روايات

رواية معشوقتي الصغيره الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره الفصل العاشر 10 بقلم ملكة زماني

رواية معشوقتي الصغيره البارت العاشر

رواية معشوقتي الصغيره الجزء العاشر

معشوقتي الصغيره
معشوقتي الصغيره

رواية معشوقتي الصغيره الحلقة العاشرة

مراد حور حبيبتي ردي عليا
شلها ونزل بيها بسرعه علي المستشفى
صفاء عملتلك اكل تكلي صوبعك ورا
لمار بحب تسلم ايدك ياحبيبتي تعبتك معايا
صفاء ولا تعب ولا حاجه دانتي الغاليه
معتز الله هالله هي بنت البطه البيضه وانا ابن البطه السودا صفاء بضحك انت غيران ياود دانتا الحته الشمال
كلهم قعدو يضحكوا 😂😂😂
معتز تلفونه رن معتز الوو
مراد بخوف معتز
معتز بخضه مالك ي مراد
في الكل سكت اول لما قام وقف
مراد بدموع حور دخالت لقتها سيحه في دمهاا
معتز خد مفتاح العربيه وخرج اهدى بس انت فين
مراد انا في مستشفى..”’*
معتز عرفتها انا جاي
صفاء يارب استر يارب
لمار اهدى بس
صفاء تعالي اخدك الاوضه عشان متتعبيش وخدتها وطلعت
مراد وقاف قدام غرفه العمليات
بعد وقت
معتز دخل عليه
مراد حضنه بدموع حور يامعتز
معتز اجمد يا صاحبي
بعد وقت مش كبير
الدكتور خرج
مراد حور عامله
الدكتور الحمدلله المدام بخير بس
مراد عرف هوا هيقول اي
مراد بخوف بس اي
الدكتور ربنا يعوض عليك مقدرناش ننقظ الجنين
معتز حط ايده علي كتفه ربنا يعوض عليك يا صاحبي
مراد الحمدلله كله خير اهم حاجه حور تكون كويسه
مراد دخل عند حور لقها بتفوق
حور اههه
مراد حبيبتي انتي كويسه
حور بتعب اه
حطيت ايديها علي بطنها ابني كويس مش كدا
مراد سكت
حور بعياط مراد رض عليا عشان خاطري قولي انه كويس مراد بحزن ربنا يعوض علينا
حور بعياط لاء متقولش كده
مراد خدها في حضنه اهدى ياحبيبتي
بعد وقت
معتز روح البيت
لمار جريت عليه في اي اتاخرت لي
معتز قعد علي السرير بتعب
حور أجهضت
لمار بزعل ياحول الله يارب ربنا يعوض عليها هي عامله ايه دلوقتي
معتز بخير
لمار انا عاوزه اشوفها
معتز مفيش خروج انتي لسه تعبانه وبعدين شدها عليه صاحيه لي لغايه دلوقتي لي
لمار كنت خايفه عليك
معتز قرب منها اكتر خايفه عليا لي
لمار عضيت شفيفه بكسوف
معتز الحركه دي جنانته راح بيسها من بوقها ونسبهم مع بعض شويه 🙈عشان كده عيب 🫣
تانى يوم الصبح
معتز صحي من النوم هو فرحان ان لمار بقت ليه قولن وفعلآ لمار صحيت صباح الخير
معتز صباح الورد والياسمين صباحيه مباركه عليكي ياقلبي لمار بكسوف الله يبارك فيك
معتز يلا انا هدخل اخد دوش تكوني انتي سترتي نفسك
لمار بصت ع نفسها اتلقتها مش لبسه حاجه يادوبك الحاف مغطيها برقت بصدمه وشديت الحاف عليها
معتز بضحك بتغطي اي انا شوفت كل حاجه 😂
و
حور صحيت من النوم
مراد عامله ايه ياقلبي طمنيني عليكي
حور الحمدلله
الدكتور دخل احسن دلوقتي
حور كويسه اقدر امشي امتا
الدكتور هكتبلك ع خروج دلوقتي
مراد شكرا يادكتور
الدكتور هبعتلك ممرضه تسعدك
مراد بغيره شكرا يادكتور انا هسعدها
الدكتور تمام براحتك بعد اذنك
لمار ومعتز نازلين من فوق الابتسامة ع وشهم
صفاء اش اش اي النشاط ده كله
محمد قلبي الصغير لا يتحمل كل هذا معتز اخويا بيضك
معتز ببجاحه واحد اتجوز امبارح مش عايز يكون مبسوط
محمد بغمزه ومين قدك 😉
صفاء بجد حصل
لمار حزت رأسها بكسوف ووشها احمر
صفاء زغرتت بفرحه
محمد عقبالي يارب 🤲
معتز يوم الخميس الجاي انشاء الله نروح نخطبلك انت كمان محمد بجد
معتز اي العيل الميت ع الجواز ده
محمد بغمزه اهي وحش
معتز بص علي لمار هو في احسن منه
لمار اتكسفت اكتر 🫣
معتز قام وقف يلا عايزين حاجه
لمار رايح فين
معتز ورايا شغل متلتل فوق دماغي
لمار بحب ربنا معاك ♥

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقتي الصغيره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *