رواية أحببت أرملة الفصل التاسع 9 بقلم حوريه مصطفي
رواية أحببت أرملة الفصل التاسع 9 بقلم حوريه مصطفي
رواية أحببت أرملة البارت التاسع
رواية أحببت أرملة الجزء التاسع
رواية أحببت أرملة الحلقة التاسعة
جاسر بصدمه: و رحمه امي ما هرحمك يـــــا الياس الكل’ب..
في مكتب المقدم الياس..
الياس كان بيشتغل وجاسر دخل عليه بهجميه ومسكه من هدومه..
جاسر بغضب: ليه عملت كده..
الياس بعدم فهم: مش فاهم عليك يا جاسر..
جاسر بغضب: اسمي المقدم جاسر يـــــا رو’ح امك..
الياس بعصبيه هو الاخر: متغلطش يــــا سياده المقدم… انت فاهم..
جاسر بعصبيه: لا مش فاهم يالا..
الياس بهدوء : في ايه يـــــا سياده المقدم..
جاسر فتح فونه علي الفيديو وقال: في انك واحد ند’ل وخاين يــــا الياس..
جاسر بقا يضر’ب الياس بعصبيه.. والياس مستسلم من صدمته..
اللوا سليم بعصبيه: ايه اللي بيحصل هنا..
جاسر بعصبيه: ولا حاجه يـــــا فندم..
اللوا سليم بعصبيه.. شد فون جاسر من ايده.. وقال بصدمه: انت يـــــا الياس تعمل كده..
الياس بهدوء: صدقني يـــــا سياده اللوا الفيديو ده كله كدب انا مستحيل اعمل كده في ادهم..
اللوا سليم بهدوء: انت متحول للتحقيق يـــــا سياده المقدم الياس.. و موقوف من العمل..
الياس بصدمه: صدقني يــــا سياده اللوا انا مظلوم والله..
اللوا سليم مردش علي الياس وخرج..
الياس بحزن: صدقني يـــــا جاسر انا مستحيل اعمل كده.. مستحيل اخون يـــــا صاحبي..
جاسر بهدوء: انا هدور علي الحقيقه بنفسي.. بس صدقني يـــــا الياس لو طلع ليك ايد في قت’ل ادهم.. صدقني ما هرحمك..
العسكري بمقاطعه: اتفضل معايا يـــــا سياده المقدم علي غرفه التحقيق..
الياس مشي مع العسكري بهدوء وهو في حاله حزن..
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♥
كانوا في المطبخ بيجهزوا الاكل لحد مــا رن جرس الباب..
فاطمه بهدوء: روحي يـــــا تقي شوفي مين..
تقي بغيظ: اصل انا الخدامه الفلبينية بتاعتكو صح..
فاطمه ببرود: انجزي يــــا حيو’انه..
تقي بغيظ: حاضر..
نجمه بابتسامة: ارتاحي انتي يـــــا ماما وانا هكمل..
فاطمه بحب: معتش غير السلطه.. هعملها وخلاص..
نجمه بابتسامة: طيب..
تقي بصراخ من برا…
فاطمه بخوف: في ايه يابنت الهبله..
تقي بابتسامه بلهاء: حوريه هنا..
فاطمه بغيظ قلعت اللي في رجلها وحدفته في و’ش تقي..
تقي بابتسامه بلهاء: بتحبني اوووي الوليه دي..
نجمه بضحك: تستاهلي عشان تخوفيني عليكي اووووي..
حوريه بابتسامة: ازيك يــــا امي..
فاطمه بحب: كويسه يــــا حبيبتي.
حوريه بحب: عامله ايه يـــــا نجمه والبيبي عامل ايه..
نجمه بابتسامه: الحمدلله يـــــا حبيبتي المهم انتي..
حوريه بابتسامة: الحمدلله بخير..
نجمه بحب: ديما يارب..
فاطمه بحنان: اقعدي يـــــا حبيبتي ارتاحي لحد ما نحط الاكل علي السفره..
حوريه بابتسامة: لا انا حابه اساعدكوا..
تقي بسعاده: طيب ساعديهم انتي يـــــا حور وانا وهرتاح شويه..
فاطمه بهدوء: ترتاحي من ايه يـــــا حبيبتي..
تقي بابتسامه بلهاء: من الراحه يـــــا امي..
فاطمه بصراخ: علي المطبخ يـــــا تقي يلا..
تقي بابتسامه: بهزر والله..
وفعلا جهزوا الاكل في جو مليان حب وبهجه..
بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
فاطمه بحب: جاسر عامل ايه يـــــا حور..
حوريه بابتسامة: بخير الحمدلله..
فاطمه بحب: يـــــارب ديما ياقلبي..
حوريه بابتسامة: ممكن يـــــا نجمه اشوف السلسه دي عشان اخلي جاسر يجيبلي واحده زيها..
نجمه بابتسامة قلعت السلسلة وقالت: اتفضلي يـــــا حبيبتي..
حوريه خدت السلسه من نجمه وبدون مــــا حد يلاحظ بدلت السلاسل مع بعض..
حوريه بابتسامة: شكرا يـــــا نجمه..
نجمه بحب: العفو يــــا قلبي..♥”
مر اليوم بدون احداث تذكر..💜”
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♥”
في الجهاز..💜”
اللوا سليم بحزن: مكنتش اتوقع ان الياس يكون خا’ين..
جاسر بحزن: الياس مستحيل يعمل كده يـــــا سياده اللوا.. اكيد في حاجه ورا الموضوع ده وانا لازم اعرفه..
اللوا سليم بحزن: يـــــاريت يطلع كل ده كذ’ب..
جاسر بهدوء: الحقيقه هتظهر يـــــا سياده اللوا انا واثق ان الياس برئ..
اللوا سليم بهدوء: عملت ايه في السلسه يـــــا سياده المقدم..
جاسر بتذكر.. انا نسيت امر السلسه بسب موضوع الياس..
اللوا سليم بعصبيه: احنا محتاجين السلسه دي ضروري يـــــا سياده المقدم.. هي حل اللغز.. انت فاهم..
جاسر بايماء: فاهم يــــا فندم وادي التحيه العسكريه وخرج..
في قصر الكيلاني..♥”
حوريه بصدمه: انت رجعت من الشغل بدري يــــا جاسر… هتتحسد والله..
جاسر بهدوء: انتي جبيتي السلسه اللي قولتلك عليها يــــا حوريه..
حوريه بابتسامة: نسيت..
جاسر بعصبيه: نعاااام..
حوريه بخوف: بهزر والله وطلعت السلسه من جيب بنطلونلها..
جاسر بهدوء اخد السلسه وقال.. يـــــاريت بلاش هزار من ده تاني يــــا حوريه..
حوريه بحزن: تمام يـــــا جاسر..
جاسر خرج بعصبيه من القصر ورجع الجهاز التاني..
✰ـــــــــــــــــــــ✰
تقي بابتسامه: بالله عليكي وافقي يـــــا فطوومه..
فاطمه بهدوء: لا مفيش خروج..
نجمه بابتسامة: خلينا نخرج يـــــا ماما احنا من زمان مش خرجنا.. وانا زهقت من قاعده البيت..
فاطمه بحب: طيب ادخلوا البسوا يلا..
تقي ونجمه بسعاده: حاضر..
بعد وقت نجمه وتقي خلصوا لبس..
نجمه بابتسامة: احنا خلصنا يــــا ماما..
وفعلا خرجوا واتفسحوا وهم راجعين جيت عربيه بسرعه رهيبه شدت نجمه بالقوه ودخلتها العربيه واختفت عن الانظار..
يتبع..
- لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت ارمله)