رواية وجوه العشق الفصل الثالث 3 بقلم عائشة الكيلاني
رواية وجوه العشق الفصل الثالث 3 بقلم عائشة الكيلاني
رواية وجوه العشق البارت الثالث
رواية وجوه العشق الجزء الثالث

رواية وجوه العشق الحلقة الثالثة
مروان مسك الفون و بص بصدمة
اميرة بدموع و زعيق:ـ علشان كدا اتجوزتني.. هااا علشان مش هتكلم قوولي مين اللي مع البت دى مش انت ولا انا غلطانة ما تردد
مروا ببرود و سخرية:ـ انا و بعدين انتي مزعلة نفسك ليه دى فيديو قديم حد مصورنا و بعته عادي انتي زعلانة ليه يعني الكلام دا قبل ما اشوفك اصلا
بصلها و قال بفحيح:ـ اول و اخر مرة ترفعي صوتك عليا انتي ساامعة مش واحدة زيك اللى هتعمل عليا بنادمة ف اخررسي اوعي تكوني فاكرة انى حبيتك تو انا اتجوزتك علشان اخلص من زن اهلي لكن انتي بالنسبة ليا ولا حاجة انا مستحيل احبك انتي مجرد وسيلة علشان اخلص من اهلي زى ما انا برضو وسيلة علشان تتخلصي من شر مرات ابوكي و تحكم اهلك فيكي
اميرة بصتله بوجع و صدمة مكنتش حاسه باي حاجة غير الوجع:ـ انت.. حقير
مروان مسح على وشه ببرود فجأة مسكها من شعرها:ـ انا لسه قايل اي ممم سامعيني.. قايل اياكي تشوفي نفسك عليا مممم أو تكوني فاكرة انى هعتبرك زوجة اصلا فووقي كدا و اخر مرة تتعالي عليا اتقي شري لانكي متعرفيش مين هو مروان الشافعي و ايوة انا الى في الصورة و مش دى بس انا اعرف طوب الارض عندك اعتراض
مروان زقها وقعت على الأرض خرج و رزع الباب اميرة مذل بتبكي بقهرة على حياتها كلها من اول ما جت الدنيا لحد ما اتجوزت عمرها ما حست انها محبوبه أو مرغوب فيها في الدنيا كل يوم تسال نفسها هل هى وحشة فعلا هى منحوسة زى ما شوقية بتقول ضمت نفسها و عمل تبكي
تحت في الجنينة مروان مسك اكرم من هدومه و لكمه في وشه
اكرم بغضب:ـ انت حيوان ولا مجنون
مروان بغضب و هو بيضربه تانى:ـ انا هوريكي الجنان الى على اصلو ااانت عايز مني ايي هااا مش مكفيك اللى عملتو زمان هااا اخد ابويا و امي في صفك دلوقتي بتوقع بيني وبين مراتي يا زبالة
اكرم زقه و مسح الد.م الى على فمه:ـ الزبالة دا انت ممثل عبقري قدام الناس ملاك و في الحقيقة ااانت ازبال واحد شوفته في حياتي انا لو اطول اموتك صدقني مش هتاخر لكن مش انا الى اعمل العاملة دى انا مش رخ.يص زيك
مروان نزل لمستواه و رجع يضربه تانى بس اكرم ردله الض.رب و مسكو في بعض جوم أمهاتهم و بعدوهم عن بعض
في اوضة تانية
ايلين:ـ اي رايك زمانه طلاقها و قريب جدا هترجعو لبعض
ايلين بفرح:ـ كدا كدا اكرم و مروان مش بيطيقو بعض و اكيد مروان بيفتكر ان اكرم الى عمل كدا لان محدش له مصلحة في تعكنن مزاج مروان خير اكرم تمام يا حبيبتي انا لازم اقفل دلوقتي اشوفك بالليل
في الصعيد
وفاء بقلق:ـ كان المفروض اميرة تتعالج
سالم بحادة:ـ علشان أهل البلد تتكلم علينا أو علشان يجي لينا مصيبة بسبب اميرة اهى اتجوزت و الموضوع اتحل
وفاء:ـ انتوا دمرتوها مش حليتو انت عارف ان الموضوع كان ممكن يكبر لم متلحقش من اوله البت مريضة
سالم:ـ كانت و خفت تمام حسك عينك حد يعرف بالموضوع دا خصوصا شوقية و بنتها بكرا تروحيلها انتي و البنات و تكلميها تطمني عليها كل يوم فاااهمة
وفاء بابتسامة:ـ دا ابوها نفسه مش خايف عليها كيف مانت خايف
سالم:ـ صالح من يوم ما مراته ماتت و هو مش داري بحد ربنا يصبره و يفوقو من الى هو فيه عايزة حاجة قبل ما انزل
وفاء:ـ عايزة سلامتك
سالم خرج و وفاء بصت لطيفو بحزن و اتصلت باميرة و بعدين راحت تشوف حماتها
في مصر
الدكتورة النفسية:ـ هى الى كانت واقفة معاك دى مين
مروان:ـ دا تحقيق بقا
الدكتورة ببعض الحادة:ـ مروان
مروان بضيقة:ـ مراتي و بعدين انتي جاية تقعدى ولا جاية تحققي معايا كنت ناقصك انتي كمان
الدكتورة ببرود:ـ ليش اننا في البيت انا كنت قلبت بس معلش.. ام اسمها اي
مروان بنفذ صبر:ـ اعتقد انكي سمعتيني و انا بقول اميرة اااسمها اميرة
الدكتورة بثبات:ـ مراتك مريضة نفسيا و جايز يكون عندها انفصام الشخصية
مروان بصلها بصدمة…
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وجوه العشق)