روايات

رواية احببت حارسي الفصل الثامن 8 بقلم جودي محمد

رواية احببت حارسي الفصل الثامن 8 بقلم جودي محمد

رواية احببت حارسي البارت الثامن

رواية احببت حارسي الجزء الثامن

احببت حارسي
احببت حارسي

رواية احببت حارسي الحلقة الثامنة

دخلوا الفيلا لقوا كل الجاردات ميتين في الارض صقر طلع سلاح ومسك ايد ليلي ونزل وخلاها وراه وهي خايفه وماسكه في دخلوا الفيلا الكان بابها مفتوح لقوا الخدم ميتين في الارض ليلي صوتت ب اسم باباها وجت تجري عشان تروح اوضته تشوفه وصقر جري وراها وقفت مكانها لما لقت زهران متعلق ومشنوق شقهت بصدمه ووقعت في الارض صقر وقع منه السلاح وقعد جنب ليلي اخدها في حضنه وعينه متعلقه علي زهران وهنا كان وصل محمد ورجالته عشان صقر اتصل بيهم لما وصل دخل محمد وشاف الحصل غمض عينيه بألم وخلاهم فكوا زهران ونزلوه وليلي جريت عليه قعدت تحضنه وتعيط
محمد : شغل علي نضيف يا صقر مفيشه بصمة صباع واحد
صقر وعينه علي ليلي : ورحمه امي محدش هياخد روحه غيري
محمد : لقينا الورقه مكتوب فيها ده درس صغير عشان اتحكم علي راجل من رجالتي بالاعدام صحيح هو كان غبي بس مبحبش حد يموت وهو في حمايتي صقر جز علي سنانه بعصبيه وراح عند ليلي واخدها في حضنه زقته بعصبيه
ليلي : ابعد عنيي انت السبب ابعدد من ساعة مظهرت وانت عمال تقول هتحمينا فين الحمايه هاا فين بابي وراح مني انا خسرت كل حاجه خلاص ووقعت في الارض ب انهيار اخدها صقر في حضنه بهدوء وكلامها وجعه بس هو مقدر الهي في اغمي عليها صقر شالها وطلعها وطلب دكتوره وساب محمد معاها ومرات محمد ومشي مشي وهو مقرر هيجيب حق كل الراحو وبعدها يمشي هو مش هيقدر يفضل موجود
الدكتوره جت وليلي طلعت حامل وده الخبر الهون علي ليلي شويه وفضل صقر مختفي لمدة شهر وليلي حزينه عليه وعلي موت ابوها بس قررت انها لازم تروح لصقر هي غلطت في غلطه كبيره مكنش ينفع تقوله كده وهي عارفه حساسيه الموضوع ده عنده ازاي اصلا قالتله كده المفروض كانت تبقي جنبه مش تعمل في كده لبست وراحت دخلت لقت صقر نايم في الاوضه قعدت جنبه وباسته ودموعها نزلت
ليلي : انا اسفه انا مش عارفه انا قولتلك كده ازاي انا غبيه انا اسفه يا صقر انا خايفه اصحيك واكلمك توجعني بالكلام زي موجعتك انا عارفه انو حقك بس مش هقدر اسمع منك كلمه وحشه انا بحبك
صقر : وانا بموت فيكي
ليلي مسحت دموعها بفرحه : انت صاحي
صقر : صاحي من ساعة البوسه
ليلي اترمت في حضنه بفرحه النونو عامل اي
ليلي : انت عرفت
صقر : طبعا عارف كل حاجه عنك يا حببتي تعالي في حضني وحشتيني
ليلي : صقر مين البيعملوا فينا كده
صقر : نفس العملوا في ندي قبل كده يا حببتي بس خلاص كلها شهر ونجبهم
ليلي : طب هما مين ممكن اعرف
صقر : اكبر مافيا امريكيه منتشره في اماكن كتير في العالم بس مقرها الرئيسي في امريكا وانا وسليم ومحمد وسليمان بنحاول نجبهم وخلاص قربنا نمسكهم عشان كده مش عايزك تنزلي من البيت وانا مش هسيبك ماشي ياروحي
ليلي : حاضر يا حبيبي
عدا شهرين وصقر كان لازم يسافر امريكا هو ومحمد وسليمان وسليم هيجلهم علي هناك
ليلي بعياط : يا صقر عشان خاطري متسبنيش انا خايفه
صقر باس راسها : لازم ياحبيبتي اروح عشان اجيب حق كل الراحو متخافيش والله هرجعلك خلي بالك من نفسك ومشي
عدت شهور ومحدش ظهر ولا يعرفوا عنهم حاجه وليلي كل يوم نفسيتها بتسوء وكارما مرات محمد بتحاول تجمد عشان ليلي وحملها وجه يوم ولادة ليلي خلفت اسر وهي بتفوق لقت صقر جنبها ولافف دراعه اتنفضت من مكانها
ليلي : صقر انت جيت اي العمل فيك كده انت كويس
صقر : ششش واخدها في حضنه وحشتيني يا لولتي
عيطت ليلي : وانت كمان اوي ليه كل ده اي العمل في دراعك كده
صقر : اصابه بسيطه يا حببتي يلا قومي عشان تشوفي اسر
ليلي : يخلاثي ده صغنون خالص يا صقر بص في شبه منك
صقر باس راس اسر وليلي : ربنا يخليكوا ليا
*الحصل في امريكا *
صقر ومحمد وسليم فضلوا ورا جورج رئيس المافيا وفضلوا في امريكا فتره كبيره يراقبوه ويخططوا عشان يقبضوا عليه وكان معاهم ظباط امريكان والمانيين واشتبكوا مع جورج ورجالته وصقر اتصاب اصابه بسيطه في دراعه عشان كان بيحمي سليم ورجعوا مصر ومعاهم جورج ولما رجعوا اكتشفوا أن ليلي بتولد
سليم : حمدالله علي السلام يالولو
ليلي : الله يسلمك يا حبيبي
*بعد خمس سنين *
ليلي بتجري ورا اسر العمره اربع سنين وزهران العمره تلاته بتجري وراهم عشان ياكلو ومش راضيين والجنيه الصغيره ليل عمرها سنتين بتلعب في حاجة مامتها
دخل صقر البيت بعد مرجع من الشغل قرر يسيب شغله ويمسك شركات زهران الله يرحمه وفعلا كبرها اكتر اول مدخل ليل جريت عليه حضنها وأسر وزهران استخبوا وراه وليلي وقفت قدامه ب احباط
صقر : يا حببتي بتجري ليه الجري غلط علي الحمل وباس راسها عملوا اي العيال دي
ليلي : مش راضيين ياكلو يا صقر تعبت منهم
صقر : ولا يهمك يا جميل انت ونزل ليل وشال ليلي وقال بصوت قوي انزل الاقي كل واحد عمل المامي قالت عليه مفهوم
التلاته في نفس واحد : حاضر يا بابي وجريو
ليلي حضنت صقر : ربنا يخليك ليا يا حبيبي
صقر: بحبك
تمت ❤️

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت حارسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *