روايات

رواية تزوجت اختي الصغيره الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيره الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدى زايد

رواية تزوجت اختي الصغيره البارت الخامس عشر

رواية تزوجت اختي الصغيره الجزء الخامس عشر

تزوجت اختي الصغيره
تزوجت اختي الصغيره

رواية تزوجت اختي الصغيره الحلقة الخامسة عشر

مازن بيقضي شهر العسل
كارما كمان سافرت مع ادهم تركيا عشاتحضر الحفله وكانت مبسوطه اوووي
لحد ماجه معاد الحلفه وهما في الحفله وبعد ماخلصت
جه صحفي وقال لكارما
الصحفي/ انتي ليه مش عايزة تقولي حاجه عن خطيبك
كارما بحزن غير ظاهر/ عشان حياتي الشخصية بتاعتي انا
الصحفي / بس في ناس مقربين منك بيقوله انك متجوزة ادهم الزيني عرفي عشان كده مش عايزة تقولي حاجه وكمان بتيجي هنا كل فترة عشان تبقوه بعيد عن عيون الناس
كارما جابت آخرها وقالت أنا مش متجوزة ادهم الزيني وبعدين مين
بيتكلم عن حياتي غيري
كارما قالت كلمه قبلت الموازين
كارما بصي بقي انا لومتجوزة هقول مش هتكسف وبعدين ايه اللي هيخلني اتجوز عرفي
انا متجوزتش انا مخطوبه لراجل اعمال بيشتغل معايا في نفس المجال
وبعدين ياريت لما تتكلم حاجه تتكلم عن شي يبقي متاكد منه
الصحفي عايزين خبر حصري
كارما قريب اووووي هفجر قنبله الموسم عن اذنك اظن كده كفايه
ادهم/ انتي ايه اللي قولتي ده
كارما /ايه اللي قولته ياادهم اظن انت اللي كنت ترفض الكلام ده وتقول الحقيقة
ادهم / والله عارفه انك تافه
كارما بصدمه وذهول انت بتقول ايه
ادهم / ايوةتاغه عشان اديتي فرصه للناس تتكلم في حياتنا انتي ليه مش عايزة تفهمي انك كده بتدمري حياتنا
كارما بحزن / بص ياادهم انا قولت اللي المفروض انت ترد وتقوله
وانا المرة دي انا بخيارك بين اختيرين
ادهم بحزن عميق/ وهما
كارما/ انك تقول للدنيا كلها هبقي مراتك وان مش من حق أي حد يدخل في حياتنا
يااما
ادهم بذهول ياما ايه ياكارما
كارما / تتكلم وترد مش طول الوقت سايبني انا اللي ارد وانت ولا انت هنا
ادهم / بصي يابنت الناس انا مش هرد عشان انا مش تافه ولو اتكلمتي تاني في الموضوع ده تاني متلوميش الانفسك
انا بحافظ على حياتنا وانتي مش هتفهمي ده دلوقتي
كارما بتحدي / يبقي انت كده اللي هتزعل
ادهم بعدم فهم قصدك ايه
كارما / مفيش كل شيء في وقته حلو
ومراسبوع علي الابطال كالعاده ولكن في يوم مشؤم حدث لم يتوقعه أحد
ادهم قاعد في الصالون وبيشرب النسكافيه مع كارما وفجأة
في التلفزيون المصري
المذيعه خبر عاجل كارما الزيني تكشف عن خطيبها
تقول كارما الزيني علي صفحتها الرسمية انها بتعيش احلي قصه حب
مع حبيبها وأكد أيضا أنها كانت بتحبه من زمان
خطيبها هو واحد من أكبر رجال الأعمال في الشرق الأوسط
وهو يعمل معاها في نفس المجال
ونزلت صور ليهم من اول لقاء حبهم وهما في الطيارة
وكانت في تركيا وكانت أول مرة تسافر تركيا واكدت أن حبيبها اعترف بحبه هناك
خطبيها هو ادهم الزيني الذي حتي الآن لم يدلي باي تصريح صحفي ياكد أو ينفي في ان الخبر ده صحيح
وكمان صحفي في تركيا سال كارما انتي متجوزة ادهم الزيني عرفي
وهي نفت الخبر ده تمام وقالت إن لو في حاجه هتقول
وهنا سؤال يطرح نفسه
هل ادهم الزيني فعلا متجوز كارما الزيني
خاليكم معان وتابعوا كل جديد
وهنا انفجر ادهم في كارما وقال ايه ارتحتي كده أن شاءالله تكوني انبسطتي
اهي كل الدنيا عرفت وانتي نفذتي كلا مك ونزلتي فعلا ياكارما
كارما / اقسم بالله ياادهم مانزلت حاجه وانا مكنش قصدي أن اعمل كده والنهاردة كنت هقولك
ادهم / لاتقولي ولاتعيدي انتي انسانه تافه كل اللي يهمك أن الشهرة وبس
كارما / حرام عليك اسمعني الاول
ادهم / انا مش هسمع حاجه ويالا انزلي قابلي كميه الصحفيين قدم القصر
وعيشي واتصوري وحياتك تنزل عادي يالا
كارما / اسمعني ياادهم
ادهم / اسمع ايه ماهو اصل انا اللي غلطان اني حبيت عياله صغيرة
كنت فاكرك كبرتي كفايا بس للاسف طلع وهم
كارما / انا مش هقولك غير حاجه واحده اني مظلومه وربنا يشهد
بس طالما انت غلطان انك حبتني يبقي خلاص مفيش كلام هيحصل اللي اتكسر بينا وانا هعمل اللي يريحك
ادهم / هتعملي ايه هو لسه في حاجه تاني ليه متعملتش
كارما / اه في حاجه واحدة وبعدها كل حاجه هترجع زي الاول ان شاءالله
ادهم/قصدك ايه
كارما / بعدين هتعرف كل حاجه
وبعد مرور ساعات طويلة علي الابطال جه نهار جديد واتمنت كارما أن يكون ده كله حلم قامت ووقفت في الشباك لقت كاميرات وصحفيين كتير اوووووووووي
وعاملين يصورها وهي كانت تعبانه جدا
بس وصلت لقرار مفيش في رجوع
وقامت باتصال
أما في مكان تاني وبالتحديد عند ادهم
ادهم كان زعلان جدا من كارما لدرجة مش قادر يسامحها عليالخاص عملته
ادهم كان ن حابب أن يكون حياته خاصه بيه زي اي حد
زي مازن منع أي حديث رسول مراته ومحدش عرف أن هو خاطب غير قبل مايتجوز باسبوع واحد وكمان متكلمش خلاص في الموضوع غير كلمتين هما انا العريس المنتظر
وادهم كان نفسه يعيش حياته بطريقته الخاصة وكارما مش عارفه تتعايش مع الموضوع ده
عشان هي صغيرة
وبعد مرور ساعات طويلة علي الابطال جه الليل
وحدث مالم يتوقعه أحد
وخصوصاً ادهم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تزوجت اختي الصغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *