روايات

رواية معشوقتي الصغيره الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره البارت الرابع

رواية معشوقتي الصغيره الجزء الرابع

معشوقتي الصغيره
معشوقتي الصغيره

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة الرابعة

معتز قرب من لمار ومسك اديها وبصم علي الورقه
وقرب شم ريحتها بستمتاع
معتز بحزن ابوكي هو الي اجبرني علي كده
وكمل بغل هوه مرحمهاش بس انا مش هطلع وسخ زيه أنا مش عايز منك حاجه انا بس عايز رقبت ابوكي
لمار بتفوق آه يراسي أنا اول ماشافت معتز قامت اتنفضيت انا فين انت عملت فيا ايه
معتز ببرود ولا حاجه اتجوزتك بس
لمار بصدمه اي انت مجنون صح
معتز ثواثو اغلط مش عايز انا دلوقتي جوزك
لمار ازاي اي الجنان ده
معتز مش دي بصمتك بلختم بتاعك
لمار بصدمه انت جبت الختم ازاي وازاي جبت بصمتي
معتز بغرور عيب لما تسألي المقدم معتز الانصاري ازاي وصل للحاجات دي
لمار الجواز ده باطل أنا هوديك في ستين داهيه
معتز اعملي الي انتي عايزاه الورق كله قانوني
لمار دموعها بتنزل بصدمه طب انا عملت ايه لكل ده
معتز صعب عليه حالت لمار بس تظاهر الجمود قدامك اسبوع وتكوني في بيتي
لمار طب وبابا اقوله ايه
معتز اتحول اعملي الي تعمليه ولا اقولوا أنا
لمار بسرعه لا انا الي هقوله حسبي الله ونعمه الوكيل فيك معتز قلبه وجعه جدا
لمار أنا عوزه امشي من هنا
معتز قرب منها بوقاحه متيجي نتمم جوازنا
لمار بخوف ابعد عني أنت سمعت ابعد وعماله تعيط
معتز بس بطلي زن يلا عشان تغوري وخدها ومشي
مراد اخد حور عنده الشقه وجبلها دكتور
مراد عامله ايه دلوقتي
حور بهدوء الحمدلله انا لازم امشي من هنا مينفعش أفضل قاعده هنا معاكش
مراد بحب أنا كلمت معتز هيجيب المأذون ويجي
حور هزت راسه بدموع
مراد حضنها اهدي ياحبيبتي محدش يقدر يقربلك وانتي معايا
معتز وصل لمار البيت
معتز متنسيش هو اسبوع بس
لمار بدموع حرام عليك بابا ممكن يروح فيها
معتز بغل في داهيه ده حلال فيه الموت
لمار بغضب اخرس انت انسان زبالة انا بكرهك ونزلت من العربيه
معتز الكلام وجع قلبه ونزل فيه زى السكاكين فاق علي رنت تلفونه
معتز الوو
مراد انت فين
معتز انا جاي اهو
مراد متنساش تجيب المأذون
معتز خلاص قرفتني بام المأذون انا عارف مستعجل على النكد ليه
مراد بضحك هو عشان أنت اتجوزت انهارده خلاص
معتز بغضب اقفل يالاه
مراد حاضر متزوقش
معتز ربنا يفرح قلبك يامراد علي الاقل واحد فينا يكون مبسوط
لمار دخلت البيت
ابوها كونتي فين
لمار نبق نتكلم الصبح عشان انا دلوقتي تعبانه
ابوها بغضب انتي طلبتي مخليش صقر يمشي وراكي وانا سمعت كلامك دلوقتي كنتي فين
لمار بدموع ياريتك كنت سبته ابوها
بقلق مالك ياحبيبتي
لمار مفيش انا دخله ارتاح شويه
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
معتز حضن مراد الف مبروك يا صاحبي
مراد الله يبارك فيك وسع بق عايز احضونها حضن كتب الكتاب
معتز بغيظ تصدق انا غلطان غورض
مراد راح على حور خدها ب الحضن ألف مبروك ياقلبي
حور بكسوف الله يبارك فيك
معتز والله البت خساره فيك بص الرقه
مراد بغيظ انا عايز اجازه شهر كده عشان انبسط برقه
معتز بستفزاز هما 10ايام وتنزل الشغل انا عارف اني قلبي طيب من غير ما تقول
مراد بصدمه 10ايام بس
معتز هز راسه آه يلا سلام واي يوم زيادة هتتحاسب عليه
معتز روح دخل الاوضه وفرد جسمه على السرير ياها اليوم كان متعب بجد
افتكر شكل لمار وهي بتعبط وعيونها الزرقا الي كل مره بتسحره
معتز في نفسه انا مش عارفه انا عوزك انتقام ولا حب عملتي فيا ايه وراح في النوم
بعد اسبوع بدون احدث
غير أن معتز كل يوم بيخوف لمار
معتز فضل مستني لمار قدام المستشفى لغايه لما خرجت معتز وقف قدمها يلا
لمار بصتله بعيونه الزرقاء المتعبه ووشها البهتان من قله الاكل بس لسه محتفظه بجملها
لمار بتعب انا لسه مقولتش لبابا
معتز مليش فيه انا اديتك مده
لمار بعياط مقدرتش اقوله حاجه
معتز يلا لمار بتعب انا أنا مش جهزا لسه مكملتش الكلمه واغم عليها
معتز بخوف لمارررر

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *