روايات

رواية مسك الرعد الفصل الثالث 3 بقلم مريم

رواية مسك الرعد الفصل الثالث 3 بقلم مريم

رواية مسك الرعد البارت الثالث

رواية مسك الرعد الجزء الثالث

مسك الرعد
مسك الرعد

رواية مسك الرعد الحلقة الثالثة

عند مسك و رعد
مسك دخلت الحمام و اخدت شور و غيرت لبنطلون برموده اسود و تيشيرت حمالات قصير فيروزي وخرجت
رعد كان قاعد ماسك التلفون و لما عينه جت عليها فضل باصصلها كتير و هي لحظت و اتكسفت وقالت. احم رعد
رعد بتوهان اكتر. قلب رعد
مسك بإخراج. احم عاوزه اتكلم معاك ممكن
رعد بجديه. اكيد تعالي
مسك راحت نحيتوا و هو شدها من ايديها و قعدها على رجله على السرير
مسك و بتحاول تبعد عنه وقالت. لو سمحت يا رعد سيبني
رعد. مكنتش اعرف ان اسمي حلو اوي كده وبعدين فاق و قال بطلي حركه و قولي عايزه تعرفي ايه
مسك. ما انا مش هعرف اقول و انت ماسيكني كده
ابعدها رعد عنه ثم قال بهدوء عايزه تقولي ايه
مسك. عايزه اعرف لي بابا بعني كده وليه انت اتجوزتني
رعد بهدوء. هتعرفي كل حاجه في وقتها يلا عشان تنامي
مسك. انا هنام فين
رعد. هنا وشاور على السرير
مسك. طب و انت
رعد. كمان هنام هنا

 

 

مسك. إزاي لا كده عيب
رعد بضحكه سحره قلب مسك و قلبي انا كمان. عيب الي هو ازاي انتي مراتي
مسك. ب. بس
رعد بجديه. مفيش بس انا قولت كلمت و يلا عشان تنامي عشان بكره مسافرين
مسك بفرحه مثل الأطفال. بجد بجد هنسافر يس يس
رعد بضحك على شكلها. اه هنسافر يلا عشان تنامي
مسك وهي تمسك يده. ها قولي هنروح فين
رعد. هنروح الصعيد اكيد هتقولي مش
قاطعه في تكمله الكلمه مسك وهي تحتضنه وتقول بجد انت متعرفش انا كان نفسي اروح الصعيد من زمان اوي ثم أدركت نفسها و بعدت عنه و قالت اسفه
اما رعد كان في عالم آخر أثر حضنها لم يكن يتوقع انه سيكون في يوم ما ضعيف امام فتاه مثل هذا الحد
و أيضا هو ظنها انها سوف تعارض الذهاب إلى الصعيد ولكن هي فاجئته حقا بردها
مسك وهي تتسطح عل بالفراش. انا عايزه انام
رعد وهو ينسد على شعرها. نامي يا روحي
ثم غفت ليأخذها رعد داخل أحضانه لينعما بنوم هنئ

 

 

 

في الصباح.
يستيقظ رعد قبلها و يلعب في شعرها و خدودها و انفها
مسك بزهق وهي بتحرك ايديها على وشها. خلاص بقا
ضحك رعد عليها ثم قال. صباح الورد
مسك بأبتسامه جذابه. صباح النور
رعد يلا ادخلي البسي و جهزي حاجتك
مسك. طب و انت
رعد. انا حاجتي هناك يلا عشا منتأخرش
مسك قامت من على السرير بحماس و قالت. يلا بيتا ثواني و حاجتي تكون جاهزه
ضحك رعد عليها ثم قال. ماشي يا طفله
مسك بغضب طفولي. انا مش طفله
رعد. انتي طفلتي انا بس
احمرت وجنتا مسك ثم قالت. احم ا ا انا داخله ا ا اجهز
ثم أسرعت الي المرحاض بعد مده
خرجت مسك وهي ترتدي فستان نبيتي بحالات رفيعه يصل إلى بعد الركبه و عليه جاكيت جينز قصير و رفعت شعرها على هيئه كحكه فوضويه و ينزل منها كم خصله متمرده اعطتها جاذبيه كبيره ووضعت بعض الروج الأحمر مما جعلها جاهزه للأكل ثم خرجت
كان رعد يرتدي بدله سوداء انيقه بقميص ابيض يعطيه جاذبيه كبيره مع تسريحه شعره الجذابه و رش من برفانه المثير ثم خرج ليدق على باب مسك لتخرح هيا من الباب لتوقعه أثير عيناها و شفتيها لتخرجه هي قائله
مسك بفرحه. يلا انا جاهزه بلا بينا

 

 

آفاق رعد بغضب من مجرد فكره انها يتنزل هكذا و يراها الناس واخذ يقترب منها كثيرا ثم قال ايه دا و هو يشاور عل الروج في شفتيها اما هي نظرت له لبراءه وقالت. دا روج
رعد بغضب. يتمسح فورا
مسك بحزن. بس هو جميل مش عايزه امسحه
ما أن قالت هذا انقض رعد على شفتيها بق*بله يعبر فيها عن غصبه ثم تحولت إلى قب*له رقيقه ثم ابتعد عنها و هوا يقول خلاص كدا اتمسح
خجلت مسك كثيرا هي لا تعلم لماذا لم تبعده عنها لماذا كانت فرحه ثم وضعت يدها على شفتيها و قالت لي بحس معاه بالأمان ثو فاقت على صوت رعد و هو يقول يلا فيه ايه اومال لو مكنتش بو*سه كنتي عملتي ايه
بعدها غسلت مسك وجهها و خرجت جذبها رعد من يديها و قال. يلا يا بطتتي اتأخرنا
مسك. تاني هيقول بطتي
رعد. خلاص يا بطتي بقا يلا ثم ادخلها في السياره
ودخل هو الاخر و انطلقا الي الصعيد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مسك الرعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *