روايات

رواية ارهقتني عيونها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها البارت الخامس والعشرون

رواية ارهقتني عيونها الجزء الخامس والعشرون

ارهقتني عيونها
ارهقتني عيونها

رواية ارهقتني عيونها الحلقة الخامسة والعشرون

بعد قليل كانت ريتال تجلس بين احضان فريد ملصقه ظهرها بصدره العاري
بداء فريد يحرك انماله بعشق علي يدها العاريه ليطبع قبله حنونه علي كتفها
تنهد بهدوء=عاملتي اي عند الدكتوره قالتلك اي
ريتال بتنهيد أغمضت عينها ثم نظرت له بحب=مش عايزه افتكر حاجه يا فريد حتي كلام الدكتوره هي نصحتني نصيحه قالتلي عيشي وانا قرارت اعيش
وجودك جنبي يكفيني عشان اقدار اعيش مبسوطه معاك
استرسلت بحب=أنا بس عايزك توعدني توعدني انك تكون جنبي مهما حصل ومتسبنيش
فريد بعشق=اوعدك ،انا افديكي بروحي يا ريتال أنا روحي وقلبي وعقلي ملكك انتي وملك نظره من عيونك الحلوين
ريتال بعشق وهي تمسك يده تضعه علي موضع قلبه=وانا اوعدك يا فريد انك انت تفضل حبيب روحي وقلبي انت مكانك ديما هنا في قلبي انت ملكتني بمعني الكلمه
نايمها فريد جانبها برفق ليحوط خصرها بعشق وتملك نزال بشفيفو لموضع قلبه وطبع قبله عميقه عليه وهمس بجانب شفتيها=وانا مسمحش لحد تاني يكون هنا بحبك يا ريتال بحبك اوووي
ريتال بعشق طبعت قبله خفيفه علي وجنته وهي تنظر لها بحب=وانا كمان يروحي
فريد بابتسامه عشق استرسل بمشاغبه=طب انتي بوستي الخد ده الخد ده يزعل
ابتسمت ريتال بلطف وطبعت قبله آخره علي وجنته الاخره بعشق
فريد بمشاغبه مره آخره وابتسامه=طب دلوقتي انتي بوسائل الخدين نخلي شفيفي تزعل
ابتسمت ريتال بخجل شديد =فريد عيب
فردي متصنع الحزن=عيب طب خلاص بقت أنا زعلان
ريتال بابتسامه=لا لا لا يا قلب مامي هاتي بوسه بس قد كده تمم
فريد بابتسامه جميله=تمم
طبعت ريتال قبله خفيفه علي شفته وابتعدت عنه وهي تنظر لها بعيونها الجميله
ليغرق فريد بلون عينها الذي يشبه البحر اغلق عينه برغبه وهو يتحدث بموشاغبه=اووووف أووووف أنا عمر مشوفت بوسه حلو كده ينفع واحده تانيه
ابتسمت ريتال بخجل لتقترب منه وتطبع قبله خفيفه عليه ليغمض فريد عينه برغبه ويلطقت شفتها في قبله عميق تسحبهم الي عالمهم الخاص مره آخره
وبعد قليل ابتعد عنها بصعوبه وهو يقبل عنقها بعشق
ريتال =فريد أنا بردان اووي
فريد بخوف=طب استني
وقف وذهب الي المدفئه موجوده داخل الغرفه أشعلها وذهب الي ريتال ويحملها بين يده وهو يحوطها بالغطاء حتي لا يظهر جسدها جلس علي الارض واحتضانها بعشق وجعل الغطاء يحوطهم بدافئ دفن فريد وجهه في عنقه وهو يستنشقها بعشق كأنها ورده ربيعيه جميله =ااااه لو تعرفي كونتي وحشاني قد اي
ريتال بعشق =وانت كمان يا فريد كونت وحشني اووي
استرسلت بحب وهي تنظر لها=فريد
فريد بحب=عيونهُ
ريتال بتنهيد عميق=متجي نسافر نبعد عن كل الناس لمكان بعيد مفهوش غير أنا وانت وبس
فريد بابتسامه عشق=حاضر
اوعدك اني اخدك لمكان بعيد ميكونش فيه غيري انا وانتي بس
ابتسمت ريتال بلطف وطبعت قبله خفيفه علي شفته لترجع مره اخر تسند برأسها علي صدره العاري وهي تحتضانه كا طفله …وكأنها حرمت من ولدها حتي تنتمي الي موطن فريد وبين أحضانه تشعور بأنها بعالم اخر عالم موزاي لا يوجد احد الا هي وفريد فقط
شعر فريد بانفساها المنتظمه عرف وقتها أنها نامت فضل يبوصلها بعشق ويستنشق راحتها الذي أصبح يدمنها بجنون
حملها برفق ليضعها علي الفراش ويقبل جبنها بعشق وضع عليها الغطاء لينام بجانبها وهو يسحبها الي أحضانه بعشق ويدفن وجهه في عنقه لينم بعمق وهو يشعور بسعاده بأنها حقا بين أحضانه
في صباح اليوم التالي استيقظت ريتال علي اشعه الشمس المشرفه لتظهر لون عينها الذي تشبه البحر وبشرتها ساطعت البياض
لتنظر بجانبها وتجد فريد يدفن وجهه في عنقه لتفت إليه وهي تحاوط وجنته بعشق وتطبع قبله رقيقه عليه لتصبح قبل متفرقه برقه وانوثه
استيقظ فريد علي لمستها الرقيقه ليحتضنها أكثر وهو يقبل الجزء المكشوف في جسدها بعشق
شعرت ريتال بخجل شديد من فعلته تحدث برقه=حبيبي فريد
فريد وهو يغمض عينه= عيونه
ريتال بحنان ورقه=يلا يا روحي اصحي
فتح فريد عينه لنظر الها بعشق ويطبع قبله جميله علي وجنته=صباح النور علي احلا عيون
ريتال ابتسمت بلطف=صباح الخير علي احلي فريد
فريد بمشاغبه=طب اي مفيش قبله الصباح
ضحكت ريتال باونثي =قبله الصباح تو قوم يلا كفاية قوبل انت مشبعتش
فريد بعشق=انتي ميتشبعش منك ابدا
ريتال بعشق =وانت كمان ياحبيبي ميتشبعش منك ابدا بس يلا بقا قوم
خوش الحمام
فريد متصنع التعب=لا انا مش قادر متسنديني
وتخوشي معايا تساعدني
ريتال شهقت بخجل =ها فريد يلا بقا قوم بطل تكسفني
وقف فريد من جلسته بمكر=طيب يستي
انا هدخول لوحدي
لكن تفجائت به يحملها بين يده
لتشهق ريتال بصدمه =فريد
انت بتعمل اي
فريد بمشاغبه =هتخوشي معايا الحمام تساعدني عشان صراحتن مش قادر خالص ونفسي حد يساعدني يلا بقا اجدعني منا كونت بساعدك
ريتال بضحك وخجل شديد=تو يا ربي طب نزالني طيب عشان اخوش معاك اساعدك يلا
فريد بابتسامه ومشاغبه =بجد طيب يلا بقا
دخل بيها الحمام بتضحك ريتال عليه بقوه
نزالها قدامو في الحمام خلع عنها سيبها الخفيفه
لتصبح عاريه اختبئت ريتال بين أحضانه بخجل شديد وضع عليه الماء بحذر حتي لا يمس جرحها
وبعد قليل
خرجوا سويا من الحمام وهو يحملها ويفلف عليه المنشفه لتحاوط ريتال رقبته بعشق
دخل بيها غرفه الملابس انزالها برفق
وأزل عنها المنشفه وأخرج لها سياب ترتديها
انتهي من ارتداء ملابسه ليحملها مره آخره
ويوضعه علي الفراش برافق
=يلا بقا عشان نسرحلك شعرك
ريتال بضحك=هههههه يبني هو في أنا حسه اني طفله
فريد بحب =انتي طفله فعلا انتي بنتي حبيبتي
طبع قبله خفيفه علي شفته
نظرت لها بابتسامه جميله=وهو في آب يبوس بنتو كده ده يبقا حرام شرعا حتي
التقطت شفتها بعشق وابتعد عنها بصعوبه
=لا مهو. انتي بنوتي ومراتي وحبيبتي وكل حاجه ليا ويلا بقا عشان متبرديش
اخذ يمشط لها شعرها
شعرت ريتال بسعاده بداخلها بأن حقا قد افتقدت ابها والرسمه العظيمه الي كانت رسمهالو وانو احسن شخص
بس اكتشفت حاليا انو احسن واحن شخص في حياتها هو فريد هو حبيبه وجوزها وأخوها وأبوها حتي امها بقا كل حاجه في حياتها بمعني الكلمه ابتسمت بلطف ونظرت لها عندما انتهي من تمشيط خصلاتها الذي جعلها منسدلهاعلي ظهرها كما يحب أخذ يستنشق خصلاتها بعشق
= شكرا يا بابي قلبي
ابتسم فريد بعشق علي كلمتها الطيفه=انتي الي بنوتي القمر الي بعشقها يخلاصي مكونتش اعرف اني بيجيب حلويات كده
ضحكت ريتال بعشق =ههههه اي ده
لي انت بتشك ولا اي
فريد بعشق =ابدا يا يروحي أنا عارف ان انتجي حلو اصلا دانا فريد الالفي حتي
هههههه
ريتال بضحك=مش هتبطل جنون العظمه الي عندك ده يا فريد يا الفي
فريد بعشق=أنا مش هبطل جنوني بيك انت يا جميل متجبي بوسه بقا عشان تعبت في بعدك
ريتال بضحك=بوسه اي تاني بقا مانت لسه واخد بوسه
فريد بمشاغبه =لا لا لا انا عايز بوسه تاني دلوقتي
ابتسمت بلطف وطبعت قبله خفيفه علي شفته ليلتقطه بعشق ….لم يقطعه عنها غير صوت الباب الي خبط
فريد بضيق=استغفر الله العظيم يا رب هو انا مقدارش اقعود مع مراتي براحتنا
ريتال بضحك=كل ده ومش براحتك شوف مين يا مشاغب
فريد بمكر =قلب المشاغب روح المشاغب
ريتال بضحك=فريد يلا روح
فتح فريد الباب ليجد مايا أمام الباب
فريد بحب=مايا حبيبتي اتفضلي
مايا بابتسامه=فين ريتال
ريتال بابتسامه=أنا هنا اهو يروحي
ركضت مايا عليه بابتسامه واحتضانته=حبيبتي ريتال وحشتني يعني نبقا قاعدين في بيت واحد ومتساليش
ريتال بحب =وانتي كمان وحشاني وبعدين انت سالت خالتو امبارح لقتها بتقولي انك في الشغل
مايا بابتسامه=ايوه فعلا
انتي عامله اي دلوقتي احسن
ابتسمت ريتال وهي تنظر لفريد =احسن احسن بكتير
ابتسم فردي لها بعشق وذهب إليها طبع قبله رقيقه علي خدها=طيب يا روحي انا هنزال اشوف حاجه واجيلك بسرعه
ريتال بابتسامه=طيب يا روحي
روح
ابتسمت مايا بلطف علي حبه اخوها لريتال
ذهب من امامها
مايا بابتسامه=كويس انك بخير يا روحي
ريتال بابتسامه=الحمد لله تعالي معايا كده احكيلي انتي عامله اي مايا بهدوء=الحمد لله
ريتال =اوعي تكوني مش منتظمه في الجلسات يا مايا
مايا بابتسامه=لا يحبيبتي منتظمه علي قد كده فريد مكنش بيسبني لحظه ط ل مانتي في المستشفي
ريتال بتنهيد=طيب الحمد لله
مالك يا مايا حساكي مش كويسه فكي حاجه اوعي تكوني لسه متصلحنيش انتي وإبراهيم
مايا بحزن=لا اتصلحت أنا وهو وكان واقف جنبي طول الفرنه ألفاتت دي بس انا زعلانه عشان هو مسافر بره
ريتال بابتسامه=طب وفيها اي
مايا =انا خايفه عليه مش اكتر
قلبي وجعني عليه. اوووي حاسه بخوف
ريتال بابتسامه=لا ياروحي متقوليش كده وبعدين أهنأ هنروح عند الدكتور تاني عشان اطمن عليكي
مايا بابتسامة=طيب
انا هنزال اروح الشغل واشوفك بعدين
ريتال بحب=ماشي يا روحي
ذهبت مايا واتنهدت ريتال بهدوء
عند عمر وفريد
=اعمل الي بقولك عليه يا عمر عايز اسمع خبرها
عمر بهدوء=ماشي يا صاحبي
ذهب فريد من امامه بغضب وهو ليه منسيش انتقمو من سحر حتي لو هي في السجن
كان لسه هيدخول لكن اتفجاء بعثمان الي بينادي عليه
وقف فريد مكانه وهو بيكور ايدو بغضب مفرط اتنهد بسيق والتفت إليه بعيون حده=اي
عثمان بحزن اقترب منه=فريد حبيبي انت كل ده مش قادر تسمحني
فريد بحزن =اسمحك وانت كونت عارف كل حاجه ومقولتليش
عثمان بحزن شديد =يبني أنا مكونتش اعرف حاجه ولا أعرف أن سحر ممكن تعمل كده البنت دي كانت بريئه جدا عمري متخيلت أنها تعمل كده
فريد بحده=اديك قولت كانت بريئه اتحولت لوحش بفضلك انت وسحبك مكنش هيجري حاجه لو كونت ساعدتها
عثمان بحزن=خوفت خوفت أوي اخسر امك وصحبي
فريد بهدوء وحده=واديك خسرت ابنك
بس وربنا مهاهده غير لما اجيب خبرها وخبر الي كان واقف جنبها بس في حلقه مفقوده لسه منعرفهاش …اعرفها وهتشوف انا هعمل ايه
ذهب فريد من امامه وهو بيتنهد بضيق لينظر عثمان الي طيفه بحزن ربنا يهديك يا يبني
ذهب فريد الي ريتال
وجدها تقف بشرفه المطله علي البحر
وهي تستنشق الهواء يساعده بتغني
وقف فريد يستمع إلي غنائها وصوتها الجميل وهو يستمتع لكلماتها الطيفه بعشق
انتهت ريتال من الغناء لتتفاجاء. بفريد وهو بيصقف =واو واو بجد متجوز ام كلثوم أنا
ريتال بابتسامه احتضانته بالطف=حبيبي
طبع قبله علي عنقها وهو يحوطها
=والله انتي الي حبيبي
فكرتي
ريتال بنفي =لا استنتك
مسك فريد يدها بلطف وذهب الي الطاوله
وهو يجلسه علي قدمه بعشق
=هو انت كل مره هتقعدني علي رجلك كده
فريد بحب=ااااه عشان انتي بنوتي الصغننه وانا مبشبعش ومبرتحش غير كده
ابتسمت ريتال بلطف اخذت تطعمه بلطف ورقه
وهو يبتسم بلطف
وحب علي جملها المعتاد
انتهو من الطعام نظرت ريتال جانبها لتجد لوحتها المرسومه
ابتسمت بلطف=فريد
هو انت ممكن تعالمني ارسم زيك كده
فريد بحب=اكيد تحبي أعلمك
ريتال بابتسامه مرح=ياريت
وقف فريد ومسك أيدها ودخل معها غرفت الرسم
وضع لوحه كبيره أمامها
ووضع ادوات الرسم أمامه وجلس علي الكرسي واجلسها علي قدمه بلطف ادها الفرشه باعت الريم نظرت له بتعجب=اي ده اعمل اي
فريد مسكها الفرشه ومسك أيدها بحب = تحبي ترسمي اي بقا
ريتال بابتسامه =عايز ارسم شكل الفيوه الي بره
فريد بحب طبع قبله علي خدها=تمام
يلا تعالي معايا
وضع الوجه أمام الفيوه الموجود داخل الشرفه المطله علي البحر ووضع ادوات الرسم أمامها
رجع جلس علي الكرسي واجلسها علي قدمه بحب وهو يحوط خصرها أعطها الفرشه الرسم
وأمسك يدها بحب وهو يخلط الاولون باحترافيه بين الضحك والحديث بينهم
وبعد ساعات حتي جاء اليل محدش فيهم حس بي الساعات الي مرت
سابت ريتال الفرشه قائلا بمرح وهي تصفق=هاااااااا أنا خالصت
فريد بحب =شطوره يا روحي واحده واحده بقا هتتعلمي وتكوني اشطر مني
طبعت قبله رقيقه علي خده ورجعت نظرت إلي الوحه بفرحه=حلوه اووي صح
فريد بفرحه علي سعادتها الطفوله=قمر
زي الي رسمتها
فضلت بصلها بفرحه وهي تنظر إلي الالوان المرسومه باحترافيه رجعت بصيت لفريد الي بينما جملها =شكرا اوووي يا فريد بجد معاك بعمل كل جديد وكل حاجه حلو بوجودك انت وبس
التقط شفتها بقله عميقه وسند جينيه علي جبنها=انت الي شكرا انك في حياتي
تعالي يلا عشان ننام انا تعبت بس قبلها هغيرلك علي الجرح
ريتال بابتسامه=تمام
ذهبت معه غريلها علي الجرح وجعلها ترتدي شي ثقيل حتي يدفيها
مسك أيدها وذهب بها الي الفرش ليجلس ويخوذها بين أحضانه بحب وعشق يضمها إليها حتي يغرقو في نوم عميق…..
وفي صباح اليوم التالي استيقظت ريتال ولكن لم تجد فريد بجانبها قامت بخوف
وهي بتدور عليه ف بالغرفه ولكن لم تجده
حسيت بقلبها هيقف من الخوف فضلت قاعده بتعيط وهي مش عارفه سبب خوفها وعيطها دخل فريد عليها في اللحظه دي بابتسامه
لتركض عيله ببكاء اول مشفتو=فريد
قامت بحتضانه وهي تدفن وجهها في عنقه
فريد بتعجب وخوف=ريتال
مالك يا روحي في أي
ريتال بخوف ودموع=انت كونت فين
مسحلها دموعها وهو بيربط علي شعرها بحنان=متخافيش يا روحي أنا جنبك اهو انتي بتعيطي لي دانا نزالت تحت مهجرتش
ريتال بنفي =لا يا فريد متمشيش تاني أنا مش عايزك تخروج من الاوضه وتسبني لوحدي حتي
فريد بحب=حاصر بس ممكن تهدي
ابتعدت عنه بدموع لينظر فريد الي وجهها الملئ بالدموع =متزعليش مني
انا اسف قبل عيونه بعشق =مش عايز اشوف الدموع دي تاني
فضل يبوس كل انش في وجهها بعشق وهو يحتضنها بعشق =بحبك اوووي
اتشعلقت ريتال فيه زي الطفله الي بتتعلق بابوها=وانا كمان بحبك يا فريد
ابتسم فريد علي برائتها قرار ينسبها حزنها اتفجاءت بيه بيشلها وبيدور بيها الغرفه كلها بفرحه=بجبككككككككككككك
ريتال بضحك =فريد بس
نزالني هههههههه
نزالها قدامو وهو بيحاوط وجهها بعشق ليقبل خدها بعشق =حبك انا بحبك
طبع قبله آخره علي خدها الآخر=روح فريد انتي انتي روحي
طبع قبله علي كل انش في وجهها بمشاغبه وعشق =مراتي ريتال حبيبتي
مين مراتي القمر بنوتي الي بموت فيها
ريتال بضحك=اهبل هههههههه بطل فريد
فريد بحب ومشاغبه=عيونه انتي
تو ابعد بقا خلاص
فريد بعشق حوط خصرها بمشاغبه=قوليلي الاول انتي بتحلوي كده ازي
ريتال بضحك جميله=ههههه صراحه معرفش
بس يمكن يحلو عشان جوزي حبيبي
ضغط فريد علي شفته السفليه بمشاغبه=أنا من رأي اني اقولك دلوقتي علي كلمه سر هتعجبك اوووي
ريتال بضحك=فريد بس انا هروح الحمام بسرعه
فريد بمشاغبه ومكر=خلاص اساعدك
ريتال بضحك=هههههه لا متشكره
انا بعرف اعمل كل حاجه لوحدي
فريد بصرار=انت بقول لو ساعدتك احسن
ريتال بضحك بعدتو عنها ثم ركضت الي الحمام هاربه من قبضته=قليل الادب
فريد بعشق= متربيتش
بس بموت فيكي
ابتسمت ريتال بلطف ودخلت الحمام
خرجت بعد قليل لقتو واقف قدام المرايا بيعدل هدوموه
ريتال بتفجاوء=اي ده انت رايح فين يا فريفريد بحب ذهب إليها ليحاوط وجهها بيد ،واليد الاخره حوط بيها خصرها= هنخروج سوه خوشي البسي بسرعه وانا مستنيك
ريتال بمرح=بجد
فريد بابتسامه وسيمه=اااااه بجد جدا
قبلت وجهه بمرح =بحبك يا احلا فريد
ركضت الي غرفه الملابس زي الطفله أخرجت سيبها بمرح وسعه ارتدت سيبها
وذهبت إليه
نظر لها فريد بعشق وهو يصفر=ووووواو
حوطة خصرها لطبع قبله جميله علي عنقها بعشق وعمق =اووووف علي الجمال
ريتال بحب=ده جمالك يا روحي
يلا بقا عشان ننزال
فريد بحب =يلا
تعالي
امسك يدها بحب وصلو الي السياره وضعت ريتال بفرحه جانب فريد
تحرك بسياره بسعاده وهو يره ابتسامتها الجميله
فتحت الشباك لتخروج نصفها وهي تطير بمرح=هووووو هو ووووووو واووووو اي الجمال ده كاني بطير
فضلت تستنشق الهواء وهي تفرد ذراعها بمرابتسم فردي علي سعادتها
فردي بضحك=خلاص يا مجنونه خوشي
دخلت ريتال وجلست بجانبه لتنظر لها بفرحه= شكرا اوووي يا فريد
فردي حبيبي انا عايز اعيش معاك من حديد اعيش بذكريات جديد وناخود صور كتير
نوريها اولادنا ….توقفت عند هذه الكلمه بالم وهي تتذكر بأنها مبتخلفش
رجعت للخلف وهي تنظر أمامها بالم
نظر فردي إليها بحزن شديد ليمسك يدها ويجذبها الي أحضانه بعشق
نزلت دمعو علي حزنها وعلي أنها اتحرامت تكون أم فعلا
حول تهدئته الوضع تحدث بمرح=أما أنا عملك موفجئه محصلتش
ريتال ارتسمت الابتسامه علي وجهها بالم =بجد
فريد بعشق قبل خدها بعشق =بجد يا روحي اضحكي بقا
ابتسمت ريتال ولكن من جوها حست بكسره اول مره تحسها بعد قرارت تعيش من جديد بس نسيت أنها اتحرمت من اهم حاجه في الوجود أنها تبقا ام
كان ينظر لها فريد وهو يره الحزن في عينها مسك أيدها بلطف وهو يحذبها إليه
ويحتضانها بعشق
بعد قليل وصلو الي مينا في شاطئ من شواطئ البحر
أصر فريد أن ريتال تغمض عينيها
ومسك أيدها وهو يمشي معها ريتال بخوف=فريد انت بتعمل اي
فريد بحب=هتعرفي دلوقتي
وصلو الي يخت كبير يقف في البحر مزين بالورود الاحمر
فريد بمرح=جاهزه
ريتال بابتسامه=جاهزه بس اوعي تكون هترمني ف بالبحر
فريد بضحك=ههههه اي يبنتي الخيال الواسع ده
ابتسمت ريتال =طب يلا بقا شيل البتاعه دي انا زهقت
فريد =من عيوني
ازحا من علي عينه اوشاح لتفتح عينه ببطء
لتره يخت كبير مزين بالورد الاحمر وردة الجوري المفضله لديها ومكتوب عليه
ريتال فريد الالفي
نظرت لها ريتال بعدم تصديق فتحت عينها وقفلتها كزه مره بصدمه ومن جوها قلبها بينبوض بقوي نظرت إلي فريد الذي يتابع نظرت الصدمه بابتسامه =عجبك
ريتال بصدمه=هو ده حقيقي ده يخت ومكتوب عليه اسمي
فريد بحب=امممم ده اليخت بتاعك كتبت. باسمك ومن هنا ورائحة كل محبي تسافر وتروحي بعيد عن الناس هتجي هنا من البحر
احتضانته ريتال بعشق ومرح لتدمع عينها بفرحه
=ااااااخ فريد حبيبي
انا بحبك انا بحبك أووووووي يا فريد
دي اجمل واحلى هديه ممكن تتقدملي فيوم
ابتسم فريد بلطف ليطبع قبله خفيفه علي خدها
=كل حاجه ملكي ملكك حتي قلبي
من هنا ورايح يا ريتال مش عايز اشوف في عيونك غير نظرت فرحه وبس لو هدفع عمري فدا ضحكه بس منك هفديكي بروحي
ابتسمت ريتال بعشق=كونت عارفه اني احسن قرار اني اعيش معاك من جديد
مش هقدر اقولك غير بحبك
شلها فريد بعشق ليدور بيها في المنيا
إن اله أمامه ليبعد خصلاتها الشارده عن وجهها
بعشق
مسك أيده =يلا
ريتال بمرح =يلا هههه
دخلو سويا الياليخت لتتفجاء ريتال بوينه بكل انحاء اليخت بحترافيه.
وجدت لوحه مرسومه ليها هي فريد علي القارب
ريتال بتعجب=فريد
فريد بابتسامه=انا الي رسمتها قرارت ازين البخت بينا
واحنا سوه في صوره واحده
ريتال بابتسامه=بجد تحفه الواحد مش عارف يعمل اي غير اني اقولك اني بجد مبسوطه مبسوطه لانك جوزي وابويا وحبيبي وابني
فريد بمشاغبه=بما اني ابنك بقا في بوسني بقا بوسه صغيره عشان اتبسط أنا كمان
لم يكلم الكلمه حتي قطعته ريتال بقله رقيقه علي شفته لتهمس بىطلف=بحبك يا فريد
غمض عيونه براغبه لكن اتك على يالصبر احسن
فتح عيونه وهو يمسك يدها=تعالي اوريكي
بقيت اليخت دخلو سويا وهو بيفرجها علي اليخت كله تحت نظرات الفرحه في عيونها
=تحفه يا فريد
فريد بعشق=ونبي انتي الي تحفه
بقولك اي انت سيبك فستان هنا عايزك تلبسيه
وتجيلي بره
طبع قبله بالقرب من شفتها بانش=مستنيكي بره
ابتسمت ريتال بلطف وهز رأسها بالاجابه
وبعد قليل كان يقف فريد بالفرار يتحدث بغموض بالهاتف
=ايوه وبعيدن
المجهول=بس يا ريس في ستات الموسم عليها وموتوها في السجن بس في حاجه غريبه يا بشار
فريد بتعجب=اي الغريب
المجهول=لما سالت الستات بتوعنا قالو ملمس هاش يعني مش الستات الي احنا بعتنها الي عملتها يبقا شخص تاني يتري مين
فريد بتعحب=انت بتقول اي يعني اي مش الستات بتوعنا امال مين
المجهول معرفش يا ريس بس انا بعمل الزم اول ميوصلني حاجه هكلمك
فريد بهدوء=طيب بس باسرع وقت
المجهول تحت امرك يا بشا
اغلق فريد الهاتف والتفت خلقه ليري ريتال في احسن إطلالتها
نظر لها بصدمه من شده حملها
كانت ترتدي فستان قصير سق بلونها المفضل وهو الاحمر الغامق يميل من الكتاب ذات تتريظ
فاخر و مميز وجعلت شعرها مصفوف بترتيب منسدل علي ظهرها تضع بعض من مساحيق التجميل الخفيفه الذي اظهارت ملامحه الجذابه أكثر
اقتربت منه بدلال وهي تشعور بخحل شديد من نظرته المضقق في تفصيلها بدقه
اقترب منها فريد ببطء وهو ثلبو بيدوق بسرعه كانو اول مره يشوفها بالجمال ده
ابتسم بعشق ومسك أيدها وطبع قبله رقيقه عليها=الواحد مش عارف هيحب قد اي تاني بس الي عارفو أنها حاجه اتخطت الحب أنا بقيت بدمنك يا ريتال
ابتسمت ريتال بلطف وخجل =اي رايك في الفستان عليا
نظر لها فريد بعشق وهو يتفحصها بدقه
=قمر كا العاده يا روحي
يلا بقا عشان ناكل
ابتسمت ريتال بعشق =طب متحي نرقص احسن أنا نفسي ارقص معاك
فريد بعشق مسك أيدها =هو انا اقدار ارفضلك طلب
شغل اغنيه جميله ليرقصو عليها برشقه
واخذ يدور بيها بعشق
اقترب منها وحوط خصرها وهو يرقص معها
احتضنته ريتال بعشق=هفضل طول عمري بحبك يا فريد هتفضل انت الشخص الوحيد الي مندمنتش اني عرفتو ابدا وافضل اشكر ربنا طول عمري لانو فعلا رزقني باحلي نعمه في الوجود
ابتسم فريد بعشق وهو يدفن وجهه داخل عنقها
يستنشقها
مسك أيدها وذهب جهت الطاوله كانت محيطه
بأنواع كثير من الطعام الذيذ
ريتال بتعجب=احنا الاتنين هناكل كل ده يا فريد
فريد بحب=وفيها اي صراحتن أنا جعان
ريتال بابتسامه=الف هنا وشفا يا روحي
جلس ليجلسها مره اخر علي قدمه وهو يأكلها كل طفله
انتهت ريتال من الطعام =اووف كلت كتير كفاي
فريد بحب =طيب ثاوني اروح الحمام واجيلك
ريتال بابتسامه=ماشي يا حبيبي
ذهب فريد الي الحمام وجاء بعد لحظات معدوده كانت تقف ريتال وهي تفرد ذراعها كأنها تطير وتستنشق الهواء
لتشعور بيد فريد تحوط خصرها وهو يدفن وجهه في عنقها وييطبع قبله خفيفه عليه
ابتسمت ريتال بلطف والتفت له وهي تحاوط رقبته وتلمس علي شعره من وره بحب
ابتسم فريد وطبع قبله رقيقه علي عنقها =اي رايك مبسوطه
طلبتي مني أننا نبعد قرأرت اجيبك هنا
للموده الي تحبيها انشالله حتي لو سنه
ابتسمت ريتال برقه=هههه سنه مره واحده
لا لا ده كتير أو وي
فريد بعشق=ميكترش عليكي عمري كلو يا قمري
اقتربت منه بجرائه وهمست بجانب شفته بعشق =طول عمرك هتفضل حبيبي
التقط شفتها في قُبله عميقه وابتعد عنها وهو يشعر أنها تحتاج إلي الأوكسجين ليحرك يده بجرائه علي جسدها براغبه وعشق وهو يحوطها بتملك =هو انتي لي حلو كده
اختبئت في أحضانه =عشان في حضنك بس
شلها فريد بين أيده ليذهب بها الي غرفتهم الموجوده في اليخت وضعها عل الفراش برقه
ليطبع قبلات عده متفرقه حاره علي عنقها
ليصعد بشفته الي محل ملذته ويلتقط شفتها بقُبله حنونه عميق
خلعت عنه قميصه برقه وهي تدفن وجهها في عنقه والأول مره متحسش ..بالخجل بين أحضانه لتتحاوب معه بعشق وتملك وهي توريد ان $قترب منها أكثر لتدفن وجهها في عنقه وتهمس لها بين الحين والآخر كم تعشقه
وكم تعشق اقترابه منها بهذا الحد
ليخاوذها فريد ال يعالمهم الخاص وهو يعلمها فنون العشق ويخبرها بأنها ملكه قبله الوحيده ….و

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ارهقتني عيونها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *