رواية رحيم السيوفي الفصل الثاني 2 بقلم شيماء ناصر
رواية رحيم السيوفي البارت الثاني
رواية رحيم السيوفي الجزء الثاني

رواية رحيم السيوفي الحلقة الثانية
عادل: فوق لنفسك يلاااا انا الي بخلي رجلتي يجبوك لما بتكون حالتك نيله وسكر/ان طينه وبعدين انا مجوزتكش لواحده اي كلام انا مختارها علي ذوقي
رحيم بعدم فهم: يعني اي مخترها علي ذوقك انت الي عملت الحادثه قصدآ!!!
عادل رجع بضهره علي الكرسي المكتب الي قاعد عليه: اومال انت فاكر اي
رحيم: انت ازاي تعمل كدا ولو كانت امها مات/ت وقتها كنت هتعمل اي
عادل بضحكة سخريه: كنت هشوفلك غيرها
ملك عدلت نفسها علي السرير فستانها متقطع من كل حته ومبقاش فستان فرح بقت بتكتم شهقات بكاءها بصت علي اديها عليها علامات من مسكت ايده عليها….. مسحت دموعها وراحت علي الحمام تغير هدومها
رحيم بهدوء: تمام
عادل شافه خارج ومتجه علي بوابه الفيلا عادل قام راح وراه: رايح فين ياعريس في يوم دخلتك
رحيم بصله بطرف عينه:ناوي اقضي ليلتي برا ابق ابعت رجلتك تجبني
عادل بغضب: رررحييمم
رحيم مهتمش لي كلامه شغل عربيته ومشي
واحد من رجالة عادل: اروح وراه ياباشا
عادل: لا سيبه
نزلت ملك من فوق لبسه ازدال ساترها من راسها لي رجليها اديها بتفرك في بعض من التوتر……
اانا اسفه مقدرتش استحمل وقولتله علي كل حاجه
عادل بهدوء مخيف:بقيتي مش بتسمعي الكلام اي رايك اطلع امك من المستشفى
ملك نزلت عند رجله وبدموع وترجي: والنبي لا بالله عليك هي ممكن يحصلها حاجه انا اسفه والله مقدرتش اشوفه بيقرب مني واسكت اسفه سامحني
عادل بحده: يبق تسمعي الكلام وبعدين انا بعمل كل ده لهدف نبيل انتي…… مكنتيش تحلمي تعيشي العيشة دي وانا مش طالب منك غير عيل يشيل اسم العيله وبعدها هكتبلك علي شيك وتمشي من هنا مشوفشي وشك تاني
ملك قامت وقفت قدامه: انا مش بحب رحيم معنديش استعداد يقرب مني مش هقدر اناا سمعت كلامك في كل حاجه…. بس مش هسمحله يقرب مني
عادل خد نفس من السجاره المشتعله الي في ايده وبصلها:اوك……
بص لي المساعد الي واقف جنبه واكمل بحده مرعبه في صوته: طلع امها من المستشفى وارميها في الشارع وارمي دي معاها
ملك بخوف وارتباك:لا لااا خلاص انا موافقه تممام انا موافقه
عادل سبها ومشي ملك قعدت علي السلم ضمت نفسها ودموعها مغرقه وشها
في النادي💫💫💫
شال الكاس مع علي بوقه من الصدمه وضحك بهيستريه وبعلو صوته: اي ياعريس بتعمل اي هنا لو العروسه مش عجباك سبهالي…
رحيم بغضب مسك فيه وبقوا بيضربو بعض وبانفعال رحيم بعد ما زقه وقعه في الأرض وبيضرب فيه برجله جه بودي جارد المكان بسرعه وبقو بيسلكوا مابنهم
عدل نفسه وبق بيتف د/م من بوقه ومش قادر يسند طوله
رحيم بجنون راح يكمل عليه وقف قصاده ومنعه يقرب منه
مروان: اهدا ياعم في اي مالكو
رحيم يعصبيه: ابن ال**** ال**** مش هسيبه وسع
مروان شده بقوه: رحيم اهدا متخدش كلامه جد ده سك*ران تعال معايا
رحيم: خلاص بق انا هديت
مروان بجديه: مالك يابني ده منظر عريس دخلته المفروض دلوقتي سايب مراتك وبتعمل هنا اي
رحيم: بغير جو مخنوق ومش طايق حد
مروان: في حاجه حصلت ولا اي؟
رحيم بيمسح علي شعره بخنقه: لا كله تمام
💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ياهانم سمعانييي هانم ملك سمممعاني
ملك فاقت من شرودها: هااا
=حضرتك كويسه
ملك حركت راسها: اه
=طيب ياهانم ملك انا شيفاكي قاعده بقالك فتره علي السلم قولت اطمن عليكي
ملك:نديني بي اسمي عادي بلاش هانم …. امم ممكن اسالك سؤال
=طبعا اتفضلي
ملك: هو رحيم فين
= في الوقت ده بيكون مع صحابه رحيم بيه بيحب يسهر كتير برا ومش بيجي غير علي وش الصبح
ملك قامت من مكانها: طيب ماشي
=هتعوزي مني حاجه
ملك: لا تصبحي على خير
=وانتي من اهل الخير
طلعت ملك في جناح رحيم واول ما قعدت علي السرير جسمها ريح ونامت وهي ضامه علي نفسها خوفا منه وهي خايفه انه يحاول يقرب منها
تاني يوم💫
حست بتقل وانها مش عارفه تتنفس فتحت عيونها لقت نفسها مدفونه في حضنه وايده الاتنين محوطاها قلبها دق بسرعه رهيبه من قربه منها بقت بتبص علي ملامحه بخوف وحاولت انها تفك نفسها منه .
رحيم فاق وشافها في حضنه ملس علي شعرها الي نازل علي عيونها بحب وبص ليها افتكر كل حاجه حصلت امبارح وو….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية رحيم السيوفي)