روايات

رواية احببت وكيل النائب العام الفصل السادس عشر 16 بقلم أسماء عطالله

رواية احببت وكيل النائب العام الفصل السادس عشر 16 بقلم أسماء عطالله

رواية احببت وكيل النائب العام البارت السادس عشر

رواية احببت وكيل النائب العام الجزء السادس عشر

رواية احببت وكيل النائب العام
رواية احببت وكيل النائب العام

رواية احببت وكيل النائب العام الحلقة السادسة عشر

سليم بصدمه وفرحه: انت بتتكلمي جد يا ملك دي المدرسه اللي بيشتغلوا فيها
ملك اه والله شوفت ميس ليلي ومستر محمد هناك لما كنت عند سليم ف مره في المدرسه وعرفت ان هما بيشتغلوا هناك
سليم اخد مفاتيح عربيته ونزل جري وراح علي المدرسه
ووقف بعربيته بعيد شويه
كان محمد وليلي طالعين من المدرسه وركبوا عربيتهم البسيطه ومروحين
سليم كان ماشي وراءهم لحد ما وصلوا البيت
سليم في نفسه دا نفس المكان اللي كنت جايب في البنت معقول دي تكون اختي بس هيا قالت ان ده مش بيتها
محمد وليلي نزلوا وطلعوا لشقتهم
محمد: اسماء
ليلي وهي داخله اوضتها اسماء مش هنا
محمد اومال فين
ليلي بكدب خرجت مع منه خلصوا امتحانات بقا
محمد بحده:اسماء بقالها فتره مش عاجبني يا ليلي شدي عليها تاني دي مكنتش بتخرج من البيت خالص
ليلي اسماء مبتقش صغيره سيبها للدنيا تعلمها الحياه عامله ازاي
في الكافيه
احمد قاعدهو واسماء
اسماء طلعت علبه وحطتها قدامه
احمد اخدها وفتحها وشاف ساعه بسيطه جداااا احمد بصلها وابتسم زوقك حلو شكرا
اسماء عجبتك
احمد وهو بيخلع الساعه اللي هو لابسها عشان يلبس بتاعت اسماء
عجبتني جداا
احمد ايه رايك حلوه عليا
اسماء اتجرأت ومسكت ايده اه حلوه
احمد من لمسه ايديها نبضات قلبه اللي بدأت تزيد قد تكاد تكون مسموعه
اسماء مسكت الساعه اللي هو خلعها ممكن اخد دي لو مش عاوزها
احمد وهو بيطلع سلسله من جيبه اه طبعا وحط السلسه قدامها وهتأخدي دي كمان
اسماء بصت للسلسه دي ليا انا احمد وهو بيقوم عشان يلبسهلها اه ليكي
من قربه منها اسماء اتوترت وعرقت
احمد بيقفل السلسله
شعر اسماء كان اتفك ونزل من تحت الحجاب ويفوح برائحه العطره اللي هتجنن احمد
احمد كان واقف وتايه في جمال شعرها وريحته وحاطها بايده عشان محدش يشوف شعرها
اسماء بصوت واطي احمد شعر ي اتفك اعمل ايه اروح الحمام ازاي اعمله الناس هتشوفني
احمد من وراءها انا هعملهولك
اسماء لا مش هتعرف
احمد اسكتي ومسك شعرها وحاول يداريه اي حاجه بس كدا واخدها وطلعوا من الكافيه
اسماء انت عملت ايه في شعري
احمد فتحلها باب العربيه واتكلم وقال اعملي شعرك ولما تخلصي قوليلي
اسماء ركبت العربيه لوحدها وبدأت تظبط حجابهاواحمد كان واقف مستنيها تخلص
اسماءخلصت ونزلت من العربيه خلصت يلا ولا ايه
احمد ماشي يلا بينا
وركبوا العربيه واخدها يوصلها
احمد بصلها نتيجه الثانويه هتظهر كمان يومين
اسماء اسكت بقا متخوفنيش يا احمد انا مرعوبه
احمد متخافيش انشاءالله خير
اسماء انا متفائله والله بس خايفه بردوا
واكملت وقالت قولي الجمله اللي بحب اسمعها منك
احمد جمله ايه
اسماء اللي هي احتضن ظنونك الطيبه
احمد لن تنتظر طويلا
اسماء عش متعه الترقب
احمد ربما تبدأ غدا وربما اليوم
اسماء عارف من وقت ما سمعتها وانا بحبها اووووي وبتفائل بيها
احمد وهي كمان بتحبك اوووووي
اسماء اممممممم
في بيت اسماء ليلي كانت واقفه في البلكونه بتبص تشوف اسماء واتصدمت لما شافت سليم اللي واقف مع بيتكلم مع البواب
سليم شقه الاستاذ محمد في الدور الكام
البواب وهو بيبص للفلوس اللي سليم ادهاله في الدور التاني يا بيه
عايش هو ومراته وبنتهم اسماء هو حضرتك بتسأل عليهم ليه
سليم بصله واتكلم بحده انت لا شوفتيني ولا تعرفني فاهم
البواب فاهم يا بيه فاهم
سليم ركب عربيته ومشي
وليلي دخلت الاوضه وهي خايفه ومرعوبه انا لازم اقول لمحمد احنا لازم نرجع اسكندريه تاني
اسماء احمد كان وصلها
ولسه هتفتح الباب
ليلي بقولك سليم جيه لحد هنا يا محمد اتصرف اسماء لوعرفت حاجه هنخسرها للابد
محمد اسكتي يا ليلي احنا هنرجع اسكندريه دلوقتي
ليلي حتي لو رجعنا اسكندريه سليم مش هيعرف يوصلنا انت ناسي ابنك بقا ايه ووصل لايه
محمد يعني هنعمل ايه دلوقتي مش قدامنا حل غير كدا
ليلي انت اللي وصلتنا لكدا عيشنا بنتنا في كدبه
محمد انا السبب دلوقتي تفتكري لو كانت عرفت ان ليها اخ شبه سليم النصاب ورد سجون كانت هتقدر تكمل حياتها عادي
اسماء كانت واقفه بتسمع الكلام ودموعها نازله ومش قادره تستوعب كلامهم ونزلت جري من قدام الباب وماشيه في الشارع وهي بتعيط
عند سليم كان وصل بيته دخل وراح علي ملك
ملك: ها وصلت لحاجه
سليم حضنها واتكلم وقال شكرا يا ملك
ملك اغمضت عنيها في حضنه وكانت سامعه نبضات قلبه حطت ايديها علي صدر سليم واتكلمت انت كويس
سليم طلعها من حضنه اه كويس
ودخل اوضته وكلم فارس
فارس الو ياسليم
سليم انت فين تعال عشان عاوزك
فارس انا اصلا طالعلك اهوو
سليم ماشي اطلع
فارس طرق الباب وملك راحت تفتح
فارس دخل وبصوت عالي سليم
ملك وطي صوتك
فارس وانت مالك هو كان بيت اهلك يبت انتي اصلا انت السبب في اللي بيحصل ده
واكمل اقطع دراعي لو مكنتيش متفقه مع طليقك ده وتاخدوا قرشين من سليم
خمسه مليون حار ونار فيكم
ملك بصدمه ايه خمسه مليون
سليم بحده فارس تعالي ورايا
ودخلوا اوضه سليم
سليم بحده فارس ملكش دعوه بملك
فارس لسه بتحبها يا سليم
سليم سيبك من كل ده قدرت اوصل لعنوان بابا وماما
فارس انت بتتكلم جد
سليم وهو بيضحك اه والله
فارس ازاي احكيلي
عند اسماء فضلت ماشيه في الشارع لحد ما وصلت لبيت منه صاحبتها
في اوضه منه اسماء بتعيط ومنه حاضنها وبتعيط هي كمان
منه طب وانتي ذنبك ايه اكيد احمد مش هيأخدك بذنب اخوكي اللي انت لسه عارفه بوجوده
اسماء بعياط هو فيه وكيل نيابه ينفع يتجوز واحده اخوها رد سجون حتي لو ينفع اهله اكيد هيبقوا رافضيني ومش هيقبلوني
منه ميس ليلي بترن
اسماء مترديش عليهم
منه مش هينفع لازم يعرفوا انك معايا
منه الو يا ميس ليلي
ليلي منه هي اسماء عندك اصلها
قاطعتها منه اه عندي وهتنام هنا انهارده
ليلي ليه وازاي متقوليش
منه بوقاحه ليه عشان انا تعبانه شويه ومحتاجها جمبي اما ازاي متقوليكيش كانت هتكلمك دلوقتي وتقولك خوديها معاكي اهي
ليلي مالها البيت دي بتكلمني كدا ليه
اسماء بصوت مخنوق الو يا ماما
ليلي مالك يا اسماء
اسماء كويسه يا ماما انا هنام عند منه عشان هي تعبانه في حاجه
ليلي اه فيه هنرجع اسكندريه تاني
اسماء بدون اي ريأكشن هنرجع امتا
ليلي باستغراب هنرجع بكرا
اسماء ماشي يا ماما سلام وقفلت
ليلي في نفسها اسماء متفأجتش ولا حاجه معقول تكون سمعتنا انا وبابها
ونزلت للبواب
ليلي عمي عبده
عبده البواب نعم يست ليلي
اسماء طلعت انهارده الصبح صح
عبده البواب ايوا يست هانم ورجعت بعدكم بشويه وطلعت تاني علي طول حتي كانت نازله بتجري
ليلي اسماء عرفت كل حاجه اسماء عرفت كل حاجه وطلعت تاني لمحمد
محمد كلمتي منه سالتيها علي اسماء
ليلي بخوف اه وهتبات عندها انهارده عشان منه تعبانه شويه
محمد مالها منه وبعدين انا قولت قبل كدا اسماء متباتش برااا البيت حصل ولا لاء
ليلي طب وانا اعملها ايه
محمد ولا تعملي ولاتخلي انا هروح اجيبها
وراح فعلا وبعد شويه كان وصل وجاب اسماء
اسماء كانت راكبه العربيه جمب بابها وساكته
قاطع سكوتها بابها وهو بيقولها ايه مالك خايفه من النتيجه
اسماء بصوت كله وجع مين سليم ده يا بابا
محمد وقف العربيه: سليم مين
اسماء سليم اللي انت وماما كنتوا بتتكلموا عليه انهارده وبتقولوا ان هو اخويا ورد سجون
محمد نزل من العربيه واتكلم بصعوبه عملت كدا عشان كنت خايف عليكي منه
اسماء طب هو عمل ايه عشان تخاف عليا منه ودخل السجن ليه
محمد عشان هو واحد نصاب وكان يستاهل يدخل السجن
اسماء نصاب
محمد ايوا كان بيضحك علي الناس ويأخد فلوسها ويقولهم انهم بيعملوا مشاريع وبتخسر
وفضل علي كدا لحد ما دخل السجن من تلت سنين علي ايد. وكيل النيابه احمد الانصاري كان نفسي اشوفه واشكره
اسماء بصدمه اكبر ودموع مين احمد الانصاري
محمد باستغراب في ايه هو انت تعرفيه
اسماء عيطت وحضنت بابها وعيطت كتيير
محمد بحنيه انا اسف والله بس دا كان دافع حبي ليكي وخوفي عليكي يحبيبتي
اسماء كانت منهاره من العياط في حضن ابوها اه زعلانه منهم لكن في نفس الوقت عارفه ان هما بيعملوا اي حاجه لمصلحتها وبيشوفها صح وان هما الملجأ الوحيد ليها بعد ربنا
اسماء انا عاوزه ماما يا بابا
محمد حاضر وركبوا العربيه وروحوا
ليلي شافت اسماء راحت عليها واتكلمت بخوف مالك
محمد ليلي خودي اسماء وادخلي جواا ليلي اخدت اسماء اوضتها وقفلت
اسماء قعدت علي السرير ودموعها نازله بهدوء
ليلي في ايه مالك هو بابكي زعقلك عشان كنتي هتباتي عند منه
اسماء بعياط اكتر هو انا عملت ايه عشان يحصل فيا كل ده
يعني ايه اقابل وكيل نيابه واحبه وبعدين اللي يحصل ان يطلع ليا اخ لا وكمان رد سجون ودخل السجن علي ايد حبيبي وكيل النائب العام
ليلي حضنتها وعيطت انا قولتلك ابعدي بس انتي مسمعتيش كلامي ولما لقيتك متعلقه بيه سيبتك للايام وقولت الله اعلم ربنا مخبيلك ايه
اسماء انا اتعلقت بيه عشان هو كان دايما يقولي ان المظاهر مش كل حاجه وان هو بيحبني زي ما انا كدا ببساطتي
ليلي انت مالكيش ذنب اكيد لو حكتيله الحقيقه هيصدقك
اسماء هيصدقني لكن ساعتها هيخسر حياته وشغله واهله
واكملت بدموع انا ممكن اتعوض بواحده تانيه تنسيه حبه ليا لكن اهله وحياته وشغله عمرهم ما هيتعوضوا
انا هبعد عشان اريحه هو ميستاهلش يخسر كل ده عشاني
ليلي وانت ذنبك ايه تتعذبي
اسماء بعياط ذنبي ان ليا اخ شبه سليم ده
ليلي حضنتها وعيطت والله ربنا هيقف جمبك عشان انت نوايكي خير ومش عاوزه حد يتأذي علي حساب راحتك وسعادتك
اسماء جمله احمد كانت بتردد في مسمعي”إِحْْتَضِنْ ظُنونَكَ الطَّيِّبَةَ لَنْ تَنْتَظِرَ طَوِيلَا
عِشَّ مُتْعَةً التَّرَقُّبِ
رُبَّمَا تَبْدَأُ غَدًا وَرُبَّمَا الْيَوْم ”
يمكن دي هتفضل اكتر جمله هتصبرني علي مراره الايام اللي انا هختار اعيشها في البعد عنه
روحت اتوضيت وصليت وشغلت قرأن بصوت هادي ومش قادره امنع دموعي من النزول
قمت جيبت الكوتشي اللي احمد كان جايبهولي الكتاب اللي كان راسملي فيه القلب وانا اتريقت عليه الساعه بتاعته اللي انا اخدته منه انهارده والسلسه اللي جبهالي
ان كل الحاجات دي هتفضل ذكري حلوه منه
ونمت وانا واخده حاجتي في حضني ودموعي اللي بتنزل بهدوء تام مش عارفه ليه استغربت نفسي اي حد مكاني المفروض كان يتعصب او يكسر يزعق يصرخ بصوت عالي بس ربنا كان منزل عليا الهدوء والسكينه دي سبحان الله وكأنه صوت احمد كان بيمس في اذني وبيقولي انا جمبك متخافيش انا بحبك
وفي صباح يوم جديد. بعد يومين ومفيش اي جديدوانا ناويه خلاص و واخده قراري
ليلي بعياط يعني بردوا هتعملي اللي في دماغك ليه عاوزه توجعي قلبك بايدك
اسماء ماما ليه بتزيدها عليا انا فيا اللي مكفيني
وطلعت روحت الكافيه عشان اقابل احمد
اتقابلنا قدام الباب ودخلنا قعدنا
احمد وهو بيبصلي ومستغرب ملامحي مالك
واكمل بخبث اممممم نتيجتك انهارده
اسماء بدون اي ريأكشن اممممم
احمد باهتمام ومسك ايديها مالك كل ده خوف
اسماء شدت ايدها بسرعه ماليش انا كنت عاوزه اقولك حاجه انا يعني
قاطعهم رن فون احمد
احمد بفرحه:انت متأكد
=اه والله يا باشا94%
احمد ماشي شكرا وقفل معاه وبصلها وعيونه كلها فرحه عشانها وبيها
احمد مبروك
اسماء مبروك علي ايه
احمد نجحتي. واكمل بخبث هو اه المجموع مش اوووي بس كويس
اسماءبابتسامه رغم الوجع اللي هي فيه النتيجه لسه مش هتظهر دلوقتي
احمد عرفتها من الكنترول
اسماء بحماس وقامت وقفت طب انا جيبت كام والنبي
احمد قام وقف 94%
اسماء بصدمه قول والله
احمد والله
اسماء حضنته وهو بادلها وحضنها بقوه
كل الناس كانت في الكافيه بتبصلهم باعجاب
اسماء اتكسفت طلعت من حضنه وهي بتبص للناس ووشها احمر
احمد قدام كل الناس نزل للارض وطلع خاتم جوازوقدمه لاسماء
اسماء ف نفسها انا جايه انهي علاقتي بيه وهو بيعرض عليا الجواز
احمد وهو بيبصلها وبيضحك هفضل قاعد كده كتيرر
اسماء ابتسمت ومدتله ايديها
احمد لبسها الخاتم
وكل الناس سقفتلهم
احمد اخدها وطلعوا راحوا علي العربيه احمدوهو ماسك ايديها قوليلي بقا عاوزه تروحي فين وانا اوديكي
اسماء شدت ايديها من ايده واتكلمت وقالت انا من وقت ما عرفتك ما كدبتش عليك في حاجه ومش عاوزه اكدب عليك بس هخبي ومن هنا لحد ما تعرف اللي انا مخبياه انا هكون بعيده عنك كل اللي عاوزه انك تعرفه ان انا ماليش ذنب والله انا مختارتش حياتي او اهلي وبتخلع الخاتم من ايديها
احمد بضعف انت بتعملي ايه وايه اللي انت بتقوليه ده في ايه يا اسماء
حطيت الخاتم في ايده انا اسفه بس غصب عني والله
ومشيت ودموعي نازله سامعه صوت قلبه اللي انا كسرته ميت حته
اول مره اشوف في عنيه نظره الضعف دي
لفيت وبصيت عليه لقيته لسه واقف وبيضغط علي الخاتم في ايده بكل قوه قد يكاد يكون اتكسر في ايده
احمد ركب عربيته وسند براسه لوراء ولاول مره دموعه تنزل دموع كلها كسره ووجع وضعف
عند سليم
ملك الشقه دي اكيد غاليه يا سليم
سليم :ملك خلي بالك من نفسك ومن ابنك وقت متحتاجيني هتلاقيني. وطلع مفتاح عربيه في عربيه تحت بتاعتك ولو عاوز تشتغلي الشركه موجوده في اي وقت
وسابها ومشي
ملك مسكت ايده وبعيون كلها دموع سليم انا بحبك تعالي نتجوز
سليم مش هينفع يا ملك
ملك طب احضني
سليم حضنها وملك عيطت وقالت ارجع لاهلك يا سليم يارب اكون قدرت اعملك حاجه حلوه
سليم باسها من راسها وسابها ومشي
استغفر الله العظيم واتوب اليه♥️
وطلع فونه عاوز حبيبه احمد الانصاري هنفذ انهارده وقفل
اسماء كانت ماشيه علي الكورنيش ورجاله سليم اللي كانوا مراقبينها
=ايوا يا فارس بيه
فارس:هتجيبها وتيجي
=حاضر
عربيه سوداءكبيره وقفت قدام اسماء ونزل منها واحد ضخم جدااا وشال اسماء وحطها في العربيه
اسماء بصراخ اعاااااا انتوا مين في ايه
واحد منهم طلع بخاخ منوم ورش علي وشها
وراحوا بيها علي مكان مهجور
اسماء مربوطه علي الكرسي وهي نايمه بدأت تفوق وبتبص للمكان ومفيش حد حواليها
اسماء انا فين
كان يدخل بجبروته وينظر لها بعيون حاده قاسيه وملامح غضب علي وشه
قعد قدامها وبصلها باعجاب وسرح في عيونها
سليم وبيطلع منه دخان السجاره: وقع عليكي فين ابن الانصاري
اسماء عيطت انت عايز مني ايه
سليم وهو بيقرب منها اهدي خلي العياط ده كمان شويه لما وبصلها بشهوه
اسماء بعياط وبراءه هو انا عملتلك حاجه
سليم لاء بس حبيبك عمل وانا عاوز اكسره بيكي وشالها
اسماء حرام عليك ابعد عني
سليم حطها علي سرير واتكلم وقال حبيبك وكيل النائب العام مش هيقدر ينقذك منك وقرب منها
اسماء بصوت متقطع ودموعها نازله هتكسر احمد بيا هتكسره باختك
سليم انت بتقول ايه يبت انتي اختييي
اسماء بعياط للاسف ومن سوء حظي اني اختك
سليم بعد عنها وفي صدمه من كلامها
اسماء بصوت كله وجع انا كنت طول عمري بتمني يكون ليا اخ او اخت ويوم يطلع ليا اخ يكون سبب في دمار حياتي انت عارف انت كنت هتعمل ايه دلوقتي تحت مسمي الانتقام من حظك طلعت اختك هي اللي بتحب وكيل النيابه اللي انت عاوز تكسره
سليم راح عليه وبنبره كلها ندم انا اسف والله ما كنت اعرف والله بابا وماما هما السبب بعدوني عنك من وقت ما كان عندك اربع سنين
وحط ايده علي وشها يمسحلها دموعها اسماء انتفضت من لمسه ايده
اسماء بعصبيه ماما وبابا بعدوني عنك عشان يحافظوا عليا منك واحد نصاب وحرامي هما مش ليهم ذنب في حاجه
سليم تعرفي انك وحشتيني وكان نفسي اخدك في حضني اول ما اشوفك
والله انا ما اختارت اكون نصاب او حرامي كان غصب عني
اسماء بعياط طب ما دورتش عليا ليه
سليم كانوا بيبعدوني عنك والله ولما عرفت المدرسه اللي بيشتغلوا فيها روحت وعرفت عنوان البيت اللي انتوا ساكنين فيه من يومين
كنت مستني اخلص من كل مشاكلي وبعدين اجيلكم
اسماء قصدك تخلص من انتقامك الاول
سليم طب انت عرفتيني منين
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم♥️
اسماء
فلاش باااك
قبل يوم واحد اهوو ده سليم اخوكي
اسماء مسكت الفون وبصت في الصوره ورمت الفون مش عاوزه اعرفه ولا يبقي ليا علاقه بيه زي ما بعتدوا عني زمان ابعدوني عنه دلوقتي انا عاوزه ارجع اسكندريه بس لما اشوف احمد بكرا الاول
باااك
اسماء قامت وقفت هطلب منك طلب ولاول مره
ابعد عن احمد وبلاش تعمله حاجه
سليم هو انتي بتحبيه
اسماء عيطت وراحت علي سليم وانهارت في حضنه من العياط ايوا انا بحبه وبسببك كسرته انهارده
سليم حضنها بكل قوه وحنيه وحب وكأنها بنته مش اخته
اسماء بعياط هو انت ممكن تتغير عشاني انا خسرت احمد انا عاوزك جمبي
سليم بحنيه حاضر بس احكيلي عرفتي احمد الانصاري منين
اسماء انا مش قادره اتكلم دلوقتي وعاوزه اروح
سليم حاضر واخدها وطلع فارس كان واقف برااا هو والرجاله
اسماء كانت بتبص لكميه الرجاله بتاعت سليم اللي محاصرين المكان والاسلحه اللي معاهم ومرعوبه من نظراتهم
فارس باسغراب رايح فين انت ما
قاطعه سليم بحده فارس هات فونها وحاجتها اللي انتوا اخدتوها
فارس باستغراب حاضر وراح جابهم
سليم راح علي عربيته وفتح الباب لاخته وركبها العربيه وراح علي فارس بهمس حسابك معايا بعدين
فارس نعم هو انا عملت ايه
سليم ركب العربيه وراح يوصل اسماء
اسماء فتحت فونها بابا وماما متصلين اكتر من مره ومنه كمان
واكملت بخوف النتيجه يارب منه تكون جابت مجموع حلو
واتصلت علي منه
سليم بصلها ومستغرب خوفها علي صحبتها
منه كانت قاعده عند اسماء في البيت مع ابوها وامها وقلقانين جدااا عليها
منه دي اسماء
ليلي ومحمد ردي بسرعه
اسماء الوو يا منه
منه انت فين قلقانين عليكي
اسماء انا كويسه طمنيني عملتي ايه في النتيجه
منه بفرحه الحمدلله جيبت 92% وانتي
قاطعتها اسماء 94%احمد جابهلي الصبح
محمد شد الفون من منه واتكلم وقال انت فين قلقتيني عليكي
اسماء متقلقش يا بابا انا كويسه
محمد مبروك جيبتي 94%
اسماء الله يبارك فيك يا بابا
ليلي شدت الفون وبتزغرط مبروك يا سمسم
اسماء ضحكت الله يبارك فيكي يا ماما
ليلي هو انت دا كله بتتمشي
اسماء انا جايه يا ماما متقلقيش عليا
ليلي ماشي مع السلامه وقفلت معاها
سليم انتي جيبتي94%
اسماء ايوا الحمدلله
سليم الف مبروك
اسماء الله يبارك فيك
وبصت ناحيه الشباك ودموعها نزلت عشان احمد واللي هي عملته معاه انهارده
استغفر الله العظيم واتوب اليه♥️
سليم مسك ايديها واتكلم بحنيه ايه اللي حصل بتقولي انك كسرتيه بسببي انهارده
اسماء بعياط احمد بيحبني وانا كمان بحبه وانهارده انا كنت رايحه اقوله ان مش هينفع نكمل وان احنا في حاجات كتيير تمنع ده طبعا بعد ما عرفت بوجودك
بعدين اللي حصل انه كان مكلم حد يجبله النتيجه بتاعتي قبل ما تظهر
وجابها وبعدين عرض عليا الجواز واحنا في الكافيه انا لبست الخاتم ومردتش احرجه قدام الناس. واكملت بعياط اكتر ولما طلعنا خلعت الخاتم من ايدي وقولتله ان احنا
سليم خلاص متعيطيش
اسماء وهي بتشهق من العياط هو اكيد مش هيصدق ان انا مكنتش اعرف ان انت اخويا
والله انا عملت كدا عشان مش عاوزه يخسر اهله او شغله بسببي
سليم والله هيصدقك
اسماء هو ممكن احمد يكون كان بيلعب بيا ومش بيحبني بسببك مثلا
سليم مش احمد الانصاري اللي يلعب ببنات دي اخر حاجه ممكن اصدقها عنه وعشان كدا لما عرفت ان عنده حبيبه كنت ناوي ادمره بيها
اسماء ابتسمت وقالت الحمدلله يارب طلع مش بتاع بنات
سليم هههههههه
اسماء اتكسفت وبصت في الارض
وبعد شويه كانوا وصلوا
اسماء تعالي اطلع معايا لبابا وماما
سليم مش دلوقتي
اسماء متخافش تعالي
ونزلت وسليم كمان نزل ونبضات قلبه بدأت تزيد وهما طالعين علي السلم
اسماء مسكت ايده متخافش اختك جمبك
ودخلت
لاحول ولا قوه الا بالله العلي العظيم♥️
ليلي كانت قاعده هي ومنه في الصاله
ليلي شافتهم. وهما داخلين سوا دموعها نزلت تلقائي وجرت علي سليم وحضنته
ومنه بتبص لسليم ومش فاهمه حاجه
ليلي وحشتني يا سليم
سليم كان ساكت مش بيرد دموع نازله فقط
طلع محمد من اوضه وشاف سليم
سليم كان خايف من رده فعله بس الغريب ان محمد ضعف جدااا وان دا ابنه الوحيد احنا بشر ولازم نغلط راح عليه وحضنه وسليم شاف في عنيهم الاشتياق ليه
وليلي ماسكه في دراع سليم وهو حاضن ابوه وهي كمان حضنتهم
اسماء وانا ايه ماليش مكان في العيله الحلوه دي
سليم حاوطها بايده
وليلي ومحمد من الناحيه التانيه
في شقه احمد كان قاعد والشقه ضلمه وماسك الخاتم في ايده وينظر الي الامام بحده
خالد ايه جو افلام الرعب ده
احمد انا احمد الانصاري حتت بيت زي دي تعمل فيا كدا تخليني اضعف بالشكل ده
خالد مش يمكن تكون عرفت باخوها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت وكيل النائب العام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *