السفليه بخجل وهي تبتعد عنه بخجل
=امممم يعني انت وحشني اوووي
لم يتحمل فريد رقتها ولا جمالها اكتر من كده نام علي السرير نص نومه وهو يفتح دراعه لها
فريد بحب=تعالي
ذهبت ريتال اليه بسرعه وجلست علي قدميه وهي مفروده محاوطه رقبتو ونظرة حب =
فريد
فريد بحب وهو يقبل عنقها=امممممم
ريتال بخجل=هو انت بتحبني قد اي
ابتعد عنها بتعجب من سوالها=لي بتسالي
ريتال بخجل=يعني حبه اعرف
ابتسم فريد بحب نايمها جنبو وهو بيحاوط خصرها بحب
همس جنب شفيفها
=بحبك اكتر من روحي بحب كل حاجه فيكي عيونك روحك لمستك انا بحبك كل حاجه فيكي
ريتال بحب=يعني لو مكونتش جميله كونت حبتني بردو
قبل فريد عنقها بحب=كونت هموت فيكي بردو لأن انت حبيت روحك قبل شكلك يا ريتال ومتحوليش
ابتسمت ريتال بحب وطبعت قبله علي شفيفو بجرائه
نظر لها فريد بتعجب =لا داحنا اتجراءنا بقا هههه
ريتال بدالا =يعني ممكن……
لم تكمل حتي التقط شفتها بقبله عاشق مجنون بحبيبته كان يقبلها بعشق كبيره دون تقطع قبله طويله لم يبتعد عنها الا لما حس انها محتاجه اوكسجين وبيده كان يسقط حملاتها عن كتفها برقه دون أن تشعور وهي غارقه معه بندماج وهي تشعور بانفاسه قريبه منها يقبلها بعشق دون ملل منها انزال القميص منه عيلها حتي أصبحت عاريه بين يديه وهو يقبل كل انش بجسدها وبوحهها ويتعامل معها بلطف كا ورده يخاف أن يجرحها وكانت ريتال لا تشعور بشي ابدا غير لمسته القطيفه الذي لغرفتها في عشقه اكثر
وبعد لحظاااات من العسل……🤭
نام وهو يحتضنها بحب كبير يحتويها كما يحتوي الاب ابنته
ريتال بحب =فريد
فريد وهو يستنشقها ويدفن نفسو في عنقها =اي يا روحي
التفتت ريتال إليه وهي تنظر له بحب
=انا بحبك اوووي
التقط فريد شفتها بقبله سطحيه رقيقه =وانا كمان يا قلبي
نامت ريتال وهي تدفن وجهها في عنقه وتحاوط ضهره العريض بيدها
—————————-
وفي غرفه مايا كانت تجلس وهي مازالت تتفحص هاتفها حتي جاءت لها رساله من الدكتور بتحاليل الي طلب منها تعملها
فتحت الرساله بخوف حتي تفجاءت بي……….)

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ارهقتني عيونها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *