روايات

رواية العاشقة المجنونة الفصل السادس 6 بقلم هاجر محمد

رواية العاشقة المجنونة الفصل السادس 6 بقلم هاجر محمد

رواية العاشقة المجنونة البارت السادس

رواية العاشقة المجنونة الجزء السادس

العاشقة المجنونة
العاشقة المجنونة

رواية العاشقة المجنونة الحلقة السادسة

هند كانت قاعده قدام الشاشه بتتفرج على القط والفار وفجأة سمعت حد بيرن جرس الباب قامت حطت الطرحه على شعرها وفتحت الباب لاقت اتنين ستات واقفين
هند انتوا مين
واحده من الستات انتي هند
هند ايوه وقاموا زقين هند جوه الشقه وقفلوا الباب
هند بزعيق انتوا بتعملوا ايه وعايزين مني ايه
واحده منهم احنا هنربيك علشان تبقى تحرمي تاخدي الحاجه اللي مش بتاعتك وهنعاقبك على عمايلك السوده اللي بتعمليها
هند حاجه ايه وعمايل ايه انا مش فاهمه حاجه
واحده منهم احنا بقى هنفهمك وبيجروا وراها علشان يضربوها
هند دخلت جري المطبخ جابت عصايه المقشه وهى بتضحك وقالتلهم جيتوا برجليكم انا كنت عايزه أصبح على حد هههههههه ونزلت فوقهم ض*رب
هند بقى على اخر الزمن شوية جربيع زيكم عايزين يض*ربون*ي انا بقى هوريكم ونزلت ضرب فيهم
واحده منهم خلاص يا بنتي ارحمينا احنا زي امك برضه
هند اخرسي منك ليها قال زي امي قال وانا بقى هوريكم
انتوا زي امي ازاي بقى جايين بت*تهج*موا عليا وعايزين تض*ربو*ني انتوا اللي زقكم عليا مايعرفش انا مين ولا ايه ده انا اوديكم البحر وارجعكم منه عطشانين ونزلت ض*رب فيهم لحد اما واحده منهم جابت فاظة الورد وقامت خبطاها ف دماغها هند ماقدرتش تقاوم وقامت واقعه ف الأرض
واحده من الستات جالها تليفون وردت عليه الو
ايوه لا هى واحده مفتريه هى اللي ضربت*نا بس انا جبت الفاظه وضرب*تها ف دماغها لا هى واقعه على الأرض ودماغها بتطلع دم
اااه تمام يا استاذ محمد احنا ماشيين وسايبنها لك لحد اما تبقى تيجي تشوف هتعمل فيها ايه
هند كانت دايخه سمعت اسم محمد وحاست أن الدنيا بتلف بيها واغمى عليها
بعد ساعه محمد وصل البيت بيفتح الباب شاف هند واقعه على الأرض ورأسها بتطلع د*م شالها بسرعه وركبها ف العربيه وطلع على المستشفى بسرعه رن على زياد صاحبه الو يا زياد تعالى بسرعه على المستشفى وقفل
محمد وصل المستشفى ونادى على الدكاتره حد يجيلي بسرعه هتم*وت مني
الدكتور أهدى بس يا فندم
محمد اهدي ايه انت مش شايف بتن*زف ازاي
الدكتور دخلوها على اوضة العمليات بسرعه
محمد فضل قاعد بره مستنى الدكتور يطلع يطمنه زياد وصل
زياد خير يا محمد فيه ايه
محمد مش عارف يا زياد مش عارف انا دخلت البيت لاقيتها مرميه ف الأرض ورأسها بي*نزف د*م كتير جبتها وجيت على هنا على طول
زياد اهدي يا صاحبي وهى هتكون كويسه أن شاء الله
محمد يارب يا زياد يارب
بعد شويه خرجت الممرضه محمد جري عليها طمنيني هى كويسه
الممرضه احنا محتاجين لها د*م نز*فت كتير والحمد لله الفصيله بتاعتها موجوده عندنا ف المستشفى بعد اذنك سابته وجرت جابت كيس د*م ودخلت الاوضه بعد نص ساعه خرج الدكتور
محمد ها طمنى هى كويسه عامله ايه دلوقتي
الدكتور الخبطه كانت جامده على دماغها حصلها نز*يف وده اللي خلاها يغمى عليها والحمدلله أن النز*يف كان خارجي مش داخلى بس نزف*ت كتير احنا معلقين لها د*م وخيطنا لها الجرح وهى شويه وهتفوق
محمد هو ينفع ادخل اشوفها دلوقتي
الدكتور احنا شويه وهننقلها اوضه عاديه وتقدر تشوفها هناك عن اذنك وسابه ومشي
زياد الحمدلله ان هى كويس
ه
محمد انا عايز اعرف ايه اللي حصل وازاي حصل معاها كده
زياد اهدي بس اما تفوق واحنا هنعرف كل حاجه
بعد شويه
نقلوا هند لاوضه تانيه هند بدأت تفوق وحاسه أن رأسها تقيله قووي
هند بتعب ااااه انا فين ااااه
محمد الف سلامه عليكي يا هند
هند بانفعال وعصبيه انت عايز منى ايه ابعد عنى انا بكرهك ابعد عنى مش عايزه اشوفك اطلع بره
محمد اهدي بس يا هند ف ايه انا عملت ايه
هند عملت ايه وكمان ليك عين تسال باعت ليا اتنين ستات وعايزهم يضربونى وتقولى عملت ايه انت ايه يا اخى انا خلاص ما بقاتش طايقه اشوفك ولا اسمع صوتك ابعد عني أنا بكرهك عارف يعني ايه يعنى خلاص تطلقنى وتسيبنى ف حالى
محمد والله ما عملت حاجه ولا فاهم حاجه انتي بتقولى ايه
هند بقولك طلقني وهى بتصرخ وبتعيط بطريقة هستيريه ابعد عنى
جه الدكتور والممرضه وعطاها حقنه مهدئه
الدكتور ايه ده ماينفعش اللي بيحصل المريضه محتاجه راحه مش انفعال انا مش مسؤل لو حصلها حاجه وسابه وخرج
محمد خرج بره الاوضه وحاوط رأسه بايديه الاتنين انا مش عارف اعمل ايه بس اللي عمل فيها كده والله ما هرحمه يا زياد
زياد نعم
محمد انا عايز اعرف ايه اللي حصل بالظبط خليك هنا انا شويه وراجع
زياد رايح فين
محمد رايح اعرف ايه اللي حصل وسابه ومشي بعد نص ساعه
وصل محمد الشقه بتاعته وودخل اوضته وداس على زرار ف الحيطه جنب المكتبه اتفتح معاه باب مخفى دخل منه وقعد على الكرسي وفضل يراجع كاميرات المراقبة اللي حاططهم ف البيت و قف عند اللقطه اللي الجرس بيرن فيها وقامت تفتح وشاف الستات داخله عليها وزقوها على الأرض وفضل يكمل وهو بيضحك على اللي بيحصل وهند بتضربهم محمد ف نفسه والله انك مش سهله يا هند جدعه يابت اديهم هههههه وشاف الست وهى بتضربها وبعدين مكالمة التليفون محمد بس انا كده فهمت وحمل الفيديو على تليفونه وخرج ظبط كل حاجه وراه
وقفل الشقه ورجع على المستشفى
زياد ايه يابنى اتاخرت ليه كده
محمد ف صورتين هبعتهملك تجيبهملى من تحت الارض انت فاهم
زياد صور مين محمد فتح الفيديو وخلى زياد يشوفه
زياد بضحك مراتك دي شرسه قوووي عرفت تربيهم
محمد ما تلم نفسك ياض
زياد حاضر بس اللي عمل كده ليه خلاهم يقولوا اسمك وغرضه كان ايه
محمد غرضه أنه يوقع ما بيني وبينها ويخليها تكرهنى وتطلب الطلاق زي ما عملت كده
زياد طب وهتعرفه ازاي
محمد اعمل اللي انا قولتلك عليه وربك يسهل
زياد ماشي
ف مكان تاني
مجهول عاملتوا اللي قولتلكم عليه
واحده من الستات انتي مش شايفه شاكلنا عامل ازاي دى البت بهدلتنا احنا لو نعرف كده ما كناش رايحين احنا كده عايزين فلوس اكتر الفلوس اللي هناخدها منك يادوب نكشف بيها احنا عايزين فلوس كمان وبعدين احنا عملنا زي ماقولتى بالظبط خلينها تفكر أن محمد اللي باعتنا
مجهول ماشي هديكم اللي انتوا عايزينه بس انتوا تختفوا اليومين دوول وتبطلوا شغل
الست ليه بقى ما احنا كده حالنا هيوقف وناكل منين
مجهول مش مشكلتي انا لو حد عرف يوصلكم هتبقى مصيبه انتوا ماتعرفوش محمد ممكن يعمل فيكم ايه فاسمعوا الكلام وخليكم زي الشطار كده
الست ماشي
المجهول مشى وسابهم وبعد شويه رن على رقم
مجهول ١ الو
مجهول ٢ الخطه اللي احنا اتفقنا عليها اتنفذت ودلوقتي مستنين الخطوه التانيه
مجهول ١ تمام بس خليكم مختفيين اليومين دوول لحد اما الأمور تهدى وبعدين نكمل الخطوه الجايه
مجهول ٢ تمام وانتهت المكالمه
ف المستشفي
الدكتور دخل يشوف هند ويطمن عليها
محمد ها يا دكتور ينفع تخرج النهارده
الدكتور لأ هي هتفضل هنا النهارده وهمر عليها بكره وهشوف ينفع تخرج ولا لأ
محمد تمام
محمد زياد عملت ايه
زياد ايه يابني هو انا لحقت بكره ان شاء الله هتكون معلوماتهم عندك
محمد ماشي ومسك التليفون ورن على ابوه
محمد الوووو يا حاج
سالم ايوه يابنى مالك ف ايه
محمد احم بص بقى يا حجوج انا هطلب منك طلب
عايزك كده تجيب الحاجه وتيجوا على المستشفى
سالم بخضه مستشفى ايه انت كويس هند كويسه مالكم ف حاجه
محمد أهدى شويه يا حاج مفيش حاجه احنا كويسين بس تعالى كده الاول وانا هفهمك على كل حاجه
سالم مسافة السكه يابنى هنكون عندك وقفل مع ابنه
يا سلوي يا سلوي
سلوى ف ايه يا حاج
سالم بقولك يلا تعالى معايا راحين مشوار
سلوى مشوار ايه
سالم تعالى بس وركبوا العربيه وراحوا على المستشفى
سلوى احنا هنا بنعمل ايه يا حاج
سالم مفيش ابنك رن عليا وقال ولم يكمل كلامه وقطعته
سلوي ابنى ماله ابني هو فين هاتولى ابني
سالم اهدي بس اهو هناك اهوووو
سلوي مالك يابنى انت كويس حصلك حاجه
محمد ماتخافيش يا اما انا كويس والله مفيش حاجه ادخلى بس اطمنى على هند
سلوى هند مالها هند
محمد ادخلى بس وخليكي جنبها
سالم ف ايه قولى
محمد وراه الفيديو
سالم وهو بيضحك مراتك وعرفت تاخد حقها بس مين اللي عمل كده
محمد لسه مش عارف بس انا شاكك فيها
سالم لأ يابنى ما توصلش لكده مش معقول
محمد انا قولت تبقى عارف علشان اللي ف دماغي لو طلع صح انا مش هسكت وهاخد حق مراتي انا ماصدقت اتجوزتها ياحاج تيجي هى وعايزه تموتهالى ده انا احرق اللي يقرب منها انا بس حبيت اعرفك واااه طلبى بقى انكم تاخدوا هند تقعد معاكم ف البيت علشان ابقى مطمن عليها لما اكون بره الفتره دي لانى مش هبقى ف البيت كتير
سالم حاضر يابني انا هدخل اشوفها
محمد ماشي وانا رايح مشوار وراجع
سالم ماتتاخرش يابني
محمد ماتخافش عليا يا حاج سلام
محمد ركب العربيه ووصل قدام عماره فخمه وشيك طلع الدور التالت ورن الجرس الباب اتفتح ودخل وهو بيرسم على وشه ابتسامه
محمد حبيبتي وحشتيني

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العاشقة المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *