روايات

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل السابع عشر 17 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني البارت السابع عشر

رواية طفله وقعت بين احضاني الجزء السابع عشر

طفله وقعت بين احضاني
طفله وقعت بين احضاني

رواية طفله وقعت بين احضاني الحلقة السايعة عشر

بعد مرور شهرين محمد وفريدة نزلوا اسكندريه ومحمد قالها هيبيع البيت بتاع اسكندريه ويجي يقعد معاهم ويفتح شركه هنا وسلطان هيكون شريكه
فهد جوري ارحميني يشيخه نحدد معاد الفرح بقا وقرب منها احضن*ك براحتي ابو*سك براحتي فاقعلي صوت سلطان وهو بيزعق
سلطان بزعيق قول كمان ي روميو كمل ي عبد الحليم حافظ كمل ي رومانسي ي حنين كمل يخويا
فهد احم منور ي سلطان يخويا منور والله أنا يبني تعرف عني كدا أنا محترم
جوري وضحكت جامد جدا اسمع مني ي سلطان مقولكش ف الاحترام
ماسه أنا نازله اتمشي شويه ي فهد اوك وخرجت
سلمي وكانت مع عشق انا مبقاش ليا مكان معاكم ي عشق خليني اروح بيت بابا تاني
عشق وحضنتها بطلي هبل ي بت انتي اختي عارفه يعني اي اختي حتي لو مش من دم بس اخوات وعمرنا ما هنسيب بعض فاهمه وقومي يلا نروح نقعد ف الحديقه شويه
منه بقولك اي انا مش جايه هنا عشان تقولي شهر ولا شهرين وانفذ لا ي حبيبي ف خلال يومين تكون ميته وبناخد عزاها مفهوم
جلال بقولك اي ي منه أنا لو اتجبت ف الرجلين عليا وعلي اعدائي انتي فاهمه ي منه وسلطان مش هيرحمنا اخر مره هي اللي دافعت عنك المره دي فيها قطع رقا*ب
منه بكره اتجاه عشق من واحنا صغيرين عشق الكل ف الكل عشق نجحت عشق دائما ناجحه عشق شاطره عشق جميله عشق هاديه عشق طيبه عشق عشق كرهتها دي حربايه
جلال ببرطمه انتي بتقولي فيها الصراحه البت مزه مش الغفر اللي قدامي دي وكما بصوت عالي معلشي ي حبيبتي ده حتي انتي احلا منها واستغفر ربنا
منه أنا همشي دلوقتي خلال يومين يجي خبارها مفهوم وهجبلك الفلوس سلام ومشيت
ماسه وكانت ماشيه ف الغيط وشخص وقف قدامها ب الحصان خافت وقعت ف ترعه وهي بتصرخ حد يلاحقني بغرق
يامن وشالها وطلعها وهي بتدعي علي وزهق منها خلاص بقا اي بلع راديو افصلي العربيه بتفصل انتي لا ونزلها علي الارض
ماسه بعصبيه انته حمار مبتشوفش قدامك ي عمنا مره جايه ابقا ركز
يامن بغيظ بس ي شبر ونص وانتي لسانك اطول منك كدا امشي العبي بعيد ي شطوره
ماسه بعصبيه نعم نعم أنا شبر ونص شوف نفسك ي طويل ي اهبل شوف نفسك ي زرافه ي عامود النور ي طور من غير قرون
يامن وكان ف صدمه منها ازاي حد بجمالها ده وشخصيتها كدا وحب يديقها اسكتي وانتي شبه الغفير اللي عندنا كدا ناقصك شنب وتكوني محسن روحي شوفي نفسك ف المرايه
ماسه بعصبيه نعم ي عنيا أنا ناقصني شنب وانته ناقصك رجوله ي طويل ي هايف ي اهبل
يامن بغضب أنا مش راجل يومك اسود انتي تبع مين ي بت هنا وكان هيمسك أيدها ضر*بته وجريت
ماسه تعيش وتاخد غيرها وكانت بتضحك وصلت البيت وطلعت غرفتها وافتكرت الموقف وفضلت تضحك
يأمن يبت الهبله شكلك وقعت ولا اي ي يامن وهي فرس بنت الحلال وركب الحصان ومشي علي بيته وعده يومين البنات كانوا بيجهزو فرح فهد وجوري
عشق وحضنتها هو اه ما عشناش مع بعض بس فرحانه اوي وشكلك جميل اوي ب الفستان والطرحه جميله يروحي
ماسه بمرح يباختك ي فهد هتدلع يفهود البت جمررر
جوري متتلمي ي بت انتي مالك كدا عقبال ما يجي اللي يطلع عليكي السواد اللي بنشوفو منك
ماسه وسرحت وعشق وسلمي ورهف وجوري فوقهوها وقعتي ومحدش سما عليك مين ده ي بت احكيلنا
ماسه بتوتر مفيش حد تمام وانا نازله تحت سلام بطلوا رخامه
وبعد وقت نزلت جوري ب فستانها الأبيض وفهد خدها وكان عامل ف حديقة البيت الفرح وعزمو البلد وكان في مكان لستات ومكان لرجاله وكتبوا الكتاب وبدأت الستات تزغرط
عشق وكان مسكه ايد سلطان شكلهم جميل اوي ب سلطان وهي قمر اصلا
سلطان مفيش قمر غيرك يروحي انا عارف انك نفسك تعملي فرح بس هعملو أنا وانتي واحنا مسافرين برا ي قطتي نعمل شهر عسل
عشق وحضنته بجد ي سلطان بحبك اوييي
سلطان بحزن وانا اكتر اسف ي عشق علي كل يوم كانت بنيمك معيطه واني ظلمتك أنا اسف سامحيني ي عشق
عشق سامحتك والله ي سلطان عشان عيالنا وعشان كمان النونه وحطت ايديها علي بطنه شكلك هتكون اب لتاني مره ي سولي
سلطان بصدمه انتي بتهزري انتي حامل وحضنها قولتلك هنجيب دسته عيال
عشق شوفت اهو جبت العيال كفايه بقا علينا دول أنا مش ارنبه
سلطان لا بقولك اي انا عايز ١٠ خمسه بنات وخمسه ولاد ويكونوا شبهك
ماسه عشق تعالي وخدتها وراحوا يرقصوا والشباب كانت معاهم وكانوا فرحانين وداخلت منه الفرح والإبتسامة اختفت وسلطان قالهم محدش يحطها ف دماغه وفككم منها وكان خايف علي عشق وعارف انها جايه ووراها حاجه
جوري وحضنه عشق وبترقص معاها علي اغنيه صاحبة عمري وداخل مراد وحضن عشق وهي اتصدمت
عشق بفرحه بابا وحاسة بجسم مراد وهو بيقع وحضنته وشافت الد*م وصرخت بابا قوم
سلطان وقرب منه وشاله وكانوا ماشيين منه قربت منها
عشق ابعدي من قدامي سبيني ف حالي ي منه شوفي حياتك
منه وطلعت السك*ينه وغزي*تها في بطنها انتي الكل بيحبك ي عشق لازم تموتي لازم ي عشق
عشق وكانت مسكه بطنها وقعت علي الارض وغمضت عنيها وشافها يامن وضر*ب منها بنا*ر وقعت جنبها وشالها وماسه بتحري وراه وصلوا المستشفى وسلطان كان قبلهم وشاف يامن شايل عشق وداخل بيها وهي بتنزف
سلطان عشق قومي ي عشق وخدوها منه وداخلت العمليات وبعد وقت طلع الدكتور وطمنهم علي مراد وعشق فقدت الجنين بس هي كويسه
سلطان وقرب منها وباس راسها أنا أسف ب حبيبتي مقدرتش احميكي لتاني مره أسف ي عشق
جوري انته ملكش ذنب ي سلطان وهي كويسه هي وبابا والحمدلله
جميله يوم ما نرجع يحصل ده كله يارب قومها بسلامه هي ومراد يارب ده كان روحو فيها
جوري وحضنتها وحشتوني اوي انتوا طلعتو عايشين ازاي يماما
جميله هحكيلك فلاش باك
مراد بتعب جميله فوقي جميله وطلع من العربيه وشدها وبعد عن العربيه وقعد علي الارض والعربيه فخلال دقيقه انفجرت وناس ولاد حلال خدونا عندهم و روحنا عند خالك وهو سافرنا برا فضلنا برا وكنا بتعرف كل حاجه عنكم وممدوح أبوكي كان يعرفه وانقطعت اخبار اسيا ومبقناش نعرف حاجه عنها باك
جوري يعني كانتو عارفين احنا بنمر ب ظروف زي الزفت وهربنا ووحده اتجوزت واطلقت دمرت
جميله مش بأيدينا ي جوري سامحيني ي بنتي أنا وابوكي
جوري وحضنتها أنا ما صدقت انكم رجعتو ليا تاني يماما وعشق فاقت وعده شهرين وسلطان رح شهر عسل وهو وفهد وماسه ويامن ومراد وسلمي اللي اتجوزو ويامن بالعافيه لما ماسه طلعت عينه بعد مرور ١٠ سنين
رعد بغضب وربنا ي نور لو شوفتك نازله ب الزفت ده ل اوريكي ايام اسود من شعرك انتي فاهمه
نور بدموع انته مالك وانا هقول لبابا علي فكره انته اخويا مش اكتر
رعد بغضب أنا مش اخوكي انتي فاهمه ويلا اطلعي غيري الزفت ده ونور طلعت بدموع
فهد متشوف ابنك ي سلطان خلي يسيب بنتي هو ماله ومالها
سلطان يخي اتنيل وانته مش عارف تسيطر علي نور و جوري
رعد وقعد بغضب الله الوكيل ي عمو انته معرفتش تربي خالص اسمع مني
فهد بغيظ شايف ابنك ي سلطان أنا هسكت عشان بحبك
عشق وماشيه بتعب عشان حامل منك الله يالي ف بالي أنا كانت ىسع ف شبابي كفايه ٣ عيال يبقو ٤ لا كدا كتير كل واحد جايب اتنين وانا اللي ارنبه
سلطان وحضنها احلا ارنبه ف حياتي اصلا
عشق يعني أنا ارنبه ي سلطان وصرخت أنا شكلي هولد منك الله ي سلطان حسبي الله ونعم الوكيل
رعد مش كفايه ابنك ١٥ سنه وبتولدي يوليه انتي
عشق خلي ابن جزمه ده يسكت يخربيتك انته بتتفرج عليا هولد وصلوا المستشفى وداخلت العمليات وخرجت منها وسلطان شال بنته
جوري ناوي تسميها اي ي سلطان
سلطان عهد عشان تكون عهد سلطان وعشق وباسها ربنا يخليكي ليا ي اجمل عشق داخلت حياتي
تمت بحمد الله

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية طفله وقعت بين احضاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *