رواية حوريه الادهم الفصل السادس 6 بقلم مريم عباس
رواية حوريه الادهم الفصل السادس 6 بقلم مريم عباس
رواية حوريه الادهم البارت السادس
رواية حوريه الادهم الجزء السادس
رواية حوريه الادهم الحلقة السادسة
ادهم بخوف : مين الي تعبان انتي حصلك حاجه انطقي
حوريه ببكاء :ماما اغمي عليها
ادهم : طب اهدي وهي هتبقي كويسه
حوريه استغربت معملتو ليها :أن شاء الله هتبقا كويسه
حوريه خدت الدكتوره وراحت عند مامتها
الدكتوره :عندها انهيار عصبي البعدو عنها اي حاجه تخليها تتوتر أو تتعب
الدكتوره مشيت
حوريه وهي بتبص لي حازم
قالت :ممكن افهم الي بيحصل دا ولالا
حازم بصلها ودموع في عنيه وقال :انا هحكيلك بصي هو انا وممتك كنا نعرف بعض وعلاقتنا بدأت تطور انا وممتك حبينا بعض جدا بس أهلها مكنوش موفقين عليا فاهربت انا وهي وتجوزنا في السر وبعد مده مش قليله امك بتدات تتعب وتستفرغ كتير فا انا شكيت ودتها عند دكتوره وعرفت انها حامل فيكي
فا انا مكنتش عاوز الحمل وقولتلها تنازلو بس هي كانت عاوزه الحمل فا انا من كتر مكتش عوزك كنت بضربها وبحاول اخليها تنزلك فاهربت
وانا من سعتها مشوفتهاش
بص لي حوريه الي كانت مصدومه وقالت :يعني انت ابويا مش الي ماما متجوزاه واكملت بسخريه :وكنت عاوزها تنزلني مكنتش عاوز وجودي معاك لي الدرجا دي واكملت بغضب :وانا كمان مش عوزاك في حياتي انا بكرهك زي منت كرهتني بظبط
اشمعنا لارا الي خليتها تتولد عشان أنا بنت حرام يعني عشان امي اتجوزتك من ورا اهلها بس العيب مش عليك العيب علي ماما الي سمعت كلام واحد زيك وتجوزتو
حازم بي دموع : والله مكنتش اقصد بس انا مكنتش مستعد اني اكون اب وحولت ادور عليكو بس ملقيتكومش
حوريه بي غضب :انا مش عاوزه اسمع صوتك وانا هكمل في المدرسه بس عشان احنا دخلين علي امتحنات ي مستر حازم
حازم كان هيتكلم بس هي مشيت وسبتو
حازم لي ماجده :مش عارف هعمل اي هي كرهتني
ماجده باندفاع:تحاول تصلح الي انت عملتو
حازم :ازاي
ماجده :شوف انت بقا ازاي
وهنا فاقت ايمان :ماجده انا عاوزه امشي من هنا
ماجده :طيب ي حبيبتي يلا
ومجده سندها ومشيو روحو
عند حوريه كانت أعده في الجنينه وبتعيط راح جي يزن عليها
يزن بخوف عليها :مالك ي حوريه في اي
وهنا حوريه اترمت في حضن يزن وحكتلو كل الي حصل
يزن بيحاول يهديها :طب اهدي وبعدين نشوف اي الي احنا هنعملو دا انا كنت جي فرحان وكنت جي اقولك حاجه
حوريه نسيت موضوع حازم وقالت بفضول :اي قول بسرعه
يزن بخبث :لا خلاص انتي دلوقتي مديقه
حوريه بغضب طفولي :اخلص ي مازن متبقاش رخم
يزن :حوريه انا بحبك وعاوز اقعد مع ممتك وطلب ايدك بس بعد الامتحانات
حوريه بفرحه لأنها كانت معجبه بيه:ماشي هكلم ماما وقولك قالت اي
يزن :حوريه انتي بتحبيني زي ما بحبك
وهنا حوريه مشيت وسبتو قبل ميكمل لأنها مش عاوزه تقولها دلوقتي
يزن بص لي طيفها :شكلك هتجنيني ي حوريه
عند حازم نده لي لارا وحكلها الي حصل
لارا بي غضب:لا انت بتقول اي مستحيل دي تبقا اختي
حازم بغضب اكبر :صوتك ميعلاش انتي فهمه وبعدين ايوه هي اختك ودا أمر واقع وهتتقبيليها وتتعملي معاها حلو
عند ايمان كانت حضنه ماجده وعماله تعيط
ماجده :حوريه عرفت كل حاجه
ايمان :كنت عارفه انها عتعرف في يوم من الايام
قطع حديثهم دخول حوريه وهي في قمت غضبها
حوريه بي غضب:الي انا سمعتو
دا صح
ايمان :ايوه صح
حوريه ببكاء :وانتي ازاي توفقي علي حاجه زي دي ازاي تتحوزيه من ورا اهلك ازاي دا مكنش عاوزني في حياتو
ايمان ببكاء :انا اسفه والله كنت بحبو
حوريه بي غضب : انا بكرهكو كلكو
وسبتهم وطلعت الاوضه بتعتها
واعدت تكسر في كل حاجه وجت عند المراه وراحت كسراها باديها واديها نزفت
ايمان وماجده لما سمعو الصوت جريو علي فوق
واول مشافو حوريه مغما عليها وحوليها دم بسبب اديها
ايمان بصريخ :حوريه حوريه لاااااااااااااا
ماجده اتصلت علي الإسعاف وهما جم
وخدو حوريه
ودخلوها العمليات بسبب الجرح ونها نزفت كتير
ايمان اتصلت علي حازم ويزن وهما جم جري
حازم اول ما وصل قال بخوف :هي فين اي الي حصل
ايمان لما عرفت كسرت المرايه باديها
حازم بخوف :يارب قومها بي السلامه يارب
ايمان بغضب :لسه فاكر انك ليك بنت دا انت كنت مش عايزها
قطعهم دخول يزن وقال بلهفه ممزوجه بخوف :فين حوريه اي الي حصل
حكت ليه ايمان كل الي حصل وهو مكنش طايق وجود حازم معاهم بس فضل السكوت
ونا الدكتور خرج بسرعه وقال ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حوريه الادهم)