روايات

رواية بنت الشيطان الفصل السابع والستون 67 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الفصل السابع والستون 67 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان البارت السابع والستون

رواية بنت الشيطان الجزء السابع والستون

بنت الشيطان
بنت الشيطان

رواية بنت الشيطان الحلقة السابعة والستون

نظر سراج بصدمه شديد لجسد سمر الذي سقط أرضا بعنف ركض سراج برعب وهو يصرخ بجزع والتقط جسدها قبل أن يهوي أرضا / لا لا لا سمر لا لا اصحي يا سمر سمر حبيبتي
فتحت سمر عينها وكادت تتحدث ولكنه اصمتها وهو يضمها الي صدره برعب وهو يكاد يبكي / اشششش يا حبيبتي هتكوني بخير
ثم صرخ بالجميع الذي مازال تحت الصدمه / اتحركوا حد يطلب الإسعاف بسرعه هخسرها
سمر بتعب / اوعي تنساني وتتجوز عليا يا سراج انت فاهم
ثم اغمضت عينها بألم
بينما مالك نظر لسمر بتركيز / مالك يا سمر الرصاصه مجتش فيكي
فتحت سمر عين واحده ونظرت لهم / والله العظيم؟؟؟
امال انا حسيت انها عندي ليه
ابتعد سراج عنها وهو يضربها بغيظ وغضب / انتي هبله يابت انتي هو ده فيها هزار
سمر وهي تنهض / قدر ولطف يا جماعه قدر ولطف
نظر لها سراج بحده / انتي عارفه كان هيحصلي ايه يا حيوانه انتي هااا
مالك وهو يمسح وجهه/هي الرصاصه لمست زراعها بس
نظر ليث لدانه التي تحتضنه برعب شديد فضمها بحنان وهو يقبل اعلي رأسها ويهمس لها بعشق / مفيش حاجه اهدي.
نظر سراج لسمر بغيظ شديد / والله عايز اقتلك وافشفش عضمك ده
كادت سمر تجيب لولا صراخ عبدالرحمن وهو يلتقط جسد نور التي استسلمت للظلام
نظر مالك برعب لنور ثم ركض لها واخذها من عبدالرحمن وصعد بها للاعلي وهو يتحدث برعب / اطلبوا الدكتور بسرعه
ثم أخذها ووضعها في الفراش وهو ينظر لها برعب شديد امسك يدها وجلس بجانبها وتحدث بألم شديد / نور حبيبتي اسف اني عرضتك للموقف ده
اقترب منها وضمها لصدره بشده / ارجوكي متزعليش مني ارجوكي وحياتك عندي ما قربت منها مره واحدة ولا قولتلها في مره كلمه المفروض هي من حقك انتي
قبل رأسها بشده لدقائق ربما ثم نظر لها بعشق / عمر ما حد أخد مكانك ولا سنتي واحد منه يا نوري دايما في قلبي
ضمها اليه اكثر وهو يخشي وبشده خسارتها في أي لحظه

بينما في الأسفل نظر ليث لدانه بحنان /خدي العيال يا دانه ووديهم يناموا كفايه اللي مروا بيه انهارده
نظرت دانه له بخوف /رايح فين يا ليث خليك معايا
ليث وهو يقبل جبينها / متخافيش يا قلبي مالك معاكم بس انا لآزم اتحري في موضوع ماشي
نظرت له دانه بخوف فابتسم هو لها وعانقها ثم نظر لسراج الذي مازال ينظر بشر لسمر التي تدعي الجهل
تحدث ليث لسراج وعبده / خلينا نمشي
ثم رحلوا بينما دانه نظرت لسمر بشر فضحكت سمر بغباء / في إيه والله افتكرتها جات فيا
هزت دانه رأسها بيأس ثم أشارت لاياد وزياد / يلا عشان تناموا

بينما كان مراد يسحب سجي للمخزن حسب أوامر ليث وكانت سجي تقاوم وبشده ثم ادخلها للمخزن البعيد غير مخزن مالك الاخر لوجود حيوانات التوأم ولكن ثواني و جميع الرجال يدخلون عليه
نظر لهم بدهشه /فيه إيه جايين ليه هنا
نظر حسام للجميع بتعجب ثم أعاد نظره لمراد / انت اللي بعت ربيع لينا وقالنا نيجي بسرعه لان الموضوع خطير جدا
نظر لهم مراد بتعجب فهو لم يرسل ربيع ( البواب) أبدا
لثواني استوعب مراد ما يحدث ونظر لهم بفزع / البنات لوحدهم
فزع الجميع ونظروا للباب برعب وجدوا ربيع يغلق الباب وهو يضحك بشده ركض مراد بفزع ليمنع غلق الباب ولكن كان قد تأخر صرخ مراد بغضب وهو يضرب الباب ويصرخ / هقتلك يا حيوان والله لقتلك يا كلب انت
مسح حسام وجهه برعب وصرخ بهياج ورعب علي النساء / اهدي يا مراد اهدي اللي بتعمله مش هينفعك
مراد بجنون / تعالوا كسروا الباب معايا البنات لوحدها اخلصوا
عمر بهدوء مصطنع /اهدي بس مالك في البيت
نظر خالد له بخوف شديد / مالك طلع انا شوفته وهو خارج من شويه مان شكله متعصب وخرج بسرعه
مراد بعصبيه وهو يضرب الباب / تعالوا ساعدوني بسرعه
تحدث غيث ييأس / انت نسيت ان المخزن ده مصمم عشان محدش يعرف يخرج منه مالك مش بالغباء ده
مراد وهو ينظر لهم بلهفه / حد يجيب تليفونه نتصل ببابا او أسد هما اللي بره
اخرج ادم هاتفه / وبابا ب… برضو
ثواني وكان ينظر لهم بصدمه /م…. مفيش شبكة
حسام وهو يزفر بضيق / المكان معزول مفيش حاجه هتوصل هنا
صرخ مراد بشده / والله لقتلك يا ربيع الكلب والله لقتلك
جذب انتباه الجميع ضحكات تصدر من خلفهم نظر مراد للخلف سرعان ما تحولت عيناه للحمراء وهو يركض لذلك الشخص الذي يضحك وينوي علي قتله

كانت سمر اجلس وتنظر للفتيات وهن يجلسون في الصالون بعدما ذهب الأطفال جميعا للنوم.
سمر بتذمر / إيه يا عيال الميتم ده بس مش فاهمه
دانه بملل وخوف علي ليث / هنعمل ايه يعني يا سمر
سمر وهي تنظر لهم بملل / اي حاجه اعملوا أي حاجه بس الاول هروح اطمن علي نور واشوفها كده
ثم تركتهم وصعدت الاعلي في نفس الوقت الذي كان فيه إياد وزياد يهبطون وهم يرتدون بجامات عليها رسومات أطفال ويفركون أعينهم
نظرت لهم رحمه بحب / يااااه تحسوهم أطفال
ضحكت سارة / دول عواجيز
اقترب زياد وجلس في أحضان دانه ووضع رأسه علي قدمها وكذلك فعل إياد ثم اكملوا نومهم
ثواني وسمع الجميع صوت ضوضاء شديدة
نظرت دانه بتعجب / إيه الصوت ده
رحمه وهي تنهض /هروح اشوف
دانه وهي تشير لشاشه المراقبه / لا بلاش تطلعي شوفي هنا كده مين بره
هزت رحمة رأسها وذهبت وجدت مجموعه ملثمين يحاولون اقتحام المنزل فزعت رحمة وركضت بسرعه إليهم وهي تتحدث برعب / في ناس بره شكلهم غريب وبيحاولوا يدخلوا الباب نظرت ديانا لهم وهي تخرج سلاحها / اطلعوا فوق بسرعه آمنوا الأطفال
نظرت دانه لابنائها وحملت زياد وامسكت بيد إياد وصعدت بسرعه وخلفها جميع النساء بينما ديانا انطلقت للباب واكدت علي انه مغلق وصعدت معهم وجدت الجميع في غرفه نور مع الأطفال الذين مازالوا ام يستيقظوا بالكامل
تحدثت دانه وهي تنظر لنور برعب / ماما لازم نأمنها
ثم ركضت للخزانه وبحثت بها كثيرا وهي خائفه
سمر بتوتر / بتعملي ايه يا دانه
دانه / سلاح مالك كان هنا مش عارفه راح فين
سمر / اكيد اخده معاه
دانه وهي مازالت تبحث / لا هو عنده آكتر من واحد يخليهم احتياطي
في وسط كل هذا فتحت نور عيناها بانزعاج بسبب الضوضاء حولها تحدثت بتعب / في إيه وايه اللي حصل والكل متجمع ليه
نظرت دانه لهم وهي تمسح وجهها بعصبيه وقد وصل لمسامعها صوت تحطيم الباب
امسكت سلاح مالك الذي وجدته وخرجت من الغرفه باندفاع فهي ستعطلهم حتي لا يصلوا للأطفال والباقي
لحقت بها ديانا بسرعه نظرت سمر لهم بتوتر ولم ينتبه احد من خروج إياد ولكن كيف يغفل عنه زياد فلحق به وهو يتحدث بخفوت / رايح فين
نظر له إياد بخوف / مش هنسيب ماما لوحدها
هز زياد رأسه / بس هنعمل ايه
إياد وهو وهو ينظر له بتفكير / عرفت هنعمل ايه تعالي معايا
ابتسم زياد بشر / يلا بسرعه

نظر مراد بشر لذلك الذي يضحك بشر وخبث ولم يكن سوي سجي انطلق لها مراد وامسك رقبتها وخنقها بيده بشده ورفعها عن الأرض وهو يتحدث بشر ليس له نظير وفحيح / قسما باللي خلقك وخلقني لو واحده من إللي بره اتمست او اتلمس منها شعره عارفه يعني ايه شعره لهخليكي تندمي عن يوم ما فكرتي تدخلي البلد انتي فاهمة
كانت سجي تكاد تلفظ أنفاسها وخرجت عيونها وازرق وجهها وهي تضرب يده وتضرب بقدمها في الهواء انطلق له خالد / سيبها يا مراد وبعدين نتصرف معاها سيبها مش وقته سيبها
بينما مراد مع كل كلمه كانت يده تشتد علي عنقها اكثر واكثر فجاء حسام من الخلف وكبله وجذبه بشده بينما ادم يحاول نزع يده عن عنقها ثواني وكان جسد سجي يعانق الأرض بعنف وتسقط مغشي عليها بينما عيون مراد فقط تطلق شرار

نزلت دانه الدرج وجدت عدد ست رجال يقفون في الصاله ويبحثون عنهم فقامت بسحب زناد المسدس وأطلق رصاصه علي أحدهم فانتبه لها الجميع بينما سقط أحدهم بألم ومن خلف دانه كانت ديانا تضرب النيران بعنف و دانه قفزت بسرعه وامسكت اخدهم وقامت بكسر زراعه ثم ضربته في كتفه رصاصه وديانا كانت تساعدها في التخلص منهم
كانت دانه تضرب بعنف وكل ما تفكر به هو إلا تدع احد يصعد للاعلي وفي هذه اللحظه شكرا والدها ومعلمها من علمها كل هذا وزوجها من علمها مسك السلاح وكانت المعركه تدور بصالة منزل مالك وفي ثواني نظرت دانه بهلع للباب وهي تري عدد كبير من الرجال يتقدمون منها هي وديانا اغمضت دانه عينها وهي تري ان النهايه اقتربت فهي مهما بلغت قوتها فالكثره تغلب الشجاعه ثواني وكانت نسمع صوت عظام يكسر وصراخ ديانا هز جدران المنزل نظرت وجدت احد الرجال قد كسر زراعيها الاثنين هلعت دانه مما يحدث ونطقت الشهاده وهي تري أحدهم يتجه لها بعنف شديد
ولكن لحظه ما هذا الصوت انصت الجميع وتوقفوا وهم يشعرون بحركه تهز الأرض بعنف نظر الجميع للباب بتعجب وجدوا طفلان يركضان للداخل بسرعه رهيبه ويفتحان البوابه علي مصرعيها دانه بخوف / إياد وزياد ييعملوا ايه دول
ولكن لم يكن هناك وقت للاجابه ففي لحظه كانت الحيوانات الخاصه بهم تندفع وبقوه وضراوه بينما إياد أشار علي الرجال وهو يصرخ / هجوووووووم يلا يا سيد
وفي ثواني علت صرخات الرجال مما يحدث فر منهم من استطاع والباقي وقع ضحيه هذه الحيوانات الشرسه والمدربه بينما دانه نظرت لابنائها ببسمه وفخر ثم ركضت لديانا وحملتها وهي تنادي علي سمر / يا سممممممر سااااااره اي حد
هبطت ساره ورحمه وسمر بسرعه وجدوا حاله ديانا سيئه وقد تحول منزل لحديقه حيوان لم يكد احد يستوعب ما حدث حين علي صوت الرصاص في المنزل نظر الجميع بخوف شديد وجدوا مالك يدخل للمنزل وهو يصوب بسلاحه علي الرجال الذين كانوا يحاولون الفرار من الحيوانات وفي ثواني كان جميع الرجال جثث تفترش الأرض بينما أعين مالك كانت تقدح شرار ومن خلف مالك كان سراج وعبده وليث يدخلون بسرعه ورعب
نظر ليث للمنزل بغموض مرعب ثم انتبه للحيوانات فقام بجمعهم مجددا واعادتهم للمخزن بينما مالك صعد بدون كلمه واحده نحو غرفته دخل وجد نور تنظر للباب برعب ولكن اغمضت عيناها براحه شديدة حينما رأت ان القادم مالك نظرت جميله للجميع وانسحبوا في ثواني وتركوا مالك ونور بمفردهم وهبطوا للأسفل بينما نور تجاهلت مالك ونظرت للجه الاخري تألم مالك بشده وتقدم منها ولكنها تسطحت ووضعت الغطاء علي رأسها بينما هو شعر بالالم فجلس أرضا بجانب الفراش وامسك يدها فجذبتها منه بعنف بينما هو ظل جالسا بجانب الفراش وهو يتألم بشده علي حزنها نظر لها وجدها جسدها يتحرك فعرف انها تبكي اغمض عينه واسند رأسه علي الطاوله خلفه وهو يتذكر لقائة بصهر لوسيفر ومنه عرف بأمر الهجوم فعاد بسرعه وقلبه ينهره علي تركهم في المنزل وحدهم ولكن هو ظن ان باقي الرجال هنا تنهد بألم وهو يري ان نور مازالت تبكي اغمض عينه برجع شديد وهو يفكر في نهايه هذا كله

كان ليث مايزال ينقل الحيوانات للمخزن مجددا ولكن اثناء مروره للمخزن سمع صوت مراد يأتي من احد المخازن الاخري اتجه لها ليث بتعجب وفتحها وجد جميع الرجال بها ثواني واستوعب الأمر
بمجرد فتح ليث للباب ركض مراد بسرعه شديده للخارج
نظر حسام لليث نظره اسف / البنات كويسين
هز ليث رأسه بشرود وهو الآن يعي انه لولا تدخل أولاده لكان الجميع انتهي اغمض عينه وهو يدرك ان الامر بدأ يزداد خطوره
عاد ليث للمنزل وخلفه باقي الرجال بعدما اغلقوا الباب علي سجي التي مازالت مغشي عليها بعد ما فعله مراد

دخل مراد للمنزل بعنف وجد مجزره في الصاله وجثث في كل مكان وسراج وعبده يحاولون التخلص منها نظر وجد روجي تهبط الدرج فركض لها وهي أيضا عانقها بقوه وهمس لها برعب / كويسه
هزت روجي رأسها / اممم متخافش دانه هي اللي انقذتنا ونزلت ليهم والا كان زمانهم اذونا كلنا
نظر مراد لدانه التي اجلس أرضا بين الدماء بشرود
ووجد ليث يدخل إليهم ويحملها بلا كلمه واحده ويتجه بها للخارج
نظر مراد لروجي / حد اتأذي حد حصله حاجه
هزت روجي رأسها برفض / كلنا بخير الحمد لله
مراد وهو يضمها بحب / وماما
روجي بحب / ماما ساره طلعت تعالج صاحبه دانه عشان انصابت وهي بتدافع مع دانه
هز مراد رأسه بايجاب بينما بدأ الرجال في مساعده كل من سراج وعبده لإخراج الجثث
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
*عاوزه تخش روام روايات علي 📌واتس خش علي الينك كده 💞🥀*
‏*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
*روايات ابو تولين👧*
~روايات جامده ممتعه 🥰~
“`اي روايه عاوزها هتلاقيه علي
الجروب 🤍💞“`⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
بينما ليث كان يسير وهو يحمل دانه التي كانت تفكر بأنه لولا ادخل أولادها لكانت الان ميته لا محاله خرجت من تفكيرها بفزع علي شعورها بمياه تصطدم بجسدها نظرت حولها وجدت ليث يحملها وهبط بها لحمام السباحه ثم تركها في المنتصف نظرت له بتعجب تتسآل عن سبب فعلته تلك فابتسم هو واقترب منها ثم ضمها اليه بدون كلام وغاص بها لنهايه المسبح بينما هي نظرت له بصدمه وهو ضمها له اسفل المياه ثم جذبها له أكثر وهو يغمز لها وامسكها وخرج بها بسرعه تنفست دانه بعنف ثم تحدثت وقد عادت الي طبيعتها / إيه ياليث الغباء ده كنت هموت يا أخي
ليث وهو يلقي المياه في وجهها / أنا غبي يا دانه ماشي
دانه وهي تنظر له بقلق / يا أخي بهزر في إيه خليك رويح
ولكنه لم يرد عليها وغاص للاسفل علمت دانه ما ينوي فعله فحاولت السباحه سريعا لتبتعد عنه ولكنه سبقها في التفكير ثم صعد من أسفل الماء وهو يحملها علي كتفه ثم ألقاها بعنف بينما دانه اخذت تضرب بقدمها الماء وهي تصرخ / حااااج كامل حاج كامل الحجني
انفجر ليث ضاحكا علي تقليدها ولم يشعر احد بالأطفال الا عند صراخ زياد / وشوف ديه وشوف ديه
ثم قفزوا في المسبح مع والدهم ووالدتهم وهم يضحكون
إياد / عليا الطلاج انت اتخضيت ياحاج كامل
ضحك ليث بشده ثم جذب أطفاله لاحضانه بحنان / فخور بيكم يا أبطال انهارده كنتم رجاله وقد المسئوليه
فرح الصغيرين بشده علي فخر والدهم وعانقوه بشده بينما دانه كانت تقف في الخلف / نعتذر عن قطع اللحظه العائليه المؤثرة دي بس فيه واحده كانت هتموت هنا يا شباب يعني واسوني ضموني اكلوني
ضحك الجميع وغاص أسفل الماء ثم خرج وهو يحمل زياد الذي صرخ بفرح وكرر الأمر مع إياد ودانه وعلت ضحكات الجميع في انحاء الحديقه

ابتسم مالك وهو ينظر لنور النائمة ثم مسح علي رأسها بحنان شديد وهو يتحدث / وحياتك عندي يا نوري لهنتقم من كل واحد كان السبب في نظره حزن واحده منك
صمت وهو يتأملها بحنان شديد ومر وقت لا يعرف اذا كان دقائق ام ساعات او ثواني كل مايعرف انه لم يمل ولو لثانيه واحده من تأملها لم يفق من تأملها سوي علي نظرتها التي تنظر له بخيبه امل ارهقته واتعبته
تحدث مالك مباشره بخفوت / انتي مصدقه اني ممكن ابص لست تانيه او اتجوز غيرك او احب غيرك
نظرت له نور لثواني ثم هتفت / انت عارف يا مالك ان مش ده سبب زعلي أبدا
مالك وهو يمسك يدها / امال ليه زعلانه كده
نور ببسمه رجع / الثقه يا مالك انت مكنش عندك الثقه فيا انك تشاركني مشاكلك وكمان كلامك مع البنت دي انت كنت تعرفها ومع ذلك عمرك ما كلمتني عنها وكمان اخر فتره كنت غامض آوي ومليان أسرار
زفر مالك بتعب / هحكيلك يا نور هحكيلك كل حاجه

كان زياد يجلس في غرفه التلفاز وهو يتحدث في الهاتف / بقولك إيه يابنت الناس اللي عندي قولته جيب قصيره لا بدل والله هتزعلي مني
………….
زياد بعصبيه / يبقي كل واحد لحاله مش انا اللي صاحبتي تلبس جيب قصيره وتعرض رجليها للعيال في الحضانه
ثم اغلق الهاتف بعصبيه
إياد وهو ينظر له بتعجب / مالك يا عم
زياد بعصبيه / مش عارف يا أخي البنات دول ايه اقولها مش بحب اللبس القصير تقولي وفيها ايه يابيبي
إياد بتعجب / بتقولك بيبي
زياد / وفيها ايه يعني اما تقول يا بيبي
إياد بحسره / نفسي حد يقولي بيبي
دخلت تالا مثل العاصفه / نعم يا اياد انت بتخوني ولا إيه مين دي اللي تقولك بيبي
إياد بتوتر / إياد مين انا مش اياد انا زياد إياد اهو
قال آخر كلمه وهو يشير لزياد
نظرت تالا لزياد بتركيز ودقه ثم أعادت نظرها لاياد / كداب يعني لو كنت زياد كنت هتحتاج تسمع بيبي ليه يعني ما كلنا عارفين ان زياد قليل الادب وماشي مع طوب الأرض
زياد من خلفها / تسلمي يا ذوق يا محترمه
إياد وهو ينظر له بشر / يا قلبي كنت بهزر مع زياد وكده انا مش عايزه اسمع بيبي ولا غيره والله
دخلت سمر ونظرت لهم بتركيز / مين بيبي ده
زياد وهو يجلس ويأكل لب ببرود مثل ليث / ده الواد إياد عايز يسمع كلمه بيبي
نظرت تالا بشر لاياد
بينما سمر نظرت لهم بتشنج / عيال دانه هتوقع ايه منكم امام مسجد اوعي يا خويا كده خليني الحق المسلسل
دخل أسد ومعه جميله وجلسوا بجانبهم
سمر وهي تستغفر ربها / اخو مش ذنبي ان ربنا بيرميهم في سكتي
أسد وهو يتجاهلها / المهم يا جيمي انتي عامله ايه دلوقتي
نظرت له جميله بحب / بخير يا قلبي هو بس رجلي اتلوت
زياد بغمزه / الف سلامه علي رجلك يا جميل انت
أسد بشده / بس ياض انت دي مراتي يا خويا مش قدامي كده يعني
زياد وهو يغمز لجميله / خلاص تعالي نطلع فوق و….
لم يكمل كلامه فركض للخارج وهو يصرخ وخلفه أسد
كان إياد يقف وهو يتجه للاعلي بتذمر بسبب غضب تالا منه فجأه وجد زياد يتخطاه وهو يركض بسرعه نظر له بتعجب وجد أسد يخرج من الممر وينظر له بشر
نظر إياد بتعجب / مالك يا أسد
ركض أسد له وهو يصرخ به / بقي انت يا فرقع لوز عايز تاخد مراتي وتطلع بيها فوق
إياد / والله نفسي
صرخ أسد بشده /والله لوريك يا كلب انت فين مالك يشوف احفاده اللي شويه شويه هيجيبوا نسوان البيت
ركض إياد علي الدرج بسرعه وهو يصرخ / زياد يا كلب الحقني
فتح زياد الباب ونادي عليه / تعالي ياض بسرعه أسد هيشعلقنا
بينما أسد لم يلحق بهم وضرب الباب بعنف / افتح ياض منك ليه والله العظيم لو شوفتكم في وشي هقتلكم يا كلاب
فتح مالك الباب ونظر له بتعجب / في إيه يا أسد بتزعق ليه
أسد بصراخ / احفادك متربوش يا مالك متربوش
مالك بتعجب / مين فيهم
أسد / طبعا مهو كلهم متربوش قصدي إياد وزياد
ثم تحدث / مش عارف ليه احفادك مطلعوش زي احفادي وعمالين تتريقوا علي تربيه سمر تعالوا وشوفوا تربيه سمر لاحفادي دي طلعت تربيتها تربيه عظيمه
سمع صوت ضحكه ديما من خلف اسد / هيهيهيهيهيهي يا زياد انت فين يا زياد
نظر مالك لديما ببسمه / عظيمه آوي يا أسد يا حبيبي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *