روايات

رواية الاسد الامبراطور الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور البارت الثاني والعشرون

رواية الاسد الامبراطور الجزء الثاني والعشرون

الاسد الامبراطور
الاسد الامبراطور

رواية الاسد الامبراطور الحلقة الثانية والعشرون

في ارماد
🌹🌹🌹🌹❤❤❤
الباب انفتح
دخل الخدمات ال هيجهزوا منة للفرح من جان
منة بخوف. انتو مين
رئسيتهم. الملك جان امرنا اننا نجهزك للفرح اليوم
منة. بجنون ورعب. اخرجوا اخرجوا بره انا مستحيل اتجوز المجنون دا
الخدمات الباقين. كانوا بتكلموا كلهم في صوت واحد وصوتهم يرعب. دا امر ولازم تنفيزو
ومسكوها وجهزوها غصب عنها وكل ما واحده منهم تقرب منها منة تصوت اكتر وتقول يامالك كان صوتها جايب لاوضه دايو
دايو. للاحد الخدمات. هو في ايه
واي الصوت دا
احد الخدمات بحترام. دي ياجلالت الملكه الاميره امريتا
دايو بستغراب. امريتا ازاي مش امريتا ماتت
الخدامه. لا الملك جان جابها انهارده وانهارده فرحو عليها
دايو. بصدمه. فرحو انتو بتقولوا اي دا اكيد لتجنن
وراحت عند منة ودخلت عليها لقت الخدمات بيحولوا بيقربوا منها بس هيا كانت بتصرخ وخايفه وبتقول. ليهم ابعدوا عني
دايو. دخلت جري وبعدتهم عنها واخدتها في حضنها وقالت. ابعدوا عنها اخرجوا بره
رىستهم. ماينفعش جلالت الملكه دا امر
دايو. وانا الملكه وامركم انكم تخرجوا بره
الخدمات بطاعه. امرك جلالت الملكه
خرجوا وبقت دايو ومنة لوحدهم
دايو. انتي كويسه يا امريتا
منة بعياط. انا مش امريتا انا اسمي منة
دايو. منة ال فريق جو
منة. اه وبعدين انتي تعرفي جو منين
دايو. انا امه
منة بعدتت عن حضنها تحت استغراب دايو
دايو. في ايه
منة. انتي ام المجنون ال بره ده يعني انتي جايه تخليني اوافق صح
دايو. لا انتي فهمتيني غلط انا جايه اساعدك ومش عاوز الماضي يتكرر تاني
انا خسرت ابني وجوزي قبل كده ابني انتهم ظلم وجوزي اتقتل وكل دا عل ايد واحد وهو ابني برضو
منة. دايو صعبت عليها. وقالت لها. ماتخفيش الفريق هينفذونا منه
جان. هيتقذوكم من مين
دايو ومنة بصدمه بصو لبعض
جان. جلالت الملكه مسبتيهمش يلبسوا الاميره لي
دايو. انا ال هقفلك محدش هيقرب عليها
جان بضحك. انتي ال هتمنعيني
دايو. اه انا معرفتش اربيك بس دلوقت هربيك ومش هخليق تلمس شعريه منها
جان زق دايو بعيد عن منة ومسك ايد منة وسابحها وراه وهيا كانت بتقومه ومش راديه تمشي معاه
اخدها وراحو المكان ال هيتجوزها فيه
وامر الحرس يجبو دايو ويربطوها عشان تبقي شاهده عل الجوازه
الحرس فعلا راحو جابوها وربطوها بسلاسل
منة. انت مجنون دي امك خليهم يبعدو عنها
جان. دلوقتي هتبقي مراتي يامريتا وامر ال هيجوزهم انه يعمل الترتيبات لتحويلها وبدا يعملها
جان. بعد شويه هتبقي شريره زيي وهنجوز
منة بصدمه. شريره
جان. اممممم
منة بصريخ اكتر يا مالك. انا مش عاوزه اجوزك
ابعد عني
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند الفريق
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
مالك. اكيد هو في ارماد
جو. اه
كريم. بس هنوصل لارماد دي ازاي
جو. عندي الطريقه
نور. بس اكيد هيبقي في حرس كتير
زين. مش مهم حتي لو هنموت المهم اختي ترجع بسلامه
البنات. اه المهم هيا ال ترجع بالسلامة
عمر. جو انت قولت انك عندك الطريقه
جو. اه عندي وراح جاب الاسواره
كريم. اي دي
جو. دي سواره اتنقل مممكن تنقلك لاي مكان انت عاوز تروحه
مالك. زين حور نور ماريا انتو قوتكم بتقدروا تطيرو صح انتو هترقبو الجو ولو في اي حرس في الجو دي مهمتكم اوكي
نور. اوكي خليها علينا
مالك. كيارا كريم عمر انتو عليكم تشتيت ال في لارض
كريم اوكي
مالك. تنزو انت هتفضل هنا عشان لو عوزنا اي امددات
تنزو. اوكي
مالك. جو انا وانت هندخل سوء لانك انت ال عارف ارماد والقصر كويس
جو. اوكي
مالك. بتوفيق
لو حصل اي حاجه خلينا عل توصل مع بعض
الكل. اوكي
جو شغل البوابه الفضائية وانتقلوا كلهم معاد تنزو وووو
🌹🌹❤❤🌹❤
عند منة
❤🌹❤🌹❤🌹
كانت بدات التقوس عشان تكون شريره 😈
جان. كان فرحان 😃
ودايو كانت بتعافر عشان تفك نفسها
وكانت بتدعي في سرها. جو تعالي بسرعه انقذذها هيا ملهاش زنب
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
الفريق وصلوا ارماد وكل واحد منهم كان بنفذ الخطه بتاعت مالك ولهو الحرس ومالك وجو
كانوا دخلو القصر
كل مابيقربوا اكتر بيسمعو صريخ منة اكتر
مالك. بخوف عليها. دا صوتها والوشم بدا يظهر
وصلوا لحد باب المكان اللي في منة ودخلوا يتسحبوا بش دايو شافتهم
جو. لما شاف امه متربطه ومنة كدا
جنانو طار وكان رايح يضربوا بس ملقاش مالك جانبه
مالك كان عند جان وضربه
الحرس لما لقو جان بيضرب اتجمعو عل مالك بس جو راح يضرب مع مالك
مالك وجو كانو بضربوا في الحرس وهزموهم
مالك جري عل منة واخدها في حضنه
منة. بفرح. مالك انت كويس
مالك. انا كويس وانتي كويسه حد قربلك المحنون دا عملك حاجه
منة. كان عاوز يتجوزني
مالك. بصدمه. اي
مالك كان بكلمها وهو ظهروا لجان وجو كان بيفك دايو ومش منتبه لجان
جان قام بشر ومسك سيفه وغزهو
باقيت الفريق خلصو عل بقيت الحرس ال بره وكانوا دخلين يساعدوا مالك وجو
بس انصدموا من الشافوا

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الاسد الامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *