روايات

رواية الاسد الامبراطور الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور البارت الخامس والأربعون

رواية الاسد الامبراطور الجزء الخامس والأربعون

الاسد الامبراطور
الاسد الامبراطور

رواية الاسد الامبراطور الحلقة الخامسة والأربعون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤
منة صحيت. بتعب. سليم
حور بلهفه. انتي كويسه
منة بتعب. فين سليم انا حلمت حلم وحش قوي يا حور
حور. حلم حلم اي
منة. إن سليم عربيته انفجرت وهو بعد الشر فيها
حور بصت عليها ودموعها في عنيها
منة. بخوف. حور انت بتعيطتي لي مازن جرالو حاجه قوليلي
حور. منة اهدي يا حبيبتي
منة بخوف اكتر. انطي في ايه زين مزعلك ولله اولعلك فيه
حور. زين ومازن كويسين بس انتي اهدي
بس عشان تعبانه 💔
منة قامت وخرجت من الاضه وحور وراها. منة انتي تعبانه 💔
منة نزلت لقت ماريا بتكلم نور وانصدمت لما لقت ماريا بتقول لنور. يعني هيفضل ضايع كدا مش عارفين اذا هو عايش ولا لا
منة نزلت جري ليها. ماريا مين الضايع
ماريا بحزن. منة اهدي اقعدي بس
منة بزعيق. اهد اي وزفت اي قوليلي مين
ماريا. بحزن. ودموع. سليم
منة بصريخ. ابنيييييي
كيارا كانت بتحول تكلم كريم بس مابيردش سمعت صوت منة جريت عليهم
كيارا وحور وماريا بيحولوا بيهدواها بس مفيش فايده كانت بتصرخ اكتر
💔💔💔💔💔💔💔
كريم جاب نور من المستشفى والكل جهم معاها
وهما دخلين كانت سلمي وياسمين ساندين نور
الكل كانوا دخلين من البوابه سمعو صوت صريخ ادم ومازن وكريم دخلو يجروا الاول والباقي بعدهم
ادمومازن وقفوا مصدومين من شكل منة وان حور وكيارا وماريا مش قادرين يسيطروا عليه وإن البيت كلو متكسر
ادم. جري وخدها في خضنه وهيا كانت بتقومه
ومازن برضو عامل كدا
مازن بدموع. عمتو عمتو اهدي
ادم. عمتو ممكن تهدي سليم بخير ماتخفيش
منة بصتلو. انت بتتكلم بجد
ادم بكدب. عمو مالك رن عل بابا وقالو ان سليم كويس
وبص لكريم بمعني اكدب معايا
منة بصت لكريم. كريم هز راسو بمعني اه
منة شافت نور الواقفه منهاره
. نور انتي كويسه
نور. اممممم
منة قعدت نور جانبها عل الكنبه
منة اقعدي يا حبيبتي دلوقت مالك يجيب سليم ويجي
كريم راح عندها. وقعد قدامها. منة قوم اطلعي فوق ولما سليم ومالك يجو انا هاجي اقولك
منة بعند. لا لا انا هقعد استنهم هنا
وقعدت وبصت عل الباب
كريم. كيارا خدي نور وطلعيها في اوضتها ترتاح
كيارا. اممم يلا يا نور
نور بصت عل منة بدموع وطلعت مع كيارا في اوضه سليم
كريم. سلمي اطلعي عل اوضتك وبص لميار ومايا برضو كل واحده طلعت لاوضتها
. جو وامريتا اطمنو عل نور ومشيو
وياسمين فضلت مع نور
تنزو مشي معاهم
ادم ومازن فضلو واقفين يبصو عل منة ومش راضين يسبوها لوحده
ادم. عمتو عشان خاطري اطلعي ارتاحي
منة بصتلو وبس
مازن. خضن منة. طيب مش عاوزه تتطلعي نامي عل كتفي
منة بحب. وحطت ايد عل وش مازن وايد عل وش ادم. ولادي الحلوين خايفين عليا
مازن مسك ايديها وبسها. انتي امي التانيه معقوله مخفش عليكي
منة. حبيبي
وحضنتهم الاتنين. انتو ولادي
وسليم وسلمي وميار ومايا وانضمت ليكم نور
دلوقت
ادم ومازن بصو لبعض وهما حضننها
منة مسحت دموعها وخرجتهم من حضنها. بس بقا دلوقتي مالك يجي ويغير ويعلقنا كلنا
ادم ومازن ابتسمو ليها وهيا برضو وبعدين بصت عل الباب
. دومي مالك مالقكش هيجو امتي
ادم بتوتر. لا
منة. فين الفون بتاعي اكلمو خاليهم يجو بقا
او اقولك فين فونك
ادم بتوتر. فوني فاصل
منة بصت لمازن. طيب هات فونك انت
مازن. طلع فونه ورن عل مالك وفصل قبل مايرن
. مابيردش يعمتو
منة بقلق. لي
مازن بكدب. يمكن مش سامعو
💔💔💔💔💔💔💔💔
غند نور
😔😔😔😔
دخلت اوضته ولقت صوره متعلقه عل الحيطه هو وسلمي وادم ومازن وميار ومايا
والكل
ملست عل صورته وقالت بدموع. وحشتني
ياسمين كانت واقفه وراها. اكيد راجع هو بيحبك وإن شاءلله هيكون كويس
نور بدموع. يارب ياسمين حضنتها والاتنين قعدوا يعيطو
💔💔💔💔💔💔💔
عند سلمي
😔😔😔😔
كانت مسكه صورته هو وهيا
. وحضنه وبتعيط بحرقه
فونه رن
سلمي بصوت باكي. الو
ماكس. الو
عامله ايه دلوقتي
سلمي. هكون عامله اي
ماكس. انا اسف عل الكلام ال قولته ليكي الصبح
سلمي. عادي يا دكتور
ماكس. دكتور اي بقا احنا صحاب قةليلي ماكس بس
سلمي. انا لازم اقفل
ماكس. تمام تصبحي على خير
سلمي. وانت من اهلو وقفلت
وقعدت تعيط اكتر وهيا بتبص عل الصوره
💔💔💔💔💔💔
عند ماكس
😔😔😔😔
ماكس قفل الفون وانتهد بحزن
دانك جه عليه
. ماكس صحيح ال سمعتو دا
ماكس. امممم
دانك. طيب نور عامله ايه
ماكس. مش كويسه خالص
دانك. انا لسا عارف دلوقتي طيب لقتو
ماكس. لا لسا بيدوروا عليه
دانك. يارب نوصل ليه
. انا هرن عل نور اطمن عليها
ماكس. مش دلوقتى
دانك. لي
ماكس. حلتها مش احسن ياسمين فضلت معاها
دانك. طيب انا هرن عل ياسمين
ماكس. ماشي
وسابه ومشي
💔💔💔💔💔💔
عند دانك
😔😔😔😔😔
دانك. رن عل ياسمين
ياسمين كانت بتنيم نور
. الو
دانك. الو نور عامله ايه
ياسمين. الحمدلله هيا نامت دلوقتي
دانك. انا اسف اني مسالتكيش عامله ايه بس انا كنت قلقان عل نور
ياسمين. عادي ولا يهمك
دانك. انتي عامله ايه
ياسمين. الحمدلله
دانك. لو عوزتو اي حاجه كلميني
ياسمين. شكرا
دانك. انا مابقولكيش كدا عشان تقوليلي شكرا نور اختي
ياسمين. اكيد لو احتاجنا حاجه هكلمك باي
دانك. باي
وقفلو
ياسمين بصت عل نور بحزن وقعدت جانبها
💔💔💔💔💔💔💔
عند مالك
😔😔😔😔
كان عامل زي المجنون وبيدور في كل مكان
💔💔💔💔💔💔
منة كانت قاعده ومستنيهاهم
وفجاة جه مالك بس لوحده
منة. قامت جري عليهم
وبصت عل الباب
. مالك فين سولي
مالك بص عليها بحزن ونزل عيونه في الارض
منة. مالك بقولك فين سولي ادم قالي انه معاك
ادم كان واقف عل السلم ومالك بصله
ادم لف وشه الناحيه التانيه
منة. مالك في اي
مالك مسك كتفها. سليم مش لقينه
منة بعدت عنه. يعني ايه مش لقينه
مالك. يعني لسا بندور عليه
منة. انت بتكدب عليا صح انتو بتعملو مقلب فيا
مالك انطق انا قلبي بجد وجعني بلاش هزار
مالك. انا مابهزرش
لوقوا صوت جاي عليهم. منوووووووووش
وحشتيني
الكل بصدمه وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الاسد الامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *