روايات

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل السادس 6 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل السادس 6 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات البارت السادس

رواية عشق ظابط المخابرات الجزء السادس

عشق ظابط المخابرات
عشق ظابط المخابرات

رواية عشق ظابط المخابرات الحلقة السادسة

عند ليليان ومعاذ فى الجامعة
معاذ بجدية احنا كده خلصنا المحاضرة انهاردة فى اى حد عنده اى استفسار
ليليان كنت بتتكلم مع مريم ومكنتيش مركزه مع معاذ
مريم ليليان هو انتى اللى بعتلى الهداية بتاعت عيد ميلادى على البيت
ليليان بمرح وصوت عالى ايوة انا
مريم بفرحة تسليملى يا روح قلبى
معاذ بجدية اتفضلى اسالى يا دكتورة ليليان
ليليان بصدمة انا
معاذ ايوة هيكون انا يعنى😕
ليليان فى نفسه انا هعمل ايه دلوقتى لازم اخترع اى سوال عشان لو قولتلو أن انا مكنتيش مركزه معه ما هيصدق ويجبلى طرد من الجامعة
معاذ بغضب اقولى يا دكتورة سوالك
ليليان احم احم هقول طبعا هو يعنى ولم تكمل جملته وموبيله رن وكانت اغنية الغزالة رايقة
فضحك. الجميع بشدة
ليليان بمرح واحراج فى نفس الوقت يا الحمدلله يا رب دليفرى الحواوشى وصل بعد اذنك يا دكتور ممكن أخرج اجيب الحواوشى من برا وارجع
كانت قاعة المحاضرة تهتز من كثرة الضحك عليه
معاذ وهو يكتم ضحكته عليه بصعوبة ويتصنع الغضب
انتى اتهبلتى يا دكتورة عقاب ليكى على قلة احترامك لدكتور وعدم تركيزك فى المحاضرة وهزراك ده البحث هيتسلملى بكرا
ليليان بصدمة ايه مستحيل اعرف المدة قصيرة اوى
معاذ بابتسامه نصر والله ده حاجة تخصيك انتى ولو متسلميش اعرفى انك هتسقطى
ليليان بغضب اووووووووف ايه القرف ده يا رب يطلعلك كلب يااكلك واخلص منك
معاذ بتقولى حاجة
ليليان بغضب مش بقول يا دكتورررر
معاذ وهو يكتم ضحكته يلا باى يا شباب اشوفكم المرة الجايه
ليليان بغضب غور فى داهية وخرجوا من القاعة
ليليان بغضب انسان مستفز هعمل ايه انا دلوقتي يا مريم ولكن مريم لم تكن تركز معه
ليليان مريم ؟
ليليان مريييييم
مريم ايه كنتى بتقولى ايه
ليليان بمرح لا دانتى مش معايا يا جميل مين واخد عقلك كده
مريم بغضب انسان بارد جدا ومستفز شوفته انهارده
مريم بمرح بس بصراحة مز
ليليان ههههههه طيب احكلى يا اختى احكلى
مريم قصت له كل ما حدث معه هى ورامى
ليليان بضحك هههههههههههه طيب والله عسللل بيعكسك عادى يعنى يا مريم دانا محديش بيعبرنى حتى يقولى ايه البت اللى شبه القرد ده
مريم بضحك هههههههههههه قرد ولو انتى قرد يا اختى انا ابقا ايه بقا
ليليان بمرح سنجاب 😂😂😂
مريم ههههههه طيب هتيجى عيد ميلادى بليل والا ايه عشان البحث بتاع دكتور معاذ
ليليان بمرح فكك اكيد هحضر العيد ميلاد عشان التورته اععععع والا انتى مش عايزنى اخود تورته يعنى
مريم ههههههه بتفكرى فى الاكل طول الوقت
ليليان بتخطيط انا عندى فاكرة عشان انتقم من دكتور معاذ ده
مريم خطة ؟
ليليان أيوة وعايزكى تساعدنى بليييز
مريم ربنا يستر احكى ايه الخطة
ليليان بخبث انتى هتروحى لدكتور معاذ وتعزميه على عيد ميلادك وتقنيعه يحضر وانا هعمل البقى
مريم نعممم ومين قالك أن هو هيوافق
ليليان بمرح ماهو ده اللى انا عايزه منك يا مريومة عايزكى تقنعيه عشان خاطرى بقا
مريم حاضر إمرى لله
ليليان بمرح احلى مريومة ديه والا ايه
مريم خليكى بتاكلى بعقلى حلاوة يا بت يلا انا هرحلو
ليليان اوك
فى مكتب معاذ الباب بيخبط
معاذ بجدية ادخل
مريم احم اذيك يا دكتور
معاذ الحمدلله خير ؟
مريم خير انشاء الله كنت عايزة اطلب من حضرتك طلب وبتمنى أن حضرتك تقبل
معاذ اتفضلى
مريم اناعيدميلادى انهاردة بليل ممكن حضرتك تيجى الحفلة هكون سعيدة جداً
معاذ كل سنه وانتى طيبه بس انا اسف مش هعرف احضر
مريم بليييز يا دكتور🥹 والله هتتبسط فى الحفلة جدا
معاذ مكنيش عايز يكسفه وقال خالص هحضر أن شاءالله
مريم بفرحة شكرا جدا لحضرتك يا دكتور وخرجت من المكتب وذهبت عند ليليان
ليليان عملتى ايه ؟
مريم بضحك عيب عليكى يا سطا هيحضر
ليليان بفرحة أيوة بقا الله عليكى
مريم أيوة بس انتى هتعملى ايه فى الحفلة
ليليان بخبث هتعرفى بليل يلا سلام نتقابل فى الحفلة بقا
مريم اوك سلام يا روحى ❤️
ليليان سلام وذهبت إلى منزله
عند معاذ فهو قد ذهب إلى منزله
رامى مالك يا عم اتاخرت كده ليه
معاذ كان عندى شغل كتير انا هدخل انام دلوقتى واصحى بعد ساعتين كده عشان هروح مشوار
رامى مشوار ايه ده
معاذ عيد ميلاد طالبة عزمتنى ومكنتيش عايز احراجه هروح اقعد شوية وارجع
رامي بمرح لا تقصد هنروح نقعد شوية
معاذ وهو حضرتك معزوم
رامي بضحك لا
معاذ امال هتيجى اذاى
رامي بضحك مش انت معزوم يبقا انا كمان معزوم
معاذ طيب تعالى معايا بس متعمليش اى حاجة أو أى تصرف غبى هناك
رامى عيب عليك يا معلم
معاذ ربنا يستر يا اخويا
فى مكان آخر
مجهول ١ ماذا نفعل
مجهول ٢ويوجد عدد كبير من الناس لن نستطيع أن ناخذه معانا علينا الانتظار حتى تخرج من منزله مرة أخرى
مجهول ٣ علينا الحذر الان
ماذا سيحدث يا ترى وليليان هتعمل ايه فى الحفلة مع معاذ وايه اللى هيحصل مع مريم ورامى ويا ترى هيخاطفوا ليليان والا لا

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق ظابط المخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *