Uncategorized
رواية عشق الليل الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شرين أحمد
رواية عشق الليل الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شرين أحمد
![]() |
رواية عشق الليل الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شرين أحمد |
رواية عشق الليل الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شرين أحمد
استاذ ليام انا عايز حضرتك ضروري
ليام بأستغراب: انت مين و ايه الحاجه الضروريه
الشخص بخوف: بص ي فندم انا بشتغل مع عذضت الازياء ساره
ليام: انا مش فاااهم حاجه وضح بسرعه وايه علاقه ساره بالحاجه الضروريه دي
الشخص:هي هي كانتت بتتفق مع زوجه الاستاذ يوسف و الانسه ساندي و بيخططو انا كنت جاي ادي الاستاذة ساره الموبيل بتاعها لانه كان نااس كتيره بتتصل بيها
فانا جيت بخبط اول مرة سمعتهم بيضحكو ف انا مكنتش اقصد اتجسس بس فضولي قتلني و كملت و سجلت لحضرتك كلامهم انهم بيتفقوا عليكم.كلكم
يوسف بغضب:اااانت بتقول ااايه مراتي متعملش حاااجه زاي كده ااانت كداب
زياد:ممكن تسمعنا التسجيل
الشخص:اه اه بس انا انا
ليام:متقلقش مافيش حاجه هتحصلك خليك واثق فينا
اسم فتح التسجيل لهم و هم مستمعين و منهم الذي لم يصدق و منهم الذي تحالف بأعطئهم درس
يوسف:يعني اايه انا مش فاهم يعتي ايه انا كنت وسيله ليها و بنتي وسيله ليها.
زياد:اهدا ي صاحبي هنحل كل حاجه المهم دلوقتى جنات
يوسف:اهداااا ازاااي فهمني انا ضايعت حاجه من ايدي و كانت نعمه ليااا.و اخدت واحده كانت باصه لفلوسي و كنت انا بسسس الوسيله ليها ااانا و بنتي ععاااااارف يعتي ااايه هي فضلت مخلصه ليا انا اذيتها كتير اتجوزت و جبت و هي قاعده مستنينا و تعليمها و كل حاجه
مهى:يوسف ع فكرة جنات بتكمل تعليمها من ورا الكل واحنا كمان اللي متعرفهوش بابا خلاها تكمل لانه عارف حقيقه مريم احنا بندرس ف الجامعه مافيش غير جدتي و بابا و امي بسس وقتنا بندرسه ف البيت و ايام الامتحان كان بابا ياخدنا من ورا جدي صح يا ليل
ليل بغضب:ااايوة انت يا يوسف سبت جناات عشان اننيتك لانك افتكرتها جااهله صح لا جنات بتدرس طب
يوسف:ايه
ليل:يوسف لو حصلت حاجه لاختي عمري ما هسمحك يابن عمي
ليام:وانتي بتدرسي اايه ي ليل
ليل:هندسه ومهئ دكتورة اطفال
زياد:صلاه النبي احسن ????
يوسف:انتو بتتريقوا جناااات دلوقتي اهم
هو ف ااايه
مهى ببكاء:لو حصلت حاجه ليها مافيش حد هايسمحك
رن هاتف يوسف وقلق جدا:الو الو الو جنات ده انتي صح
:لا جنات مخطوفه هههههه
يوسف !!!!!!!
الجميع:في ااايه
يوسف: الو الو الو جنات انتي صح ردي
:—-جنات مخطوفه ههههه
يوسف بغضب: ااانت بتقول ااايه ازااي مخطوفه ازااي فهمني انت مييييين
الشخص:مراتك دي ليا فاااهم وعارف يعني اايه دي ليا خسارة فيك انت جنات بس انا هخليهاملكي انا ههه
يوسف:تعرف لو لمست منها شعره واحده ابقا شوفهايحصلك اايه
سمع صوت بكاء:يييوسسف الحقني اابر…
الشخص:مسعد سكتها اعمل اي حاجه
كانت تسرخ كثيرا وقفل هذا الشخص الغريب
يوسف بصدمه وخوف:جناااات ردي جناااات حبيبتي جنااات ماااالك و فضل البكاء
ليل بصدمه: اايه يعني اايه يا يوسف فهمني جنات مالهامش فاهمه جناات مالها و ليه سكت و بتعيط فهمني هااا انطق يا يوسف اختي مخطوفه
مهى ببكاء: يوسف قلبي وجعني علبها اختي مالها اه اختي مش بنت عمي احكي
ليام مواجهه كلامه ليوسف: هاتف الموبيل ي يوسف اكيد الموبيل بيسجل الاتصالات
يوسف :اه اه صح
زياد: هاته وهندخل ع الشركه تبلغنا بموقع المكان.
ليام مواجهه كلامه للفتيات:ماافيش حد يطلع من المكان فاهمين وانا هعين عليكم حراس
ليل:بس يا ليام
ليام.بغضب:مش بس ليل متبقيش عنيدة واسمعي الكلمه فاااهمه
اومأت له ليام مواجهه كلامع لشباب
يلا يا يوسف يلا يا زياد
تدخلت هناااا العقربه
مريم.:يوسف حبيبي في ليه مالك انا بقالي كتير مش شوفتك واول ما عرفت بخبر ان جناات
وكاااانت صافعه منه كبيررررة
مريم:يوسف انت بتضربني انا عملت اايه
يوسف:اسم جنات ميجيش ع لسانك تاااني فاااهمه واوعي من وشي و صح انتي طااالق
مريم:اااايه
يتبع…..
لقراءة الفصل الثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا