رواية الزعيمة الفصل الخامس 5 بقلم سوارا
رواية الزعيمة الفصل الخامس 5 بقلم سوارا
رواية الزعيمة البارت الخامس
رواية الزعيمة الجزء الخامس

رواية الزعيمة الحلقة الخامسة
: انااااااااا فين اييييييه اللي جابني هناااا؟؟؟
بتسمع صوت رصا..ص من بره بتلاقي الباب بيتفتح بسرعه و بتبص بصدمه لما لقيت طفله صغيره بتمشي بالعافيه وبتقع بتندهلها
: ماما ما ماما ما ما ما ماما.. وبتحط ايدها على رجلها بخوف من صوت رصا.. ص
نادرة بشفقه وهي بتبتسم لها : يا الله متخافيش انا معاكي
الطفله بتبص عليها وبتبتسم باطمئنان وهي بتحط رأسها على رجل نادره بتلاقي الباب انفتح مره تانيه ودخل واحد
نادره بخوف وصدمه : انت مين؟؟… وعايز مني اييييييه؟؟… ومين بعتك؟؟.. وانا فييييين؟؟… وايه اللي جااااابنيييي؟؟
راغب بضجر : اسكتييي خالص اييييه ده مكنه ما بتفصليش !!
الطفله بتجري عليه بفرحه : باا بااا
راغب بابتسامه بيشيلها وبيقبلها بحنان وهو بيمسح على شعرها برفق
نادره بعصبيه وهي بتحاول تفك نفسها : انتتتتت ميييييين وعايز منيييييي ايييييييييه؟؟؟؟
راغب بتنهد : انا الرائد راغـ.. ملحقش يكمل كلامه وارتفع صوت الرصا..ص مره اخرى
راغب بهدوء : انا هفكك وانتي خلي بالك من جنى كويس تمام؟.. ومتخرجوش من الغرفه دي مهما حصل !!
وبيفكها بسرعه وبيخرج ونادره خدت جنى وحضنتها بخوف لما ارتفعت أصوات ضر.. ب النا.. ر
نادره بخوف : استرها عليا يارب هوا انا هلاقيها منين؟
مجدي بتوتر : ما هو مش هينفع دلوقتي!!
حسينه بعصبيه : وليه مش هينفع دلوقتي؟؟
مجدي بتهر..ب : ماهو مش هينفع نادره لسه هار..به يعني والكل بيتكلم أن اللي كان المفروض تتجوزه اتجوز عليها.. و ده غير ان عيله ضاحي عايزين ينتقموا مننا بأي وسيله وان مش عايز انك تكوني الوسيله دي!!
حسينه بخوف وهي بتحط ايديها في بطنها : طب اتصرف بسرعه قبل ما الكل يعرف باني حامل منك ويبدأوا يتكلموا
مجدي بيبلع ريقه بتوتر وبيومئ لها
سحر بتقوم من النوم أو بالأصح من الثانيتين اللي عيونها غمضت بيهم بدون ما تحس على صوت خبطات قويه على الباب
ضاحي بنوم وانزعاج : اممممممم يا بت انتي بقولك ايه شوفي ميييين الحيوان اللي بيرزع زي البقره في الباب ده وخليه ينقلع !!
سحر بخوف وتوتر من ورا الباب : مين؟
ام ضاحي بعصبيه : يعني هيكون ميين يا بت انتي؟؟… افتحي الباب ده انا عايزه ابني!!
سحر بتبص عليه بتوتر : ضاحي نايم
ام ضاحي بحده : مش هرغي معاكي كتير افتحي لي دي اوضه ابني ومش انتي اللي تمنعيني
سحر بهمس : ضااااحي ضااااحي
ما بيسمعهاش لأنه كان في سابع نومه سحر بتتنهد وبتفتح الباب
ام ضاحي بتبص على سحر بتفحص بطريقه ارعبتها بعدها بتبص على ضاحي اللي نايم
ام ضاحي بعصبيه وهي بتخبط على ايده بتحاول تصحيه : ضااحي اصحى عايزاك في كلمتين ضاحي
ضاحي بنو بيشدها عليه : والقمر هيعوزني في ايه؟؟
أم ضاحي بعصبيه وهي بتديه بالقلم : قوم يا واد يا غبي انا امك!!
ضاحي بفزع وهو بيقوم : اييييييه ده امي!!
ام ضاحي بحده : ايوه امك يا اللي مشوفتش دقيقه تربيه!!
نادره بفضول : مين ده؟.. وايه اللي جابني هنا انا لازم اعرف!!
وبتدور في الغرفه بتلاقي مجموعه صور للطفله مع باباها لحد ما فتحت درج فيه اسلـ..ـحه وبودرة بيضاء في كيس شفاف
نادره بشهقه : هيييييه معقول دي تكون اللي في بالي؟؟
وبتفتح كيس عشان تشمه وتعرف هوا مخد..رات ولا حاجه تانيه بتبص بتلاقي الطفله كانت بتهز الطربيزة و المزهرية عايزه تقع على الحافه
نادره بترمي الكيس عشان تلحقها يس الطفله بتبعد عن الطربيزة وبتزحف بعيد ونادره بتتنهد باطمئنان
صوت من وراها : انتي عارفه الكيس اللي رميتيه ده بكام؟؟.. ده لو بعتي كليتك مش هتقدري تغرميه!!.
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الزعيمة)