روايات

رواية بنت الشيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الفصل الخامس عشر 15 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان البارت الخامس عشر

رواية بنت الشيطان الجزء الخامس عشر

بنت الشيطان
بنت الشيطان

رواية بنت الشيطان الحلقة الخامسة عشر

كان مالك يجلس في مكتبه وهو ينظر للملف أمامه عن حميد الشرقاوي / بينا تار قديم ياحميد زمان دمرتني ودمرت عيلتي كلها بس وربي لخيلك تبكي عشان اموتك وارحمك
رن هاتف مالك / الو
………
مالك ببسمه حنونه / لا قريب انا اللي هاجي
………
هههههههههه ياعم خده ده قارفني هنا
………..
هي عامله ايه
…………
خلي باللك منها يا أسد
……….
عارف انك هتحميها ولو علي حياتك وعارف غلاوتها عندك قد ايه
………..
هاجي وهقعد حوالي شهرين لان المهمه المره دي شديده
…………
مش هنعيد الكلام تاني يا أسد انت عارف مش هتراجع عن اللي في بالي
………
خلي انت بس بالك من زينه انت عارفها مجنونه شويه
………..
هو وصلك انت بتراقبني بقي
……..
نور عندي ميت خط أحمر اللي يفكر بس فيها هنسفه
……..
هههههههه تصدق انا اللي شدني ليها في البدايه ان جنونها شبه جنون زينه بس زينه علي كبير شويه دايما بتوقعني في مشاكل زي زينه
……….
طب يبشه خلي بالك انت بس من زينه ومالكش دعوه باللي يخصني
……..
لا ياخفيف في دي مش واحد ابدا
………..
ماشي سلام انا وهجهز نفسي للسفر
…….
المفروض بعد اسبوعين بس بفكر اني اعجل شويه اصلكم وحشتوني اوي
…………
تمام يا كبير قريب اشوفك مش هوصيك علي زينه تاني
……..
ههههههههه خلاص ياعم خايف اجي الاقيك قاتلها
………………… 💜 💭
سمر / جاي ليه ياعثمان يامنصوري
عثمان بسخريه / جاي اخد بت عمي يا سمر ومتجفيش في خلجتي عشان ماتنأذيش
سمر وهي تضع يدها في وسطها / ياما ياما خفت منك اسمع ياعسل انت خد التيران دول وبره بيتي بدل ما ألم عليك الشارع كله
نظر لها عثمان يغيظ / اسمعي ياحرمه انتي بت عمي هتيجي معايا غصب عن الكل
نور بصراخ / لا والله هو غصب ولا ايه يا واد عمي
نظر عثمان بشرر لها / اه غصب يابت عمي
ثم نظر للرجال الذين تقدموا منها مسكت سمر الفازه وكسرتها ووجهتا لهم
سمر بشراسه / اقسم بالله بس تفكر تقرب هقسمك نصين فوق يابن المنصوري انت متعرفنيش ده انا اخد فيكم إعدام لو حد لمس واحده منهم
عثمان وهو يشير للرجال بالتوقف/ فاكراني هخاف منك إياك لا يابنت عبدالرحمن مش عثمان المنصوري اللي تهدده حرمه ويجيب ورا بسببها لسه متخلجتش اللي ترفع صوتها عليا
سمر بشراسه / لا يا عره الرجاله انخلقت وواقفه قدامك
احد الرجال بصراخ / انت كيف تكلمي الكبير أكده انعدلي ياحرمه في كلامك
سمر بسخريه / وهو لو كبير ولا راجل كان هجم علي بيت مش فيه غير نسوان بس
عثمان / كل اللي رايده هي بت عمي ونمشي بهدوء
نور / وانا ماريداش اني اجي وياك ياواد عمي
سمر / وانت لو كنت جيت لوحدك وطلبتها واتكلمت زي الناس كنا اتفاهمنا لكن لا جايب تيران وكنت هتكسر الباب علينا وعايزها تيجي معاك
عثمان بصراخ / انتي رايداني اعرف انها عتتسرمح مع الرجال اهنه وهملها لحالها لع مبجاش عثمان المنصوري اما اخدتها وربيتها
نور / انت كده بتتهجم علي ظابط شرطه يعني قضيتين خطف ظابط شرطه وتهجم علي مواطنين
عثمان / وانا ميهمنيش شي اعلي ما في خيلكم اركبوه بس مش عتحرك من اهنه من غيرك
ثم أشار للرجال للتقدم
صرخت سمر / اللي مستغني عن عمره يقرب منها
تقدم رجل من نور ولكن قامت سمر بغرز الفازه في زراعه وقع الراجل وصرخ من الألم
سمر بعيون حمراء / اطلعوا بره بيتي ياحيوانات
تقدم عثمان منها بسرعه ولم تعي سمر شئ
س
وي وهو يرش مخدر في وجها سمر وصراخها يتلاشي / ياحيوان هقتلك
سقطت سمر علي الارض رش أيضا علي جنه ونظر بشر لنور نظرت له نور بغضب / ياحيوان يا كلب
واخرجت مسدسها وأطلقت عليه رصاصه تعمدت ان تصيبه في زراعه / اطلع بره دلوقتي بدل وديني وما اعبد لكون مبيتاك في الحجز
عثمان وهو يمسك زراعها بألم ويشير بغضب لرجاله / هاتوتها يابهايم
انطلق الرجال تجاه نور أطلقت النار علي أحدهم ولم يمهلوها الفرصه لتطلق مره اخري قيدها احد الرجال وهي تصرخ بهم
/ سيبوني هقتلك ياعثمان هقتلك مش هسيبك تعمل فيا زي ماعملت زمان انسي ياعثمان مش انا العبيطه الصغيره اللي هتعمل فيها اللي انت عاوزه وتسكتلك مش انا اللي هسمحلك تقربلي بقذاره تاني نور الصغيره ماتت ياعثمان ماتت ياعثمان ماتت
اخذت تصرخ وأصبح وجهها احمر من الصراخ نظر لها برعب هل مازالت تتذكر ماكان يفعله بها اخرج المخدر وركض لها ووضعه علي فمها خوف من أن تتحدث اكثر في الموضوع نظر لرجاله / هاتوتها علي العربيه يابهايم جبل ماحدا يجي علي الصوت
خرج عثمان من العماره دون أن يراه احد او هكذا ظن فقد كان عاطف يري كل شئ ويسمع كل شئ ولكن خاف ان يتدخل بسبب صوت النار
انطلق عثمان للبلد ومعه نور
…………… 💜 💭
كان عمر يحاول بكل جهده الحصول علي اي دليل يدين به حميد الشرقاوي فذهب لمخزن الأوراق وحاول إيجاد اي شئ اي صغره يدخل بها الي عالمه القذر يأس من ان يجد شئ ذهب تجاه مكتبه وهو يعلم انه في سفريه مهمه
عمر للسكرتيره / في ورق مهم كنت عطيته لحميد باشا عشان يمضيه ولازم اخده لان لازم يتسلم للحسابات
نظرت له الموظفه بعشق فمن هنا لايعجب بوسامه عمر
السكرتيرة / تمام اتفضل بس ياريت بسرعه عشان مش مسموح لحد يدخل
عمر بغمزه / تمام ياجميل
نظرت هي له بتخدر بينما هو ذهب تجاه المكتب وهو يبتسم بخبث دخل المكتب واخذ يبحث عن أي ورق بحث في جميع ادراج مكتبه وفي مكتبته وايضا في الكمبيوتر الخاص به ولم يجد شئ وجد ملف مكتوب عليه احمد الشريف نظر له بتعجب هذا اسم والد جنه هو يتذكره جيدا لقد أخبرته بها اخذ الملف بسرعه وفتحه ونظر فيه وفتح عينه بصدمه لما يري……..
……………. 💜 💭
في إيطاليا في فيلا كبيره جميله جدا كانت تجلس هذه الفتاه التي يبدو علي ملامحها الخبث والشر
تسحبت الفتاه علي أطراف اصابعها وذهبت لغرفتها وفتحت دولابها وارتدت ثياب تشبه ثياب فتيات الليل وخرجت من الباب الخلفي دون أن يشعر بها احد
بينما كان كل هذا يحدث تحت انظاره
أسد وهو يمسح بجانب فمه بعصبيه وببسمه تدل علي غضبه / بتخرجي الوحش فيا دايما يازينه
خرجت زينه من القصر وتوجهت ناحيه ديسكو كبير دخلت وجدت الجميع يفعل المحرمات أمامها دخلت مباشره حيث يجلس ثم اقتربت منه حد الالتصاق ونظرت في عينيه باغراء رفع هو عينه ونظر لها نظره تعرفها جيدا اخذ يدها وسحبها للغرف في اعلي الديسكو دخل الغرفه دفعته هي حتي وقع علي السرير نظر هو لها بنظره شهوانيه أخرجت هي سكينه من حزامها وأخذت تلعب بها أمام عينه نظر هو لها برعب ماذا تفعل هذه
الشاب بلكنه ايطاليه / ماذا تفعلين أيتها العاهره بهذه السكين
زينه بخبث وبرود / تؤ تؤ تؤ انا لست عاهره ياعزيزي بل أنت هو العاهر
نظر لها برعب كان يظنها احدي فتيات الليل الذي سيقضي معها بعض الوقت مقابل المال
الشاب برعب / من انتي وماذا فعلت انا لك
زينه بنبره مرعبه / انه والدك ياعزيزي هو من فعل هذا بك لاضغينه ولكن هذا انتقام صغير فقط
اقتربت منه زينه بالسكين وقامت بغرزها في بطنه ثم اخرجتها وغرزتها اكثر من مره
ونظرت له وهو مطروح وغارق في دمائه ثم نظرت ليدها المليئه بالدماء برعب ماذا فعلت هي لم تقصد ليست هي من فعلت هذا ليست هي سمعت صوت الباب يفتح نظرت برعب وجدت أسد يقف وينظر لها باسف لقد تأخر
نظرت له زينه بخوف / أسد هو هو مات مش انا اللي قتلته هو اللي مات هو انا مش قتلته والله هي اللي قتلته
فجأه سقطت مغشي عليها اقترب منها أسد باسف وحزن علي مايحدث لها وحملها وأرسل لاحد رساله ثم أخذها للخارج يعرف انها عندما تستيقظ غدا لن تتذكر شئ نظر لها تبدو مثل الملاك قبل خدها بحب شديد ثم وضعها في السياره وانطلق بها وهو يتنهد بحزن علي ماتعيشه هذه الملاك
…………… 💜 💭
جلس عمر في مكتبه بصدمه كبيره بسبب ما رأه
دخل محمد عليه
محمد وهو يصرخ بفرحه / عموري اخبارك ياكبير
رفع عمر نظره لصديق عمره الذي غاب عنه منذ فتره نهض عمر بسرعه كبيره وعانقه بشده / محمد وحشتني اوي ايه الغيبه دي يابني الزواج غيرك ياحمادة
محمد وهو يضربه في كتفه / لا يابني بس انت عارف الظروف اللي اتجوزت فيها بسبب النقل بتاعي اضطريت اني اتجوز بسرعه عشان اخد صابرين معايا
عمر / ربنا يسعدك ياكبير كده انت خلاص هتستقر هنا.
محمد براحه شديده / الحمدلله يا اخي دي بهدله المهم انت اخبارك ايه
عمر وهو ينظر أمامه بشرود / اتجوزت
ضحك محمد عليه / لا حلوه بجد والله عملت ايه في غيابي
عمر وهو ينظر له بجديه / مش بهزر والله انا اتجوزت
نهض محمد بفزع واقترب منه بسرعه / اتجوزت ازاي يعني من غير ماتقول كده ياعمر هانت عليك العشره ده انت اول واحد يعرف بعلاقتي انا وصابرين حتي من قبل ما هي تعرف اني هتقدم ليها
محمد وهو ي بت علي كتف رفيقه / اهدي بس يامحمد الموضوع والله جه بسرعه اقعد وانا احكيلك
جلس محمد بغضب بدأ عمر يحكي له كل شئ منذ رؤيته للشباب يهاجمونها
ومحمد ينظر له بصدمه علي هذه القصه
محمد / اه يابن الكلب لازم تبلغ عنه فورا الحيوان ده
عمر / هبلغ اكيد بس في حاجه اهم الأول لازم اعملها
محمد / حاجه ايه دي
عمر / مش هنا تعالالي بليل نتكلم براحتنا
محمد / فيه ايه قلقتني
عمر بشرود / هتعرف كل حاجه بليل
‏*
وصل عثمان للمنزل وهبط وحمل نور ودخل بها لقصر عائله المنصوري كان يجلس والده مع جده وكانت سميره تهبط السلالم نظرت وجدت عثمان يحمل ابنتها ضربت صدرها بقوه وهي تصرخ / بتي
وركضت تجاه عثمان
نظر كل من حسين وإبراهيم لعثمان الذي يحمل نور بملامح خاليه خرجت كل من هناء وفاطمه من المطبخ علي صراخ سميره
سميره وهي تلمس وجه ابنتها / مالها بتي ياعثمان عملت ايه في بتي جولتلك جبل سابج متجربش منيها عشان هتلاجيني انا اللي واجفالك
تجاهلها عثمان واخذ نور وصعد الأعلي توقف بسبب صرخه الجد التي رجت جدران المنزل / اوجف مكانك ياولد ابراهيم
استدار عثمان وهو ينظر بخوف من رده فعل جده ولكنه اقنع نفسه انه فعل الشئ الصحيح / نعم ياجدي
الجد بهدوء مرعب / تطلع بت عمك فوج وتدلي عشان اكلمك فهمت
هز عثمان رأسه واخذ نور وصعد للاعلي وضعها في غرفتها التي شهدت اسوء ايام حياتها علي يده
وهبط وجد جده يجلس بكل شموخ وهو مستند علي عصاه وبجانبه والده ينظر له بكل شر ووالدته تنظر له بقلق وسميره بكل شراسه وفاطمه بترقب
حسين بصوت مرعب / دلوك فهمني كيف تجيب بت عمك بالطريجه دي وليش اصلا جبتها من مصر
عثمان بغضب حاول تبرير موقفه / حفيدتك المصون ياحج حسين عم تتسرمح مع الرجال في مصر و….
لم يكمل بكلامه بسبب صفه سميره التي صرخت في وجهه / أخرس جطع لسان اللي يتحدت بكلمه واحده عن بتي دي اشرف منك ياوسخ كلنا عارفين انت عملت فيها ايه زمان ولا ناسي ياولد ابراهيم
نظر لها بشرار / وجتها كنت صغير وكمان مكنتش واعي للي عم يحصل ليه كل شويه تفكروني
ابراهيم / بنفكرك يا كبير عشان شكلك نسيت شكلك نسيت اللي عملته فيها واللي بسببه ابوها بعتها علي مصر من وجتها ماخطتش البلد شكلك نسيت انها فقدت النطج لسنه كامله بسبب عمايلك شكلك نسيت الصدمه اللي سببتها ليها في الوجت ده واللي لحد دلوك بتخاف تخطي البلد بسببها
عثمان بغضب / عايز تجول ايه يعني عايز توصلي ايه بحديتك ده
حسين وهو يضرب بعصاه / أخرس
ايه اللي خلاك تجيب بت عمك اهنه بالطريجه دي ها ومش عايز كلام هلس من كلامك اللي جولته من شويه
عثمان وهو يخرج صور لنور وهي تركب سياره مالك وصور وهي خارجه معه من منزله وصور وهو يصعد لمنزلها هو وشابان (سراج /مازن)
نظرت سميره في الصور / كدب كدب بتي لايمكن تعمل شي غلط اكيد انت اللي مفبرك الصور دي عشان نصدجك ونخليك تتجوزها تحت ستار بت عمي وهستر عليها
انصدم عثمان كيف عرفت خطته
حسين وهو ينظر له بشر / هي وصلت بيك ياعديم الربايه انك تفبرك صور لبت عمك سبت ايه للغريب يا ولد ابراهيم
عثمان / الصور دي حقيقه ياجدي مش فبركه والناس هناك عند بيتها بيتكلموا عليها وانها دايما ماشيه مع رجال كتير وسمعتها بقت زفت اهناك
حسين / حفيدتي اشرف منك ياعثمان وجبل ما تتكلم عليها اعرف انت بتجول ايه لأول
ابراهيم / طول عمرك غبي ياعثمان وهتضيع نفسك بغبائك ده
عثمان / ليه محدش عايز يصدقني انها كانت عم تتسرمح وممكن اجيبلكم ناس تقول اكده قدامكم واليوم هكتب علي بت عمي والا هجبل الترابيزه عليكم كلكم وانا اللي هفضحها بالصور دي في البلد كلياتها نور يتكون ليا او مش هتكون لحد
تركهم ورحل تحت صدمه الجميع بسبب كلامه ماذا يقصد بقلب الطاوله عليهم وهل وصل به الأمر أن يفضح بنت عمه عرضه وشرفه لقد جن تماما
حسين مسك قلبه بألم ركض اليه ابراهيم بهلع / ابوي ابوي مالك ياابوي حدا يطلب الضاكتور
حسين وهو ينظر له بضعف /نور نور ياابراهيم امانه في رجبتك هسألك عليها يوم الدين
ابراهيم بدموع / بتجول أيه بس يابوي انت هتكون كويس وهتجوم تاني
حسين / مابينلهاش جومه المره دي يا ابراهيم بت اخوك امانه وصيتي تسلمها للي يسعدها
ابراهيم / خاضر يابوي بس متتكلمش لحد ما الإسعاف تيجي
حسين وهو ينظر للاعلي / أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمد رسول الله
اغمض عينه ورحل عن العالم كله ليتحرر من الشر في هذا العالم
ابراهيم بصراخ / ابوييييييييييييي
نظرت سميره له بدموع تهطل واغمضت عينها بألم
وهناء تلطم وتولول
استغلت فاطمه انشغال الجميع وصعدت للاعلي وأخذت ما جائت من أجله وخرجت من الباب الخلفي للمنزل
استيقظت نور علي صوت صراخ نظرت وجدت نفسها في غرفتها مكان ذبحها نظرت برعب وسمعت صرخات زوجه عمها باسم جدها وقع قلبها وركضت الاسفل وهي تري عمها يحتضن جثه جدها ركضت له ودفعت الجميع وأخذت راسه تضمه / لا بالله عليك ماتعمل كده ياجدو بالله عليك ماتسبني ايه لوحدي بالله عليك ياجدي خدني معاك ياجدو عمي هو مش بيرد ليه خليه يصحي يرد عليا خليه ياخدني معاه عند بابا وحياتي عندك ياعمي عثمان هيقتلني خليه يرجع ياخدني معاه
ثم صرخت بصوت متألم / جدي ابوس ايدك متسبنيش ليه ياجدي ابوس ايدك
وجدت قدم تقف أمامها رفعت عينها وجدته عثمان ينظر بعيون حمراء لجده نظرت له نور بغل ثم نهضت وأخذت تضرب فيه وتنفذ كل ما تعلمته علي يد الشيطان / انت السبب طول عمرك كنت بتزعله وتخليه يتعب انت وسخ انت لعنه ياعثمان لعنه اطلع بره حياتنا وسيبنا نعيش بقي سيبتك زمان وعيشت حياتي بعيد عنك ولما لقتني عايشه سعيده ونسيت قلت ازاي لازم افكرها حرام عليك انت ايه حيوان مش بتحس
نظر لها بغضب / مفكراني مبسوط اللي مات ده جدي
نور بصراخ / لا مش جدك ده جدي انا لوحدي انت واحد حيوان ملكش علاقه بينا ياحيوان
امسكها عثمان من شعرها / انا هوريكي مين الحيوان
واخذ يصفعها بشده وهي تصرخ
ركض له ابراهيم وحاول إيقافه ولكنه دفعه بقوه واخذ يضربها بينما نور تصرخ / ماااااااااااااااااااااااااالك
نهض مالك بفزع ونظر حوله وهو ينظر للأمام بفزع فهي منذ فتره طويله تظهر له في الحلم وكانت تصرخ اخذ هاتفه واتصل بها ام يأتي
اخذ يعيد الرنين
في منزل سمر
استيقظت سمر من أثر المخدر ونظرت أمامها والرؤيه مشوشه كانت تهمس باسم نور وهي تنظر بفزع حولها لقد أخذها ليعذبها مجددا بعد أن عاشت حياتها ونست أخذها ليذكرها بعذابها سمعت رنين هاتف حاولت الوصول له لم تستطع حتي توقف عن الرنين ولكنه رن مره آخره ذهبت له وفتحته
مالك بلهفه / الو نور انتي كويسه
سمر باعياء وبكاء / الحق نور أخذها
مالك وحرفيا انقطعت أنفاسه / سمر مالها نور
بكت سمر بشده
مالك بصراخ كالجحيم / انطقي مالها نور ياسمر حصل ايه انطقي
سمر / ابن عمها جه اخدها من هنا ضربنا واخدها بالقوه الحقها يامالك ابن عمها مجنون ممكن يقتلها ابوس ايدك الحقها
مالك بجنون / مين ده هي فين ايه هو العنوان ياسمر
سمر بضعف / العنوان هو……..
أغلق مالك الهاتف وانطلق يركض بسرعه كبيره لسيارته في نفس الوقت كان سراج يهبط من سيارته/في ايه يامالك مستعجل ليه
لم يجبه مالك فالان هو فقط الشيطان نظر له سراج برعب حينما رأي هيئته تأكد انه علي وشك ان يقوم بمجزره ركب سيارته وحاول اللحاق به
كان مالك يقود السياره بسرعه جنونيه تكاد الإطارات لاتلمس الأرض من السرعه وعينيه حمراء بشده وعرقه نافره بشكل مخيف لم يخطئ الجميع عندما اطلقوا عليه شيطان
شيطان بفحيح مرعب / غلطت ولعبت مع بنت الشيطان استحمل بقي
👑♥️………………………. ♥️👑
عثمان لعب لعبته وحط الخطه ونفذها بس وهو بينفذها مفكرش انه مش بيلعب مع أي حد ده بيلعب مع
#بنت_الشيطان

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *