روايات

رواية عشق الليث وغرام الفهد الفصل السادس 6 بقلم إسراء زغلول

رواية عشق الليث وغرام الفهد الفصل السادس 6 بقلم إسراء زغلول

رواية عشق الليث وغرام الفهد البارت السادس

رواية عشق الليث وغرام الفهد الجزء السادس

عشق الليث وغرام الفهد
عشق الليث وغرام الفهد

رواية عشق الليث وغرام الفهد الحلقة السادسة

رجعت عشق إلى البيت وذهبت إلى غرفتها تم سمعت طرق على الباب وتدخل غرام
عشق…. غرام تعال يا حبيبتي
غرام… عشق عايزة اكلمك على موضوع كده
عشق… تعالي يا غرام اقعدي
غرام حكت لي عشق كل حاجة حصلت فى المكتب مع فهد
عشق… انتى اى رأيك
غرام… مش عارفة يا عشق بس انا بغير من فكرت تكون واحده تانيه مع ابيه فهد
عشق… بعد دى كله وابيه
خجلت غرام من كلام عشق
عشق… باين على فهد انه بيحبك أدى نفسك فرصه يا غرام
غرام…. ماشى يا قمر وانتي مش عايزه تقولي لي حاجه
عشق… مافيش حاجه يا قلبي
غرام…. ماشى سلام
خرجت غرام وطرق الباب مره اخرى
عشق… تعالي يا غرام
عمر… انا عمر مش غرام على فكرة انا احلى صح
عشق…. الصراحه لا😂
عمر… انا غلطان اللى جيب فيلم علشان نتفرج عليه
عشق… بجد يا عمر
عمر… اى بس غيرت رأي
عشق… كده يا عمر
عمر…. خلاص غيري هدومك وانا هقوم لغرام وجون سينا
عشق… جون سينا مين
عمر…. انتى متعرفش انا وغرام بنقول على فهد جون سينا😂
عشق… ماشى هقول لفهد
عمر… لا والنبي ياعشق
عشق… خلاص روح هاتهم على اوضتك علشان عمى وخالتو ميعرفش
عمر…. ماشى
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
ذهب عمر وقول لفهد وغرام
اما فى غرفة غرام كانت هتخرج تروح عند عمر علشان الفيلم وطرق الباب
غرام… مين
فهد… انا فهد
غرام… في حاجة يا ابيه
فهد دخل الأوضة وقفل الباب زنقها فى الحيطه وقبلها على شفتيها
وبعدين بعد.وقالها
فهد.. كل لما تقولي ابيه هعمل كده وصراحة نفسي تقولها على طول علشان ابوسك
خجلت غرام من كلام فهد
فهد… فكرتي يا غرام فى الموضوع بتاع الصبح
غرام… اه بس
فهد… بس اى انتى مش موافقه
غرام.. لا اه موافقه بس خايفه شويه
فهد… خايفه منى يا غرام
غرام.. لا بس
فهد خدها فى حضنه وقالها
فهد… انا بحبك يا غرام مستحيل عمل حاجة تخليكى خايفه منى فى حد بياذى روحه انتى روحى يا غرام انا بعشق من وانتى صغيره لا انا مش بحبك انا بعشقك
غرام شدت على حضن فهد لأنها حست بالأمان
غرام… انا موافقة علىكل حاجة انت قولتها علشان عارفة انك عمرك مش هازعل نى
فهد… طب الفرح بعد شهر
غرام… بسرعه كدة
فهد… اه علشان مش قدر امسك نفسي اكتير من كده
غرام… طب يلا
خرج كل من فهد وغرام إلى غرفت عمر
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂👇👇👇👇🍂🍂🍂
جلست عشق على السرير عمر بجورها وهم يضحكون على الفيلم عندما كان ليث متجه إلى غرفته سمع صوت ضحكتهم ليغلى الغضب تم يندفع الى غرفته عمر وهو يبدو مرعبا عندما دخل إلى الغرفه ونظر على عمر وهو يضعط على يده من شدة الغضب أقترب من عشق وقال لعمر… اخرج يا عمر
عمر… فى ايه يا ليث مالك
ليث بصوت عالي…. بقولك اخرج يلا من غير كلام ليخرج عمر من الخوف
اما ليث الذى التفت إلى عشق واقترب منها
ليث… انتى ازى تدخلى اوضه عمر وتقعدي معاه لوحدك اتكلم انا ميت مره نبهت عليكى متعملش كده لا وكمان بتضحكي بصوت عالي هى دى التربية يا عشق هانم
كانت تبكى وجسدها يرتجف فهى رقيقه جدا قبل أن يكمل ليث كلامه خرجت عشق إلى عرفته بسرعه وهى تبكى اما ليث ضغط على يده هو يلعن فى سره تم خرج إلى غرفته
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🌴🌴🌴🍂🍂🍂
اما عندما دخل كل من غرام وفهد غرفت عمر
غرام… فين عشق يا عمر
فهد… مش انت قولتلى انها هنا
عمر حكى لفهد إلى حصل
اما فهد ذهب إلى غرفت ليث
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
فى غرفه ليث كان يتكلم مع سالى على التلفون
#سالى بنت رجل أعمال بتحب ليث #
ليث… فى اى يا سالى
سالى.. واحشاني اوي يا ليث
ليث… ماشى
سالى… يعنى اى ماشى دى
ليث… انا مشغول دلوقتي لما أفضى هاكلمك
سالى… ماشى يا قلبي
فى هذه الاتناء دخل فهد إلى غرفته ليث
فهد.. انت ازى تزعل عشق كده
ليث… هى لحقت اقوالت لك
فهد.. لا عمر اللى قالى
ليث… ازى تبقى فى اوضه عمر لوحدها وكمان بتضحك بصوت عالى
فهد… مين اقالك انها كان لوحدها
ليث… انا شوفتها
فهد… على العموم انا كنت راح هناك انا وغرام علشان نتفرج على فليم انتى على طول ظلمها كده على فكرة عشق حساسه اوى يا ليث مينفعش إلى بتعملوا دى
تم خرج ليث من الغرفه اما ليث ظل يلعن نفسه لأنها اذاها مره اخرى تم خرج
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
اما فى غرفة عشق كانت تجلس على السرير وهى تضم قدمها إلى صدرها تبكى بقوه إلى انا حسيت بحد يدخل غرفتها لتجده ليث
ليث… عشق
عشق ومازلت تبكى… نعم
ليث… أقرب منها وقال انا اسف يا عشق على كل حاجه انا قولتها
عشق تبكى قام ليث شدها إلى حضنه
وقال…. انا اسف علشان خاطري متعيطش
عشق… بس خضرتك يا ابيه كل مره بتقولي كلام يجرحني اوى
ليث… انا اسف خلاص متزعليش بس بقى علشان مش كل مره انا وانتى نتخانق نبقى صحاب اى رأيك تحكى كل حاجه وانا اوعد مش، هاحكم عليكى تانى بسوء، اى رأيك
عشق… حاضر
ليث… يعنى موافقه
عشق… اه
ليث… وبعدين انتى على طول زمن كنت لما ازعاجك كنتى تجي فى حضنى وتبكي وشكى لى من نفسي صح انا عايز تعمل كده تانى حتى انا لو زعلتك تعالي فى حضنى وقوللى ماشى
عشق… بس مينفعش انا دلوقتى بقت كبيره على كدة
ليث… عمرك ماها تكبري فى نظرى انتي اللى ربيتك وانتى ضغيره ماشى
عشق…. حاضر يا ابيه
ليث… يلا نايمى علشان الكلية بكره وانا عندي شغل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الليث وغرام الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *