روايات

رواية جنون حمزة الفصل الثالث 3 بقلم روما جمعة

رواية جنون حمزة الفصل الثالث 3 بقلم روما جمعة

رواية جنون حمزة البارت الثالث

رواية جنون حمزة الجزء الثالث

رواية جنون حمزة الحلقة الثالثة

فضل حمزه يجري وراها والاطفال ورااهم
رحمه وهيا بتاخد نفسها بالعافيه..: ” خلااص معنتش قاادره اجررررري
حمزه كان بيقرب منها ببطء وهنااا رحمه الننجااا لمحتهه
رحمه وهيا بتجري…: “يختااااااااي الحقوووووني تنين مجنح بيجري ورااياااا عاااااا واتقلبت علي الارض
رحمه وهيا بتنهج بتعب…:” ااه يشبابك الي راااح يارحمه
حمزه وهوا بيقرب منها بضحك…: ” مش قد اللعب بتلعبي لييي هاتي ايدك
رحمه بغيييظ…: ” علشان ابو فصاااده كان بيجري ورااياا
حمزه بصلها بببرودد وسااب اديها وقعت تاااني علي الارض
رحمه بألم..: ” ااااه ياخربيييتك عموودي الفقري باااظ
حمزه بسخط..: ” شوفي حد يقومك بقاا وانتي عامله شبه الكروومبه كدهه
رحمه بغييظ…: “كرومبه مين يابطيييخه ده انا قمر ملبن في نفسي كده
حمزه بحب وهوا بيقعد جمبها علي الارض…:” من ناحيت ملبن فا انتي ملبن وغمزلهااا
رحمه بكسووف…: ” احمم مممكن تقومني لو سمحت
حمزه بضحك..: “قلبتي كتكووت دلوقتي
حمزه وهوا بيقوم وبيقومها معااه قوومي يختي
قامت وقفت جمبه وفضلت سرحانه في ملامحه….حمزه شافها سرحانه وبتبصله غمزلها….رحمه اتكسفت وبصت في الارض بأحراج
حمزه وهوا بيقرب من الاطفال وبيشيل جميله بحب وبيلعب في شعرها وبص للاطفال
حمزه ببتسامه..:” ايه رأيكم نجيب ايس كريم وحاجات حلوه كتيير وبعدين نكمل لعب مع بعض
الاطفاال بفرحهه…: “مواافقيين
بص للطفل الي كل ميشوفه يمسك في بنطلوونه بغييظ وضحك..:” هجبلك ايس كريم اهو علي الله تحل عني انا وبنطلووني
الطفل ببراءه وغرور…: ” ماسي
حمزه بصدمه مصطنعه…: “ده مش عجبه
رحمه بضحكه جميله وهيا بتقرب من زين وتبوسه بحب..:” معلش هوا زين كده بس كيووت
حمزه بحسره..: ” يابختك يازين
رحمه بضحكه خجوله..: ” يلا يولاد نقعد بره في الجنينه لحد معمو حمزه يطلب الحاجه
الاطفال سمعه كلامها وطلعو يلعبه في الجنينه وحمزه نزل جميله تروح معاهم….رحمه كانت هتتحرك تطلع وراهم شدهاا ليه
حمزه بحب وهوا بيقرب منها وبيلعب في شعرها …: ” طب ايه وانا ماليش من الحب جانب
رحمه بتوهان..: ” هااا
حمزه قرب منها اكتر وبص علي شفايفها بحب وباسها بوسه رقيقه وبصلها بتوهان….: “انتي ازاي كده
كان لسه هيقرب منها تاااني… فاقت من توهنها وزقته وجريت علي بره
حمزه ببتسامه..:” شكلك هتتعبيني معاكي اتنهد بحب ورفع تليفونه وطلب حاجات كتير للاطفال اكل وحلويات وايس كريم وقفل وطلع يشووفهم بيعمله ايه
•••••••••••••••••••••••••••••♡
بره في جنينة الدار الاطفال ملمومين حولين رحمه الي مغميه عنيهاا وبيلعبه
….: “انا هنااا يا ابله
رحمه ببتسامه وهيا بدور عليهم..:” لو مسكت حد ياوييله منيي
فضلو يجرو ويلعبه ومحدش واخد باله من الي واقف ساند علي الباب وبيتأملها بحب وهيا بتجري وسطهم كأنها طفله
قرب منهم وبص للاطفاال الي وقفو عن اللعب بأنهم ميعملوش صووت وقرب منها وهيا بتدور عليهم ووقف قدمها
رحمه بتزمر..: ” سكتو ليه هعرف مكانكم ازاي دلوقتي
فضلت تتحرك وتدور لحد مخبطت في حد وكاانت هتقع وهوا لحقهاا…شالت الي كان علي عنيها وبصت للي ماسكها
رحمه بخضه ..: ” يالهههوي كنت هقع
حمزه بحب..: ” بس انا هنا ومش هخليكي تقعي ابداً
رحمه وهيا بتتعدل بحرج وبتبص في الارض..: ” شكرا ياحمزه
حمزه وهوا بيرفع راسها بحب…: ” بصيلي مش عاوزك تبصي في الارض طول ما انا موجود
رحمه بكسووف..: ” ح حاصر
حمزه كان لسه هيتكلم وقفه صوت عم عبده الجنايني…: “حمزه بيه الحاجه وصلت
حمزه بحمحمه..:” تعاالي ياعم عبده ساعدني ندخل الحاجه
وبعد وقت بسييط حمزه ورحمه وزعو الحاجه علي الاطفال وقعدو يشاركوهم وعدي الوقت بين ضحك ولعب وهزار ورخامه حمزه علي رحمه وبعد وقت طوويل جه الليل والاطفال نامه في اماكنهم
حمزه ببتسامه…: ” يلا علشان اوصلك
رحمه بحرج..: ” مافيش داعي هاخد تاكسي و و
حمزه بهدوء وهوا بيركب عربيته..: “اركبي يارحمه يلاا
رحمه ركبت بهدوء وقالتله علي العنوان وبعد وقت وصل لحاره شعبيه ووقف بعربيته قدام بيت بسيط من طابقين
رحمه ببتسامه..:” شكرا ياحمزه علي التوصيله
حمزه بمرح وغمزه..: ” اي خدمه ياعسل
رحمه ابتسمتله بحرج وكانت هتنزل مسكها من اديها وبصلها بحب
حمزه ببتسامه..: “خلي بالك من نفسك
بصتله ببتسامه وهزت راسها بالموافقه ونزلت من العربيه وطلعت البيت فضل مراقبها لحد مختفت من قدامه واتحرك علي الڤيلا
بعد وقت بسيط كل واحد كان نايم علي سريره بيفكر في التاني وياتري القدر مخبيلهم ايه
عند حمزه•••♡
ياتري هتعملي فيا ايه تااني اتنهد بحب وحط راسه علي مخدته ونام
عند رحمه•••♡
ياتري عاوز مني ايه ياحمزه فضلت تفكر فيه لحد مراحت في النوم

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جنون حمزة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *