روايات

رواية معشوقتي الصغيره الفصل الخامس 5 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره الفصل الخامس 5 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره البارت الخامس

رواية معشوقتي الصغيره الجزء الخامس

معشوقتي الصغيره
معشوقتي الصغيره

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة الخامسة

معتز خدها في حضنه بخوف عليها
لمار ردي عليا عشان خاطري
معتز شلها بخوف ودخل بيها المستشفى
معتز عايز دكتوره بسرعه
جيه وائل عليه جري لمار ملها
معتز بص بترف عنيه أنا قولت دكتورة
جت دكتوره دخلها هنا وانا هبص عليها
معتز حطها علي السرير
الدكتوره لو سمحت اطلع برا
معتز خرج
وائل جيه عليه انت تبق مين
معتز بغرور أنا المقدم معتز الانصاري
وائل وتقرب اي الدكتوره لمار
معتز ابق جوزها
وائل بصدمه نعم جوزها طب ازاي وهي رفضتني وقلتلي مش بتفكر في الجواز
معتز اديق من فكره ان هو بيبص لمار نظره حب
معتز واديك عرفت أنها اتجوزت وقرب منه واتكلم بفحيح المحك بس قريب منها
الدكتوره خرجت
معتز راح عليها لمار عامله ايه دلوقتي
الدكتوره عندها هبوط حاد من قلت الاكل وشكلها عيشه في ضغط نفسي
معتز بحزن تقدر تخرج امتا
الدكتوره لازم تفضل يومين علي الاقل متعلق ليها محلول معتز اقدر اهتم بيها في البيت
الدكتوره طلما مش هيكون في ضغط مفيش مشكله بعد اذنك
معتز دخل عند لمار لقها لسه نيمه
معتز حقق عليا انا السبب في كل ده
قطع افكاره دخول ابوها زي الاعصار
سليم عملت ايه في بنتي يابن الانصاري
معتز بغل والله وليك واحشه يابن الجبالي
سليم ملكش دعوه ببنتي ابعد عنها بدل مخلي امك تتحسر عليك
معتز بستفزاز بنتك الي هي مراتي
سليم بصدمه مراتك ازاي ياروح امك
معتز مسكه من هدومه بغضب اسم امي ميجيش علي لسانك الوسخ ده يأما ورحمة ابويا يدفنك مكانك دلوقتي
لمار بصوت ضعيف بابا
ابوها راح عليها عامله ايه دلوقتي ياحبيبتي
لمار بدموع عوزه امشي من هنا
ابوها حاضر يلا
معتز حاطط ايده في جيب البنطلون اكيد هتمشي علي بيت جوزك ولا ايه يامراتي العزيزه
سليم لمار مش هتتحرك من هنا غير على بيتي
معتز أنت فاهم غلط انا مش بستاذنك انا بس بعرفك
سليم رفع المسدس في وش معتز راح معتز رافع المسدس هو كمان
سليم هموتك
معتز بستفزاز اعملها لوكنت تقدر أنت اجبن من كده
سليم لسه هيضرب على الزرار
لمار بصريخ كفاية كده كفاية عشان خاطري ونهارت من العياط
الدكتوره دخلت على الصوت أي الي بيحصل ده الكل يطلع بره
معتز عان المسدس عشان خاطر لمار متتعبش اكتر
معتز قرب من سليم هحسرك على بنتك وف الاخر موتك هيكون علي ايدي
وقرب من لمار وشلها
سليم بجنون سيب بنتي
لمار بصوت ضعيف من كتر العياط خلاص يابابا مش هطول عليك هرجع بسرعه
معتز بسخريه دي احلام العصريه صح
وخرج بيها
سليم طلع التلفون الو ابن الانصاري لازم اسمع خبر موته النهارده وقفل
سليم بغل انت الي بدات وانا الي هنهي
مراد صباحيه مباركه على اجمل عيون في الكون
حور بكسوف الله يبارك فيك غمض عينك عشان اقوم
مراد بمشاكسه متيجي نعيد امجاد امبارح
حور بطل قله ادب انا عوزه اخد دش 🚿
مراد عز ابو الطلب نخدو سوا
حور بدموع اخرج برا
مراد بصدمه انتي بتعيطي بجد
حور فتحت في العياط
مراد خلاص خلاص أنا خارج خالص
معتز وصل البيت جاي يشيل لمار
لمار ابعد عني انا هعرف امشي لوحدي مكملتش خطوتين وداخت
معتز شلها اه ما انا واخد بالي ودخل بيها
أمه بخضه مين دي يا معتز
معتز نزل لمار على الركنه دي مراتي ياست الكل
امه بصدمه مراتك ازاي يعني
معتز هطلعها فوق وافهمك
امه هزيت راسها
معتز وهو طالع قابل محمد اخوه
محمد بصفير اوبااا اي الجامدان ده
معتز بغيره محمد دي مرات اخوك
محمد بصدمه هو كمان مرات اخويا ازاي
معتز انزل عند امك انا جاي
لمار ده كله سكته
معتز دخلها الاوضه وركب ليها المحلول
معتز انتي كويسه دلوقتي
لمار بدموع هزيت راسها بي لا
معتز بقلق في حاجه وجعاكي
لمار انا تعبانه نفسيآ وجسديآ
معتز هز راسه بتفاهم وقال اعتبري البيت بيتك
انتي دلوقتي مراتي هجبلك حاجه تكليها واجي سبها ومشي
معتز نزل عند امه
فهمني دلوقتي مين دي وليه كنت شيلها كده
معتز دي اسمها لمار سليم الجبالي
امه ومحمد بصدمه بنت سليم
معتز هز راسه آه
امه اوعى تكون متجوزها عشان تنتقم
معتز بظبط كده
امه لي يابني حرام عليك
هي ملهاش دعوه متخدهاس بذنب ابوها
معتز قام وقف محدش ليه دعوه لمار تعبانه عوزك تخدلها اكل عشان مش هترده تاكل مني حاجه
وانا ورايا شغل مهم شويه وجاي
معتز خرج وهو على الطريق
مراد الووو يعم انت مش راضي تسبنى في حالي ليه
معتز بضحك كده رخامه
مراد فجأة سع صوت ضرب نار
مراد بخوف معتززز

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *