روايات

رواية بنت الشيطان الفصل الثالث والسبعون 73 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الفصل الثالث والسبعون 73 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان البارت الثالث والسبعون

رواية بنت الشيطان الجزء الثالث والسبعون

بنت الشيطان
بنت الشيطان

رواية بنت الشيطان الحلقة الثالثة والسبعون

‏نظر الجميع للذي دخل المخزن بينما زياد ولول بدراميه / ياختيييييييييي علي شرف العيله االي اتمرمغ في الطين ياختي
إياد وهو يكمل معه / خلاص يا حبيبي متعملش في نفسك كده عواجيز طايشة وبتغلط
زياد وهو يكمل / لا ياخويا مش للدرجه دي هنقول لسمر ايه ها قولي ولا جيمي ياحبه عيني يا مزه يا صغيره علي اللي بيحصل فيكي يا ختتتتتي قولتلك قبل كده كتير يا ختي أسد مش مضمون يا خساره جمالك يابنتي
نظر الجميع لبعضه ثم انفجر ضاحكا
بينما تحدث سراج بتعجب / فيه إيه يابني وليه كلكم متجمعين كده
تحدث زياد بغمزه / يعني مش عارف ليه كلنا متجمعين يعني هو هو نفس اللي انت جاي عشانه مع…. استغفر الله مش قادر اتخيل سراج واسد مع بعض يا ويحي يا ويحي القيامه هتقوم
ضحك الجميع بشده عليه بينما أسد وسراج لا يفهمون شيئا
أسد بتذمر / فيه إيه ياض انت متوضح كلامك احنا جايين ناخد العده بتاعه التصليح من المخزن
إياد وهو يجاري اخيه / آه يانمس منك ليه ياتري جميله وسمر يعرفوا الموضوع
زياد وهو يهز كتفه كالراقصات / عده التصليح برضو هيهيهيهيهيهي بس إزاي مخدتش بالي
نظر سراج قليلا بعدم فهم ما دخل جميله او سمر ب…. مااااااذا
فزع سراج وعاد للخلف سريعا وهو يصرخ بهم / اه يا جذم يا حيوانات
ضحك زياد بشده وهو ينظر لاسد / إيه هي لسه موصلتش
تحدث أسد بهدوء وهو يقترب منه / أنا كنت بسيبك كتير بمزاجي واعديها تعاكس مراتي واقول عيل معندوش بتلاته تعريفه تربيه تفضل في الرايحه والجيه تشكر في مراتي اقول عديها ده عيل اهبل إنما تيجي عليا انا وتشكك فيا لا انسي انا أسد آه لكن راجل آوي يا خويا.
ثم ركض خلفه بسرعه بينما زياد يضحك بصخب عليهم بينما نظر لهم سراج بخبث /معني كده انكم هنا عشان قله الادب
حازم وهو يمسك ملاك / قله ادب مين يا سراج صلي على النبي كده ياخويا دي مراتي
ضحكت ملاك وبشده بينما عاد أسد وهو يغلي من الغضب
سراج بضحك / ملحقتهوش صح
أسد / الواد ده هيشلني هيموتني ناقص عمر والله
خرج زياد من خلف أحدي الاقفاص / بعد الشر عليك يا أسد متقولش كده بس لو مصر آوي تموت اكتبلي جميله في الوصيه شالله يخليلك عيالك ياجدع
ضرب أسد كف علي كف وخرج مع سراج والضحكات تصدح من خلفه انضم زياد للباقين ونظر لديما وكاد يتحدث لولا سماع الجميع صوت صافره الشرطه
زياد وهو يلطم بدراميه / يا ختي يا ختي مالك طلبلنا الآداب يا ختي ياختي يا ختي كل يمسك ملايته قصدي مزته ويجري
نظر له إياد وهو رأسه بيأس ثم خرج وخلفه تالا
ومعهم حازم وملاك بينما زياد نظر لديما نظره خبيثه.
فتحدثت بقلق / فيه إيه بتبص كده ليه
زياد بغمزه / الآداب بره
ديما بجهل / آيوه فيها ايه يعني
زياد بتفكير / يعني الناس تعبت ولمت نفسها وجابت عربيات مخصوص وجات يعني أقل واجب منضيعش تعبهم ده
نظرت له ديما بغباء / آيوه؟؟؟؟
زياد وهو يجذبها له ويضحك / يعني نتمسك متلبسين يا باشا
فزعت ديما وهي تصرخ به / آه يا قليل الادب يا زياد انت يابني مش ناوي تتوب لربنا بقي
تركها زياد بتذمر / يعني أقل أدبي مع مراتي ولا اروح اقله بره انتم بعمايلكم دي هتخلوني انحرف وانا الصراحه نفسي
ثم تركها وخرج بتذمر بينما هي خلفه تنادي عليه وهو لايستمع لها دخل للمنزل وجد الجميع جالس ومجتمع ويتحدثون في مواضيع مختلفه نظر لاسد وسراج نظره جعلت سراج يكاد يقتله ان لم يتوقف
جلس زياد وهو ينظر لاياد / فين البوليس
إياد بضحكه خافته / لا مش عندنا ده في الفيلا اللي جنبنا فيها عمليه سرقه عشان كده جم
هز زياد رأسه بتفهم
فحضر ليث ومالك وانضموا للجميع
ليث بمزاح وهو يدخل / ها يا وحوش المشاكل الخناقه علي إيه
ضحك مالك وهو يجلس بجانب نور ويتحدث معها بهمس فوجد سمر تضع رأسها في المنتصف / بتقولوا ايه ها
مالك وهو يدفع وجهها بعيدا / ملكيش فيه
غمز زياد لليث / إيه ياباشا الغزاله رايقه وانت…..
توقف عن الكلام وهو يري ليث يخرج سلاحه ويضعه امامه
ابتلع زياد ريقه / وانت عامل ايه
ابتسم ليث ببرود وهو يضع قدم علي قدم / احسن منك
ضحك إياد بشده فوالده وأخيه دائما ما يتشاكسون وفي النهايه اكيد الفوز من نصيبه ومن غيره بلاك
ذهبت سمر وجلست بجانب سراج وهو يضحك بشده فهي فقط تفعل ذلك لتغيظ مالك
دخلت جميله علي الجميع ببسمه وهي تتجه لاسد / أسد انظر ماذا أحضرت لقد طلبته منذ ثلاث ساعات رائع أليس كذلك شوف ارتديه لك في عيد ميلادك القادم سيكون رائع ولكن سأقوم بحميه غذائيه لكي أصبح رشيقه اكثر به
سمر وهي تشير لجميله التي تحمل فستان جديد / والنبي يا جماعه حد يترجم اللي السلطانه هيام بتقوله
دانه وهي تنظر لهم بخبث وهي تشرب قهوتها بكل هدوء/ بتقول لاسد شوف اشتريت ايه لعيد ميلاد سمر الجاي
ابتسمت سمر بحب / حبيبتي يا هيام يا غاليه
فاكملت دانه بكل خبث الدنيا / بس للاسف سمر تخنت آوي فمش هيدخل فيها.
نظرت سمر بشر لدانه فهزت دانه كتفها / هي قالت كده انا مالي
في الثانيه اللاحقة كان خف سمر يطير في الهواء متوجها لوجه جميله التي صرخت بفزع وهي تنظر لسمر / سمر يا مجنونه مالك كده
سمر وهي تنهض وتمسك الفرده الاخري من الخف / أنا هوريكي التخينه يا جيمي
ارتعبت جميله من ملامح سمر وركضت وخلفها سمر
بينما دانه ارخت جسدها علي الاريكه وهي تشرب القهوه براحه وتتنهد وكأنها لم تشعل حرب للتو / فعل الخير ده مريح آوي
نظر لها ليث وهز رأسه بيأس
بينما زياد همس بضحك لاياد/ امك دي ست عظيمه وقدوتي والله شوف من كلمه واحده قومت حرب عالميه ههههههههههه استغلت قدرتها الوحيده
ضحك إياد بشده عليهم وهز رأسه بيأس
بينما نهضت نور وهي تدخل للمطبخ / يلا كله علي السفره يا جماعه
اتجه للجميع للسفره
نظر عمر بجانبه ولكن لم يجد صغيره ادم فهو اخبره بعودته اليوم ولكن ابتسم عندما سمع صوته وهو يدخل ومعه رحيل / س.. سلام عليكم جميعا
ابتسمت له دانه بحب شديد فهو كان في سفر طويل لعلاج نطقه نهضت دانه وركضت له لتعانقه وهي تصرخ / دوووووومي
فتح ادم يده ليستقلبها ولكن فتحت دانه عينها بتعجب وجدت نفسها معلقه في الهواء ويدها مفروده نظرت للخلف وجدت ليث يجذبها من خصرها وينظر لها بحده / آيوه انتي عايزه تعملي ايه مش فاهم
دانه بغباء / هحضنه
ليث وهو جذبه بشده له ويضمها لصدره وينظر لادم بعدائيه / ومين اللي هيسيبك تلمسيه أساسا
ابتسم ادم بحنان ثم اقترب من دانه وتحدث بحب/ مش مشكله يا د… دانه كأني حضنتك
صرخ به ليث / حضنت مين يا آدم اتقي شياطيني عشان متطلعش عليك فاهم
ابتسم ادم وربت علي كتفه بحب وهمس له/ دانه اختي واكتر دانه بعتبرها امي يا ليث يعني متخافش
ابتسم له ليث بسمه كانت مرعبه / عارف لو بتعتبرها جدتك برضو مش هتحضنها
ضحك ادم عليه ثم دخل ليرحب بالجميع وخلفه زوجته رحيل وابنهم الشاب مصطفي الذي يظهر علي وجهه الحنان كوالده ابتسمت رحيل لدانه ودخلت لترحب بالجميع مع زوجها وابنها
بينما دانه نظرت بشر لليث وتركته ودخلت نظر ليث في اثرها بحاجب مرفوع /عبيطه دي ولا ايه قال يحضني قال
ثم لحق بهم
وكان الغداء حافلا بالضحك والحديث والهمسات والغمزات والمشاكسات
بينما زياد كان يغازل ديما علي مرأي ومسمع الجميع
مالك وهو يأكل ويتحدث ببرود كعادته وينظر في طبقه / أسد خالد وزياد وقريبا ابنه، ماشاء الله قله الادب سلالتها بتتمد ومش بتخلص أبدا
أسد وهو يغمز له بخبث / علي الاقل احنا واضحين الدور والباقي علي إللي من تحت لتحت
ابتسم مالك علي اخيه / اممممم فعلا واضحين بس انا مش بعمل حاجه من تحت لتحت انا لو عايز اعمل حاجه هعملها
ثم غمز له
نظر اسد لمراد الذي يهمس لروجي بكلمات جعلتها تضحك بخفوت / واللي من تحت لتحت كتير برضو الظاهر العيله دي مكتوب عليها قله الادب مفيش حد فينا شاف دقيقه تربيه حتي مالك الي كان طول عمره راجل محترم وبارد بقي يتقفش مع نور علي طول وعلي يد مين سمر
سمر بجديه / مفيش حد كبير علي القفش يا أسد يابني
ضحك زياد بشده / أنا لوحدي قفشتني فوق الميه وسبعين مره
سمر بتعب مصطنع / والله يابني تعبت معاك كتير اوي بفكر اعتزل بقيت العيله واتخصص في قفشك انت
زياد بضحك وهو يهز كتفه / اقفشي اقفشي هي جات عليكي ده لحد دلوقتي مش عارف اخد بوسه من البت ويكأن العالم كله مستكتر عليا بوسه بس عموما اعملي اللي انتي عايزاه يعني لما تقفشيني هبطل قله ادب يعني كله محصل بعضه
ضحك الجميع بشده بينما تحدث ليث بهدوء / أنا كنت فين وانت بتتربي يا حيوان انت
زياد بضحك / كنت موجود يا والدي والله واخدت منك كتير كمان
ثم غمز له فضحكت دانه بشده فهي تعرف قصده فزياد كان دائما ما يجدها هي وليث مقتربين من بعضهم ويفسد لحظاتهم
بعد انتهاء الغداء اخذ كل شخص زوجته وانطوي بها في مكان وحدهم
فرك زياد يديه ببعض / آه الجزء المفضل في يوم التجمع
ثم جذب يد ديما واخذها وهي خلفه تضحك بشده دخل بها للمطبخ ونظر لها / بصي بقي انا قتيل البوسة انتي فاهمه رجلك مش هتعتب خارج المطبخ ده غير لما اخد بوستي حقي يا حكوووومه حقي يا ناس عايز بوسه واحده وهسيبك او اكتر الصراحه مش عارف بصي خليهم ببركتهم ها بقي
يلا
نظرت له ديما بخبث وفي الثانيه الاخري كانت تجري لباب المطبخ الذي يطل علي الحديقه الخلفيه ولكن زياد خلفها / طب والله لاخد البوسه يا بنت خالد
ثم اخذ يركض خلفها
بينما في احد أركان الحديقه الخلفيه كان حازم يضم ملاك له بشده وهو يضحك عليها / يابنتي تشتغلي ايه بس صلي علي النبي اكيد مش هسيبك تشتغلي وسط الرجاله اللي عندي دول كلهم يعني.
نظرت له ملاك بتذمر مثل الأطفال فابتسم لها ثم ضمها اكثر / يا قلبي انا مش بحب حد يبصلك بس بصه صغيره فهماني
سمع الجميع صوت زياد وهو يركض خلف ديما / وحش ياض والله
نظر له حمزه بغضب / ابو فصلانك يا جدع
ضحك زياد واكمل ركض خلف ديما
وقابل أيضا أسد وجميله وكان أسد يضم جميله وهو يغمز لها ولكن وجد زياد يصرخ به / حاسب يا أسد بس متتهورش انت في الجنينه
فزع أسد ونظر له بشر وهو يسبه بشده فضحك زياد ونظر حوله يبحث عن هذه المشاكسة ديما وجدها تجلس مع مازن وساره انضم لهم وجدها تضع يدها أسفل خدها وهي تشاهد حنان مازن الشديد فتحدث وهو يقطع كلامهم / هيييييه الرجاله لما تحب شايفه الحنان يابنتي
فزعت ديما منه ثم ركضت سريعا بينما هو غمز لمازن / كمل يا عظمه كمل
ضحك مازن عليه ثم نظر لساره التي تضحك بشده فضربها بجبهته وهو يخبرها / ضحكك آوي
هزت رأسه فضحك وهو يضمها
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
*عاوزه تخش روام روايات علي 📌واتس خش علي الينك كده 💞🥀*
‏*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
*روايات ابو تولين👧*
~روايات جامده ممتعه 🥰~
“`اي روايه عاوزها هتلاقيه علي
الجروب 🤍💞“`⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
كان سراج يجلس امام سمر ويقبل يدها / عمري يا سمورتي عمري مهما عملتي فيا اني افكر في غيرك
زياد وهو يجلس بجانبه / طب عيني في عينك كده يا ابو السراريج امال المخزن ده ايه وسيد يشهد
نظرت لهم سمر بدقه /مخزن ايه ده وسيد مين
مسح سراج وجهه بملل / يا حبيبيتي ده عيل عبيط
زياد وهو ينهض وينفض ثيابه / الله يسامحك يا سراح وانا اللي بداري عليك واقول مش حابب اخرب بيتك ماشي يا بتاع المخازن يا بتاع عده التصليح ماشي انا هسيبك لسمر وهي هتتصرف
نظر له سراج بشر وكاد يلحق به لولا سمر التي امسكت به وهي تقول بفحيح / مخزن ايه يا سراج وعده تصليح ايه
ركض زياد الي ديما التي كانت تضحك بشده علي شكله وهو يقطع لحظات جميع من يمروا به بدايه بحازم واسد ومراد ومازن وسراج وحتي اياد واخيرا امام ليث
كان ليث يقف في احد الأركان وهو يحجز دانه ويغمز لها ثم همس لها بكلمات جعلتها تحمر وتضربه / عيب يا ليث فيه إيه
ضحك ليث بشده ضحكه خطفت قلب دانه فابتسمت وجذبته من ثيابه وهي تنظر له بعشق / انت عارف ضحكتك دي بتعمل فيا ايه
نظر لها ليث في عينها / تؤ تؤ قولي انتي.
زياد من خلفهم / لا عارف يا دانه هو عارف وبيقول كده قال يعني بيجر رجلك بقي ياراجل عايشين مع بعض فوق ال20 سنه ومش عارف ضحكتك بتعمل ايه يابلاكي هيهيهيهيهي
ابتسم ليث بسمه سوداء وهو يقترب منه ويهمس بفحيح / توتؤ معرفش وانت بقي اللي هتقولي
ثم امسكه من ثيابه وسحبه خلفه فضحك زياد / طب يرضيك السحبه دي قدام المزه بتاعتي يعني ترضي حد يعمل فيك كده قدام دانه برضو طب سيبني ابوسها وارجعلك تآني يا ناااااس عايز بوسسسسه يا ناس حراااااام عليكم
ضحكت ديما بشده وسقطت أرضا وهي لاتتحمل مظهره.
نظر لها زياد بتوعد / بتضحكي يا كلبه بس لما اخلص من العلقه دي هعلقك وبرضو هاخد البوسه يا ديما سامعه هاخد البوسه يابت يا نوسه
خالد بحده / احترم نفسك ياض بوسه ايه
زياد وهو يغمز له ومازال يسحب خلف ليث / بوسه زي البوسه بتاعت تحت الشجره يانمس
نظرت ناري بخجل لخالد الذي ضحك / الواد ده مبيسترش الله يحرقه فضحنا
ضحك الجميع واتجه سراج خلف ليث / الواد ده بقي ياليث يلزمني
حازم وهو يلحق بهم / يمين بالله ما يحصل انا اللي هقتله بأيدي
أسد / لا ده انا بقي اللي هعلقه واخيرا وقع تحت ايدي بقاله سنين مطلع عيني
إياد وهو يلحق بهم / لا الواد ده انا اللي هربيه يعني ماصدقت البنت رضيت تقعد معايا يجي يقرفنا
زياد وهو ينظر لهم / يا جدعان استهدوا بالله ده شيطان ودخل بينكم والله، معقوله هتخسروا بعض عشان واحد زي لا حول ولا قوة الا بالله يلا اعتذروا لبعض بقي وسيبوني لابا الحاج هو هيظبطني متقلقوش
ثم أشار بيده / شايفه يا دانه جوزك، من صغري وانا فيه حادز بيني وبينه
انا لسه فاكر بصته ليا اول ما اتولدت كان بيهشكني جامد عن الواد إياد وعايز يكسر رقبتي
ثم نظر لليث / ياباشا استهدي بالله ده انا ضناك حد يعمل كده في ضناه ها انت قلبك ايه يا أخي
ضحك الجميع علي منظر ليث وهو يدخل بزياد للمنزل وزياد يمسك في الباب وهو يصرخ / الحقني يا مالك ابوس ايدك محدش بيعرف يقف ليه غيرك يا مالك يامالك بلغوا البوليس بلغوا البولييييييسسسسسسسس
بينما مالك كان يقرأ في كتابه بكل برود وهدوء أعصاب شديد
زياد وهو يضيق عينه / اعوانك خانوك يا ريتشارد
اخص عليكم ضربت الودع ملقتش صاحب جدع اخص
انتهي يوم التجمع مع بسمه حب مرسومه علي فم الجميع
صعد مالك لغرفته بعد توديع اخر شخص ودخل للحمام وهو يتعجب أين ذهبت نور ولكن فكر انها مازالت تنهي الأمور بالمطبخ دخل الحمام وغاب به لدقائق وعندما خرج أيضا لم يجد نور نظر حوله بقلق أين ذهبت الان خرج من الغرفه واتجه لغرفه عبدالرحمن لربما يعرف أين هي ولكن اخبره عبدالرحمن انه لم يراها عاد مالك لغرفته بسرعه ليبحث عن هاتفه ولكن سمع صوت يأتي من الغرفه السريه به اتجه بهدوء لها وفتح الباب بهدوء أيضا ثم دخل وهو ينظر حوله وقد كان الظلام يعم المكان كله اقترب اكثر سمع موسيقي هادئه تصدح في المكان نظر وجد نور تقف في منتصف الغرفه الواسعه نظر لها بعشق خالص فكانت ترتدي فستان بسيط جدا يصل للكاحل ولكن كان يجعلها جميله بدرجه مهلكه اقترب منها مالك وامسك يدها وضمها بحنان وهو يهمس لها بعشق / هو أنا ممكن اعشقك آكتر واكتر؟؟
صمت قليلا ثم اكمل وقد ارهقه عشقها / مظنش عشقي ليكي هيبقي ليه حدود في يوم من الايام
ابتسمت له نور ثم امسكت يده ووضعتها علي خصرها ونظرت في عينه بعشق ووضعت يدها علي كتفه وارتفعت علي أطراف أصابعها وهمست له في اذنه/ ياتري الشيطان ممكن يشرفني بالرقصه دي ولا خلاص عشان عجزت مينفعش
قاطعها مالك وهو يجذبها لصدره الصلب وينظر في عينها بعشق ويراقصها بحب / تعرفي ان الكام شعره اللي لونهم ابيض عندك دول بيجننوني عمري ما تخيلت اني هعشق شعرك في يوم آكتر ما كنت بعشقه بس حصل حتي التجاعيد الصغنونه دي ( قالها وهو يلمس وجهها بحنان) بتزيدني عشق ليكي وهيام وهوس آكتر نور انا كل ثانيه معاكي بتزيد عشقي ليكي سنين.
ضمها اكثر / بعشقك يا نوري بعشقك يابنت الشيطان.
ابتسمت نور علي اللقب الخاص بها وهي تضمه بحنان / رغم ان انت ماشاء الله مش باين عليك سن بس مع الوقت بتزيد هيبه آكتر يا مالك، عمري ما شوفت ولا هشوف حد زيك حتي أسد رغم انه توأمك بس بحسكم مش شبه بعض ابدا عمري في حياتي كلها ماشفتكم شبه بعض باختصار الدنيا دي فيها مالك واحد وفيها شيطان واحد ولو كان العشق شخص له اسم كان هيكون اسمه مالك لان مفيش حد في الدنيا دي فيه كميه عشق وحنان وحب زي مالك، شيطاني الملاك
ابتسم مالك عليها وضمها اليه / كل عيد جواز وانتي معايا ياعمري كل سنه وحبك بيزيد في قلبي
ضمته نور ثم تحدثت بمشاكستها / أين هديتي ياباشا ولا هتاكلها عليا
ضحك مالك وهو يضمها اكثر ويتنهد / تؤ تؤ عيب عليك يا قلب الباشا
ثم خرج وغاب ثواني وعاد لاحقا وهو يحمل ميداليه بها مفتاح صغير وامسك يدها ووضعها بها ثم قبل يدها / كل عام وإنتي نور حياتي يا نوري
نظرت له نور بعشق ثم قبلته / شكرا يا مالك
مالك ببسمه متعجبه / انتي عرفتي الأول دي مفاتيح ايه
نور وهي تلعب بها وبالميداليه التي تشبه اللعبه الصغيره وبها ورق لامع يتحرك بداخلها كلما قلبتها / هو دي مش لعبه!!!
نظر لها مالك بعدم فهم فاشارت نور للميداليه التي تشبه اللعبه
ضحك مالك بشده وعدم تصديق بينما هي تنظر له بعدم فهم مالك وهو يحاول التقاط أنفاسه / هو انتي مفكره اني جايب ليكي اللعبه دي
هزت رأسها ولم تلاحظ ان هناك مفتاح صغير يتدلي من تلك اللعبه
ابتسم مالك وامسك يده ورفعها امام عينها / قصدي علي المفتاح ده.
شعرت نور بمقدار غبائها / آه آه المفتاح صح هو بتاع ايه
مالك بضحكه وهو يضمها اليه / بتاع المزرعه اللي جنب الكوخ بتاعنا مش كانت عجباكي ونفسك تدخليها وتلعبي مع الحيوانات
نور وهي تصرخ بفرح / والله يا مالك بجد انت اشتريت ليا المزرعه
ثم صمتت قليلا / آيوه بس صاحبها رفض يبيعها آكتر من مره
هز مالك رأسه وهو يسحبها خلفه ثم استند بها علي الحائط وحذبها لصدره بعدما جلسوا علي الارض / آيوه بس هو هيسافر بره فعرضها للبيع وانا كنت قولتله لو في يوم حابب يبيعها هشتريها منه باي سعر
ابتمست نور له وضمته بشده / عارف كون انك فكرت تسعدني دي عندي احلي من المزرعه
ضمها مالك ثم تسطح أرضا ونامت هي علي صدره ونظرت لسقف للغرفه المصنع من الزجاج والذي يمكن غلقه وفتحه في أي وقت بواسطه جهاز تحكم /آه يا نور اعملك اي حاجه بس عشان بسمتك دي
نور بحنان / ربنا يديمك ليا يا مالك يارب بس هنسميها ايه
مالك بغمزه وضحك / سمتها بنت الشيطان
ضحكت نور / ده بقي بيت رعب مش مزرعه يا مالك
ضحك مالك بشده وضمها اليه وهو يقبل رأسها بحنان ويدعو الله أن تظل جواره دائما

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *