رواية بنت الشيطان الفصل الثامن والستون 68 بقلم رحمة نبيل
رواية بنت الشيطان الفصل الثامن والستون 68 بقلم رحمة نبيل
رواية بنت الشيطان البارت الثامن والستون
رواية بنت الشيطان الجزء الثامن والستون
رواية بنت الشيطان الحلقة الثامنة والستون
ذبح فرعون آلاف الأطفال خوفاً من أن يأتي موسى .
وعندما جاء موسى .. رباهُ في ( بيته ) !!
أقدار الله نافذة لا محالة منها.
فـَ أطمئن
فإﻥْ ﺿَﺎﻗَﺖْ ﺑِﻚَ ﺍﻷﺣْوَﺍﻝُ ﻳَﻮْﻣﺎً
ﻓبالاﺳْﺤَﺎﺭِ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻰ ﻣُﺤَﻤَّﺪ
ْﻳُﺼَﻠِّﻲ ﺍﻟﻠﻪُ ﺭَﺏُّ ﺍﻟﻌَﺮْﺵِ ﻋَﺸْﺮﺍً
ﻋَﻠَﻰ ﻋَﺒْﺪٍ ﻳُﺼَﻠِّﻰ ﻋَﻠَﻰ ﻣُﺤَﻤَّﺪْ
ﻭَ ﻓﻲ ﻣِﺎﺋﺔٍ ﻳُﺼَﻠِّﻰ ﺍﻟﻠﻪُ ﺃﻟْﻔﺎً
ﻓَﻌَﺠِّﻞْ ﺑِﺎﻟﺼَّﻼﺓِ ﻋَﻠَﻰ ﻣُﺤَﻤَّﺪْ
💜☁️
كان إياد يعانق زياد الذي يرثي حاله
إياد وهو يواسيه / خلاص يا قلب اخوك بكره يجي غيرها هي العيله دي بتخلي من المزز بكره تلاقي واحده طالعه تقولك انا طليقه عمك عبده
زياد وهو يصطنع البكاء بسبب رحيل ديانا / المستورد خلص يا اياد خلص حتي المزه اللي جات وجدك كان هيخلص عليها اختفت مبقاش غير المحلي يا اياد المحلي
إياد وهو يطبطب عليه / خلاص يا ضنايا متعملش في نفسك كده بكره ربنا يرزقك بواحده مستورده حلوه كده
زياد وهو يقول بصوت عالي / ما هو ربك هيزيل النعم من وش العيله دي كل مزه تيجي يا ما تنقتل ياما تتسجن مفيش غير البنت دي هي اللي فلتت قولت خلاص الدنيا احلوت وبتفتح دراعها ليا اتاريها بتفتح دراعها عشان تديني بالقلم والمزه هترجع بلدها تآني.
ضمه إياد / يا حبيب اخوك حابس ده كله جواك ومش مبين
زياد وهو يضرب علي قلبه بتأثير / قلبي جواه نار يا اياد
نظر له إياد / ياحبيبي انت بس اهدي متعملش في نفسك كده
ابتعد زياد عن أحضان إياد ومسح دموعه الوهميه/ لا خلاص مش مشكله هشوف مرات جدك كده ونعاكسها هي قمر برضو
إياد / مرات جدك مين اي واحده فيهم
زياد وهو يغمز له / هي مين فيهم اللي مستورده يعني جيمي قلبي وعمري مرات أسد
كاد إياد يجيب ولكن وجد أسد سمعهم ويتجه لهم فصرخ/ اجري يا زياد
فركص الاثنان بسرعه وهم يضحكون بينما أسد نظر لمالك بمعني (انظر لاحفادك؟؟)
كانت دانه تعانق ديانا / هتوحشيني آوي
ديانا ببسمه / وانتي اكتر
دانه وهي تنظر ليدها / طب كنتي خليكي هنا لحد ما ايدك تكون كويسه كده آلأتنين مصابين
ابتسمت ديانا / لا بأس فيدي اليمني يمكنني تحريكها قليلا
ابتسمت دانه وعانقتها مجددا / شكرا علي كل حاجه ومساعدتك ليا اللي لولاكي مكنتش هبقي موجودة هنا دلوقتي
تقدم ليث منهم وعانق دانه بعشق ونظر لديانا / أنا مديون لك يا ديانا اي وقت تحتاجي حاجه تعتبريني اخ وتقوليلي
ابتسمت ديانا بلطف / محسسني اني كنت بقاتل لوحدي ماشاء الله دانه كانت جزاره
ضحك ليث وجذب دانه اكثر اليه / شكرا
هزت ديانا رأسها وابتسمت ثم عانقت دانه لآخر مره
فسمع الجميع صوت من خلفهم / ودي سنه الحياه نبعد نتوه ونمشي في مليون اتجاااااااااااه
نظر الجميع وجده إياد الذي يغني
ضحك الجميع وذهب ليث ليوصل ديانا بنفسه وجلس الجميع ليتحدث
ببنما نظر مالك لنور التي لاتتحدث معه منذ البارحه اغمض عينه بغضب لهذا البعد فنهض وذهب إليها وحملها واخذها وذهب بها للخارج بينما كان أسد وسراج يصفرون
وسمر تصفق / الواد ده معلم عليا الطلاق معلم
ضحك الجميع واسندت دانه رأسها علي كتف عبدالرحمن وتحدثت بهيام / رومانسي آوي ابوك ده
ضحك عبدالرحمن واسند رأسه علي رأسها وهو يربت علي خدها بحنان / وليث كمان رومانسي
ابتسمت دانه ونظرت لرحمه التي تنظر لهم ببسمه فاشارت لاخيها فنظر لرحمه قليلا ثم نهض واتجه لها وهمس لها ببعض الكلمات ثم صعد لغرفته بعدها لحقت هي به
نظرت سمر لهم بشك / شوف الواد سحب مزته قدامنا وطلع
ثم نظرت لسراج ووضعت رأسها علي كتفه /وانت يا سراج مش ناوي تحن علي امي وتعملي حاجه رومانسيه قبل ما نقابل وجه كريم
سراج وهو ينظر في عينها ببسمه / اكيد يا قلب سراج
ابتسمت سمر فتحدث سراج / بس نخلص بقي من الحوار ده
سمر بتشنج / حوار مين يابا يعني كل اللي بيحبوا في مراتاتهم دول مش في الحوار ولا هو امي بس اللي دايما في المشاكل حاضره
ضحك سراج وتحدثت دانه / واحنا برضو نستغني عنك في المشاكل يا سمورتي ده انتي اساسها يا عمر
سمر بتكبر / آه أمال يابنتي طب ده انا الرجاله اللي هجموا علينا انا اللي هزمتهم لوحدي
نظر لها سراج باستهزاء / اهيييييه يابت
سمر وهي تقص علي الجميع ما حدث / امال انا اول ما سمعت صوت الرجاله تحت روحت مسكت الطبنجه
خالد بضحكه / طبنجه يا عمده
سمر وهي تكمل / متقاطعنيش ياولد المهم مسكت الطبنجه ونزلت وقفت علي السلم من فوق ورفعت عليهم السلاح وعينك ما تشوف الا النور نزلت فيهم ضرب بالرصاص زي المطره وطااااخ وطيييخ طووخ
مراد ببرود / طاخ طيخ طوخ؟؟؟
سمر وهي تنظر له / امال
المهم بقي وأنا بطاخ طيخ طوخ لقيت مره واحده الرصاص خلص اعمل ايه يابت يا سمر اعمل ايه يا بت ياسمر قمت مسكت الطبنجه ونزلت ضرب فيهم بأيدي بقي ولا بروسلي في أيامه
دانه وهي تتحدث / آيوه وبعدين كملي
سمر / وفجأه في عز ما انا بضرب فيهم لقيت واحد جه من ورا وكتفني وفجأه
دانه بحماس / آيوه كملي ايه اللي حصل بعد كده
سمر وهي تتحدث بتأثر / اللي حصل بعد كده أن الأهبل زياد ابنك فصل التلفزيون وقطع الفيلم بقي
ضحك الجميع بشده علي سمر
سمر / كنت عايزه اشوف البطل هيعمل ايه
سراج بضحك / وانا اللي فكرتك بتتكلمي بجد
سمر / لا يا خويا انا ماليش في المعارك دي انا أخري أسقف واشجع
سراج وهو يجذبها خلفه / اخويا بعد العجلتين اللي جايبهم اخويا تعالي يابت انتي
ضحكت سمر بشده عليه
بينما نظرت ناري لخالد / أنا عجله يا خالد
خالد وهو يضمها/ لا يا حياتي آنتي مش عجله انتي قمر.
جميلة بسخريه / فين سمر تشوف محن بنتها
نهض مراد وسحب روجي خلفه وهو يهمس لها بكلمات احمرت بسببها ثم نظرت له بتذمر / بطل يا مراد قله ادب
ابتسم لها وغمز ثم تحدث لناري / خلي حازم معاكي
هزت ناري رأسها
فاخذ روجي وصعد للاعلي
نظرت دانه للأطفال وتعجبت من عدم وجود زياد او حتي اياد
نادت لديما / ديما فين زياد
ديما وهي تشير للاعلي / طلع هو واياد فوق من بدري
دانه وهي تنظر للاعلي / طلعوا من بدري ومش طالع ليهم صوت يبقي مصيبه
ثم نهضت وصعدت وهي تنادي / إياد يا زياد كله ياخد ساتر يا جماعه كله ياخد ساتر
ركضت لغرفتهم وفتحتها وهي تتحدث /بتعملوا……. احيييييه
كان مالك يقود السيارة وهو يتجاهل صراخ نور / رجعني البيت يا مالك لو سمحت
بينما هو فقط يتجاهلها ولا يستمع إليها نظرت وجدت نفسها تسير في طريق غريب / طب حتي قول احنا رايحين فين
وايضا لارد
زفرت نور بضيق ثم وجدته يتوقف علي مشارف أحدي الحارات التي تعرفها جيدا وكيف لا تعرفها وهنا كانت أول مره تراه بها (حاره الفتوه) عندما كانت في أحدي المهمات وتنكرت في زي بائعه جرير ضحكت وهي تتذكر كم كانت غبيه في ذلك للوقت نظرت لمالك بتعجب لما احضرهم لهنا
بينما هو أسند رأسه علي مقود السياره وتنهد بألم ووجع علي جفاءها / هنا كانت أول مره اشوفك فيها يانور اول مره احس ان الشيطان عنده قلب في اليوم ده مصدقتش عيني ان اللي الملاك اللي كنت دايما اشوفه في حلمي حقيقه
نظرت له نور بتعجب ودهشه
فابتسم هو ومد يده واخذ يمسد علي خدها باصبعه / يمكن مقولتش كده ليكي قبل كده بس فيه في البيت اوضه سربه كلها مليانه لوح مرسومه ليكي
نظرت له بصدمه / ليا انا
هز مالك رأسه / لما كنت بحلم بيكي قبل ما اعرفك كنت برسملك صور ولما شوفتك هنا اول مره انصدمت ان إزاي
اللي كنت بحلم بيها حقيقه حبيتك يا نور من قبل ما اشوفك حبيت صورتك بس لما عرفتك حبيت شقاوتك وجمال روحك وضحكتك حبيتك آكتر من روحي وكنت مستعد اموت عشانك
نور وهي تدمع من كلامه / عايزة أشوف الاوضة دي
مالك وهو يجذبها له بشده / هوديكي بس قبلها هاخدك لمكان تآني
نظرت له بتعجب ولكنه ابتسم بعشق وبعد ساعه وصل مكان ما
نظرت نور لهذا الكوخ النائي الذي اهداه لها مالك في زفافهم مكانهم الخاص بهم وحدهم
ابتسمت نور ونظرت له ثم نظرت للكوخ بينما هو غمز لها وحملها من السياره واتجه بها للكوخ / شكلك نسيتي يا نور مين هي بنت الشيطان
ضحكت نور بشده فتحدث بمشاغبة / أنا بقي هفكرك يا نوري
دخلت رحمه للغرفه خلف عبدالرحمن وهي تفكر لماذا يريدها ولكن ما كادت تدخل حتي وجدت من يجذبه ويغلق الباب نظرت له رحمه بتعجب / في إيه يا عبده كنت هتوقف قلبي
ابتسم عبدالرحمن واقترب منها ثم عانقها بشده واسند رأسها علي صدره / اسفه وبحبك
ضحكت رحمة بخفوت /فيه إيه مش فاهمه
عبدالرحمن وهو يبعدها عنه / اسف لاني اهملتك الفتره اللي فاتت من وقت ما رجعت من آخر مهمه وانا تقريبا مقعدتش معاكي لوحدنا ولا اتكلمنا سوا عارف اني بظلمك معايا رحمه ا……
قاطعته رحمه وهي تبتسم / يا عم انت وقفت قلبي انا قولت خنتني وبعتذر عشان كده
ضحك عبدالرحمن بشده فها هي مشاكسته قد عادت اقترب منها وضمها بشده / يا رحمه بعشقك وعمري ما اقدر افكر او اتخيل نفسي مع واحده غيرك
رحمه وهي ترفع حاجبها / واحده غيري مين يابا
ثم جذبته من ياقه ثيابه / اسمع يابن مالك شايف ابوك الحاج الكباره ده لحد الان مازال مخلص لأمك الحاجه عارف لحد ما أعجز فاهم يا عبدالرحمن
ضحك عبدالرحمن بشده ثم لعب بحاجبه وهو يتجه للمرحاض / إيه ده يعني مينفعش اعاكس العميله الجديده
ولم يكد يكمل كلامه حتي وجد شئ يطيير ليصطدم به من الخلف
وما كاد يتحدث حتي سمع صراخ رحمه وهي تمسك أحدي الفازات / تعاكس مين يا عبدالرحمن ها تعاكس مين
ركض عبدالرحمن علي السرير وهي تقف امامه بالفازه / انزل متخافش مش هعملك حاجه انزل بس
رفع عبدالرحمن يده وهو يقترب منها / طب سيبي اللي في ايدك دي بس و….
لن يكمل كلامه فاخذ منها الفازه ووقع بها علي الفراش وضمها وهو يضحك / يابنتي اعاكس مين هو أنا بعرف اعاكس
ثم غمز لها / أنا بدخل في الموضوع علي طول
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
*عاوزه تخش روام روايات علي 📌واتس خش علي الينك كده 💞🥀*
*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
*روايات ابو تولين👧*
~روايات جامده ممتعه 🥰~
“`اي روايه عاوزها هتلاقيه علي
الجروب 🤍💞“`⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
نظرت دانه بصدمه لاياد الذي يمسك بجزء من الشاشه الموجودة في غرفه مالك ونور والتي سجل عليها مالك جميع ذكرياته مع نور فتعرض الشاشه الصور الخاصه بهم باستمرار فقد كانت تلك الشاشه مفككه تماما أمامهم
دانه وهي تركض لهم وتصرخ / احيييه مالك هيقتلنا
نظر لها زياد واياد ثم نهضوا ووقفوا علي الفراش
نور وهي تنظر للشاشه / خساره شبابك يا دانه يا زينه بنات القاهره يا دانه مالك هيقتلك ويعلقك انتي وعيالك يا ضنايا يا صغيره علي الموت يا دندون ياللي ملحقتيش تتهني يا صغيره
نظر زياد لها بحاجب مرفوع / مين دي اللي ملحقتش تتهني ده انتي أخدتي زمنك وزمن غيرك ودايما ليث ياخدك في كل حته وتسبينا هنا يا واكله حق الغلابه انتي
دانه بصراخ / قر بقي قر اهو ابوك بقاله فتره ما اخدنيش حتي لجنينه الحيوانات.
ثم نظرت لهم بشر / طب والله المره دي ما هسكت
ثم ركضت لهم ولكنهم ركضوا للخارج قبل أن تصل لهم
وهبطوا الدرج بسرعه وخلفهم دانه وهي تصرخ بهم / هموت واعرف مالكم ومال الشاشه لا وشاشه مين شاشه مالللك ياجذم ده هيجي يعلقنا انا وانتم يا حيوانات
إياد وهو يركض / اصبري بس هنفهمك اصل احنا كنا عايزين نشوف إزاي الجهاز العجيب ده بيغرض للصور باستمرار كده
زياد / ياللهي انه جاحد
دانه وهي تصرخ بهم / جاحد يابن ليث انت وهو بعدين مفكرين الحجه الهبله دي هتدخل عليا بقي انتم متعرفوش عو إزاي بيعرض الصور كده ده انتم حتي عواجيز بهيئه أطفال
هبطت سمر بسرعه وهي تحمل قرطاس ترمس وجلست تشاهد وهي مستمتعه
زياد وهو ينظر لنور / عارفه خطوه تانيه وهسيب الحيوانات علي كل اللي هنا
سمر / ياخويا بلا وكسه
دانه بشر / انت بتهددني ياض طب والله لكون……
قاطعه كلامها دخول ليث فركض له الطفلين وهم يمثلون البكاء
ليث وهو يعانق أولاده / فيه إيه مالكم في إيه يا دانه
نظر زياد لها ثم تصنع البكاء / الست دي بتعذبنا ابابي هاتلنا واحده غيرها
إياد وهو يعانق خصر ليث / دي بتعذبنا يا بابي وبتطفي السجاير تحت باطي
زياد / وبتجلدنا وتقولنا انتم مش عيالي وكل ما نطلب حاجه تقول لا يابابي شوف الست اللي انت جايبها دي
نظر ليث لدانه / إيه اللي حصل وليه قلبوا عليكي كده
دانه وهي تبتسم له بغيظ / ولا حاجه ده حيالله بس فككوا شاشه الذكريات بتاعه مالك اللي اغلي عنده مني انا وعبده شخصيا
ثم تحدثت بنبره تشبه البكاء وهي تمسك في ليث / هيقتلني انا وعيالك اللي مشافهوش خمس ثواني تربيه دول يا ليث نهون عليك نتقتل يا بلاكي
ضحك ليث بشده / وهو يضمها له ثم قبل خدها بحنان / هي فين الشاشه دي
أشار كلا من دانه واياد وزياد للاعلي وتحدثوا في صوت واحد / فوق
صعد ليث للاعلي وهو يضحك عليهم وهم خلفه ودانه تنظر لهم بشر ثم أشارت علي رقبتها بعلامة الذبح
كان مالك يضم نور لصدره وهو يتنهد بعشق / شوفي كام سنه مرت لينا مع بعض بس وحبي ليكي يا نور مقلش بالعكس زاد عشقك احتل قلبي وهزم جيوش عقلي وقلبي بكل العشق والخضوع أعلن استسلامه
قبلت نور صدره بحنان /وكان ليا الشرف ان ابقي في قلبك وحياتك يا شيطان عمري في حياتي ولا أقصي أحلامي الخياليه اني اتخيل اني اتجوزك ويبقي ليا عيله معاك وتكون شريك حياتي يا مالك، مالك انا بعشقك
ابتسم مالك بشده وهو يضمها اكثر / ومالك عدي مراحل الهوس من زمان يا نور قلبي
نظر ليث بعد ساعات من العمل للشاشه / كده اشطا آوي نروح نحطها مكانها ولا من شاف ولامن دري
نظر إياد لهم / حلو اوي وانا وزياد نقتل كل اللي كانوا تحت عشان محدش يعترف علينا
نظر لهم ليث / بدأت أصدق انكم مجرمين
ضحكت دانه ثم حملت الشاشه/ يابني ده من زمان و….. آآآآآآه
صرخت دانه وهي تسير فتعرقلت في أحدي اشياء الأطفال فسقطت هي والشاشه وتحطمت لاجزاء صغيره
نظرت لليث وهي تضحك بغباء / تفتكر مالك هيرضي يفتح الستاره في المسامح كريم
مسح ليث علي وجهه وأخرج هاتفه / هطلب شاشه جديده بس يارب تكون الذاكره لسه سليمه عشان ننقلها
في الصباح بعد أن استيقظ الجميع
نظرت نور لمالك بحب وحنان ثم اخذت تلعب في وجهه ثم فجأه هاجمت ذكريات معه عقلها
****
(غمض مالك عينيه لينام لانه متعب جدا
نور وهي تنظر لملامحه الجميله جدا / مالك
مالك وهو يحاول النوم /هممممم
نور بتعجب / هما ليه بيقولوا عليك شيطان
مالك وهو يجذبها له أكثر ويدفن رأسها في شعرها وبصوت ناعس / عشان انا وحش
نور باعتراض / بس انت مش وحش انت كيوت وطيوب
فتح مالك عين واحده ونظر لها بحاجب مرفوع / كيوت
نور / اها عشان انت وافقت تدربني رغم انك متعرفنيش ودايما بتساعدني لو وقعت في مصيبه
مالك بصوت ناعس / مين قال اني معرفكيش انا اعرفك من زمان
نور / من زمان ازاي
مالك / نامي دلوقتي والصبح نتكلم
مر بعض الوقت نور بهمس / مالك انت نمت
مالك / اه نمت
نور / ازاي وانت بترد عليا
مالك / ماهو انا بتكلم وانا بنام
نور / مالك هو انت ليه بتساعدني علي طول
مالك وهو يضمها اكثر / عشان أنا كيوت وطيوب
اقتنعت نور بكلامه /فعلا انت طيوب اوي
مالك وهو يضع وجهها في عنقه / اسكتي بقي ونامي
نور / طيب سيبني طيب عشان انام
مالك / لا هتنامي كده نامي بقي
نظرت نور له ببسمه وذهبت في النوم وهي تعانقه ولأول مره تشعر بهذا الكم من الراحه التي تغمرها عند نومها
) *****
نظر مالك لنور وجدها تبتسم مالك هو يمسح علي خدها بحنان / صباح الضحكه الحلوه يا نوري
نظرت له نور ببسمه كبيره / صباح المانجه يا مالك
مالك بتعجب / كنتي بتضحكي ليه
نظرت له نور وانفجرت في الضحك
مالك وهو ينظر لها بتعجب / فيه إيه آنتي عملتي حاجة في وشي ولا ايه
نور وهي تضحك بشده/ بفتكر اللي كان بيحصل زمان ياااه يا مالك ياقلبي كنت بتعبك آوي
مالك وهو يزغزها وهي تضحك بشده / خلاص خلاص والله خلاص يا مالك
مالم / قال يعني بقيتي عاقله دلوقتي
نظرت نور له وهي تضحك / طب خلاص بقي
هدأ مالك مما يفعله ثم تسطح بجانبها نظرت له نور بحب / نور غنيلي
نظر لها ببسمه متعجبه
فتحدثت نور وهي تضع رأسها علي صدره /غنيلي يا مالك نفسي اسمعك تآني تغنيلي
نظر مالك في عيونها وغني بصوت جميل اغنيه (ياللي شمس الدنيا تطلع لما تطلع ضحكه منك)
كانت دانه تسيب مع سمر في المول / لا إياد بيحب يفكك الحجات والاختراعات فممكن اجبله شنطه فيها ما الأدوات اللي ممكن يحتاجها عشان الخراب بتاعه
سمر وهي تفكر / طب وزياد نجبله رقاصه ولا قرش حشيش.
ضحكت دانه وهي تنظر للمحلات فعيد ميلاد التوأم اقترب كثيرا وبسبب الظروف التي يمر بها الجميع قررت أن تشتري لهم ما يحبون لتفرحهم لذا استيقظت قبل الجميع وأخذت سمر لتشتري لهم مايريدون
نظرت دانه خلفها وجدت سمر تنظر بعيدا بشرود
دانه بتعجب / في إيه يا سمر
سمر وهي تمسك يدها / تعالي معايا في عربيه ماشيه ورانا ورجاله كمان ماشين من بدري ورانا
تحفزت دانه ووضعت يدها في الحقيبه وهي تمسك المسدس وكادت تستدير لولا شعورها بمسدس علي رأسها من الخلف وصوت يصدح بفحيح / تحركوا بهدوء حتي لا اضطر لقتلكم
ابتسمت دانه بسمه غبيه / ياراجل والله من فتره ما اتثبتش كده ياااه ايام الخطف الجميل
سمر وهي تنظر لها / معلش اصلي جديده في موضوع الخطف وكده المفروض اعمل ايه
دانه / امشي معاهم ومتقاوميش عشان منتعلقش وانا هتصرف
……..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)