رواية ملاك الليل الفصل السابع 7 بقلم ملك ابراهيم
رواية ملاك الليل الفصل السابع 7 بقلم ملك ابراهيم
رواية ملاك الليل البارت السابع
رواية ملاك الليل الجزء السابع
رواية ملاك الليل الحلقة السابعة
وقبل ما يكمل ملاك صحيه وبصتلو بدموع وقالت
ملاك بدموع..ايه يا حضره الظابط عرفت غلطك ولا ايه
ليل بدموع…ايوه يا ملاك عرفت الحقيقه وعرفت انك بريئه و عايزك تسامحيني
. ملاك بعياط ووجع… اسامحك اسامحك على ايه ولا ايه يا حضره الظابط اسامحك على ايهانتك ليا ولا ضربك فيا ولا ايه ولا ايه بس سكتت شويه وبعدين قالت عايزني اسامحك…
ليل بدموع…ايوه
ملاك بدموع ووجع… طلقني و انا هسامحك
ليل حس أن قلبه بيتقتع مليون حته وقال بوجع و دموع…مش هقدر بس عايزك تسامحني عشان خاطري يا ملاك
ملاك في الوقت ده ليل صعب عليها وقامت حضنته وقالت…انا هحاول والله هحاول بس صدقيني هحاول على قد ما اقدر بس ممكن تهده
ليل بحزن… على مهلك انا مش مستعجل انا عارف اني غلطت و استاهل اللي يحصل لي بس عايزك تسامحيني وبعدين كمل بدموع انا والله ما كنتش اقصد ما كنتش عارف انا بعمل ايه
ملاك بدموع… بس كفايه اول مره اشوفك كده نور الله يرحمها كانت بتقول انك عصبي بس انا اول مره اشوفك وانت كده بس صدقيني هحاول اسامحك…
ليل… ماشي على العموم انا ماشي و اسيبك على راحتك
ملاك…لا لا ما تمشيش خليك وانا هنام على الكنبه وانت نام على السرير.
ليل… قصدك العكس انا هنام على الكنبه وانتي نامي على السرير
ملاك…بس
ليل…ما فيش بس روحي نامي يلا على السرير
ملاك… حاضر تصبح على خير
ليل…وانتي من اهل الخير يا روحي
ملاك اتكسفت و دخلت الاوضه بسرعه
في صباح يوم جديد
في بيت مالك
مالك ل حسن…انت يا ابني اصحي يلا عشان نروح لملاك
حسن بنوم… حاضر حاضر جاي اهو
مالك و هو بيضرب حسن علي وشه…. جاي جاي فين اصحي يا زفت بصحي حمار اصحي ياض
حسن… حاضر حاضر صحت اهو اوف بقى حد يصحي حد كده
مالك: اه مش انا صحتك يبقي في
حسن بغيظ… بارد
مالك ببرود… شبهك
حسن… مش بقولك بارد
مالك… طب يلا عشان متتضربش دلوقتي
حسن بضحك…. يلا يعم
في شركه الحسيني
صلوا على النبي ❤️
شادي لريم… ايه مالك في ايه قلبه وشك كده ليه
ريم ببرود…ما فيش خلي كريمان تنفعك
وكانت لسه ها تمشي بس شادي ماسك ايده بحب وقال… ايه هو انتي كل حاجه تاخديها جد كده
ريم …سيب ايده يا مستر شادي مينفعش كده و اه وخده الموضوع جد خلي بقى كريمان تنفعك
شادي بحزن…مستر
ريم… ايوه مستر ولو سمحت سبني امشي عشان شغلي و انا ماليش دعوه بيك تاني اصلا
شادي…بس يا ريم انا قطعهم دخول كريمان
ريم…عن اذنكم
وخرجت بره
كريمان… بتعمل ايه هنا البنت دي مش انا قلت لك اطردها
شادي بعصبية…ما لكيش دعوه بحياتي يا كريمان تاني انتي فاهمه انا مش عايزك تدخلي في حياتي تاني وانا مش عايزك تاني افهمي بقى
كريمان بعصبية… ماشي يا شادي بس انت هتندم على الكلام اللي قلته ده…
و قالت الكلام ده ومشيت
شادي بعصبية… في ستين داهيه اوف بقى
في بيت ليل
ملاك لبست وحضرت الفطار و راحت عشان تصحي ليل
ملاك…ليل اصحي يلا عشان نروح الجامعة يا ليل
ليل كان مركز في اسمه اللي اول مره تقوله
ليل بابتسامه… صباح الجمال
ملاك بخجل… صباح الخير يلا عشان نفطر
ليل.. حاضر انا جاي اهو
ملاك… ماشي
قطعهم خبط الباب
ملاك… حاضر حاضر مين اللي بيخبط كده
سماء بعصبية…ايه ساعه عشان تفتحي الباب يبتاع انتي
ملاك بعصبية…ايه يا حبيبتي داخله زريبة انتي ولا اي
سماء ببرود…لا داخله ل خطيبي
ملاك بعصبية…لا اللي انت داخله لو ده يبقى جوزي يروح طنط
سماء بعصبية كانت لسه هتتكلم بس قطعهم دخول ليل
ليل بعصبية… ايه في ايه انتم بتتخانقوا على ايه
سماء بعصبية…بص بقى يا ليل يا انا يا هي ها تختار مين انا خالص ما عدتش قادره استحمل كل يوم وانا بشوفك معاها بحس بنار جوايا
ليل ببرود…هختار ملاك يا سماء لأن انتي عارفه ان حكايه الخطوبه دي لعبه عشان ابويا و ابوكي مش اكتر ولا اقل
سماء بدموع… يعني انت مش بتحبني يا ليل
ليل بعصبية…ايوه و اتفضلي اطلع بره من غير مطروده
سماء بعصبية… ماشي يا ليل بس صدقيني هتندم
ملاك…ايه اللي انت عملته ده ما كانش ينفع تعمل كده
ليل…ده اللي كان لازم يحصل من زمان
ملاك…بس بردو
ليل…يلا يا ملاك عشان نفطر
ملاك بزعل…طيب اهو
ليل لحظه ان ملاك زعلانه و قال… مالك
ملاك بزهق…ما فيش
ليل…لا في
ملاك بعصبيه…قولت مفيش
ليل… بتتعصبي عليا يا ملاك
ملاك…انا اسفه
ليل…و انا مش زعلان منك يلا افطري عشان ما نتاخرش
ملاك…شبعت
ليل… طب يلا
ليل وملاك و هما خرجوا شافوا……
تتوقعوا شافه ايه ؟؟؟….
تتوقعوا كمان مين اللي هيقول لليل على قتل نور؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الليل)