رواية اختفاء مجهول الفصل الأربعون 40 بقلم يارا محمد
رواية اختفاء مجهول الفصل الأربعون 40 بقلم يارا محمد
رواية اختفاء مجهول البارت الأربعون
رواية اختفاء مجهول الجزء الأربعون

رواية اختفاء مجهول الحلقة الأربعون
ريما دخلت ل اوليفيا بعد ما خرج ادريانو مصدوم من كلامها وخرج من غير ما يرد ع اليزيا اللي كانت بتنادي عليه ريما وقفت قدام اوليفيا اللي ضحكت ليها بهست*يريه.
اوليفيا: بضحك هست*يري اهلا يا اكبر مغفله ف الدنيا كلها تعرفي انا كنت مبسوطه ب ضرب*ه ليكي اوي كنت مستمتعة وانتي متهمه ف نظر اليزيا و اندريا بقت*ل ابني وانتي مش عملتي حاجه كلهم هيدفعوا التمن قريب هاخد حقي منهم كلهم واقضي عليكم هدمره*م .
ريما كانت واقفه قدامها بهدوء وهي بتهذي وبتقول كلام مش مفهوم وبتبعد الأصوات اللي المتداخلة ف دماغها بعيد عنها.
ريما: انتي سابرينا ديميتري و لا اوليفيا.
اوليفيا: هههه أنا ابقي شيط*انه ع هيئه بني ادم ابويا اتجوز واحدة ع امي وكان ليا اخت غير شرعي*ه وعمري ما اعترفت أنها اختي كنت بعاملها اسوء معامله لغايه ما قتلت*ها بايدي وزوجه ابويا خليتها تحت رجلي ذليت*ها زي ما ذل*ت امي وقتل*تها ودفن*تها من غير ما ابويا يعرف اه أنا قتل*ت آنا ميلان اللي كانت من عيله غنيه اوي و أقنعت ابويا أنها راحت عطله ف رومانيا عادي وهو صدق .
ريما: و اندريا عمل ايه ليكي علشان تدخلي حياته وتدم*ري شغله .
اوليفيا بهذيان
اندريا ده اوس*خ شخص ممكن تشوفيه بحياتك سيبك من أنه كان بيدور عليكي علشان انتي بنت اوسكار المبج*ل لا يا حلوة انتي كنتي مجرد شغل تعملي ليه اللي بيطلبه وهيبيعك ف الآخر احترسي ها أما عايزة انتق*م منه ليه هو قات*ل لطخ أيده ب*دم ابويا غ*در بيه ف تسليم للمواد الكيمي*ائي*ة محدش من العيله دي يستاهل يعيش مش يستاهلوا ابدا.
ريما: بهدوء ع الأساس انتي المفروض تعيشي انتي كمان مش تستحقي الحياة يا سابرينا .
اوليفيا وقعت ع الأرض من اللي حساه والال*م وأصوات كتير جوة دماغها .
ريما ضربت*ها بالعصايه واغمي عليها واخدتها لغرفه اندريا السريه من غير ما حد يشوفهم فتحت النور ع وشها وهي فاقت وحاسه بال*م ولقت نفسها متكتفه ع السرير .
اوليفيا: أنا فين وانتي بتعملي ايه ليه مكتفاني كده فكيني والا هندم*ك يا ريما والمرة دي هخليهم يقتلوك*ي بجد .
ريما: هشش مش تتكلمي استرخي لأن الليله طويله.
اوليفيا: انتي ناويه تعملي فيا ايه.
ريما مسكتها من فكيها واتكلمت بغضب ليها.
ريما: هاخد حقي منك انتي اولا انتي خليتي ادريانو يضرب*ني لغايه الم*وت وخليتي قريبك يست*أص*ل كليتي ف أنا هعمل كده هبقي زيكم هموت إنسانيتي علشان اخد حقي.
اندريا دخل الغرفه واتصدم ب ريما اللي كانت قاعدة قدام اوليفيا المتكتفه.
اندريا: انتي الظاهر اتجننتي ليه مكت”فاها هي لسه مجه*ضه تعملي فيها أي تاني.
ريما: اللي بدافع عنها دي تبقي سابرينا ديميتري بنت صاحبك اللي كنا بنحكي عنه وجايه هنا تنتق*م منك علشان انت سبب موت ابوها والخبر الأكبر أنها هي اجهضت نفسها علشان تبعدني عن هنا و ادريانو يقتل*ني وخلت الدكتور قريبها يستأص*ل كليتي.
اندريا: استئص*ل كليتك انتي متاكده من ده و ازاي عملها.
ريما ورتله مكان الجرح وبص ل اوليفيا وقرب منها.
انتي بجد عملتي كده خلتيه يستأص*ل كليتها انتي مجنونه.
اوليفيا: بهست*يريه اه خليته اجهض”ني وطلبت منه ياخد كليتها وكنت مستمتعه بدة فكوني علشان عايزة اقتل*ك واستمتع بيك وهما بياخدوا اعض*ائك كلها.
اندريا: أنا اللي هعمل فيكي كده اطلعي يا ريما أنا هتصرف معاها.
ريما: أنا مش خارجه عايزة اخد حقي اطلع من هنا .
ريما مسكته وخرجته وهي بيخبط ع الباب جامد ورجعت ليها.
ف المستشفي خالك بنجني ومش كنت حاسه بحاجه بس أنا هخليكي تشوفي نفسك وكل حاجه بتخرج منك بطريقه بش*عه.
شافت المش*ارط والمق*صات و ابتسمت و بصتلها
تحبي نبدا منين اخد رحم”ك ولا الكل*يه بتاعتك تحبي نبدا من نخاع*ك الشوك*ي قوليلي.
اوليفيا بان عليها الخوف وفضلت تصوت وتستنجد بس ريما كممت بقها.
ريما: هشش مفيش حد هيسمعك ولا هين*قذك مني وبعدين أنا شاطرة واحدة كورسات طبيه بجانب البرمجه وبعرف اشرح وأمسك مش*رط هخليكي تستمتعي اوي.
اوليفيا كانت مش عارفه تتحرك وبقها ف قماشه ولازق وفضلت تتحرك بسرعه وريما كتفت*ها بحزام كبير ومش بقت عارفه تتحرك وجابت المش*رط وقصت البلوزة بتاعتها من تحت وابتسمت و اوليفيا بتبص ليها برع*ب وفتحت جنبها وهي كانت بتص*رخ بهستي*ريه شديدة موج*وعه من اللي بيحصل هي نف*ذت وفتحت من غير البن*ج واغمي عليها وريما كملت طلعت كليتها وفتحت بطن*ها طلعت الرح*م بتاعها بهدوء وحطتهم ف أكياس بلاستيكية وخلتهم جنبها اندريا كس*ر الباب ودخلت اليزيا بعد ما قلها واترعبوا من المنظر.
اليزيا: انتي انتي عملتي ايه انا افتكرت انك هتخوف*يها بس انتي طلعتي منها بجد ارمي المش*رط من ايدك.
ريما: انتوا السبب انتوا عملتوا فيا كدا بقيت من غير ضمي*ر وعديم*ه انسانيه زيكم .
ادريانو رجع ولقي باب الاوضه مفتوح والتلاته واقفين قدام بعض .
ادريانو : انتوا ليه واقفين كده خير.
بص ع السرير لقي منظرها والكيس اللي جنبها واتصدم .
مين عمل فيها كده اوليفيا ردي عليا ارجوكي.
قاس نبضها لقاه ضعيف وبصلهم
مين عمل كده فيها لقي المش*رط ف ايد ريما انتي عملتي كده انطقي انتي طلعتي دول بالوحش*يه دي.
ريما: امم انا ومن غير بنج خليتها تتع*ذب زي ما عذبتون*ي اعتقد ده اوع*ر من الض*رب اخدت حقي والاقس*ي من كده مش هتعرف تبقي اب تاني قدامك اهي لو عرفت تنقذها أنقذها.
ادريانو: أنا عارف أني غلطت ف حقك كتير أنا آسف صدقيني بس هي مش تستاهل كده انا كنت هاخد منها حقي بطريقتي مش بالشكل ده.
ريما: مش يهمني تاخد حقك ازاي المهم اخدت انا حقي منها والدور عليك انت.
عملت مكالمه وأمرت ينفذ.
نفذ دلوقتي وصور اللي بتعمله.
الفيديو كان بيتصور و ابتسمت وورت الفيديو ل ادريانو
اتفرج شركتك اللي كانت هتقع بسبب اوليفيا واهمالها بتتح*رق كده انا اخدت منك حقي ع اللي عملته فيا انت تستاهل اكتر من كدة.
ادريانو: انتي عملتي ايه هان عليكي تحرق*ي شركه كبيرة زي دي كده أسهمها هتوقع ف البورصه.
ريما: مش مهم المهم اني حرقت*ها واكتفيت اه صحيح مش تطمن ع شحنه الالماس اللي بتاجر فيه من ورا جدي علشان اتاخدت منك فاهم
اندريا: الماس انت بتاجر من ورايا ف الالماس يا ادريانو خلاص استغنيت عني.
كان هيتكلم ويبرر بس سمعوا صوت انين خافت بصوا ع اوليفيا لقيوها بتفتح عيونها ببطئ وحاسه بوج*ع ريما قربت منها فكتها خالص وبعدت عنها علشان تستوعب اللي حصل بصت جنبها وعيونها وسعت من اللي شافته ف الكيس و بصت ع نفسها وانهارت و فضلت تبكي من الوج*ع واللي حصل.
اوليفيا: بانه*يار انتي عملتي ايه فيا اااه انتي خرجتي مني دول بجد.
ريما: اخيرا فوقتي مع انك كان نبضك ضعيف بس فوقتي ولسه عايشه اه أنا خرجت رح*مك وكلي*تك وحطتهم جنبك للذكري.
اوليفيا فضلت تص*رخ ولأول مرة تستنجد بحد وكان ادريانو.
اوليفيا: ببكاء ادريانو انقذ*ني ارجوك انا بموت من الوج*ع ارجوك الحقنيييي.
ادريانو: اهدي هجيب دكتور تبعنا وهو هيعمل ليكي اللازم أنا هطلبه.
ريما: مفيش داعي الدكتور اللي هتطلبه بلغت عنه واتق*بض عليه وزمان رام هيتقبض عليه كمان.
ف المستشفي المكان كان هادي ما عدا غرفه العمليات كان رام ومعاه الممرضه بتاعته قدامهم مريضه كالعادة ومستني منار دخلت عليهم بابتسامه.
د. رام بابتسامه
جاهزة هنبدا دلوقتي.
د. منار
جاهزة اوي يالا .
بس قبل ما يبدأو البولي*س اقتحم الغرفه واتقب*ض ع رام والممرضه بتاعته وكان معاهم دليل ومنار حست بارتياح أنها اخيرا قدرت تكشفوا وبعد التحق*يقات مع رام اكتشفوا أنه فعلا أجه*ض اوليفيا بإرادتها واستئص*ل كليه ريما بأمر من اوليفيا نفسها واتحكم عليه بعد كده بالاع*دام.
وصل الخبر ل ريما والكل وهي بلغت اوليفيا اللي سابتها مرم*يه ف الاوضه وبعد يومين كانت اوليفيا مات*ت بسبب الج*رح اللي مش اتقفل وغير معق*م .
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اختفاء مجهول)