رواية شغف الصقر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم أمينة محمد
رواية شغف الصقر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم أمينة محمد
رواية شغف الصقر البارت السادس والعشرون
رواية شغف الصقر الجزء السادس والعشرون

رواية شغف الصقر الحلقة السادسة والعشرون
سليم بغموض : يعني ده اخر كلام عندك يا ورد
ورد بوجع و تردد : قولتلك كلو الا الخيانه وانت برضو خونت ياريت تطلقني من سكت يا سليم
سليم: وانا مش هطلق يا ورد و اعقلي احسن وربنا اظبطك انا و سابهم و ساب الشركة كلها و ركب عربيتوا مخنوق من قله ثقه فيها و خصوصاً ان ده مش اول موقف
عند صقر
ورد بتعيط في حضن تمارا
فهد : يخسرها يا ورد كنت فاكر انك بتحبي بجد
ورد : انت كمان بدافع عنو امال لو مكنتش وريتكم الصوره
فهد : انا كنت معاها علفكر وهو كا
صقر : قطعوا لا هو يبرر و هيتفهوموا هما
ورد انتي أختي و مش محتاجه اقولك مليون مره انك مش مجرد مرات سليم لا انتي معاناه من قبل ما نعرف سليم عشان كده بقولك اهدي و عيدي حساباتك من تانيه انتي ديما شكه في سليم ومع ذلك ديما بيتقبل ده و بيهديكي و يطمنك اللي عاوز اقولوا ان لم الشك بيدخل العلاقه الدنيا بتبوظ اهدى و ظبطي امورك و اسمعي و ثقي فيها يا ورد شوي بق فكري كويس و قراري و بلغني تمام
ورد هزت راسها
صقر : فهد خدهم واصلهم على البيت وانا كمان هروح
خبطت ندي في اللحظه دي
مستر صقر انا خلصت
صقر : تمام الغي كل مواعيد انهارده و بلغي ابراهيم و زينه يرجعوا على البيت عبدالرحمن فين
ندى بضيق بسبب اللي حصل من شوي : ماشي من شوي
صقر بصلها بعدم راحه : قال تمام يلاه
نزلوا على تحت بيسال على احمد و عشق بيلغوا ماشيوا من نص ساعة
صقر بسخريه : رايقين و اتحرك على البيت
و دخلوا لاقو مرام و محمد و شغف اللي بتلعب مع همس و زين كل واحد شوي ابتسم صقر على حب منه لي أخواتها
دخل قاعد معاهم ام ورد طلعت على فوق مع تمارا و خرج فهد يكلم سليم
محمد : هو في اي
صقر اتنهيد بتعب و بص لي مرام و شغف : اطعولها و حاول تعقلوها شوي
طلعوا و سابو الاولاد معاهم تحت
محمد : في اي يا بني
حكالوا صقر على اللي حصل و شوي جاموا زينه و ابراهيم و عشق و احمد كانوا البنات نزلوا من عند ورد لأنها قالتلهم انها عاوزه تبق لوحدها
إبراهيم : السلام عليكم
الكل رد السلام و دخلوا قاعدوا عشق عامله تبص لي شغف مش عارفه تتكلم معاها ازاي
زينه قربت من الأطفال و شلت زين : حبيب قلب خالتو والله الواد ده قمر اوي انا هتجوزوا
ابراهيم بهزار : نعم يا ختي متتلمي
عشق قطعت هزارهم : شغف انا اسف مكنتش اقصد ازعلك
شغف بي ابتسامه : اي شوشو الادب و الرقه دي كلها انا أصلا مزعلتش منك انتي عبيطة
ضحكت عشق
احمد بهزار و هو بيحط ايدو على كتف عشق لا عندك يا مرات اخويا انا مراتي اساسا الرقه و الجمال و الحلوه
محمد بتريقه : و اي تاني يا نحنوح
تمارا : أحمد انت تفقع المراره والله انت و باربي بتاعتك دي
احمد بغيظ : هو فين فهد يلم البت دي
تمارا : بت في عينك و اه صح فهودي روح قلبي فين
عبدالرحمن و هو دخل : اتلم يا تمارا بدل مااجي اخد روحك
تمارا بخضه : انت جيت امت
عبدالرحمن تجاهلها و قاعد
شغف بغمزه : كنت مع المزه
عبدالرحمن ابتسامة و هز راسوا
صقر
صقر : اي يا عبدالرحمن
عبدالرحمن : بجدية انا عاوز اتجوز ندي
صقر بي ابتسامة : وانا معنديش مانع بس انت واثق من قرارك
عبدالرحمن :اه انا لازم اتجوزها و في أسرع وقت
تمارا : طب مش المفروض نتستاه شوي
صقر : لا يا تمارا انا مقدر زعلنا كلنا بس متنسوش انهم مكنوش بيحبوا يشوفونا زعلانين و في نقطه تانيه انتم هتفضلوا لابسين اسود لحد أمته هو من امت و الزعل بالألوان الحزن حزن القلب وبس و بص لي عبدالرحمن : حدد معاد مع ابوها و نروح نتقدم
عبدالرحمن : قالوا تمام
فوق عند ورد وصلت رسالة مكتوب فيها حبيب القلب بيخونك و حان للماضي و لو مش مصدقه روحي العنوان ده ******
بصت في الرساله و مش عارفه تعمل اي هل تثق فيها و تطنش ولا تروح تتأكد حسمت أمرها في الاخر انها هتروح و تتأكد احسن
و قامت لابست و نزلت بسرعه على تحت
صقر : راح فين
ورد بتوتر : واحده صحبتي… تعبانه ولازم اروحلها
صقر بيشك : تمام هاجي معكي
ورد : بتسرع لا لا انا هروح و خرجتي بسرعه و وصلت على العنوان و كان عماره استغربت و قعدت تدعي ربنا بأن يكون في حاجه غلط
قعدت تتلفت حاولها و حد قرب من وراها و حط ايدو على وشها خدرها
المجهول ضحك بي شر و اخدها : ابتد وقت الحساب يا ورد انتي و سليم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شغف الصقر)