رواية استفزاز الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية استفزاز الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية استفزاز البارت الأول
رواية استفزاز الجزء الأول
رواية استفزاز الحلقة الأولى
ماطلق ياخويا لو راجل طلق
بصلها بزهول ….انتي لا يمكن تكوني طبيعيه
ضحكت ببرود عكس كسره نفسها …. لا انا قيصريه ملكش دعوه هقهقهقهقهق
بصلها بقرف وقال ….انا مش عارف كان عقلي فين وانا بتجوزك
بصتله ببرود مستفز ….في راسك ياحبيبي هيكون فين يعني حقيقي انت اسألتك بقت غريبه موت الفتره الاخيره
صرخ بعلو صوته من استفزازها ……ياااااااااااااماااااااااااا وسابها ونزل
بصت على الباب الي خرج منه بإنتصار ووعيد ….. ولسا ياروح قلب امك
ياماااااااااااا
اي ياتور انت نازل بتجعر لي
البت الي فوق دي جبتهالي في دماغي
بصتله بيأس وشر…… جبتهالك انت لوحدك دا انا ومرات اخوك هنطق منها ومن برودها قولتلك طلقها
شخط فيها بعصبيه …… أطلق وبعدين ادبس في مليون جنيه ليها
بصتله ببرود …..مش دي الي عاندتني عشان تتجاوزها وسبت بنت خالتك اشرب بقا
رد عليها ببرود….لسا شارب والله متشكر
قلعت شبشبها وصرخت … انت اتعديت منها هو انا كنت ناقصاااااها عشان تيجي ليا انت لآخر
ضحك وهو مستغرب نفسها أنه بقا نسخه من مراته في كلامها وبرودها الي ظهر الفتره الاخيره في حياتهم بعد ما كانو عايشين مع بعض عيشه بيحسدهم الكل عليهم
انت حرفيا بقيتي لاتطاقي
تاخد سيناكولا؟. معلش بقا البيبسي مقاطعه وكدا
انتييييييييييييييي مستفزه
شهقت بحزن مزيف…..اي دا مابتحبش السيناكولا ولا اي طب اسمع دي كدا وانا متاكده من بعدها هتحبها وفتحت فونها وشغلت اغنيه اعلان سيناكولا. وانت معاها…انا هشرب سيناكولا وانا هطلع الاولى عشان سيناكولا دايما في البيت وبعدين طخنت صوتها وقالت وانا رايح على مدرستي عامل واجبي في كراستي فرحان جوي مبسوط جوي علشان شارب سيناكولا ..علشان اعرف احل الـ math افتحولي الاناناس واللمون والبرتقال هيخلوني كمان طرزان واكل الكوتب باكش والنجاح عايز تفاح هاتولي سناكولا ياااااولااااااا علشان احل المسآلاااااااااه
عطشان ؟-اشرب سينا كولا ، حران ؟- أشرب سينا كولا،سقعان ؟- أشرب سينا كولا، زهقان ؟- أشرب سينا كولا ، ما أنت هتشربها يعني هتشربها يا أبن الـ
بصلها بتحذير يابن اي؟
لسا هتكمل غنى صرخ فيها …بااااااااااااااااس بااااااااااااااااس
ضحكت بيرأه مزيفه ….ها حبيتها
وعزت وجلاله الله لنازل نايم عند امي ومنا قاعدلك فيها
لالا يـ محمد استنى بس
ابتسم بغرور…..انا نازل انام عند امي وعقابا ليكي هيسيبك لوحدك وم هقعد معاكي
بصتله بفرحه….بذمتك دا عقاب دا رواقه بال بالله المهم مفيش اكل خالص في البيت وحياه ابوك جعانه هموت من الجوع اطلبي اكل عايزه بيتزاااا
بصلها والشرار بيطق من عنيه ….. مستفزااااااا وسابها ونزل وهو بيكلم نفسه
ضحكت بانتصار عشان حرقت دمه وعلت صوتها وقالت…..طب والاكل جعااااانه بقولك جبلي قبل ما تنزل
محمد اخد شبشب من على الارض وحدفه بعزم قوته في الباب
لي لي ضحكت بعزم قوتها وقالت بضحك….. عشان تعرف تخوني كويس ياخاين
اي نزلت ياموكوس
سيبتلها الشقه تشبع بيها
بعد نص ساعه سمع خبط على الباب لقى بتاع الدليفري ….دي الفاتوره يافندم
محمد بص للرقم بعدم استوعاب…..5 تلاف دي ولا انا مش شايف
بتاع الدليفري بضحك….. اه يافندم واضح أن مدام حضرتك اكليه اوي
محمد حس بنصه الشمال في تنميل ……هتشل وربنا لقتلك يااااااااااااا ليلى
ليلى فوق بخوف …. يلهوي يلهوي ماكنت غضبت عند اهلي لي استفزه بس كدا وفجاه جت فكره على بالها ومسكت الفون واتصلت على البوليس …عايزه ابلغ عن جوزي بيتاجر في البودرا والهروين ياباشا وقفلت وراحت اخدت السكر البودره عبته في اكياس صغيره وحطتهم في شنطه وحطتها في خزنه جوزها
اخيرا اتمكن من فتح الباب الي قعد ساعه يرزع عليه ولسا هايجي نحيتها دخلت الشرطه وحاسروا المكان وبدئوا يفتشوا تحت زهول محمد من الي بيحصل وفجاه كسروا الخزنه ولقوا الشنطه….قدامنا
محمد بعدم تصديق …..اي دا
شنطه مين دي وخزنه مين
محمد بتوتر….انا بس
قدااااامنا بس فجاه ليلى وقفت بانتصار وراحت لمحت ضربته بالقلم وكأنها استغلت الفرصه و و
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية استفزاز)