روايات

رواية جواز مصلحة الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية جواز مصلحة الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية جواز مصلحة البارت العاشر

رواية جواز مصلحة الجزء العاشر

رواية جواز مصلحة الحلقة العاشرة

خلص العزاء واتسحب عدلان على الاوضه الا حابس فيها مراته اخوه
خلاص اخوه ماتت مات بدوت مايلمسها
هو برده الا دخل عليها 😢
عدلان وهو يفك الاشرب الا على بوق بسيمه
بابتسامه صفراء البقاء لله يامرات اخويه
بسيمه اول مافكها عدلان راحت خبطه بالقلم وفضلت تصرخ في وشه لدرجه ان ضوافرها علمت في وشها
قتلت اخوك ياحيوان ليه
عدلان.. وهو يجذبها من دراعها بشده
انا قولتلك وحذرتك لو دخل عليكي أو لمسك هق*تله
اشربي بقا ناره

 

 

بسيمه.. هق*تلك هق*تلك واخد تاره وافضحك قدام الناس كلها
واقول انك قاتل
عدلان.. اسمعي. انتي قدامك حل من الاتنين
يتفضلي هنا لحد لما العده بتاعتك تخلص وانا اجوزك وكده كده انا إلا دخلت علكي وهعيشك ملكه في زمانك وكل حاجه هتبقي تحت ايديك انتي
ياما تطلعي تقولي للناس اني قتلت اخويه
هروح انا قابل ايه
انك كنتي متفقه معايا اجيلك نقضي وقت لذيذ سوا ولما اخويه قفشنا خلصنا عليه سوا
يعني انتي قدام الناس هتبقي خاينه وكسر بيوت وانت فاهمه ايه الباقي.
🙄🙄🙄🙄
بسيمه.. يعني تقتل القتيل وتمشي في جنازته وكمان تاخد مراته دا انت عينيك بجحه قوي
عدلان.. ولسه يابسبمه
السرير فيه الهنا كله غير كده هتخسري كل حاجه
اسيبك بقا تحزني على جوزك
واروح انك في حضن مراتي
وقرب على ودنها وقال بس انتي الصراحه حاجه تانيه
وخرج وساب بسيمه
بسيمه وهي تبصق عليه يامجرم ورحمه ضاحي لاخد تاره منك واق*تلك يا ابن حكمت
#يمني محمد

 

 

#جواز مصلحه
عدلان كان داخل اوضته لاقي امه بتنادي
حكمت.تعالي ياعدلان عايزاك
عدلان.. أمري يااما
حكمت… ايه الافي دماغك ياوالدي انا معرفهوش
عدلان. كل خير
حكمت.. خلاص بسيمه ملهاش مكان هنا تمشي تروح عند اهلها دا الاصوال
عدلان. بغضب….
لا الاصوال بتقول اني اجوز مرات اخويه انا اولى بيها من الغريب ياامه وانت عارف اني قت*له علشان بسيمه
وهخدها يعني هخدها وانا دخلت عليها مكانه
حكمت.. يابني كده العيون هتفتح علينا اسمع انا خايفه عليك
عدلان… محدش ليه حاجه عندي بسيمه بتاعتي ولو فيه حروب هتقوم هاخدها ومش هتخرج من هنا مهما حصل
في وسط كلامهم دا سمع صوت هزوشه بره كأن حد بيصنت عليهم
اتسحب الي الباب وشده فجأه بس ملقاش حد
حكمت.. بقيت شكاك قوي ياعدلان
عدلان.. ولسه ياما الاجاي واعر
انا هطلع انام

 

 

وطلع
هي واقفه بتاخد نفسها وعلى آخرها والتانيه حط ايدها على بوقها
شوفتي بيقول ايه دا قتل اخوه
قمر.. اهدي يابسبمه
بسيمه كانت نازله تتكلم مع حكمت لقتهم بيتكلموا َقفت تصنت عليهم
لولا قمر شدتها وحطت ايدها على بوقها كان عدلان شافها
قمر.. وانا بأيدي ساعدته على قتل اخوه
بسيمه.. بتقولي ايه
قمر حكتها كل حلجه
بسيمه يعني انتي ساعدته يقتل اخوكي
قمر.. معرفش ضميره والله يابسبمه
بسيمه اخوكي دخل عليا بدل ضاحي
قمر وهي تلطم على وشها انا مش هسيب حق ضاحي خالص
بسيمه. حق ضاحي عندي انت يس لازم تساعدني اهرب من هنا علشان اعرف اتصرف لو فضلت هنا هجوز عدلان غصب عني

 

 

قمر متخافيش تعالي وانا اقولك هتهربي من هنا ازي
بسيمه بس قبل ماامشي لازم اقلبها نار الأول. على دماغهم
قمر استنى هنا هتعمل ايه عدلان هيدفنك لو عملتي كده
بسيمه وماله البكاء واجب على رأس الميت
وووووووووووووووو
🙄🙄🙄🙄

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية جواز مصلحة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *