Uncategorized
رواية فتاة التنمر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمينا
رواية فتاة التنمر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمينا
رواية فتاة التنمر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمينا |
رواية فتاة التنمر الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمينا
مراد ركز في وش ملك وبعدين قال بصوت عالي: ملكككككك
ملك قامت مخضوضه وقالت: مالك ياقرة عيني
مراد مسكها من شعرها وقال: يوم ابوكي اسود
ملك بضحك: كنت بختبر خوفك عليا مش اكتر
ملك زقت ايدو وقالت: وخوفت عليا متنكرش
مراد بغضب: انتي اتجننتي ياملك ارحميني
ملك قامت ووقف علي سرير وقالت: وخوفت عليا وخوفت علياا
مراد بغيظ: يابنتي اتهدي عايز اقولك حاجه
ملك فضلت تتنطت علي سرير وقالت: اممم ايه هتعترف بحبك مهو ده ناقص بقا
مراد بسخريه: واقعه اوي
ملمك بخبث: احسن مانا عماله اداري في مشاعري ومبعرفش امثل اصلا
مراد: طب اقعدي عايز اقولك حاجه
ملك قعدت وقالت: قول
مرتد: احم الموضوع يخص مامتك
ملك: عايز تنكد عليا انا بس اي حاجه تجي منك عسل ياعسل
مراد: ايه البجاحه دي يابت مسمعتش عن حاجه اسمها حياء
ملك بضحك: مش جوزي الله قول بقا
مراد: عايزك تفهمي كلامي كويس وكمان تحاولي تشوفي الحقيقه
ملك بستغراب: حقيقه ايه مالك يامراد
مراد بتوتر: طيب هحكيلك
مراد بدا يحكلها عن مامتها وهاني وهي انصدمت
مراد: ملك صدقيني ده الي شوفتو
ملك. مردتش عليه
مراد بضيق: انا مش عايز اخسرك انا
ملك بصتلو بصدمه وهو قال: ايه
ملك قربت منو ومسكتو من خدودو وقالت: ياكيوتي انت خايف لسيبك
مراد بصدمه: نعم هو انتي مسمعتيش الي قولتلو
ملك: يعني تغير عليا وتخاف عليا وكمان تخاف تخسرني كل ده في اسبوع لا مدلوق اوي يابيبي
مراد: ملك انتي سمعتي انا قولت ايه
ملك بهدوء: ايوا سمعتك بس مش فارق معايا.
مراد بصدمه: ازاي
ملك بصت علي تلفونها وبعدين مسكتو وجابت جهة الاتصال وقالت: اخر مكاله بني وبنها من ١٠ شهزر وسعتها رنت عليا صدفه انا اصلا كنت بلاحظ خروجها الكتير والفلوس الكتير الي معرفش مصدرها يعني انا كنت شاكه مكنتش بتهتم بيا يعني متخفش كدا لما تقولي لان متوقعه اي حاجه
مرتد: الحمدالله انا كنت خايف متصدقنيش
ملك بحزن: الي انت قولتلو ده كسرني علفكره بس انك خايف تخسرني ده فرحني شويه
مراد بضيق: شويه
ملك بغرور: لا مانا لازم بقا اتقل
مراد: بس قوليلي انتي ايه الي عملتيه ده
ملك بضحك: ده تمثيل قولت اشوف خوفك عليا بس طلعت مدلوق ياببي
مراد بغضب: انا بكره الحاجات دي
ملك: بص عايزه افهمك حاجه اي حاجه تعصبك هعملها اشطا
مراد: شكلنا مش هنكمل معا بعض ياملك يااما انتي تموتني يااما اموتك وخلص
ملك. بضحك: ماشي هنشوف
مىاد: قوم يلا علشان معاد العمليه
ملك: ماشي
ملك قامت ومراد مسك تلفون وبعت رساله لي سليم
(روح لي تسنيم اكيد نانا لما تخرج من السجن مش هتكون نويلها علي خير)….
اما عند سليم كان فعلا بيرن علي تسنيم بس مش بترد وبعد ماشاف رساله مراد قرار يروحلها البيت…
______________________________________
*عند تسنيم كانت في الحمام بتاخد شاور ونانا وصلت البيت كان باين في عنيها الشر وبعدين فتحت بلمفتاح الي معاها و دخلت البيت وسمعت صوت الميه في الحمام وفهمت ان تسنبم في الحمام وبعدين دخلت المطبخ وفتحت عيون البتوزجاز كلها وقالت بشر: هتموتي وهخلص منك اخيراااا
نانا جت تطلع من البيت بس اتخبطت في سليم
سليم: نانا هانم
نانا بغضب: وسع من. وشي احسلك
سليم شم ريحه غاز وقال بغضب: ايه ده
نانا: اقسم بالله حركه زياده هولع بكبريت الي في ايدي
سليم تجاهلها ونده بصوت عالي وقال: تسنيم
نانا جت. تخرج بس سليم زقها ودخلها تاني وجاي يدخل المطبخ
نانا بصوت عالي: جرب صدقني هولع فينا كلنا
اما تسنيم. طلعت من الحمام بسرعه وطلعت الصاله ونصدمت لما شافت نانا
تسنيم بصدمه: نانا
نانا: هقتلك وخلص منك
سليم قربت من تسنيم ومسك ايدها.
سليم بهمس: تجري فورا وتطلعي برا البيت
تسنيم بهمس: انت ناوي تعمل ايه
سليم بهدوء: كل خير
سليم بصوت عالي: نانا
نانا بصتلو وتسنيم. سابت ايد سليم. وطلعت من البيت بسرعه
نانا بغضب: انتو بتلعبو عليا
سليم قرب منها وخبطها في راسها وخلها تفقد الواعي وبعدين سليم طلع من البيت وقفل الباب وطلع من البيت كلو ولقه تسنيم واقفه جمب العربيه وضايق جدا من لبسها القصير
سليم بضيق: هتنزلي البحر ولا ايه
تسنيم بستغراب: ايه
سليم بغضب: ايه الزفت الي انتي لابسه ده
تسنيم بضبق: اعمل اهو الي لقيتو
سليم قلع التشرت بتاعو وخلها تلبسو وقال: اتفضلي
تسنيم: استنا قفلت الغاز
سليم بخبث: اه طبعا
تسنيم: طيب
تسنيم ركبت العربيه وسليم ابتسم وقال: الصراحه الموت فيها حلال….
سليم ركب العربيه وتحرك…
__________________________________________
*في المستشفي *
ملك ومراد كانو بيجهزو للعمليه
ملك: يعني خلاص قرارت تموتني
مراد بضحك: يابنتي اهدي
ملك بخوف: افرض موت
مراد بغضب: ملك
ملك بدموع: هتتعصب عليا وانا داخله العمليه
مراد: اهدي انا اسف
ملك: هتدخل معايا اوضه العمليات صح
مراد: اممم هفكر
ملك بغضب: طب والله مانا داخله
مراد بابتسامه: والله هدخل خلاص
ملك: ماشي كدا اطمنت.
فجاه الممرضه دخلت وقالت: جاهزه
ملك مسكت ايد مراد وقالت: جاهزه
مراد بضحك: متجي انا اعمل العمليه مكانك
ملك: والله ياريت
الممرضه: اتفضلي نامي علي سرير
ملك قربت من سرير ونامت
ملك بضيق: مراد تعال هنا لوسمحت هتهرب من اولها ولا ايه
مراد قرب منها ومسك ايدها والممرضين زقو السرير وملك كانت خايفه اوي ومراد كان خايف اكتر منها وحاول ميبينش ده….. وبعدين دخلو اوضه العمليات
الدكتور : لازم تخرج دلوقتي
ملك بغضب: لو خرج هخرج انا كمان
مراد بهمس: براحه عليها علشان متكولناش ومتخفش اول ماتاخد البنج همشي
الدكتور: طيب
الدكتور اده لي ملك حقنة البنج
ملك بدموع: لا خايفه
مراد: مش انا معاكي اهو
ملك بحزن: افرض موت
مراد بغضب: تعرفي لو مسكتيش انا الي هموتك
ملك: اعمل ايه خايفه
مراد ابتسم قال بحب: بحبك
ملك حست انها هتفقد الواعي
ملك بصدمه: انت قولت ايه
مراد ابتسم لما لقها بتقاوم وعايزه تصحه بس البنج كان اقوه منها وغمضت عنيها…… وهنعرف بعدين بقا
يتبع……
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الملاك الوحيد للكاتبة نهى قطب
جميلة جدا
اين الباقي