روايات

رواية كيف احببتك الفصل الثاني عشر 12 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك الفصل الثاني عشر 12 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك البارت الثاني عشر

رواية كيف احببتك الجزء الثاني عشر

كيف احببتك
كيف احببتك

رواية كيف احببتك الحلقة الثانية عشر

فادي والله ماهقولك بقي
يلا وصلنا البيت
تولين: طيب نزلني قبل ماتخبط
فادي: لا
تولين: نزلني والنبي
فادي: اسكتي يابت
ورن الجرس
تولين: بت طيب انا هوريك
مني: ايه دا في ايه
فادي: عدي الاول بس ادخل
مني: مالها يا فادي
تولين: مفيش حرق بسيط فادي نزلها وقعدها علي الركنه
مني: ازاي حصل دا
فادي: حكي اللي حصل
مني: ياقلبي انتي كويسه دلوقتي
تولين: ايوا الحمد لله
مني: طيب ارتاحي هجيب الغدا بقي ناكل سوا
تولين: لا يطنط مش عايزه والله
فادي: لا جيبي انا جعان وهيا هتاكل غصب عنها
مني: راحت تحضر الاكل
فادي: هاا احكيلي بقي مين مصطفى
تولين بصتلو وسكتت
فادي: سامعك احكي
تولين: اممم دا كان حبيبي من سنتين وسابني وانا ف سنه تانيه
فادي: حبيبك
تولين: ايوا كنت مبسوطه اوي معاه وكنت بموت لو حصلو حاجه او اتأذي بس ف يوم عرف واحده كانت صحبتي وهيا حبتو وفضلت وراه لحد ماخدتو مني وقالت لواحده صحبتي برضو انها تروح وتقول كلام غلط عني واني ليا علاقات بشباب واني بنت مش كويسه وهيا كانت موافقه تعمل كدا عشان تيجبلها موبيل
ومصطفي صدق كل كلمه اتقالت عني
ونسي كل حاجه عملتها عشانو واني بسببو فارقت ناس كتير وكان وعدني يخطبني بس راح ارتبط بيها هيا وانا كنت تعبانه اوي وخلاص هموت وكلمتو قالي يومها انا مش عايز اعرف واحده زيك وميشرفنيش تكوني ف حياتي وقفل ف وشي المكالمه وحظرني
ويوم ماتقبلنا ف الكافيه لما كنت بعيط فاكر يومها قبلتو وهيا كانت معاه وقالي انو خطبها انا بسببهم بقيت اخاف من البشر ومش بثق ف حد لدرجه ان كل الطلاب ف المدرسه بيقولو عني مغروره ومتكبره
فادي: كل دا حصل معاكي عشان كدا مش بتقربي او بتسمحي لحد يقرب منك
تولين: انا بعد موت بابا محستش بامان
فادي: ولدك متوفي
تولين: ايوا
فادي: ربنا يرحمو انا كمان بابا متوفي
تولين: بجد
فادي مسك ايديها متزعليش كل حاجه هتبقي كويسه وبكره يعرف انو غلطان ف حقك وخسرك
تولين هزت رأسها بمعني تمام
فادي: انا كنت حاسس ان في حاجه برضو عشان كدا انتي مش عايزه حد يكلمك او يقرب منك
ايوا بس انتي عندك نور اشمعنا دي صحبتك الوحيده
تولين: هيا اللي كانت معايا وانا تعبانه وفضلت جانبي وهيا اللي حذرتني منهم
فادي: اممم عشان كدا
طيب بس ليه مش بتكلمي هدي وعرفت انكم كنتو صحاب برضو
تولين: هدي اللي باعتني عشان الموبيل
فادي: باستغراب نعم
تولين: انا مش عارفه انا بحكي ليه
فادي: انتي مش واثقه فيا
تولين: غصب عني انا مش بثق فحد خالص
فادي: قرب منها بس انا غيرهم والله
طيب عارفه انا عايش مع ماما لوحدنا من وانا صغير ف الابتدائي بابا اتوفي وانا صغير ومش عندي حد غيرها واهلي مفيش حد فيهم يعرفني اصلا شوفي لدرجه ايه
ايوا احنا مبسوطين بالنسبة للفلوس والحمد لله
بس صدقيني دايما في حاجه مستخبيه بتوجع بتكون مؤلمه
مش لوحدك
تولين: عارف انا اول مره احس بالامان بعد وفاة بابا واللي حصل معايا وانا ف حضنك يوم مكنت بعيط ف الحمام بسبب هدي
فادي: بجد طيب احضنك تاني
تولين: برفع حاجب اتلم
فادي: حاضر بس هاا هتتجوزيني امتي
تولين: بطل هزار
فادي: مش بهزر والله انا بحبك يا تولين
تولين: بصتلو باستغراب ايه
فادي: بحبك والله العظيم
وعايز اخطبك وتكوني ليا لوحدي
وانا هكون ليكي لوحدك
تولين: ابتسمت وبعدين قالت اسكت عشان هصدق وانا مش قد اني اتعب او ازعل تاني
فادي: بتكلم بجد والله ماما ماماااا
تولين: انت مجنون بتنادي عليها ليه
مني: في ايه حصل حاجه
فادي: انا بحب تولين وعايز اخطبها اقنعيها بيا
مني: هو بالعافيه
فادي: اه بحبها مش هسيبها دي غير كل البنات اللي عرفتهم
مني: اديك قولت كل البنات اللي عرفتهم يعني انت تعرف بنات كتير
فادي: مش هعرف حد منهم تاني
مني: طيب انا مالي اهي قدامك
فادي: ايه رأيك ياتولين
تولين: بخجل انا عايزة امشي
فادي: حاضر بس ردي الاول
تولين: انا انا
مني: سيبها تفكر
فادي: انا قولتلك انك هتيجي تعترفيلي بحبك خلال يومين بس انا اللي اعترفت بحبي ليكي
مني: طيب قوم عشان تتغدي
قومي يا تولين
تولين حولت تقوم بس مقدرتش
فادي شالها وقتها تولين قلبها دق بسرعه
وقعدها علي الكرسي
وبدأو ياكلو وهو كان عايز يأكلها ف فوقها
مني: عيب ياولا انا قاعده معاكم والنت اتكسفت اسكت
تولين فضلت قاعده ساكته ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كيف احببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *