روايات

رواية ارهقتني عيونها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نورا كرم

رواية ارهقتني عيونها البارت الثاني والعشرون

رواية ارهقتني عيونها الجزء الثاني والعشرون

ارهقتني عيونها
ارهقتني عيونها

رواية ارهقتني عيونها الحلقة الثانية والعشرون

وفي المستشفي
خرجت مايا بعد جلست الكيماوي تشعور بالم شديد ولكن جوه شوية فرحه بعد مدكتور طمنها اكتر علي حالتها فضلت تدور علي ريتال بعينها ولكن لم تجدها قعدت بارهاق علي المقعد الموجود جانب الغرفه بانتظاره عشان افتكرت أنها راحت تجيب حاجه
فضلت قاعده لحد مامر نص ساعه مفيش اي حاجه ولا حتي ريتال رنيت
أخرجت هاتفها لاتصال علي ريتال ولكن الموبيل بيدها مقفول ديما
حسيت بالقلق شديد وأنها ممكن يكون حصلها حاجه فضلت تسال كل الناس الي حوليها لكن بلا فايده
أخرجت هاتفها والقلق بينهش في قلبها والخوف عليها يكون حصلها حاجه رنت علي فريد
ولكن كان مقفول افتكرت أنهم بيقفلو الموبيل في الاجتماعات
مايا بخوف وقلق شديد=اوووووف بقا حتي انت كمان يا فريد ياتري روحتي فين يا ريتال انا خايفه اوووي يارب تكون بخير
بعد نص ساعه ومايا لسه في المستشفي خايفا وقفت من جلستها وهي تشعور بالقلق ومش عارفه تمشي بسب أن السواق مش موجود وهي مش معها فلوس كاش عشان تقدار تركب تكس
كانت زي الضايعه لحد مجالها اتصال من فريد
فريد بهدوء=مايوش حبيبتي عامله اي
ريتال فين
مايا بخوف شديد=فريد الحقني انا بقالي ساعه واقفه في المستشفي لا عارفه اجيلك ولا عارفه اروح في حته وريتال مش ظهره من ساعه
فريد بقلق وقف بخوف وقلق شديد من جلسته=يعني اي مش موجوده من ساعه
مايا بدموع وخوف=معرفش انا سبتها ودخلت جوه طلعت ملقتهاش ولا هي حتي قالتلي انها راحه في حتي فريد انا خايفه عليها أووووي
انتنفض فريد بخوف من علي المكتب ليرجع الكرسي بغضب مفرط وخوف بيكول في قلبو عليها تحدث بغضب مفرط=وانتي ازي يا مايا متتصليش عليا كل ده
مايا بدموع وخوف=واللهي اتصلت بس مقفول قولت اكيد في اجتماع
كان بيجري فريد بسرعه قسوه والقلق والخوف بيكلو في قلبو لحد مالقي عمر صديقه قدامو
فريد بخوف وغضب=اركب بسرعه علي المستشفي
عمر بخوف من شكلو المرعب =في اي يا فريد مالك !!!!
ومستشفيت اي !؟
فريد خوف شديد وقلبه هيقف من كتر الخوف=ريتال مش لقينها
عمر بصدمه=اي !!!
ركب العربيه بسرعه وهو بيسوق بتهور
عمر بخوف من حالته=براحه يا فريد كده ممكن تعمل حدثه
فريد بغضب مفرط=اسكت يا عمر بقولك ريتال مش ليقناها حدثت اي بس
عمر بهدوء عكس ما بداخله=طب اهدي انشاء الله بخير
وصل المستشفي في رقم قياسي
لقي مايا واقفه عماله تعيط جري عليها بلهفه وهو الخوف بيكول في قلبو =مايا !!!!
فين ريتال اي حصلها انطقي
مايا بانهيار =معرفش يا فريد معرفش انا ملقتهاش لما خرجت من الجلسه
عمر بهدوء=طب استني احنا ممكن نطلب تسجيلات الكاميرات من المستشفي ممكن تكون شافتها
فريد بغضب=مستني اي اجري بسرعه
دخل لمدير المستشفي وطلبو منو يشوفو الكاميرات في موضوع حياه او موت
وافق المدير دخل فريد غرفة الكاميرات لكن ولا موقع يسجلها
الرجل=هو انتو كنتو هنا الساعه كام
مايا بدموع=الساعه 11:30
جاب التسجلات في الوقت ده وفعلا كانو داخلين مع بعض
فريد بلهفه وخوف اول مشافها=اهي هناك اهي
جرى بقيت المقاطع ليجد ريتال تتحدث بالهاتف
بتعجب ذهبت الي سياره سوداء وتم اختطافها
كان يشاهد فريد الفديو بغضب مفرط وصدمه
همس=اتخطفت
جر بسرعه بره الاوضه
وهو سامع صوت قلبو بيتفتفت من جوه حاسس بخوف ورعب اول مره يحسو كان قلبو هيتخلع من مكانو فضل ياخود نفسو بطريقه سريعه وحاسس انو مش قادر يتنفس
تحدث بغضب مفرط وهو بيتكلم في التلفون=اززززي ازززي تسبوها وتمشو انا هوريكو يا شويا بهايم
نظر إلي عمر الي كان يشاهد حالتو بذهول ورعب =فريد فريد اهدي ارجوك
فريد ببكاء ولاول مره بهذه الطريقه المجنونه وهو بيغرس ايدو في شعرة بغضب وعونف=اززي بتقولي اهدي يا عمر بقولك ريتال اتخطفت ريتال اتخطفت انا مش قادر انسي نظرتها ليا الصبح كانت مستنيياني انا غبي غبي كان لزم اجي معها بس وربنا وربنا مهرحم الي عمل كده
مايا بخوف ودموع=فريد انا خايفه اووووي تعالي نبلغ البوليس انا بجد مرعوبه عليها
احتضانها فريد بقوه
اتصل بحد يجي ياخودها بعد اعتراض شديد منها وأنها عايزه تكون جنبو عشان خايفه عليه
فريد بانهيار وغضب مفرط في الهاتف=يعني اي مش هتعرفو تعملو حاجه انتو لزمتكو اي بقولك مراتي مراتي اتخطفت بس اقسم بالله اقسم بالله مهارحم الي عمالها لو كان حد عايز ينتقم مننا فيها وربنا لفعصو بيديا وهنسفو من علي وش الارض
عمر بخوف علي شكلو المرعب =فريد يا صحبي كده مش هينفع كده انت بتتعب نفسك علي الفاضي ركز معايا ركز معايا كده لزم تبقا اقوي عشان تقدار تلقيها=
فريد بغضب مفرط وبكاء=انت بتقول اي يا عمر بتقول اي بقولك قلبي هيوقف من كتر الخوف عليها تقولي اهدي
بعدو عنو بغضب مفرط وهو بيزقو في صدرو بعونف=بقولك هموت من راعبي عليها تقولي اهدي ازي ازي انا هتجنن
احتضانه عمر بقوه وهو بيتحكم في حركته
كان منهار كليا مش عارف يعمل اي عامل زي التايه من خوفو وقلقو عليها مش مخلينو فاهم ولا عارف يعمل حاجه فضل وقع علي أرض المستشفي بانهيار وارهاق شديد لحد بليل عمال يعمل اتصالات ولكن بلا فايده
رجع القصر وهو في حاله لا يحسد عليها
عمر بقلق =انت بخير يا صحبي
اغمض عيني بغضب وإرهاق شديد=عمر انت تروح وتشوفلي مين الي عمل كده يا تعمل الي قولتك عليه يا انت مش صحبي ولا اعرفك انت فاهم
عمر بهدوء =طب اهدي يا فريد انا هعمل كل الي في وسعي اعملو مش هسكوت
فريد بغضب =وهو ده الي لزم تعملو ولا اقسم بالله لخاليك ترزعل مني اوووي
تركه وذهب الي القصر بغضب مفرط وهو مش قادر يخطئ خطوه كمان كان راسو بتفكر في مليون حاجه وخوف الي بيزيد مش بيقل وهو مش. قا.ر يعمل حاجه ولا حتي في اتصال من رقم غريب
فضل واقف زي التايه جريت عليه سهير بدموع اول مشوفتو =فريد فريد ريتال فين ريتال بنت اختي فين
فريد ببكاء =معرفش يا ماما انا خايف اووووي خايف عليها وحاسس اني تايه مش عارف اعمل اي حاسس اني ضايع اكيد مش حاسس بحاجه غير بوجع في قلبي
سهير ببكاء =لا يا فريد مستحيل مستحيل اخسر بنت اختي تاني بعد كل السنين دي انت لزم تعرفلي هي فين انت لزم تشوفها متقعودش متربط كده
فريد بغضب مفرط=مش عارف اعمل اي بقولك تايه تايه يا ماما حاسس اني قلب ها يوقف عليها
دخل عثمان بلهفه القصر بعد مسمع الخبر=في اي فين ريتال يا سهير فين يا فريد
فريد بدموع=ريتال اتخطفت يا بابا بس وربنا مهرحم الي عمالها
دخل فريد الاوضه بعد انهيار عصبي وهو حاسس برجليه مش قادره تشيلو وقع علي الارض بضعف وانهيار مش عارف يعمل اي ولا يكلم مين كل ميكلم حد يبقا بلا فايده حاسس انو ضايع مش شايف قدامو
قام من جلسته ببكاء شديد دخل غرفة
الرسم لينظر الي لوحتها بدموع وانهيار =ريتال انتي وحشتني اووووي ونبي تكوني بتهزاري انا مستحيل استحمل تبعدي عني مستحيل
اربوكي يا ريتال اي اشاره اي حاجه ممكن تخاليني اطمن عليكي ..اخذ يبكي بانهيار وهو وقف قدام الوحه خدها وطلع بره الاوضه وحطهاا قدامو وهو حاسس بدنيا بتلف بيه محسش بنفسو ونام بارهاق شديد وتعب وحزن والقلق بينهشو في قلبو
وفي احد المناطق المقطوعه في عماره كبيره في شقه منعزله عن الصوت
في احد غرف المنزل كانت تجلس ريتال مربوطه بقوه وحبات العرق تتساقط منها كأنها كانت في سباق وإرهاق شديد بابين علي وشها بدأت تفتح عينها بارهاق بهمس=فريد
فريد
لكن لا رد كانت فكره انها بتحلم غمضت عينها وفتحتها عدت مرات وهي بتبوص للي مكان حوليها لكن كانت تشعور بخوف شديد والم بداخلها وهي تره مكان اسود بئضائه خفيفه مرعبه منعزل عن الصوت
طلعت صوته بالعافيه=الحقوني اااااااه الحقوني مش قادره ااااه
وقعت ريتال علي الارض بالركسي بارهاق وفضلت تنادي بصوت شبه مسموع =مش قادره حد يساعدني فريد فريد !!!”
صحي فريد من نومه مفزوع وهو حاسس بالم شديد جوه لما حس أن ريتال محتاجه وبتنادي عليه
بص حوليه واتنهد بقله حيله وحزن وخوف بينهش قلبو بيطئ دخل الحمام وخرج
لبس هدوم نزال لعمر
فريد بهدوء عكس ما بداخله وجمود=لقيت حاجه
عمر بتنهيد وخوف =لا بس انت مش شاكك في حد معين يا فريد مش قادر تخمن مين عمالها
فردي بجمود ونظرات حده كا الصقر=لا وصدقني هموتو بايدي لو عرفتو
عمر =انا من رائي نبلغ البوليس
فريد بجمود وغضب=مفيش بوليس هيتبلغ انا معرفش حاجه عنها اخاف يئزوها لو حصلها حاجه هموت
عمر بهدوء ء وخوف= خلاص خلاص يصحبي انا هعمل كل الي في أيدي
فريد بجمود=ياريت تعملو فعلا لأن قبل ماموت الي عمالها هموتك انت
دخل فريد القصر مره تانيه وهو حاسس بقلبو بيتفتفت وحاله الحزن الي عمت القصر بغياب. ريتال …..
وفي الغرفه المنعزله في احد الاماكن المعزوله
ريتال بضعف=حد يلحقني فريد مش قادره اااااااه عطشانه حد يشربني حاجه اربكو
فضلت تعيط بضعف =فريد اجورك ساعدني انا محتجالك يا فريد
كان قاعد فريد في غرفتو وهو دافن وشو بين ايدو بغضب وبكاء حس بغصه في قلبو اول مره يحسها حس انها في حاجه حصلتها فضل يلف ويدور الغرفه كلها بخوف شديد ودموع في عيونو مبتحفش رجع بص للوحه بشتياق ودموع وهي بيفتكر كلمها ابتسم من بين دموعو عليها قائلا بعشق =وحشتني يا ريتال وحشتني عيونك انتي فين يا حبيبتي اي اشاره يارب ابعاتلي اي اشاره
عند ريتال كانت وقعه علي الارض بارهاق وهي بتتطلب المساعد لكن اتفجاء بباب الاوضه بيفتح لتهمس بخوف=فريد
وجدت رجل طويل البنيه وعريض جدا مال بامستواه يتأكد إذا كانت ميته ولا لا
المجهول=اهلا بيكي يا حلو انا بس لو اقدار اقريلك بس خدت اومر مجيش جنبك دلوقتي بس صادقيني مش هتفلتي من بين اديا
فضل يحرك ايدو الغليظ علي جسدها برغبه
ريتال ببكاء =ابعد عني ابعد عني بقولك انت مين
عدلها من وقعتها علي الارض مبتسم ببردو=انا الشبح
هههههههه
خافت ريتال منو بشده ولكن حولت تتماسك تحدث بغضب مفرط وارهاق =انتو مين و عايز مني اي انطق
المجهول ببرود=طالبين مرادك يا جميل انتي بس لو توفقي تكوني معايا وانا هدلعك وهربك من هنا كمان
بصالة ريتال بقرف وتف في وشو بغضب=اتفو عليك يا ابن ال****
فوكني بقولك فريد في الحاقني
المجهول بغضب ضربها بقوه علي وشها لدرجه انها وقعت علي الارض تاني =يبنت ال***
وديني مهرحمك فضل يفكوكها بغضب
مفرط وهو بيمسكها بقوه
ريتال بصريخ وبكاء شديد=اوووعي اوووعي بقولك
فكها من علي الكرسي وحاول يمسكها لكن ريتال رغم ارهقها حولت تتماسك وتهرب من قبضتو
ريتال بخوف شديد =بقولك أبعد عني
ابعد
المجهول حاول يمسكها لكن رجعت هربت مسكها من رجلها ووقعها علي الارض وهو بيجذبها ليك بطريقه مخيفه =مش هاسييك هاخود الي انا عايزو بردو
ريتال بصريخ وبكاء شديد وبداخله خوف ورعب من الي منظر الرجل =لا لا ارجوك لا
مل عليها حاول تقبلها لكن كانت بتعدو عنها بعونف رغم أنها صغيره جدا بين ايدو
مسك أيدها بعونف وهو بيسبتها بغضب وكانو معمي ولا وعي بالي بيعملوا حاول قطع ملابسها بعونف حتي ظهر أمامها الجزء العلوي من جسدها
ريتال ببكاء وخوف=ارجوك لا ارجوك فريد فريددددددددددد
يارب ابعد عني ابعد عني
كان زي التايه فيها يقبل عنقها برغبه شديد
لم يقطعه الا صرخها ببكاء شديد
=فريددد
ضربها بقوه مره تانيه اغمي عليها من قوي صفعتو ليها قام من عليها بخوف وهو بيهز رأسها الي كانت شبه ميته وأسر لمستو ليها فضل يبوصلها برغبه لكن لم يقطعها الا دخول أحد شركاءه
مجهول 2بصدمه=يخربيتك اي الي انت عملتو ده قوم قوم معايا بسرعه
المجهول 1 ببرود=أصلها جامده اوووي مقدارتش امسك نفسي قصادها
مجهول 2 بخوف=انت عارف لو المعلم عرف الي انت عمالتو ده هيحصلنا اي
تعالي بسرعه معايا شيلها
حاول المجهول2 انو يشيلها بس حاس كأنها ماتت بلع ريقو برغبه هو أيضا عندما راي جسدها المكشوف=لا عند حق البت جامده اووي بصراحه بس يلا نطلع بسرعه قبل ميجي المعلم
خرجو من الغرفه وتركها مرميا علي الارض بجسد مكشوف وإرهاق كانت شبه ميته
عند فريد في القصر كان قاعد في الغرفه وهو مش عارف يروح فين ويجي منين كان تايه عمال يعيط زي الطفل
دخلت عليه مايا ببكاء=فريد
فريد بدموع وجمود=خوشي
نظرت مايا إلي الوحه المرسومه لريتال بدموع =هي هتبقي كويسه صح
فريد بجمود وسامع صوت قلبو بيتفتفت=معرفش انا تايه تايه مش عارف اعمل اي
مايا بدموع=اكيد هتبقا كويسه دي ريتال قويه جدا انا عارفها مستحيل يحصلها حاجه انا عارفه
فريد ببكاء وخوف=يارب يا مايا انا حاسس ان قلبي هيقف مش عارف اعمل اي طول الوقت فكرها فاكر نظرتها ليا قبل ماتمشي كأنها كانت بتودعني مكونتش اعرف اني ممكن مشوفهاش تاني
تتنهد بعمق وزفر بضيق= اااااه وقلبي وجعني مش قادر افكر في حاجه والخوف بينهش في قلبي
مايا ببكاء احتضانته بقوه=صدقني يا فريد هي كويسه انت ناسي لما رجعت من الموت قبل كده هي هترجع كويسه بردو
فريد بانهيار بين يدها=اااااااه يا مايا ااااه وحشتني نفسي اطمن انها بخير نفسي اخودها في حضني نفسي احس بوجوده كا العاده سامع صوتها في وداني كأنها بتنداهلي كأنها عايزني ومحتجالي كل ماجي اغمض عيني اقوم مفزوع
مش عارف اعمل اي
كانت تربط مايا علي ظهره بحنان وبكاء وهي تحتضانه بقوه=صادقني يا فريد هتكون كويسه متخفش انا عارفه ريتال كويس هي قوي محدش يقدار يلمسها …..”
نام فريد بين أيدها من كثره ارهاقو فضلت مايا حضنه بحب وهي تربط عليه بحنان وهي بتعيط بحرقه=يارب رجعهالنا كويسه يا رب ميكونش فيها حاجه
وفي صباح اليوم التالي كان فريد مزال نائم صحي مفرزوع فجائه لما حس بحاجه مش طبيعيه وكأنها لسه بتنده عليه
بص جنبو لقي مايا حضنه بحنان
شالها برفق وحطها علي السرير بدون أن تستيقظ بصلها بدموع=مش عارف اخاف علي مين اكتر عليكي ولا علي ريتال الي هتوقفلي قلبي عليها تنهد بحزن ودخل الحمام
وعند ريتال كانت لسه وقعه علي الارض بارهاق بكمدات زراقه تحاوط عينها ووجهها المنتفخ من قوية الضربه حست بالم شديد وهي بتحاول تقوم =اااااااه ضهري
فضلت تعيط بانهيار لما افتكرت الي حصلها انبارح =اااااه فريد انت فين أاااه
قطع بكاها دخول رجل ذو هيبه يجلس أمامها بشموخ نظر لها بنظر رغبه وهو يره جسدها المكشوف=قوليلي بقا يا شطره عامله اي دلوقتي
ريتال بخوف شديد حوطت جسدها بيدها الي بتترعش وخوف وهي حاسه بالم شديد مش عارفه تعمل اي تحدثت بصوت مرتجف وخوف=ان..ت مين
عصام=انا محسوبك عصام التنح
عارف هتستغربي لي تنح بس عشان انا تنح بحب اتنح علي خلق الله بس المرادي في حد تاني تنح عليا جوزك فريد خله اخويا يتقبض عليه في قضيه مخدرات (اسامه)وانا شايف انو لازم يدفع التمن في اغلا حاجه عندو
بصلها من فوق لتحت براغبه=وانتي اغلا حاجه عندو
بس قوليلي مين عمل فيكي كده
ضحك ببردو وفيش في صوتو اي ذره مرح =ههههههه اااه اتلقيهم الرجاله قامو بالواجب مقدروش يمسكو نفسهم إذا كونت انا قاعد قدامك ومش قادر امسك نفسي
قالها كلمت الاخير برغبه وهو يتفحصها بدقه بعين كا الصقر
خلتها ترتعش بخوف شديد وبكاء وخجل =ارجوك ارحمني وانا واللهي هخليه يطلعو من السجن واللهي هخاليه يطلعو حتي لو هايهربو
عصام بجمود وبردو=واللهي مهو الأمر مش في يدي الا اكونت سبتك دلوقتي بس في حد تاني كده حابب يصبح عليكي
ولو علي هروب اخويا فأنا هربتو خلاص وبكره هتلاقي اخبارو مكتوبه بالبنط العريض
ابتلعت ريتال لعُبها بخوف من ضحكتهُ البارده الي خالتها تحس بشمازاز حط أيدها علي بطنها بخوف شديد تحدثت بهمس بصوت يرتجف وبطاء=متخفش يا حبيبي بابا اكيد مش هيسبنه
بصلها بتفجاوء=اي ده هو انتي حامل
يلا اهو وريث جديد يدخول عيلت الالفي بدال الي هخلص عليه باديه
ريتال بصدمه من كلمت حست بخوف شديد جوها علي انو ممكن ياذي فريد =لا لا ارجوك اعمل فيا الي انت عايزو بلاش فريد
عصام بابرود وابتسامه سخيفه=مانا هعمل بردو الي انا عايزو بس
عندي حد تاني عايز يروق عليكي انتقام قديم قوي هي شويا وجايا علي الطريق
واكتر خريها صراحه هي الي عرفتني اخدك ازي
ريتال بخوف وصوت مرتعش=مين هي مين دي
عصام بابتسامه غموض ارعبتها=هتعرفي دلوقتي اتكي علي الصبر يا قمر
صدمت ريتال بخوف وعيونها غرقانها في الدموع من كتر خوفها من شكلو ومن طريقه إلي فعلا بارده ضمت أيدها لصدرها العاري وهي شايفه بيبوصلها برغبه شديد من فوق لتحت
قطع صوت أفكارها الي كانت هتموتها وقلبها الي كان وجعها علي فريد وعلي نفسها حسيت بخوف شديد وفضلت تعيط بحرقه وهي بتطلب منو انو يسبها لحد مقطعها دخول
ريتال بصدمه وخوف همست بصوت يرتجف=سحر!!!!!؟
عند فريد طلع من الحمام ودخل غرفه الملابس
استيقظت مايا من نومها بقلق
نظرت حولها لقيت نفسها في قوضت فريد
طلع من غرفه الملابس وباين عليه الإرهاق والحزن
رحتلو مايا بخوف وهي تحتضنه
=فريد حبيبي انت كويس
فريد بحزن=لا خالص
مايا بتنهيد عميق بصتله بحزن=صادقني يا فريد هتبقي كويسه
فريد بخوف=مش حاسس بكده حاسس انا مش بخير خالص
مايا بتنهيد وحزن =انت بلغت البوليس
نفي فريد براسو=لا
مايا بتعجب=لي يا فريد ما يمكن يعرفو حاجه
فريد بتنهيد =مش عايز ادخلهم عشان اقتل الي عملها
بصلته مايا برعب ولاول مره تشوف اخوها بيسعي للانتقام=بس يا فريد
قطعها بحده=مش عايز كلام روحي علي اوضتك
نزال تحت لقي عثمان قاعد بحزن وفي بالو الف حاجه والف سيناريو قطع افكرو دخول فريد المكتب
بصُله عثمان بحزن وهو شايف قد اي هو تعبان حاسس بوجعه
فريد بجمود غير العاده=انت معرفتش حاجه
عثمان بهدوء وحزن=خالص حتي مفيش ليا اي حد ممكن يخطفها
فريد بجمود كور ايدو بغضب مفرط=يعني اي
يعني مراتي كده ضاعت عثمان الفي عثمان الفي أنا افتكرت انك تقدار تعمل حاجه ولا هو اسم علي الفاضي ازي معندكش النفوذ الي تخليك تلقيها بسرعه
عثمان بهدوء=يبني اهدي شويا أنا عمري مامشيت في الشمال يا فريد عشان يبقي عندي نوافذ أنا اااه اسمي لوحدو يخُض بس نا عملت كل الي في أيدي اعملو
تتنهد فريد بغضب وطلع بره الأوضه وهو حاسس بقلبو هيقف رح لرب العالمين ديما بيهربلو لما يكون حاسس انو ضعيف
اتوضي كويس ووقف علي سجدت الصلاه وهو يبكي
سجد لله عز وجل وبيكاء يوذيب القلوب وخنقه جوه وخوف كبير مش عايز ينتهي الا لو شافها قدامو =يارب انت عارف اني بهربلك أول محس اني ضعيف انت الوحيد الي تقدار تنقذها انت الوحيد الي تقدار تقولي هي فين وانت والوحيد يارب الي هتحفظهالي لحد مشوفها
يارب كون جنبي يا رب ارجوك ارجوك.خفف وجعي بخبر يفرحني بأنها كوسه عايز اطمن بس واللهي مش عايز غير كده
وقف من علي سجدة الصلاة بعد التسليم وفضل يدعي انو يلقيها بخير وبسرعه
حس بغصه في قلوب فجاءه ومقدارش يسند طولو وقع علي الارض بارهاق وهو مش شايف حاجه حوليه ودموعو بتنزال بحرقه قائلا بترجي=يااااااارب
عند ريتال كانت لسه مصدومه من سحر جحظت عينها بخوف شديد وهي شايفه وشايفه ناس وراها شكلهم زي الدكتره
ابتلعت لعبُها بخوف=سحر انتي بتعملي اي هنا
ابتسمت سحر بسخريه=بعمل اي هنا لا انا من جيهت بعمل فأنا هعمل كتير اووووي
انتي نسيتي لما قولتك اني مش هسيبك اديني وفيت بوعدي
ريتال ببكاء بحرقه=كل ده عشان خدت منك البيت خوديه مش عايزه
اضحكت سحر بقوه ومكنش في ضحكتها ذرت مرح=ههههههههههه لا بجد.بجد اصدقي ضحكتني بيت اي يبنتي الي انتي بتقولي عليه
منا لو علي البيت عندي عشره
ريتال بخوف=امال بتعملي لي كده
جلست امها سحر بجمود وهي تنظر إلي جسدها العاري بابتسامه غامضه=شكل الرجاله مقدروش يمسكو نفسهم قدامك هههههههه
عصام بابتسامه بارده=ايوه يابنتي هو دي حد يسبت قدامها دي عندها جمال رباني يبختك يا فريد يا الفي بحسدو
سحر بسخريه=ههههه صح مهي زي امها حلوه كده بردو ابوها وقع اول مشفها
عصام بابتسامه=طب امشي أنا بقا وشوفي شغلك انتي أنا عن نفسي هسبلك الحور كله
سحر =متشكره اووو يا معلم عصام
عصام =علي اي داحنا مصلحتنا واحده
مشي عصام ومعه رجلتو
شاورت سحر لدكتوره يدخلو
ابتسمت برود =أنا سمعت انك حامل الف مبروك
بس ياعيني مش هتلحقي تفرحي بيه عشان أنا قرارت اموتك
جحظت عين ريتال بصدمه وخوف ابتلعت لعبها بخوف شديد=انتي بتعملي كده لي
انا معملتلكيش حاجه عشان تعملي كل ده
سحر بجمود=ههه طب مانا عارفه انك معملتيش حاجه أنا بخود انتقام قديم اوووي من تلاتين سنه
بمعني اصحي بحاول اخود بطاري من الي عاملو فيا ابوكي
من وانا اصغر منك وأشوف الذل في عين عثمان الالفي
ريتال بصدمه=انتي تعرفي عمي عثمان مني
سحر=لا دي قصه طويله تعالي اسمعهالك
سحر بجمود=انا اسمي سحر مكاوي بنت رجل طيب كونت جارت ابوكي وانا صغيره
لحد مكبرات وحلويات وبقا فيا الطمع كونت بحب ابوكي اووووي ومتعلقه بيه جدا
بس هو كان بيتسله بيا وعدني انو هيتجوزني ووعدني انو هيكون ليا العمر كله وعدني اني اكون كويسه طول عمري ووعدني اني اكون ملكه وهو الملك وكلام كتير ر من بتاع الحب ده انتي عارفه بقا
امنتلو وسلمت نفسي قبل مفكر اي ممكن يحصل بعد شهر حصل كان حصل بنا أنا وابوكي علاقه محدش عرف عنها حاجه لحد مكتشفت في يوم اني حامل.
انصدمت كونت عامله زي المجنونه عيله صغيره امنت لواحد وهي حاسه معه بالأمان مفكرتش محستش بحاجه غير شعور الحب الي جوايا
لكن ابوكي عمل كل حاجه مكونتش أتوقعها في حياتي
اول كلمه قالها لي =روحي سقطيه
اتفجاءت من ردت فعلو انهرت قلتلو استر عليا اربوك انا ابويا رجل كبير ومش حمل الكسره الضهر وانا صغيره مكونتش عارفه أنا بعمل اي أنا بحبك يا طها
رد عليا وقالي انا مليش فيه اضربي راسك في اتخن حيط مشيت من قدامو وانا منهاره
عايله تأيها خايفه من الدنيا مكونتش عارفه الدنيا مخبيالي اي
روحت عند عثمان الفي استنجي بيه لانو كان أقرب صاحب لبوكي
وقتها هو بس الي كان عارف ان الوحيد بيحب امك وانا كل ده كونت واخده علي قفايا
أكملت بدموع وهي بتراجع شريط ذكرياتها الأليم=قلتلو ارجوك يا عثمان بيه خاليه يتجوزني أنا بنت وحيده وابويا لو عرف هيموت فيها
قالي بمنتها البرود =غوري من هنا يا بت انتي وشوفي هتعملي اي في نفسك اتفجاءت واتجننت بقيت واقفه قودامو منهاره بتراجه لدرجه اني بوست رجلو بس هو كان معمي بحب سهير اخت امك طردني من القصر بتاعو
استرسلت وهي تتنهد بحزن
ابويا عرف بالصدفه اني حامل مات من صدمتو. في بنتو بسكته قالبيه فضلت منهاره جنوبو وانا بتراجه يقوم معايا بس مكنش بيرود مااات ابويا مااات
روحت عشان أسقط الود قبل مبطني تكبر والناس تلاحظ الدكتور كان شمال
هو كمان مرحمنيش اغتصبني وانا تحت تاثير البنج بعد مفوقت كونت حاسه بوجع رهيب
الدكتور قالهالي وبكل بردو وانا شايفه بيلبس هدومو قدامي بعد مخلص الي عامله فيا
قالي تقداري تقومي احنا قصينا الرحم وللاسف مش هتقداري تخالفي تاني
وقفت من مكاني وعلي قد تعبي مسكت فيه وقلتلو ازي انت عملت اي انهارت بين أيده وانا بضربو وقعت علي الارض لقتو بيحرك ايدو عليا بطريقه مقرفه مستفذه
Flash Back
الدكتور بنظر رغبه فيها=بس اي الحلوه دي مش قادر اقولك استمتعت قد اي
جحظت عينها بتفاجوء=اي انت عملت اي انطق
حوط خصرها بقوه وهو يمل عليها=عملت اي يعني اي اغتصابتك
قالها بكل برود ولا كانو عمل حاجه كان لسه هيقربلها بس مسكت المشرط فتحتلو بطنو بيه
وقع علي الارض قدامها ودمو بيتصفه فضلت واقفه قدامهُ بخوف شديد وايدها الي غارقنا بالدم بتترعش وجسمها كلو بيتنفض من خضتها منه
الدكتور بالم=اااااااااه ببنت الكلب اطلبي الإسعاف بسرعه هموت
كانت وقفه قدامة مصدومه مش مصدقه أنها ممكن تعمل كده ابدا
اقتربت من بخوف شديد ولكن كان دمو اتصفه كلو علي الارض فضلت تعيط بحرقه وهي مش قادره تشيل جسمها الي بيترعش من علي الارض وانهارت في البكاء بشده وخوف
=يارب سمحني يا رب يا رب مش كان بقصدي يا رب يا رب
اااااه يار ب ارحمني
وقفت بصعوبه وخرجت بره الغرفه الي كانت في شقه مشبوها نزالت علي السلم بارهاق شديد وهي حاسه الدنيا بتلف بيها
وقعت الأرض مغشيا عليها
Back
اتنفض جسمها وهي قاعده بتحاول متفتكرش غمضت عينها بحزن واتنهدت =تعرفي يا ريتال أنا مكونتش عايزه اذيكي خالص
كانت تستمع لها ريتال بصدمه الصدمه وهي مش قادره تستوعب كم الالم الي مرت بيه وكلو بسبب ولدها
اتلكمت بصوت يرتجف=كملي اي حصل تاني ازي اتجوزتي بابا
ابتسمت سحر بسخرية=لدرجادي عجبتك القصه تحسي انك بتتفرجي علي مسلسل صح
المهم يستي تعالي احكيلك
=شافني رجل طيب قد ابويا رعاني وفضلت جنبو لحد ما بقا عند تلتين سنه متخيله تلاتين سنه وانا من غير جواز ولا خلفه ولا جرح ابوكي بيخروج مني استحلفتلو اني عمري مهنسي الي حصلي بسبابو
كونت ست حلوه اووي وفيا الطمع مع كل الي حصلي ده
الرجل الي لقاني كان تاجر ووحيد معندوش عيال ولا حتي اخوات مات بعيدها زعلت اوووي لما سبني بس اكتشفت انو سابلي فلسو كلها املكو وعمارتو وكل ده
انا فرحت بس علي قد كده زعلت اوووي لانو كان رجل حنين عليا وطيب اوووي
استرسلت بسخريه=بس كانو ابوكي مكفهوش الي عملو في زمان جيه يكمل عليا تاني
كان في قلب غل وحقد وكره لي
كبير اوووي بس اول ماشفتو. افتكرت انو حب زمان الي قلبي مقدارش يحب غيرو حتي بعد كل ده اتفجاءت بيه دخالي المحل بعد كل السنين دي وواقف قدامي بسهواكه زي زمان
لما لقيت قدامي مصدقتش نفسي وكانو جي لقضه اتجوزتو بعد معرفت أن امك ماتت بشهر
ياريتو اكتافه من الي حصلي
كان مفلس معهوش حتي ياكلك اقنعك بفكره الأب الحنون الي اتجوز عشان ارعيكي بس لا كان غيته حاجه تانيه خالص
غيته انو ياخود كل فلوسي وتحت تهديد منو انو ممكن يقتلني خالني أوقع علي كل املاكي
كونتي لسه عند تلتتاشر سنه وطفله صغيره روحتي تلعبي مع في السارع
كان ابوكي وقتها بيكويقني بنار عشان أوقع
استرسلت ببرود انا هقولك تتر النهايه =انا الي موت ابوكي
كانت تنظر لها ريتال بصدمه وهي مش عارفه تعيط ولا تصراخ ولا في اي تعبير علي وشها غير صدمه من الي عمالو ولدها في الست دي وقد اي اتعذبت بسبابو صدمتها زادت لما سمعت انها هي الي عملت كده في ابوها مبقاش في تعبير واضح علي وشها غير صدمه بس كان عكس الي جوها بس كان جوها انهيار طفله بتصرخ بكل ما فيها علي الزمن الي صدمها صدمت عمرها في ابوها الي كانت اشرف الناس بنسبالها والم بيزيد جواها وهي بتفتكر كلمتها وأنها هي الي قتالتو فعلا وصريخ بواجع علي اللي حصل معها من الرجل وانو حاول يغتصبها حسيت انو الدنيا بدور بيها مش عارفه تعمل اي غير معالم الصدمه الي علي وشها
كانت واقفه قدامها وهي شايفه الصدمه في عينيها ابتسمت بسخريه =اي يا قمره روحتي روحتي فين هااا اتصدمتي صح ههههههههه يبنتي مش لزم اصلو ماضي والي حصل حصل المهم دلوقتي تحبي نبداء منين في عذابك
نظرت لها ريتال بكره شديد ودموعها بتتغلغل في عينيها واغضب مفرط نفسها تقتلها وتقتل نفسها بعد كل الي سمعتو منها
سحر بسخريه=خلاص احنا نبداء بحرق
خلعت الجكيت من علي كتفها وكان في حرق قوي وكبير علي دراعها
=شايفه ده ابوكي السبب فيه اي رايك نعملك واحد زيو في وشك ولا فضهرك ولا في رجلكي
لا لا انا رائي في ضهرك يلا يا رجاله
نظرت لها ريتال بخوف شديد وهي بتتراجع لوراه بس بدون فايده فضلت ترجع لحد ملزقت في الحيطه حوطها رجلين طوال البنيه
وهما بيمسكوها بعونف لتقع علي الارض
نظرت إليها بخوف ودموع وقلبها هيقف من خوفها=ارجوكي يا سحر ارجوكي انا اسفه واللهي العظيم مكونات اعرف كل ده انا وربنا مكونتش اعرف ارجوكي ارحمني وربنا هيرحمك صدقني
نزلت سحر لموستوها بسخريه وهي بتبوصلها بجمود=كونت بترجاهم كده بردو ومحدش سمعني
وقفت وريتال كانت منهاره ووقعه علي الارض باست رجلها بترجي
=ابوس رجلك ارحميني انا مليش ذنب واللهي مليش ذنب
استرسلت ببكاء =طب أنا ماشي اي ذنبو الطفل الي لسه مشفش الدنيا
سحر بسخريه=مهو ده مرادي احرق قلبك زي متحرق قلبي في اني مكونش ام طول حياتي
وانا كمان هعمل فيكي كده بس براحه واحده واحده
شاورت سحر لرجلتها أنهم يمسكوها بقوه=جابت سائل قوي يذيب الجلد
ورحت ورها وهي بتبوصلها بكره
كانت ريتال قاعده علي الارض ببكاء وانهيار وهي تترجاها =ارجوكي يا سحر ارجوكي.
ولكن بلا فايده دلقت عليها السائل لتاتي ريتال بالم شديد وصراخ =اااااااااه فرررررررررريد
كانت سحر بترمي عليها السائل وهي بتضحك بشر =هههههههههه انتي لسه شوفتي حاجه
لا لا لزم نسجل الحظه السعيده دي ههههههههه
كانت عامله زي المجنونه فضلت تسجل صوتها وهي بتصرخ بالم وبتنده فريد ينجدها ……
عند فريد كان قاعد يتفحص ملامحها المرسوم بدموع ريتال انتي وحشتيني اوي بقا كده تبعدي عني كل ده يعني أنا موحشتكيك خالص أنا اسف اسف اوووي أنا طلعت ضعيف ومش هقدار احميكي سامحني يا حبيبتي سامحيني يا نور عيوني
وقف من جلسته كان لسه هيدخل الحمام لكن لقي تلفونه بيرن جري عليه بلهفه ليجده رقم مجهول رد بلهفه=الو مين مين معايا
دخلت مايا بالحزن دي وقفت جنبو
فريد في أي
سحر بشر=أنا سحر يا فريد يا الفي
مش قولتك رجعلك
جحظت عين فريد بتفجاو ء وهو بيسمع صوتها اتكلم بغضب مفرط=فين مراتي خطفتها لي
سحر بشر =واللهي لي دي بتاعتي أنا بس انا عليا اني اقهرك
انت وابوك
بقولك اي هبعتلك حاجه عايزك تسمعها وتستمتع زي منا مستمتعه كده ههههههههههه
فريد بغضب مفرط وجنون=انتي عارفه لو مسيتي شعره منها هقتلك
سحر ببرود=شعره بس يبني دانا رجالتي مقدروش يمسكو نفسهم كانو هيغتصبوها بس انا لحقتهم في اخر لحظه واللهي ههههههههههههه
كور فريد ايدو بغضب وصدمه وحس بنار بتنهش فيه لو يطول يمسكها هيقتلها تحدث بصوت جوهري=دانا هطلع عين اموكو يا ولاد الك****** أنا هلمكو يا شو*******
سحر بضحك مستفزه=هههههههه طب اسمع بقا يلا مع السلامه
قفلت بسرعه وهو فضل باصص لتلفون بصدمه فتح تسجيل بعتتهلو ليسمع صوت ريتال بصريخ =اااااااااااااه فررريد
ارجوك كفايا كفايا اااااااااااااااااه
لتحجظ عين فريد ومايا بصدمه و…..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ارهقتني عيونها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *