روايات

رواية كيف احببتك الفصل الخامس 5 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك الفصل الخامس 5 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك البارت الخامس

رواية كيف احببتك الجزء الخامس

كيف احببتك
كيف احببتك

رواية كيف احببتك الحلقة الخامسة

تولين مشت وسابتو
مروان: مشا وراها ومسك ايديها
تولين: وقفت انت ايه اللي بتعملو ده
مروان: انا بحبك ومش هسيبك
تولين: سيب ايدي احسن لك
مروان: لو مسبتش هتعملي ايه
تولين: ضر•بتو كف
مروان رفع ايديه وكان هيضر*بها
فادي: مسك ايد مروان انت مجنون
مروان: وانت مالك ملكش دعوه
فادي: ابعد عنها يكون احسن ليك
مروان: لا مش هبعد
فادي: افتكر اني حذرتك
ومسك كرسي وضر*ب مروان علي دماغو
مروان: انت قد اللي عملتو دا
فادي: دي عشان الضربه اللي ف المعمل ومسكو وفضل يضر*ب فيه وقال ودا بقي عشان اللي عملتو دلوقتي
مروان كان هيضرب فادي
تولين مسكت ايدو انت مش هتبطل هبل ايه اللي بتعملو دا
مروان: انت اتجننتي ولا ايه وكان هيضر•بها
فادي: والله ماحد مجنون غيرك انت عايز تضر•بها واخدو وطلعو برا البيت
تولين: نور انا كمان همشي
فادي: لا مش هينفع دلوقتي استني يكون مستنيكي برا
تولين لاول مره تسمع كلام فادي وراحت معاه واخدها البيت وجابلها عصير
تولين اخدتو منو
فادي: انت كويسه
تولين: ايوا شكراً على اللي عملتو عشاني
فادي قرب منها وكان عايز يابو*سها
تولين: ضر•بتو بالقلم وواقفت انت مجنون اياك تعمل كده تاني
ومشت
فادي: برفع حاجب دي ضر•بتي وبعدين ابتسم بس عجباني
تولين: يلا يانور
نور: يلا
ومشوا
ف بيت تولين
مروة: جيتي دلوقتي ليه مش كنتي هيجي الساعه عشره
تولين: ايوا بس زهقت انا هدخل انام عشان اصحي بدري اروح المدرسه
ودخلت اخدت دوش ولبست بيجامه ونامت
تاني يوم صحت وقامت غيرت هدومها وطلعت وفطرت مع اخوها احمد وبعدين مشت علي الطريق فضلت واقفه ومستنيه تاكسي بس مفيش تاكسي بيوقف فقررت تمشي ووصلت المدرسه متأخره نص ساعه
تولين دخلت الفصل المستر اتعصب عليها وراحت اقعدت مكانها
المستر شرح الدرس وخرج
ودخل مستر تاني وبدأ يشرح وخرج………………
وجاه وقت البريك
تولين طلعت
شافت فادي وكان بيضحك مع شله بنات
تولين: مقرف بشكل دي مين تفكر ترتبط بيه دي
نور: مين ايه دا كل بنات المدرسه بتحبو
تولين: طيب يلا الحصة هتبدا
ودخلو الفصل
وبعد اليوم الدراسي مخلص
تولين طلعت وقالت انا همشي مش عايزة اركب مواصلات بعد شويه وهي ماشيه شافت هاجر ومصطفي واقفين مع بعض
تولين عملت نفسها مش اخده بالها وكملت عادي وعدت من قدامهم
هاجر: استني يا تولين
تولين: مين انت تعرفيني
هاجر: يعني انتي مش عارفني
تولين: لا مين حضرتك
هاجر: لا بجد تنسي صحبتك
تولين: بصتلها بحده اه اه افتكرتك انت البنت اللي سرقت الولد اللي كنت مرتبطه بيه دا
مصطفى: يعني الولد ده ملوش اسم
تولين: مش فاكره اسمو اصلو مقرف بس انت مين
مصطفى: لا بتهزري
تولين: انا اعرفك عشان اهزر معاك
مصطفى: يعني كدا طيب
تولين مشت وسابتهم
مصطفى مسك ايديها استني انا خطبت هاجر
تولين: انت مجنون اعمل ايه دلوقتي اجيب مياه منين عشان اغسل ايدي اصلها اتو*سخت
مصطفى: لا والله انتي قد الكلام دا يعني مش فارق معاكي
تولين: لا فارق انا ضيعت وقت كتير معاكم وبصراحه بقي انتوا لايقين علي بعض اوي وس.خ ووس. خ. ه كدا صندوق الزباله اتملي
وسابتهم ومشت
والكل اللي ف بالها كلمه مصطفي احنا اتخطبنا
وعينيها دمعت ووصلت البيت ودخلت علي اوضتها علي طول وكلمت نور بعياط الو انا شوفتهم انهارده يانور وخطبها
نور: اهدي طيب شوفتي مين
تولين:بانهيار كان قريب منها اوي كان بيعاند فيا
نور: قومي غيري وتعالي عند الكافيه القريب من بيتكم هستناكي هناك
تولين حاولت تهدي وقامت وغيرت وطلعت ماما انا هروح الكافيه مع صحبتي نور
مروة من المطبخ طيب خلي بالك من نفسك ومتتأخريش
تولين وصلت الكافيه
نور: تعالي يا تولين
تولين بعياط حضنت نور
فادي ف الوقت دا كان ف الكافيه وطالع عشان يمشي شاف تولين بتعيط رجع تاني مكانو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كيف احببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *