روايات

رواية عشقت ملاكي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشقت ملاكي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشقت ملاكي البارت الثاني عشر

رواية عشقت ملاكي الجزء الثاني عشر

عشقت ملاكي
عشقت ملاكي

رواية عشقت ملاكي الحلقة الثانية عشر

في المستشفى
زين: حالتها يا دكتور
الدكتور: مفيش بس من قوة الضربه وخوف هي فاقت
تقدر تخرجها من المستشفى
ذهب زين إليها رأها تبكي جلس على فراش المستشفى واجلسها على قدميه
حضنته ملك وهي تبكي
زين: خلص يا ملاكي متعيطيش
زادت ملك في البكاء واحتضنته بشدة
زين وهو على وشك البكاء : والله يا ملاكي ازا بضلك تعيطي لأعيط انا كمان
ملك بدموع : ضربني يا زيني
زين: اهدي يا ملاكي والله انا ضربته وهو هلاء عند الشرطة
ملك ببرأه ودموع: عنجد
زين بدموع: والله يا ملاكي
ملك: بتعيط ليه يا زيني ،،،،،وكانت تمسح دموعه بيديها الصغيره
زين: لأنك بتعيطي يا ملاكي
ملك مسحت دموعها وابتسمت
خلاص والله مش هعيط بس متعيطش
زين بضحك على تلك الصغيره قبلها من وجنتيها
مااااااااااشي يا ملاكي ،،،،،،، يلا نروح الفيلا
ملك بأبتسامه : زيني
زين: عايزه ايه يا ملاكي
ملك: هو يعني انا انا جوعانه
زين بأبتسامه حملها على يديه ،،،،،،،،،،،،،عايزه تاكلي ايه يا ملاكي
ملك: عايزه بيتزااااا كبيره كتيررررر
زين بضحك على ملاكه الصغير ،،،،حاضر يا ملاكي قوليلي عايزه تتغدي فين بالمطعم ولا بالفيلا
ملك : بغرفتك يا زيني
زين: نعمممممم
ملك : مالك يا زيني
زين: بغرفتي لا يا ملاكي
ملك: اووووف ماشي
زين: يلا يا ملاكي انا لسا مأكلتش
ملك : طب يلا يا زيني نروح ناكل احسن ما يحصلك حاجه
زين بضحك: يلا يا ام شبر ونص
ملك بحدة : زيني
زين بأصطناع الخوف: سامحيني يا سنيوريتا متزعليش
ابتسمت ملك وذهبوا للقصر
دخلت تلك الجميلة وهي تركض بسرعه وتنادي على عبد الرحمن
ملك: جدوووووو يا جدوووووو انا أجيت
عبد الرحمن: تعالي يا حبيبه جدك في حضني
حضنت ملك عبد الرحمن بفرحه
ملك : انا أجيت يا جدوو اشتقتلي صححح
وقبل أن ينطق عبد الرحمن سمع صراخ زين
زين بصراخ وعصبيه
انتي تعملي ايه يا ملك ردي انا مش قولتلك متحكيش مع حد
بس احكي معي انا،،،،،، انتي ازاي تحضني كده قولي ردي عليه يا ملك ساكته ليه
ملك بدموع: ززين
زين بعصبية: اطلعي ع الغرفة فوق وما تطلعيش منها فاهمة
ذهبت ملك راكضه إلى الغرفة ،،،،،، فهو اول مره يصرخ بها هاكذا
خافت منه بشده ،،،،،،،دخلت للغرفة جلست في زاويه بداخل الغرفه وبدأت تبكي بشده وشهقات كثيره
زين بعصبية للعائله وصراخ : انا مش عايز يصير بينا مشاكل يا عمي فالاحسن انكم كلكم متقربوش ع ملاكي ،،،،،،،،،،ملاكي خط احمر يا عمي
محدش يضحك أو يهزر معها والا اقسم بالله يا عمي ليصير مشاكل بينا كتير
خرج من القصر كله بعصبيه وهو يلعن عائلته
ذهب محمد وعمر ورائه
محمد: زين استنا يا زين زين
عمر بسرعه : الحق يا زين ابوي راح عند ملك بالغرفة
وقف زين والتف إليهما
زين: ابوك راح فين
عمر : راح لملك الغرفة
زين بعصبية: ابوك مش هيجيبها خير
دخل القصر صعد لغرفته بسرعة كبيرة وهو لم ينتبه بأن عمه جالس في الصالون
محمد: انتا مجنون
عمر : انا لو مقلتهوش كدا كان هيعمل بنفسه حاجة
في الغرفة زين بعصبية
ملككككك
وقفت ملك بالزاوية وهي تبكي بشهقات وترجف ،،،،،،رأها زين في ذلك المنظر ،،،،،لعن نفسه على ما حل بي ملاكه
زين: ملاكي
ملك بخوف ورجفه وشهقات مسموعه
ننعمم
اقترب زين إليها وهي كانت ترجف أكثر
حملها بين يديه وذهب بها إلى الفراش
اسف يا ملاكي احتضنها بشدة ،،،،عيطي يا ملاكي بس بحضني اشكيلي وانتي حاضنتي والله اسف يا ملاكي سامحيني
مكانش قصدي والله
ملك بدموع ورجفه بسيطة : بس انا خفت منك يا زيني
زين وبدأت دموعه تنهمر على وجنتيه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت ملاكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *