روايات

رواية بنت الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان البارت الثالث

رواية بنت الشيطان الجزء الثالث

بنت الشيطان
بنت الشيطان

رواية بنت الشيطان الحلقة الثالثة

استيقظت نور من نومها ونظرت حولها لم تجد احد وتعجبت من ذلك فعاده يٱتي عمر ليوقظها هي وسمر اين هم ياتري هزت كتفها بعدم مبالاه وخرجت الصاله وهي ترتدي بيجامه طفوليه وتربط شعرها علي هيئه (ديلين فرس) دخلت المطبخ لتبحث عن إفطار لها وجدت رساله علي باب الثلاجه من سمر

سمر / صباح العسل يانور عيني عمر عنده مشروع جديد عشان كده مشي بدري وانا عندي حصه اولي عشان كده روحت المدرسه بدري ومرضتش اصحيكي عشان تعبك امبارح وانت مخطوفه ومسحوله ياعين امك

ملحوظه :انا اللي كلت الجبنه

انهت نور الرساله وهي تضحك علي ابنه خالتها المجنونه

فتحت الثلاجه لم تجد سوي بيض وخضار وبعض المربي واللانشون /لازم اقول لعمر يجيب خزين عشان الاكل ده

اغلقت الثلاجه ودخلت لغرفتها وهي تنوي ان تأكل اي شئ من الخارج خرجت من الشقه وجدت في نفس الوقت يخرج هذا الشخص السمج الذي تمقته استاذ عاطف محصل ضرائب معجب بها ويريد الزواج منها وعرض عليها ذلك

حاولت أن تتجاهله وتذهب ولكنه اوقفها

نور / نعم يا استاذ عاطف فيه حاجه.

عاطف بنظره تفحصيه لها /اه هو انا

نور لاحظت تفحصه لها / تصدق انك راجل ناقص

عاطف / الله الله الله ليه الغلط ده بس ياحظابطه

نور / حظابطه ده انت راجل وسخ متزوج ومخلف وعينك عايز تندب فيها رصاصه يامعفن

عاطف / ليه كده ايه اللي يعيبني يعني ده انا هعيشك عيشه ملوكي متحلميش بيها

نور وهي تشير لبطنه / بكرشك ده

نظر لها بحده

نور/ لا متشكرين افضالك مش بحلم انا بأحلام دي اصل بقول المعوذتين قبل ماانام

وتركته وغادرت نظر عاطف في اثرها بغيظ / ماشي يانور مسيرك يجي اليوم اللي تترجيني فيه اتجوز وساعتها هذلك يا قمر بس الصبر

ذهبت نور بغضب / ناقصه اهلك هي علي الصبح اووف

ثم ذهبت باتجاه عربه فول علي اول شارعها

نور ببسمتها المعروفه / صباحك فل ياعمو حمدي

حمدي وهو يضحك / يابكاشه صباحك قشطه ياقلب عمك حمدي ها ياست البنات نفس الطلب

نور / اه بس بسرعه ياعم حمدي عشان متٱخره

عم حمدي / حاضر يابنتي

وضع لها حمدي طبق فول ورغيفين من العيش وبيضه مسلوقه وطبق سلطه وطبق بطاطس مقليه اخذت نور تٱكل بسرعه وجدت هاتفها يرن نظرت وجدتها صديقتها مريم

نور وهي تٱكل / الو يامريم

مريم / انتي فين ياحجه اللواء عايزك وطالبك من بدري

نور / يا ربنا كل يوم لازم ابدأ بوصله تهزيق محترمه

مريم / هههه طب ياختي بسرعه لتبقي الدبل

نور / جايه اهو

اغلقت نور وصنعت ساندوتش لها وغادرت وهي تركض / سلام ياعمو حمدي عشان هتكدر

ضحك حمدي عليها فكل مره يحدث نفس الشئ هذه الفتاه ببسمتها وطفوليتها ومشاكستها قد عوضته غياب الأبناء دعي لها أن يرزقها الله شخص يسعدها ولم يعلم انها ستكون بنت الشيطان ♥️

في طائره متجهه لاسبانيا كان يجلس شاب صاحب بشره بيضاء وشعر اشقر وعيون زرقاء ولحيه خفيفه

اخذ الشاب ينظر في الملف أمامه الذي يحتوي علي مهمته نعم فهذا الشاب لم يكن سوي الشيطان ولكن متنكر حيث انه يلبس قناع بشكل اخر ولا احد يعرف شكله الحقيقي نظر في الملف أمامه مهمته الجديده هي الميكروفيلم الذي يتصارع عليه اكبر زعماء المافيا هو لايعلم مايحتوي عليه هذا الميكروفيلم سوي انه سلاح جديد وخطير ولكن ماهو متأكد منه انه مهمه جدا وهذا بسبب رغبه كل زعيم في الحصول عليه بل وصل الأمر للقتال بينهم واخر من فاز به أو عفوا سرقه هو ماتينيو الخابيترو زعيم مافيا أسبانيا والذي مولع بمصارعه الثيران كما يملك حلبه مصارعه خاصه به ليستمتع بالقتل نعم فالثور في هذه الحلبه ليس ثور 🐂 عادي بل ثور قاتل يقتل دون تردد ولم يستطع احد ترويضه سوي ماتينيو الخابيترو كما أنه ليزيد التحدي وضع جائزه لمن يستطيع هزيمه ثوره المميز وهي ان الفائز يمكنه طلب اي شئ منه دون أن يرفض طلبه أغلق الشيطان المستند ونظر أمامه يبدو أن مهمته هذه المره ليست ككل مره اغمض عينيه وهو يفكر في الطريقه التي سيصل فيها لماتينيو الخابيترو

وصلت نور المديريه وكل شخص يراها ينظر لها نظره لم تفهمها ويخبرها بالتوجه لمكتب اللواء تعجبت منهم نور هل لهذه الدرجه يحبون ان يتم تكديرها فهم يخبروها للذهاب ببسمه عريضه

ذهبت نور ودقت الباب وانتظرت الرد

اللواء من الداخل/ اتفضل

دخلت نور وهي تنظر له بقلق / حضرتك طلبتني

رفع اللواء رأسه لها / نور بنتي وبنت صاحب عمري الغالي

نظرت له نور بتوجس وضيقت عينها

أشار اللواء للمقعد / اقعدي اقعدي واقفه ليه ها تشربي ايه بقي

نور بدون تردد/ فراوله بلبن.

نظر لها اللواء بتعجب ثم طلب لها العصير

اللواء / برافو عليكي يابنتي انا كنت واثق انك قدها رفعت راسي بين المديرات التانيه

ثم اقترب منها بهمس / بس قوليلي ازاي عملتيها دي

نظرت له نور بتعجب ونفس الهمس / عملت ايه حضرتك

اللواء / كفايه تواضع بقي المديريه كلها شافت انتي عملتي في عصابه الفتوه دول متكسرين خالص ورجعتي الأطفال لاهلهم وبعدين كلمتينا نروح نقبض عليهم وهما متلبسين والمخدرات محطوطه مكان ما كانوا

نور وهي تفكر هي فعلا اتصلت بهم ولكن ليست هي من ضربتهم

نور لتوضح الأمور / بس يافندم مش…

قاطعها الطرق علي الباب ودخل العسكري يحمل العصير وضعها وخرج

اللواء وهو يشير للعصير/ اشربي يابنتي العصير واجهزي عشان المهمات الجايه محدش هيطلعها غيرك

بصقت نور العصير / نعم مهمات ايه اللي اطلعها دي

اللواء / انتي نجحتي في المهمه دي بامتياز فعشان كده المهمات الصعبه هنوكلها ليكي

نور وهي تنظر له بملامح توشك على البكاء اي مهمات صعبه هذه هي تكاد تقتل في المهمات العاديه نور محاوله التهرب / احم لا يافندم احب اسيب المهمات الصعبه للي بيعملوها مش عايزه اقطع عيش حد.

اللواء / انا اخدت القرار يا سياده النقيب اتفضلي انهارده اجازه تقديرا لتعبك امبارح

نور محاوله قول ماحدث / يافندم حضرتك فهمت غلط مش …

اللواء مقاطع / انا اخدت قراري ياسياده النقيب اتفضلي

نظرت له نور بحنق طفولي وأخذت تتمتم وهي تخرج وتقلده / خلاص اخدت قراري ياسياده النقيب اتفضلي ياستير عليك راجل

ثم قالت ببكاء مصطنع / يامرك يا نور هعمل ايه دلوقتي اروح المهمات الصعبه واستشهد ولا ادور علي الراجل الغامض بسلامته واخليه يدربني ايوه ده فعلا اللي هعمله هروح للي اسمه سراج ده واقنعه يوصلني ليه مهو مقدميش حل غيره يارب بقي

ثم خرجت من المديرية وركبت تاكسي 🚖 وتوجهت لشركات النويري

وصلت نور للشركه وهبطت نظرت لها بانبهار / واااااااااو ايه الشركه دي

ثم نظرت للمدخل وهي تشجع نفسها الأمر الان لم يعد تسليه او فضول او حتي تحدي سمر بل حياتها ابتلعت ريقها وتوجهت للشركه اوقفها الحارس / رايحه فين انتي.

نور وهي تنظر له في الأعلي / طالعه لمدير الشركه

الحارس / وهو اي حد يجي للمدير نطلعه يلا ياعسل روحي العبي بعيد

نظرت له نور بغضب هل يراها طفله ام ماذا نظرت لثيابها هو معه حق فهي ترتدي سلوبيت جينز وقميص اصفر اسفله وتربط شعرها بفيونكه صفراء نظرت له برجاء ولكنه قابله ببرود نور في نفسها / ياباي علي دمك ايه ده انا شرطه المفروض ادخل عادي ايه الهبل اللي انا فيه ده

أخرجت نور الكارنيه الخاص بها ووضعته امام عينه وتكلمت بحده / عايزه اشوف المدير

الحارس بخوف / اسف يافندم مكنتش اعرف حضرتك اتفضلي

دخلت نور وهي تضحك عليه / ايه يانور الحلاوه دي يابت ههههه

وجدت أمامها الاستقبال ذهبت وجدت فتاه جميله جدا ومحجبه تجلس

نور / السلام عليكم

الموظفه / عليكم السلام اتفضلي اساعدك ازاي

نور ببسمه لطيفه / عايزه اقابل المدير.

السكرتيره / مستر سيراج

نور هزت رأسها

الموظفه / مستر سيراج في الدور 43 هناك هما هيوروكي المكتب بتاعه

نور /شكرا ليكي

الموظفه / العفو يافندم ده شغلي

انطلقت نور وذهبت المصعد وصل المصعد وفتح بابه ورأت شئ جعلها تفتح فمها بصدمه

وصلت الطائره أسبانيا وهبط منها الشيطان وسار بكل شموخ وركب سياره وذهب لفندق قريب من حلبه ماتينيو الخابيترو

دخل وفتح حقيبته وأخرج منها اسلحه مختلفه وقام بتحهيزهم وتخبئتهم في أماكن لا يستطيعون الوصول إليها غادر الشيطان حجرته متجها للحلبه ركب المصعد ولكن هناك شخص أوقف المصعد دخلت هي بكل اغراء فمن يري كتله الوسامه هذه ولا يحاول اغراءه نعم فالشيطان كان بشكله الحقيقي حيث انه له بشره برونزيه وغمازتين تظهران حتي اذا تحدث لحيه خفيفه تزده وسامه طوله وعضلات البارزه من التيشيرت الأسود رموشه الكثيفه

نظرت له بافتتان تدفع عمرها مقابل ليله بين أحضان هذا الفاتن بينما هو يتجاهلها كأنها هواء اقتربت منه محاوله خلق اي حوار معه حتي يلتفت لها ولكن كان بروده هو الطاغي عليه

تنحنحت الفتاه لتلفت انتباهه بينما هو ابتسم بجانبيه وسخريه عليها ولكن يالله زادته هذه الابتسامه وسامه وكأنه كان ينقصه نظرت هي له وسحرت تماما وكادت تعرض عليه هي ليله معه لايهم مكانتها فلتذهب للجحيم ستحصل عليه ولكن قبل أن تتحدث وقف المصعد وخرج هو منه زفرت هي بغيظ لضياع هذه الفرصه منها

خرج هو لخارج الفندق واستأجر سياره واخذ يحوم حول الحلبه حتي يدرسها جيدا

ثم ركن سيارته ودخل للحلبه وجلس وعينه لاتفارق وجه ماتينيو الخابيترو ينظر اليه بدقه ويراقب ملامحه يراقب حركاته دارت عينه في المكان ليري عدد الرجال فرأي عدد مهول منهم يحاوطون الحلبه درس الأمر جيدا والان انتهت هذه الجوله بموت رجل اخر علي يد الثور رأي ضحكه ماتينيو الخابيترو وكٱنه يسخر منهم لعدم مقدره احد علي مجابهه ثوره العزيز تحرك الشيطان لخارج الحلبه وهو ينوي ان يأتي لاحقا بعد أن يرتاح ولكن وقتها سيخرج من الحلبه لمنزل ماتينيو الخابيترو

عاد للفندق وتسطح علي الفراش وأغلق عينه لتأتي لاحلامه مره اخري سارقه النوم من عينيه

فتح المصعد لتفتح عينيها من الصدمه فتي يقبل فتاه بطريقه قذره في المصعد كأنه سيأكلها

نور بصراخ بلكنتها الصعيديه فهي عندما تغضب تخرج منها لكنه صعيديه تلقائي / اخص عليكم جليل الربابه منك ليها استحي يا وسخ ايه اللي عتعملوا في البنيه ده انت ناجص تأكلها يامعفن اسفوخس

بينما الشاب والفتاه يكادان يموتان حرفيا من الاحراج

نور وهي تتخطاهم لتدخل المصعد / ناس جليله حيا بصحيح

نظر الشاب للفتاه بعد ذهاب نور بحرج نظرت هي له بلوم وتركته وذهبت

نور في المصعد وجهها كان احمر من الاحراج الذي تعرضت له فهي كالطفله لاتعرف هذه التصرفات ابدا ليس كالشباب هذه الأيام يتفننون في هذه الأشياء القذره

وصل المصعد الطابق المطلوب وخرجت نور واتجهت للسكرتيره وجدتها عكس موظفه الاستقبال فهذه ترتدي ثياب اوووه عذرا ترتدي قطعه قماش بالكاد تغطي جسدها وشعرها المصبوغ والميكب الكثيف

اتجهت نور إليها / لو سمحتي ممكن اقابل مستر سيراج

نظرت لها للسكرتيره بقرف من أسفل قدمها لبدايه رأسها / في ميعاد مسبق

نور / لا بس كن…

قاطعتها / يبقي مينفعش تدخلي

نور / بلغيه بس ان…..

السكرتيره بصراخ/ انتي مش بتفهمي ماقلت ماينفعش

نور وهي تكاد تبكي فهي لاتحب لاحد ان يصرخ عليها رغم أنها شرطيه ويجب أن يكون قلبها شديد ولكنها لم تخلق لهذه الوظيفه كما تقول رغم ذكائها نور بحده ودموعها محبوسه / انتي بتزعقي كده ليه هو انا بشتغل عندك ولا ايه

السكرتيره / اخرجي بره بدل ما انادي الأمن

نور بنظره مميته / ناديهم كده وانا هبيتك في الحجز

خرج سيراج علي صوت نور والسكرتيره /ايه الصوت العالي ده

السكرتيره / سوري يامستر سيراج بس الانسه مصره تقابلك مع اني مفيش ميعاد مسبق

نظرت لها نور بتعجب من رقتها ثم نظرت لسيراج الذي نظر لها بصدمه يالله انها هي كيف ذلك

نور/ انا قلتلها اني عايزه حضرتك في شئ مهم والأستاذه علت صوتها ولا كأنها في شركه محترمه هي دي معامله الناس في شركه حضرتك يا سيراج بيه

نظر سيراج للسكرتيره / حسابك معايا بعدين

وانتي اتفضلي معايا

دخلت خلفه نور بكبرياء ولكن قبل أن تدخلت أخرجت لسانها للسكرتيره ورفعت راسها ودخلت

دخل سيراج وجلس علي مكتبه واشار لنور بالجلوس وهو مازال يحقق في وجهها ولا يصدق مايراه

نور / اسفه علي اللي حصل بره واني ازعجت حضرتك وجيت من غير ميعاد بس كنت عايزه حاجه مهمه من حضرتك

سيراج وقد آفاق من تأمله / حاجه؟؟ حاجه ايه؟؟

نور / احم الشيطان

في المدرسه كانت تسير سمر فجأه خرج هو في وجهها

سمة بشهقه / يا ستير يارب في ايه يامستر إيهاب حد يخرج فجأه كده

إيهاب بسماجه / حبيت أصبح بس علي العسل

سمر / ياخي بطل تلزيق بقي علي الصبح ايه القرف ده اخفي من وشي كده

ثم تركته ورحلت

إيهاب / مسيرك ياجميل تيجي تحت المخرطه

رحلت سمر وهي مغتاظه ودخلت لغرفه المعلمين

وجدت امرأتان تتحدث ان بصوت منخفض ونظرن للجميع في الغرفه

سمر/ اذاعه الشرق الأوسط هنا ناقصه قرفكم

احد الامرٱتان / ابله سمر ازيك محدش بشوفك من ساعه ما اتنقلتي هنا يعني ايه مش قد المقام عشان تقعدي معانا

سمر في سرها / اقوم اجبها من شعرها الحيزبونه دي

ثم نظرت لها ببسمه تجاهد لخروجها/ لا ابدا يا ابله انتصار بس مش بيبقي عندي وقت فاضي

المرأه الاخري / الله يعينك ياحبيبتي الا قوليلي صحيح مفيش حاجه كده ولا كده

سمر بحاجب مرفوع/ حاجه ايه دي

نجيبه (المرأه الاخري) / عريس ياحبيبتي ولا انتي ناويه تعنسي ولا ايه

انتصار / متزعليش مني بس انتي سنك كبير كده القطر يفوتك ياختي ارضي باي حد

نجيبه / انا عندي عريس ليكي إنما ايه مركز وقيمه المعلم زينهم منتي عارفاه يا انتصار

انتصار / المعلم زينهم الا يانجيبه لو تمت ااجوازه تبقي محظوظه اوي

نظرت لهم سمر بقهر / لا معلش مش هتجوز دلوقتى

انتصار / ليه ياختي ده انتي داخله على التلاتين هتستني ايه اكتر من كده

نجيبه /الراجل ميتعيبش يا ختي هو بس كان متجوز قبل كده مرتين بس ربنا رزقه خلفته كلها بنات فحابب يتجوز واحده تجيبله الواد

نظرت لها سمر بقوه تخفي خلفها انكسارها / ابقي شوفيله اي واحده يتجوزها غيري انا مش ارنبه عشان اتجوز واحد للخلفه بس وكمان مش فيا حاجه عشان اتجوز واحد متجوز مرتين وياريت كل واحده تخليها في نفسها وبلاش النميمه دي عشان ربك حذر منها يامؤمنه منك ليها

وأخذت حقيبتها وخرجت مع رن الجرس واتجهت للفصل دخلت بروح مكسوره بسبب الكلام الذي سمعته جلست علي مكتبها بحزن

نظر لها التلاميذ بتعجب فهي لم تصرخ بهم كالعاده لم تشعر بنفسها وهي تبكي نزلت دموعها بصمت فزع الطلاب علي معلمتهم التى بالرغم انها لم نكمل معهم سوي اسبوع ولكن أصبحت مكانتها عندهم كبيره اتجه إليها عطوه وقال محاولا ان يراضيها / في حاجه يا ميس

نظرت له ببسمه ودموع وهزت راسها بلا جاءت جودي إليها وقالت بدلعها المعتاد / متعيطيش ياميس سمر من اي حد نوتي يزعلك

الشاب الذي دائما يسبل لجودي(عمار) / يااااه ياجودي قد ايه قلبك ابيض وطيب

نظرت لهم سمر وضحكت وسط دموعها عليهم

سمر / يخربيتك مش بتضيع فرصه عشان تسبل فيها

ثم نظرت لعطوه / وانت يامعلم بسم الله ماشاء الله بقيت تقول ميس وتطورنا اهو

نظرت لجودي / وانتي ياحنينه خفي محن في كلامك شويه وانشفي كده الواد يقول عليكي نايتي خالص

عمار / لا يا ميس هي كده حلوه اوي

سمر / يالله يا ولي الصابرين

يلا ياحبيبي منك ليها لمكانكم

عاد الأطفال لاماكنهم سعداء لعوده معلمتهم المشاكسه وبدأت سمر الحصه تحت مشاكسه وعناد الصغار الذين أصبحوا جزء من يومها

كان عمر يعمل فدخلت عليه صابرين

صابرين بخجل / ازيك يابشمهندس

عمر / ازيك يا صابرين في حاجه

صابرين بحرج / اصل المدير العام باعت الملف ده يتراجع قبل مايتبعت الحسابات عمر / تمام ممكن تسيبيه علي المكتب وانا هراجعه بس اخلص اللي في أيدي ده

كان يتحدث وهو يعمل علي المشروع أمامه

صابرين بحزن لتجاهله / تمام بعد اذنك

عمر / اتفضلي

خرجت هي وتنهد عمر بحزن هو حزين لانه يعاملها بجفاء ولكن ماذا يفعل يجب أن يجعلها تنتبه لمن يحبها بصدق

في الخارج كانت تسير هائمه تفكر فيه هو حبها الوحيد او هكذا تظن سمعت صوت يناديها نظرت خلفها وجدته هو مؤنس وحدتها وصندوق أسرارها محمد صديقها المقرب

محمد / مالك يابنتي بنادي من بدري

صابرين بحزن / معلش مخدتش بالي.

محمد ملاحظا حزنها / مالك يا صابرين

صابرين بدموع / مش بيعبرني وبيتجاهلني دايما يامحمد

اغمض محمد عينه بعذاب هي تتحدث عن عمر / طب مش هنا تعالي لو مش وراكي حاجه اعزمك علي قهوه ونتكلم

صابرين / لا مش ورايا حاجه وكمان عايزه اتكلم مع حد عشان استريح

محمد / طب اتفضلي

ذهبت ولحق هو بها وضربات قلبه تعلو بسبب قربها من معشوقتها

نظر لها سراج بتعجب كبير / شيطان

نور / اه الشيطان عايزه اوصله وعارفه ان مفيش غيرك ممكن يوصلني ليه

نظر هو لها / وانتي عرفتيه فين

نور حكت له يوم مهمتها

الان فقط عرف لما دائما يجده شارد منذ ذلك اليوم لانه رأها مقتحمه أحلامه عرفها سراج فور رؤيتها بسبب الرسومات الكثيره الخاصه بها في قصر الشيطان حيث أن الشيطان يرسم دائما لوحه لها بالحلم الذي حلمه لم يظن سراج ان تكون هذه الفتاه موجوده حقا ولكن ياللقدر هى أمامه وتتحدث معه بل وتريد رؤيته وهو سيكون اكثر من سعيد في اصالها له بل وسيجعلها تري وجهه الحقيقي هو يشعر انها هي من ستكون رفيقه صديقه ولكن ليتأكد في البدايه انها ليست من طرف احد من أعدائهم

سراج / وانتي ايه اللي يوديكي مكان زي ده

نور / كنت في مهمه

سراج بحاجب مرفوع / مهمه

نور وهي تخرج الكارت الخاص بها / انا النقيب نور السيد

نظر سراج للكارنيه ثم نظر لها بتعجب كيف يمكن لهذه الصغيره ان تكون في الشرطه هو في البدايه ظنها طفله

سراج / ممكن اعرف عايزه تقابليه ليه

نور / احم افضل اعرفه هو بنفسه

سراج / تمام بس شيطان مش موجود حاليا

نور بخيبه امل / مش موجود امال ايه

سراج وهو يكاد يضحك علي منظرها الطفولي / هو خرج بره مصر

نور / وهيرجع امتي طيب

سراج / علي حسب الشئ اللي بيعمله ممكن تسيبي رقمك وانا هكلمك لما يوصل

نور / تمام ياريت لو مش هتعبك رقمي 011…..

سراج /تمام سجلته بإذن الله يرجع وابلغك

قامت نور من مكانها / طب استأذن انا وشكرا لحضرتك واسفه تاني لو ازعجتك

سراج / لا ولا يهمك نورتينا

خرجت نور وهي تتذمر لعدم وجوده هنا ياربي ستضطر ان تنتظر عودته فلتدعي الا يكلفها اللواء باي مهمه حتي ذلك الوقت

خرجت نور من المكتب وتحركت بكبرياء أمام السكرتيره وخرجت وهي تضحك علي ملامحها وركبت سياره واتجهت للسوق لتشتري بعض الأشياء بدلا من انتظار عمر

استيقظ الشيطان من نومه وجد انه نام لخمس ساعات قام وارتدي ثيابه وتنكر في شكل الشاب الذي حضر به وخرج متوجهه ناحيه الحلبه

دخل للحلبه وجدهم يسحبون الشخص الذي كان يقاتل الثور ويبدو انه أيضا تم القضاء عليه ضحك ماتينيو الخابيترو ضحكته المقيته وقال بلكنه اسبانيه / ماذا الا يوجد هنا رجل شجاع يستطيع أن يواجهه ثوري ام ماذا.

صدح صوت في الحلبه / انا استطيع ذلك

نظر الجميع لصاحب الصوت وجدوه شاب الذي لم يكن سوي الشيطان…………..

خلص الفصل بس لسه حكايتنا مستمره ولسه يعتبر بنمهد للأحداث اللي بجد وما خفي كان أعظم

اتمني متنسوش الفوت والتعليق لو سمحتم

ياتري سمر هتفضل تسمع الكلام ده كتير ولا قريب هتلاقي اللي يعوضها؟؟؟

سراج هيخلي نور تقابل الشيطان وتشوفه بجد؟؟؟

ايه رده فعل الشيطان لما يقابلها؟؟

حياتهم هتبقي عامله ازاي لما نور تدخل فيها بضحكتها وعبطها ومشاكستها؟؟؟

الشيطان هيشوف الويل علي ايد نور هل هيستحمل ولا…….. ♥ 🌍

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *