روايات

رواية معشوقتي الصغيره الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره البارت السادس

رواية معشوقتي الصغيره الجزء السادس

معشوقتي الصغيره
معشوقتي الصغيره

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة السادسة

مراد بخوف معتز الوو معتز رد عليا
حور في ايه يا مراد بتزعق ليه
مراد معتز وخرج جري
مراد الوو عوزك تعرفلي مكان المقدم معتز بسرعه
صفاء يابنتي كولي حاجه انتي وشك اصفر زي اليمونه
لمار بدموع انا مش عاوزه حاجه
صفاء انتي بتعيطي ليه دلوقتي
لمار يارتني مكنت رجعت
صفاء خديتها في حضنها بحنيه اهدي ياحبيبتي
لمار انتي طيبه اووي ياطنط زي ماما بظبط
صفاء اومال فين مامتك
لمار بدموع ربنا يرحمها
صفاء بحنيه خلاص اعتبريني زي امك بظبط انا عارفه انك مش هتعتبريني زي امك عشان خاطر معتز
لمار انتي غير معتز انتي طيبه اووي يلا بقا مش هتاكليني من ايدك الحلوه دي ياماما
صفاء بفرحه من عيوني
مراد عرف مكان معتز
مراد وصل عند العربية اتلقه معتز مغمي عليه
مراد بخوف معتز رد عليا
مراد طلب الاسعاف بسرعه
الاسعاف وصلت وخدو معتز على المستشفى
صفاء هو اخوك اتاخر لي كده يامحمد رن عليه
محمد برن بيديني مغلق
صفاء جيب العواقب سليمه يارب
محمد اهدي انتي بس دلوقتي تتلقيه داخل دلوقتي
معتز دخل غرفه العمليات
مراد غمض عينه يارب معتز لاء يارب
بعد مرور ساعتين
الدكتور خرج
مراد بخوف معتز عامل ايه دلوقتي
الدكتور الحمدلله الرصصه جت في الكتف مش جنب القلب مراد الحمدلله يارب
مراد طب هو هيفوق امتا
الدكتور لما مفعول البنج يروح
لمار نزلت من فوق خير في ايه
صفاء معتز لسه مجاش وانا قلبي وكلني عليه اوي
لمار بقلق وافتكرت كلام ابوها هقتلك يابن الانصاري خافت اووي
مراد قاعد جنب معتز فوق بق ياصحبي أنا مليش غيرك معتز وحور راحت فين
مراد بفرحه معتز انت كويس وفضل يبوس في
معتز اوعي ياض بطل تلزيق مكفكش بوس
مراد بغيظ لا مكفنيش مافي واحد ربنا يهديه قطعلي الخلف معتز بحب شكرا ياصحبي
مراد مين الي عمل كده
معتز مفيش غيره
مراد سليم الجبالي
معتز آه
مراد ناوي علي ايه
معتز بشرود علي كل خير انا عايز امشي من هنا
مراد انت اتجننت انت واخد رصاصه حقيقة مش لعبة
معتز بهدوء مقدرش اعقد هنا امي زمنها دلوقتي قلقانة عليا وانا مش عايز اخضها
مراد بغمزه امك بردو
معتز بغيظ غور ياض من هنا
صفاء بعياط أنا عوزه ابني
لمار ومحمد عاملين يهدو فيها
معتز دخل أنا هنا يست الكل الكل راح عليه بخوف
امه بعياط مين الي عمل فيك كده ياحبيبي وخديته بلحضن معتز كان موجوع بس مبينش
محمد بخوف انت كويس
معتز انا كويس ياحبيبي متخفش
أمه تعالي ارتاح
معتز عينه علي لمار لي متحركتش
معتز طلع الاوضه
امه ارتاح ياحبيبي هعملك اكل يرم عضمك كده
الكل خرج ومفضلش غير لمار
معتز هتفضلي تبصيلي كده كتيير تعالي قربي
لمار قربت منه بدموع ابويا الي عمل فيك كده صح
معتز غمض عينه وهز دمغه ب لاء عشان ميزعلهاش اكتر لمار اومال مين
معتز مش مهم تعرفي
معتز حاطط ايده علي كتفه بوجع
لمار قربت منه وحطيت ايدها هي كمان
معتز فتح عينه وبصلها
لمار بتوتر ممكن اشفهولك
وكملت بمرح عشان ينسه الوجع
لعلمك انا دكتوره شاطرة جربني وهتروح المدافن عدل
معتز ضحك علي طريقه كلامها وطيبت قلبها رغم الي هو عمله فيها بس بتحاول تخفف عنه
لمار لحظت نظرات معتز ليها لمار بتوتر هروح اجبلك علاج مكنش ينفع تسيب المستشفى
معتز انتي كنتي شايفه حالات امي ومحمد عاملين ازاي وبعدين كمل بخبث أنا قلتلهم مراتي دكتوره سابوني علي طول
لمار بهدوء هجبلك علاج كويس واجي
معتز بخبث اههه
لمار بخضه مالك
معتز بخبث بيوجعني اووي
لمار بدموع هجيب العلاج واجي علي طول
معتز بتوهان في عيونها لي بتعملي معايا كده انا ازيتك وانتي خايفه عليا
لمار استغربت بردو خوفها عليه
لمار بتوتر عشان ده وجبي أنا حلفت القسم اني ماثرش مع حد محتاجني وخرجت بسرعه
معتز هتعملي في قلبي اي يابنت الجبالي

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *