Uncategorized
رواية في كل ليلة امرأة الفصل الأول 1 بقلم شجرة الدر
رواية في كل ليلة امرأة الفصل الأول 1 بقلم شجرة الدر
رواية في كل ليلة امرأة الفصل الأول 1 بقلم شجرة الدر |
رواية في كل ليلة امرأة الفصل الأول 1 بقلم شجرة الدر
حياة بزعيق ……يااالهوي يالهوي عايزه تشغلني في كباريه يا مرات ابويا
رحاب (مرات الاب )…..ومالها الكباريه يا حلو بدال مانتي قعده كدا وشغال ولا مشغالة
حياة ببكاء ….ومين الي هيبقبل يشغل وحدها عندها ١٦ سنه
رحاب ……انا قولت الي عندي
حياة …..وانبي ومش عايزه اشتغل صدقني هاضور علي شغال تاني بس مش عايزه اشتغل في كباريه
رحاب بغضب ….بت مش نقصه صدع يلا ادخلي البسي
حياة فضلت بصلها هي بتعيط
رحاب بزعيق…..يلااااا
حياة انفزعت دخلت اوضته
( حياة ١٦ سنه تمتلك عيون رماديها شعر اسود طويل ملامح بريئه تمتلك جسد يطغو عليها الانوثه )
بعد شويه خرجت هي ترتدي عبايه سودا طرحه سودها تغطي شعرها
رحاب بغضب….اي قرف الي انتي لبسها دي
حياة ببكاء ….مش هقلع الأسود ابويا لسه ميت مكملش الأربعين
رحاب بسخرية ….مش هتقلعي ههههه
لتذهب الي الكباريه
طلعت لوحد اسمو نادر
رحاب …..اهي يا باشا اي ريق
نادر بعجب …..لا انتي ما قولتش انها حلو كدا انتي هتبقي البرنسيسه هنا
حياة لنفسه……يارررررب
نادر ….يلا اطلعي مع البنات فوق
طلعت لقت البنات مش لبسها حاجه تقريبا
لتأتي لها فتاه
تدعي ايه
ايه …..انتي لبنت الجديد
خدي البسي فستان دي
ادتلها فستان لفوق الركبها مفتوح من صدر جامد
حياة بصت الفستان برقت
كانت دموع تتغلغل في عيونها
حياة ببكاء….هو فين الفستان دي قميص نوم
ايه ….امال انتي مفكر اي دي كباريه يا قطه
حياة بدموع ….انا عايزه فستان يكون محتشم شويه ارجوكي
بنت بصتلها قلت بسخرية
ايه ….هو في حاجه محتشمها هنا عل العموم هدورلك
جبتها فستان اسود لغيه ركبوا بحملت بيغطي الصدر شويه
حياة ….هو دي محتشم
ايه بغضب …..بت خلصي ناس عل وصوال
دخلت الاوضه لبست فستان
خرجت
ايه…..اي يابت الحلوة دي انتي هتقعدينا عل الدكة كدا ههههه
حياه بصت عل نفسها في مرايا حطت ايدها علي فوقها قعدت بتعيط
ايه …..يلا يا حلو حطي احمر اخضر واقولك انتي مش محتاجه هههههه
نزالت
رنا لنفسه في مرايا
حياة ببكاء….مين دي انا معرفكيش
فضلت تعطي
حياة هي تمسح دموعها …..انا هرب هو دي الحل الوحيد
بصت من شبك لقتو مش عالي
لبست العبايا
حياة …..يلا ١ ٢ ٣
هوب نطت من الشبك وقعت عل وحد كان دخل الكباريه
حياة بالم ….ااااه
فارس …..مش تسحبي يابتعه انتي
حياة هي مغمضة عيونه…..معلش ما كنش قصدي
فارس بخبث …..اي يا حلوة عجبك الموقف
حياة بصتلو لقتو قريب منها جداااو قمت بسرعه
حياة بصتلو بغضب مشيت
جت عشان تمشي مسكها من ايدها شدها لي صدور
حياة بغضب …..ابعد عني يا حيوان
فارس…..لم اكلمك تفضلي وقفه لغيه ما اخلص
حياة ….بعد عني احسالك
فارس بغمزا …..اعتذاري
حياة بصتلو كانت متوقع انها ترفض
حياة….انا اسفه
بصالة بصدمه
هي
مشيت
(فارس ٢٩ سنه رجل أعمال الكبير في مقولات يمتلك عيون بالون العسلي مع دقن خفيفه وملامح حدها وشعر بني وطويل القامه مع جسم رياضي )
فارس فضل وقف من صدمه مش قدر يستوعب ان في بنت قدرت انها تقوم وسامته ضغط عل ايدو بغضب حتي
دخل الكباريه لتأتي إليها ايه
ايه بدلع……البيه مالو انهارده
فارس فضل سكت ما رد
ايه…..فارس بيه
فارس بصلها بغضب ليهجهم علي شفتاها بنهم حتي نزال دماء منها
بعد عنو لانها حست انها نفسها بيتقطع
شالها خذها الي شقه
ليذهب الي مالز محرمة
€_________
في جهة أخرا
فضلت حياة ماشيه علي نيل مش عرفه هتعمل اي ولا هتعيش فين
هي ماشيه خبطت في بنت صغيرة
بنت صغيره وقعت
مدت ايدها عشان تساعدها
حياة ….هاتي اما أسعدك
لقت البنت قمت لوحدها
شالت ايدها هي محرجه
بنت ما ردت
حياة مدت ايدها
حياة ابتسامه…..انا اسمي حياة انتي
بنت فضلت سكتها بصت لي النيل
حياة …..والله حرام كدا نا جبهتي طارت خلص
بنت ابتسامت بصتلها
قلت ساره بصوت رقيق
حياة ،…..اسمك حلو بس انتي فين اهلك
بنت ما ردت
حياة بحزن ….انتي عرفه خايفه اوووي تكوني مش موجوده انا الي بتخيل في دماغي عشان انا حبيتك اوووي بعيونك القمر دي
حياة بدموع …انتي من خيالي صح انا كانت بتخيل بابا كدا بردو لم كان مش موجود كانت بروح لها لم اكون عندي مشكله ام دلوقتي انا مش عرفه اروح فين
بنت قربت منها قلت لها انها تنزال نزالت مسحت دموعها بيدها صغير
حياة حضنتها بكت في حضنها
لتأتي سياره سوداء وقفت قدماه نزال منها شاب يدعي يوسف
يوسف …..ساره انتي بتعملي اي هنا
خد بنت من حياة حضنها فضل يبوس فيها
يوسف بحنان ….كدا تبعدي عن بابا انا كانت هموت ما الخوف علكي
حياة كانت متابعها الموقف كانت تتمناها ان أبوها يكون عايش لتنازل دمعه متمردها تمسحها بسرعه
شالها مسكت اليقها بصت لي حياة
يوسف ….انتي عايزها
حركت رأسها بمعني اي
يوسف بصلها بصدمه لان دي اولا مره بنتو تستجيب لي كلام معا
يوسف بفرح ……حاضر من عنيا
دخالها العربيه وقالها تستني
شدها حياة لمكان بعيد
(يوسف ٢٩ سنه يعمل في شركه مقاولات كبيرررر جدااا يمتلك عيون زرقاء ملامح حده يرتدي عليها نظره ذو جسم رياضي طويل )
حياة…..سيب ايدي
يوسف بغضب ….وطي صوتك
حياة بغضب ……انت مين عشان تكلمني كدا
يوسف ….. بصي انتي هتيجي تشتغلي مربية ابنتي
حياة بصدمه …..ااااااااي
ووووووو
يتبع …
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا