رواية الاسد الامبراطور الفصل الخمسون 50 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الاسد الامبراطور الفصل الخمسون 50 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الاسد الامبراطور البارت الخمسون
رواية الاسد الامبراطور الجزء الخمسون

رواية الاسد الامبراطور الحلقة الخمسون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند ياسمين
❤❤❤❤❤
دانك. كان منتظر ردها بكل جوارحو وكان التوتر هو سيد الموقف
دانك بتوتر. ياسمين اي ردك
ياسمين فضلت واقفه تستوعب الموقف
ماكس كان واقف خايف عل مشاعر اخوه
والبنات كانو واقفين ومحترين هيا موقفتش لي وهيا بتحبه
ياسمين اخيرا. اتكلمت. دانك انت عارف ال جرالي من ورا الحب
دانك. عارف بس انا طلبتك من اهلك وعمو موافق وانا كمان مواقف ومستعد لاي تحدي اني اوصل لقلبك
ياسمين. هتتعب اوي
دانك ببتسمه. انا غاوي تعب انا بحب التعب
البنات. يلا بق يابت واقفي الواد هيبور جانبك
دانك. اسمعي الكلام بق خلينا نفرح
ياسمين. هزت راسها بمعني مواقفه
دانك حضنه وشالها وفضل يلف بيها
وبعدين نزلها ولبسها الخاتم وبصو الاتنين لبعض
ببتسمه وفرحه
دانك غمز لماكس بمعني انت كمان
ماكس بحمحمه. احم احم انسه سلمي
سلمي. نعم يا دكتور
ماكس بضيق. اوف مش قولنا دكتور دي ماتقوليهاش تاني
سلمي. خلاص نعم يا ماكس
ماكس بتوتر لاول مره في حياتو. انا انا انا بصراحه
دانك. انت علقت ماتخلص يابني
ماكس بصله خاله يسكت
ماكس. اخد نفس واتكلم بسرعه. انا بصراحه بحبك وعاوز اتجوزك موافقه
سلمي كانت مصدومه انه بجد بيحبها وعاوزها زي ماهيا عاوزه
ماكس بخوف. سلمي انت بتبصلي كدا لي
سلمي بخجل. وبصوت واطي موافقه
سمعه ماكس بس
ماكس بسعاده. ومسك ايديها ومشي بيها
سلمي. واخدني عل فين
ماكس. هقول لعمو مالك واتجوزك
سلمي بضحك. مجنون
والبنات راحو معاهم لحد البيت
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
وعد انقلب وشها بخوف من الشافتو
. منة كانت في حضن مالك وهو طاير بيها
يعني شافت اسد الدمار
مالك نزل بيها عل الارض. وبعدين اتكلم بخوف
. انتي كويسه ياقلبي
منة كانت متبته في حضنه وهزت راسها
الكل كانو جهم عل صريخ منة
كيارا. حضنتها. انتي كويسه
منة. الحمدلله مالك جه في وقته
حور. انتي وقعتي ازاي
سليم ونور نزلوا جري
سليم. ماما انتي فيكي حاجه تعبانه 💔
منة. انا كويسه يا قلبي
نور. جابت ليها مايه ماما انتي وقعتي ازاي
منة. اخدت منها المايه وشربت. كنت نزله وتزحلقت
سليم. طلع عل السلم لقي زيت مدلوق عل السلم
سليم بصوت عالي. للخدم ودخل المطبخ
صقر. دخل كان بره ولسا جاي. بقلق. في ايه
مالك. مفيش بس منة كانت هتقع من عل السلم
سليم خرج. امال فين الخدم
صقر. انا اداتهم اجازه عشان التحدي
سليم. امال مين كان هنا
صقر. انا سايب وعد في المطبخ
وعد خافت وكانت هتهرب بس لقت
زين. انا فعلت انظمت حمايه البيت كلة
يعني مش هتقدر تهرب
مالك بصوت جوهري. ووووووععععدددددد
وعد. انتفضت
سليم. قوته غضبه ببقت تهز الارض هو ومالك
نور. انا اقدر اعرف هيا مستخبيه فين
كريم. ازاي
نور ندات عل روز من اوضتها من فوق وروز جات. دوري عل وعد
روز دي عندها تواصل بقوتها مع نور
روز كانت بتدور وفجاء لقت وعد مستخبيه في الاوضه تحت السرير
وهيا هتموت من الرعب
نور. لقتها
سليم بغضب. فين
نور. فوق في اوضتت سلمي
سليم طلع جري ليها وفتح الباب بعنف. وعد اطلعي من مكانك احسلك
وعد كانت كاتمه نفسها عشان مايسمعوش
كريم وزين وصقر جريو ورا
صقر. شاف رجلين وعد من تحت السرير
. اهدا وعد اطلعي من تحت السرير
وعد خافت اكتر ومرديتش تتطلع
كريم. انتي يابت اطلعي بقا
سليم كانت عيونه حمره جدا من الغضب. وكان رايح يطلعها هو بس زين وصقر مسكوه
نور هيا ال طلعتها
وعد. ابعدي ايدك عني يا حي*وانه
نور. يعني انا بطلعك وانت بتشتمي ومسكتها من شعرها نطفتو لها وعضتها نور كانت بتطلع فيها غيظه كلة وكانت بتشوف قربها من سليم وكانت بتضرب فيها اوي
الشباب كانو واقفين ومحدش عارف يبعدهم عن بعض كل مايشيلو نور من عليه تنطت تاني عليه وتعضها وتضربها
وعد زقت نور بعيد عنها جات في حضن سليم وطلعت تجري عل تحت
كان مالك قاعد جانب منة وحور وكيارا شافوها نزله مالك كان هيتصرف معاها بس منة مسكت ايدو ومنعتو
بس حور وكيارا مسكوها ونزلوا فيها ضرب
نور شافتهم كدا راحت تكمل معاهم ضرب فيها
وعد اكلت علقه موت منهم التلاته
وعد بتعب. من كتر الضرب. ولله لروح واقول عنكم انكم مش ناس طبيعين
وان مالك عندوا جناحات وانو مش طبيعي
الكل بصو لبعض بخوف وبعدين ضحكو 😂😂😂😂😂
وعد. انتو بتضحكو لي
سليم. الباب عندك اهو روحي قولي لل انتي عاوزه
وعد. انا انقذتك
سليم. ههههههههه انتي مفكرني اهبل وان مش عارف ان ال لعبه دي كلها من تخطيتك
وعد. ازاي
صقر. بضحك. اقولك انا
الراجل الكانت وعد بتكلمه دا من رجالتي
وعد. انتو بتفتروا عليا
سليم. هههه لي ملاك ومانعرفش احنا
وعد. بجنون. ازاي انا خططت لكل حاجه ازاي انقلب كل حاجه عليا
ادم. فلاش
ياسمين البنت ال وعد عملت معاها الرهان جات الشركه عندنا
ياسمين. ممكن اقبل سليم بيه
السكرتيره. ولله سليم بيه مش موجود
ياسمين. امال مين الموجود لوسمحتي قصه حياه او موت
السكرتيره. ادم بيه ال موجود
ياسمين. ممكن اشوفه
السكرتيره. ثواني واتصلت بادم وادم قالها دخليها
السكرتيره. ممكن تدخلي
ياسمين. خبطت ودخلت
ادم كان بيبص في الورق ال قدامه وبعدين رفع عينه
وشاور ليها. اتفضلي
ياسمين قعدت بتوتر
ادم. تشربي اي
ياسمين. شكرا
ادم. نعم انتي عاوزه سليم في حاجه
ياسمين بتوتر. اه حاجه تخص حياتو
ادم بخوف. حياتو
ياسمين. اه وعد عاوزه تقطع فرامل العربيه بتاعتو
ادم بغضب. انتي اتجننتي ومين وعد دي
ياسمين بخوف. وعد ال معانا في الجامعه
ادم. وانتي عرفتي منين
ياسمين. بتوتر وخوف. اصل انا وهيا صحاب وكانا عاملين رهان ان هيا تاخد سليم وتخليه يحبها وهيا ال تكسب بس مانور دخلت حياه سليم واتجوزوا وعد اتجننت وبقت عاوزه تموتها هيا وسليم ومخليه حد من رجالتها يراقب سليم ويقطع ليه فرامل العربيه
ادم. ماتعرفيش امتي هتنفذ
ياسمين. لا
ادم بغموض. اي ال يخليني اصدقك ما يمكن دي خطه منك انتي وهيا
ياسمين بعياط. عشان انا عمري ماتمنيت الموت لحد ومش عاوزه اشترك معاها في الجريمه دي ولو سمحت قول لسليم يسمحني ومش هتشوفو وشي تاني
ادم. لي
ياسمين. انا وبابا مسافرين بره البلد ومش هتشوفوني تاني
ومشيت
ادم رن عل سليم وعرفوا
سليم. بقرف. هيا وصل لقت*ل ماشي ياقلبي وعد
ادم هتعمل اي
سليم. هتجوز نور وكل حاجه هتمشي زي ماهيا متخطط ليها بس عاوزك انت ومازن ترقبوا وعد
مازن. معاك يا ريس
سليم فونه رن وكان صقر
صقر. الو يعريس ازيك
سليم. الحمدلله صقر عاوز منك خدمه
صقر. انت توامر بس
سليم. انت هتنزل امتي
صقر. هركب الطياره ونجيلك
سليم. لا انا عاوزك انت بس ماتخليش حد يجي من العيله
صقر بستغراب. لي
سليم. هقولك وحكالو
صقر. دي بتلعب في عداد عمرها من عنيه ياصحبي مش هاجي ال بعد الحدثه بيوم
سليم فقل معاه واتكلم ادم ومازن. كل واحد عارف هيعمل ايه صح
هزوا روسهم
بعد ماسليم اخد نور ومشيو راحو الفندق كان راجل وعد بيراقبهم ادم ومازن مسكوه واخدوا المخزن ورانو علقت موت
مازن. بغضب. ها تعمل ال قلنالك عليه ولا اي
الراجل. حاضر واتصل بوعد وقال ليها انه قطع الفرامل بتاعت العربيه
تاني يوم ماسليم ونور خرجو سليم مثل ان الفرامل مقطوعه وهو زود السرعه كان نور تصدق هيا وعد ال كانت بتراقبهم ونط من العربيه والعربيه انقلبت والباقي ال انتو عارفينو
بااااك
وعد كانت مصدومه. يعني انت مفقدتش الذاكره
سليم. لا
ادم. ودلوقتي هتروحي مكان حلو
وعد. مكان مكان اي
صقر فتح الباب بتاع البيت وفي ناس دخلت خدتت وعد وكانو بتوع مستشفى الامراض العقليه
وعد. كانت بتصرخ. وتقول دول مش ناس طبيعين دول ليهم اجنحه
وطبعا الكل كماكنوش مصدقين وعد
مازن جه ومعه فلاشه فيها وعد وهيا بتحط الزيت عل السلم واعترافها انها حاولت تق*تل سليم ودا دليل كافي لاعدام
الظابط. اخد الفلاشه من مازن. واتحجز عل وعد
❤❤❤❤❤❤❤❤
البنات كانو دخلين شافو عربيه الاسعاف دخلو جوه جري
سلمي. بخوف. في اي والاسعاف بتعمل اي هنا
مالك. ماتخفيش دي كانت بتاخد وعد
ميار. وعد لي
سليم. اتجننت
مايا. انا مش فاهمه حاجه
ادم. بعدين ابقي افهمك
ماكس. طلب ايد سلمي من مالك ومالك بص لسلمي لقاها موافقه وافق هو كمان
سليم حضن سلمي وماكس حضن نور
سليم بغيره شدها من حضنه. ماتحدنهاش تاني
ماكس بضحك. ولله بعتبرها اختي
سليم. برضو متحدنهاش
ماكس. ماشي
وفرحو الكل
وقرروا الخطوبه تكون بعد اسبوع
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
يوم الخطوبه
❤❤❤❤❤
كان الكل فرحنين كانت خطوبه ماكس ودانك مع بعض
سلمي وياسمين كانو جميلات
ماكس كان ماسك ايد سلمي ولبسها الخاتم
ودانك عمل كدا برضو
وفضلو يرقصو لحد متعبو
كانو بيرقصو وفرحنين
❤❤❤❤❤❤
وعد قدرت تهرب من المستشفي وراحت البيت عند سليم
كانو فرحانين
سمعو صوت ضرب نار
الكل هدي وخافوا لما لقو وعد وومسكه مسدس
وعد. بشر. هموتك ياسليم وخرجت رصاصه جات في حد
الكل. بصريخ لاااااااااااااا
وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الاسد الامبراطور)