روايات

رواية هوس سارة 2 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 البارت السابع والعشرون

رواية هوس سارة 2 الجزء السابع والعشرون

هوس سارة 2
هوس سارة 2

رواية هوس سارة 2 الحلقة السابعة والعشرون

ساره: ينور ياحبيبي
مازن: طيب انا هطلع اوضتي انام شويه
هيام: استنا يامازن وراحت واقفت قدامو مين صحابك اللي جاي دا انت مكلمتنيش عنو
مازن باصصلها بقرف ليه هو لازم اعرفك علي صحابي وبتنهيده بصي انا تعبان هطلع ارتاح ف اوضتي شويا
هيام: طيب مش هتتغدا
مازن: لا اكلت برا
وطلع فوقــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عندسيف واقف مع سيرين ف الجنينه
وكان مضيق اوي
سيرين: مالك ياحبيبي في ايه
سيف: بحزن لا مفيش انا هخرج اغير جو عشان زهقت
سيرين: تمام ياحبيبي خلي بالك من نفسك ومتتأخرش……
جوه
ساره: بقولك ايه ياعبير معلش اوضه الضيوف جهزيها عشان صاحب مازن جاي بكره
عبير: حاضر يامدام ساره
ــــ بعد كام ساعه ــــ
مازن قاعد علي الكنبه ومعاه ذياد
بيلعب معاه وبيدلع فيه
هيام: يلا بقا ياحبيبي نطلع اوضتنا الوقت اتأخر
مازن: اطلعي انت انا قاعد هنا شويه
وبص لسيرين انت عايزه ذياد
سيرين: اه الوقت اتأخر لازم ينام دلوقتي
مازن باس ذياد طيب خديه يلا روح لماما يحبيبي
سيرين اخدت ذياد وطلعت اوضتها
وبعد شويه كان ذياد نام
سيرين ابتسمت وفنفسها قالت انت فاكر اني هنسي ان انهارده عيد ميلادك ياحبيبي
وراحت اخدت قميص نوم من الدولاب ودخلت الحمام
وبعد كام دقيقه خرجت وراحت واقفت قدام المرايا عملت ميكب خفيف ورشت من البرفيوم اللي سيف بيحبو
وقعدت عند طرف السرير وفضلت مستنيه سيف
وكل شويه تشوف الساعه كام
عدت نص ساعه وسيف لسه مراجعش
سيرين بحزن واقف عند البلكونه وباصه للسما يوو بقا اتأخرت كدا ليه ياسيف
وهنا اخدت بالها ان الباب بينفتح جريت عند السرير وعملت نفسها نايمه
سيف دخل وراح قعد جمبها ماشي ياسيرين معقوله نسيتي عيد ميلادي دي اول مره تنسي
وقام من جمبها راح عند البلكونه
سيرين ببطئ قامت من مكانها وراحت حضنت سيف من ضهرو كل سنه وانت طيب ياحبيبي
سيف لف وشو وبإبتسامه ايه دا انتي فاكره
سيرين قربت منو وحوطت راقبتو بايديها اه فاكره ومستحيل انسا بس كنت عايزه اعملك مفاجأة بس برضو زعلانه منك كنت عايزه نبدأ سنتك الجديده سوا بس انت راجعلي نص الليل الساعه اتنين علي فكره
سيف: بدموع انا اسف بس بجد انا مبسوط اوي كنت فاكر انك نسيتي وانشغلتي مع ذياد
سيرين: بدلع اه وقولت اني بقيت بحب زياد اكتر منك
سيف: بإبتسامة بصراحه اه
سيرين قربت منو وباستو ف خدو ياحبيبي دا مستحيل وبدلع عارف انا اصلا بحب ذياد عشان هو ابنك وحتا منك بيفكرني بيك
سيف: بإبتسامة يشيخه
سيرين بصلو بدلع هزت رأسها اه والله
سيف شدها ليه طيب تعالي عايزك
سيرين: لا لا استنا تعالي معايا عشان تشوف الهدايه اللي جبتهلك
وراحت فتحت الدولاب وطلعت منو بوكس هدايا اممم افتحو
سيف: دا فيه ايه
سيرين: شوفو انت
سيف اخد البوكس وفتحو وكان مذهول اوي من اللي شافو فيه كان البوم تقريباً ف صور لكل لحظه عدت عليهم وهما سوا ذكريات ليهم قبل مايتجوزو وبعد الجواز وصور ليهم مع ذياد
سيف: بفرح جميل اوي ياقلبي
سيرين: طيب كمل
سيف وهو مبسوط دا البرفان المفضل
وايه دا مش دا التشيرت اللي عجبني لما خرجنا قبل كده بس مكنش فيه منو مقاسي
وبإبتسامه باصلها وقرب منها حضنها انا بحبك اوووووي
سيرين: وانا كمان بحبك اكتر بس شوف باقي الهدايا
سيف: تو تو بعدين وغمزلها وبعدين اممم 🫣🫣🫣
تاني يوم
ف اوضه مازن
صحا علي صوت فارس وهو بيعيط
قام وراح اخدو من سريرو وفضل يسكت فيه وفضل يدور علي هيام ف الاوضه
وهنا هيام دخلت الاوضه
مازن: بغضب كنتي فين
هيام: بتلبك بتفرك ف ايديها انا كنت تحت
مازن بصصلها بقرف انتي ازاي تنزلي وتسيبي الولد بيعيط بالشكل دا انت عارفه لو نتيجه اهمالك دا ابني حصلو حاجه مش هرحمك كفايا ان بسببك خسرت ابني الاول انت موجوده هنا لانك ام ابني لو مش هتعرفي تخلي بالك منو ملكيش مكان هنا انت فاهمه
وحط الولد ف سريرو لانه كان نام ودخل الحمام
هيام: بغيظ هو ازاي يتكلم معايا كدا
لا انا مش هتحمل المعامله دي هو بيعملو امو عادي خالص مع انها مشتركه معايا ف قت*ل ابن شهد
تـــــــــحت
ساره: انا عايزه انهارده الغدا يكون من احسن ما يمكن
عايزه مازن يتشرف قدام صحابو
سيف وسيرين كانو نازلين علي السلم
مبسوطين
وبيضحكو
ساره: بإبتسامة في ايه شكلكم مبسوطين اوي انهارده
سيف: لا عادي مفيش
ساره: بإبتسامة طيب ياحبيبي ربنا يفرح قلبك وتكون دايما مبسوط واااا
سيف: نعم
ساره حضنت سيف كل سنه وانت طيب ياعمري عقبال مليون سنه وانت مبسوط
سيف: بفرح انتي فاكره عيد ميلادي
ساره: اكيد طبعاً هنسا عيد ميلاد اقرب الناس لقلبي
مازن: لا والله انهارده عيد ميلاد سيف انا نسيت بس علي العموم كل سنه وانت طيب
سيف: وانت طيب
مازن: ماما دكتور سليم خلاص هيوصل بعد ساعه
ساره: هو اسمو سليم
مازن: اه دكتور سليم المهدي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــ
ـ بعد مرور ساعه ـ
موبيل مازن رن
مازن: الو ايوا ياحبيبي بالظبط كدا
ساره: في حاجه يامازن
مازن: سليم جاه
تعالي نطلع نستقبلو براا
وهنا صوت جاي من ناحية الباب
انا جيت خلاص مش محتاج تطلع تستقبلني
مازن: بفرح جري علي سليم وحشتيني عامل اية
سليم: انا الحمد لله مبسوط اوي
مازن: تعالي اعرفك وقرب من ساره
دي امي
سليم: أهلا بيكي ياطنط
مازن راح وقف عند سيف دا اخويا ودي مراتو
والضغنن دا ابن اخويا
وراح عند هيام اخد منها فارس وبإبتسامه بص بقا القمور دا ابني انا
هيام: بإبتسامة وانا مرات مازن
سليم: بإبتسامة اهلاً بيكم كلكم
اتشرفت بمعرفتكم
هاجر: بغيظ مش هتعرفنا علي بعض ولا ايه
مازن: اه نسيت دي امي
سليم: باستغراب مش فاهم ازاي مش عرفتني علي مامتك من شويه
مازن: بضحك اه دي ماما اللي جبتني علي الدنيا
وراح واقف جمب ساره دي بقاا اللي علمتني اعيش ازاي
المهم تعالي ندخل معلش اكيد جاي من سفر وتعبان تعالي خد دوش عبال ما يحضرو الغدأ
سليم: اه بس ثواني اعرفكم علي مراتي
هيا نسيت موبيلها ف العربيه راحت تجيبو ومسك موبيلو رن عليها انتي فين ياحبيبتي يلا ادخلي
وهنا الكل واقفين وعينيهم علي الباب منتظرين مرات الدكتور سليم تدخل
سليم: بإبتسامة اهي جات وراح عندها مسك ايديها تعالي ياحبيبتي
وهنا الكل واقفين ومذهولين من البنت اللي دخلت جميله اوي لابسه بنطون جينز ديق وشميز قصيرة لونو موڤ
وشعرها طويل وناعم مفرود على ضهرها وعماله ميكب و حطه لينسيز ولون الروج بتاعها فاقع اوي
ولابسه هلز وشنطتها ف ايديها
واقفه ضهرها مشدود
سليم: ادخلي ياحبيبتي
ساره فنفسهاا دا معقول ولا انا بتخيل دي شهد 😳
مازن واقف مكانو متجمد وعينيه دمعت
سليم: بإبتسامة اعرفكم علي مراتي
شهد 😬🙄

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس سارة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *