رواية ليلة بكى فيها الحاضرون الفصل العشرون 20 بقلم محمد طه
رواية ليلة بكى فيها الحاضرون الفصل العشرون 20 بقلم محمد طه
رواية ليلة بكى فيها الحاضرون البارت العشرون
رواية ليلة بكى فيها الحاضرون الجزء العشرون
رواية ليلة بكى فيها الحاضرون الحلقة العشرون
_هدي بعد تفكير…خلاص يبقي تخلي حد من رجالتك.. يغتصبها قدامنا كلنا
_نعمان…إنتي إتجننتي دي مرات إبنك
_هدي…مرات إبني مين يا نعمان..
هوه إحنا هنكدب الكدبه ونصدقها
_نعمان بتحذير…متخليش جنانك..
يحطنا ف وضع أسوأ من اللي إحنا بقينا فيه
_هدي بإصرار…هتأمر حد فيهم يغتصبها..
ولا أنا اللي أديهم الأمر
_نعمان بصوت عالي…سليم..3 دقايق..
إن البت دي ما قالتش مين اللي معاها..
تقلعها هدومها وتغتصبها
_سليم واقف مصدوم..ولسه هيتكلم..
سهام تلحقه قبل ما يقول حاجه..
تخلي نعمان يشك فيه
_سهام بابتسامه رومانسيه ماكره…
طيب ما تيجي أنته يا نع نع..ولا أنته مش دكر..
إلا قولي يا نع نع هوا أنته..
من اللي بياخدوا الأوامر من المدام..
أصل أنا متأكده إن الأمر الو،سخ ده..
ما يطلعش إلا من واحده وس،خه زي مراتك..
وبعدين أنا عايزه أفهم حاجه..
هوا إنتوا رابطيني ليه..هوا إنتوا خايفين مني ولا حاجه
_هدي بصوت عالي…سليم ال3 دقايق خلصوا
_سهام تستفزها…مستعجله على إيه يا وس،خه..
وبعدين سليم عشان ينفذ أمر زي ده..
هيضطر إنو يفكني..ولو فكني صدقيني..
أنا اللي هغتصبكم كلكم..وهبدأ بيكي
_(سليم واقف مصدوم ومش عارف يتصرف إزاي)_
_سليم ف سره…إخلص يا سامر إتأخرت ليه كده
_نعمان بغضب…نفذ يا سليم
_سليم…أوامرك يا باشا
_سليم بدأ يقلع قميصه بطريقه بطيئه جداً..
وبعدين لف حواليها كام مره ببطئ..
بيحاول يضيع أي وقت لحد ما سامر يوصل..
وبعدين يبص للرجاله اللي واقفه..
وقالهم يطلعوا برا..وهدي رفضت خروجهم..
وأصرت إن الكل لازم يكون واقف
_________________________________
_(عند كمال ف المطعم أصدقاء سامر كمال وخالد ووليد)_
_كمال…إيه حكايه الج،ثه اللي إختفت دي
_(محدش يرد عليه..يعلي صوته)_
هوا أنا بكلم نفسي
بقلم…محمد طه عبد المجيد
_خالد…يا عم إحنا مالنا..الج،ثه تختفي..
الج،ثه تو،لع وتتح،رق..
إحنا مالنا..نشغل بالنا بيها ليه
_وليد…عندك حق والله يا خلوود.. إحنا المفروض..
نشغل بالنا بصاحبه المغاره..صاحبه الجمال والأنوثة..
دي لو توافق تشتغل معايه ف الكباريه..
تبقي اتفتحتلي طاقه القدر
_كمال بتريقه…إنته عايز صاحبه المغاره..
تشتغل معاك ف الكباريه..
دي تشتريك أنته والكباريه والشارع اللي فيه الكباريه
_وليد بفرحه…يا عم بس هيا توافق تشتري..
وأنا بايعلها نفسي من دلوقتي..
وهوا أنا أطول أبقي ملك ليها
_خالد…والله بقي كل واحد وشطارته..
والشاطر اللي ياخدها ف صفه
_وليد بشهوه…أو ياخدها ف حضنه
_كمال…بقولكم إيه يا جدعان..اللي أوله شرط آخره نور..
والاتفاق ما يزعلش..إحنا نتفق..
اللي تكون من نصيبه ويتجوزها..
يخلي عندو د،م..وياخد مزاجه منها ويطلقها..
عشان يدي فرصه للأتنين التانيين إنهم يدوقوها..
البت دي لازم تلف علينا إحنا التلاتة..
لازم إحنا التلاتة نستمتع بيها وبفلوسها
_خالد…هوا دا الكلام يا أبو كمال..
وأنا قنوع عايزها تبقي من نصيبي آخر واحد
_وليد بابتسامه…قنوع..علينا بردوا يا خلووود..
دا إحنا أكتر تلاته فاهمين بعض
_كمال يبص حواليه…المهم يا جماعه مش عايزين..
البت دي تنسينا شغلنا..معاد الشحنه قرب
_وليد…يا أبو كمال إحنا جاهزين ومستعدين..
للشحنه وللعروسه وجمال العروسه وشقاوه العروسه
_كمال بجديه…الشحنه اللي جايه دي..
ضعف اللي جبناه قبل كده..
يعني الغلطه هتزعلنا كلنا
_خالد…يا أبو كمال هتعدي..زي اللي عدي قبل كده..
متقلقش بقي وتقلقنا معاك
_____________________
_(المقر السري لنعمان)_
_سهام…معلش يا سليم دقيقه بس..
هقول للمدام حاجه..هستأذنك بس تقربي عليا..
عشان مينفعش الرجاله يسمعوا
_(هدي تقرب منها)_
قربي كمان هاتي ودنك
_وأول ما هدي تقرب منها..سهام تضر،بها ب قورتها..
ف منتصف وشها..خلت بقها وأنفها ينز،فو د،م
_سليم راح ل هدي بسرعة وسندها وبعدها عن سهام
_وبدأ هوا ونعمان يوقفولها النز،يف
_هدي بغضب…سليم روح نفذ وبسرعه
_سليم خلاص ما بقاش فيه أي فرصه..
يضيع بيها وقت راح لسهام..
وقرب منها وقام………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ليلة بكى فيها الحاضرون)