روايات

رواية دميتي الجميلة 2 الفصل الخامس 5 بقلم إيلا ابراهيم

رواية دميتي الجميلة 2 الفصل الخامس 5 بقلم إيلا ابراهيم

رواية دميتي الجميلة 2 البارت الخامس

رواية دميتي الجميلة 2 الجزء الخامس

دميتي الجميلة 2
دميتي الجميلة 2

رواية دميتي الجميلة 2 الحلقة الخامسة

نوره بارتباك وقلبها يكد يقف عايز ايه دلوقتي ممكن تسيبني.
عمران وهو بيشدها ليه احنا هنتكلم بس على اللي حصل .
نوره مممحصلش حاجه
عمران حاوط وسطها بخبث وهو عارف تأثيره الكبيره عليه واستغل سنها الحساس ومشاعرها ناحيته وهمس لها بس انا زعلان جدا عشان انتي زعلان مني..
نور بأنفاس مرتبكه مممممش زززعلاانه
عمران رفع كفه وحاوط خدها واتكلم بخفوت اذابها طب بصيلي عشان اتأكد..
رفعت وشها بتردد واتصدمت لما باسها بسرعه حاولت تبعد أو تمنعه لكنها معرفتش وهو عرف يسيطر عليها بكلامه المعسول واستغل صغر سنها وحبها الكبير ليه وهمسلها بكلام الحب اللي خلاها تضعف وتسلمه نفسها وهي تايه معاه بلمساته الخبيره ووو
*******-********-*******
كانت بتوضب حاجتها لما سمعت خبط على باب الشقه استغربت الوقت كان متأخر فتحت الباب واتصدمت بيه عامر كان واقف قدامها قلبها للحظه كان هيوقف ازاي يحصل كده هو ده عامر بجد والا ايه كانت عاوزه تترمي بحضنه هو واحشها واحشها اووووي نسيت كل الوحش اللي عاشته بسببه لما شافته …لكن لا …لا مش هتضعف قدامه ابدا ..هي بتحبه اه بس مش على حساب كرامتها ابدا عامر اتجوز وعاش حياته مش لازم يعرف أنها لسه موقفه حياتها عشانه..استفاقت من شرودها وعيناها التي تناظرانه بوله على صوته الجاد
عامر بابتسامه براده مش هتعزميني ادخل..
دنيا معلش بقى ياعامر بيه الوقت اتأخر ومينفعش ادخلك..اتفضل عاوز ايه
عامر مممممم اولا حمد الله عالسلامه
دنيا ضمت يديها على صدرها بجديه اتكلمت الله يسلمك ..
عامر انتي مش عايزاني ادخل عشان متشوفش حد معين يعني والا ايه..
دنيا بجرئه وانت مالك..
عامر بصدمه ايه.
دنيا بقولك وانت مالك. ايه اللي فكرك بيا بعد السنين دي كلها هو انت لسا بتراااقبني والا ايه
عامر بارتباك احم اراقب مين انا اراقبك مش انا اللي رميتك والا ايه قالها باستفزاز
دنيا امتلت عيونها بالدموع واتكلمت برافو انت قلتها رمتني يبقى ووقفك كده على بابي بالوقت ده مالوش ايه تلاتين لازمه وقفلت الباب بوسه
وهو اتصدم من جرائته كان هيخبط تاني لكنه منع نفسه بالعافيه ومشي وسابها وهو متاغظ…
ام دنيا حطت أيدها على قلبها بوجع زي وجع المره الاولى .. زي دقت قلبها ليه المره الاولى …هي امتى هتعرف تنساه ..وتبعده عنها….لا هي مش عايزه تنساه ..لدرجادي هي مش حاسه أنه بيحاول يقلل منها ديما طب ليه..ليه عامر بيعمل معها كده. ..قعدت على الأرض وفضلت تعيط بحرقه خرجت امها وجريت عليها بخوف..
*******-*******-******
حسن بجديه ابنك لديه المربيه وحصليني. فوق
ابني مش هديه لحد..
والله امال رمياه وبتتصرمحيوبحجت الكليه ليه..
والله انا بدرس مش بلعب ..
والله..
اه وبعد اذنك قولي هناك فين..
حسن باستفزاز بحضني يعني فين..
ده بعدك ياحسن سامعني بعدك.
هو القطه اتعلمت ترد والا ايه..
اتعلمت حجات كتتير وحياتك..
طب اعقلي كده بدل ماندمك ادي ابنك المربيه وحصليني .
مش هديي ابني لحد..
ماشي ياجنتي ماشي قرب منها ومسك ذرعها بغيظ وهمسلها لو مش حابه انك تشوفي ابنك تاني ومخدوش معايا ومش هتشوفيهوتاني تسمعي الكلام ..بصت ليه بدموع وصدمه وهو ابتسم ببرود ايووه انا حسن الشافعي ومش هتغيير فكراني هركع تحت رجليكي وتقولك سامحيني ياجنه ده بعدك يلااا بقى متضيعيش عليا الليله ..
انت..
اششششششش كلمه تاني وانقذ اللي قلت عليه اطلعي قدامي ..
جنى..
حسن بغضب بسرعه..جريت قدامه بسرعه لما خدت اووو
******-******-******
دفعها حمزه بقرف مرددا متخفيش انا اصلا بقرف اقربلك ..لتصدم من كلامه وهي تراه يغادر ويتركها بصدمتها…
يتبع…
*******-*******-******
رجل البريد محمود النجار في استدعاء من المحكم ليك..يابيه
محمود باستغراب استدعاء من مين وعشان ايه.
رجل البريد عشان إثبات نسب بنتك رافعه عليك قضيه..
محمود.بصدمه بنتي…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دميتي الجميلة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *