روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل التاسع 9 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل التاسع 9 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة البارت التاسع

رواية حوريتي الجميلة الجزء التاسع

حوريتي الجميلة
حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة التاسعة

فريال بسرعه هو. ده الحال الوحيد علي شان حور تكون معاك علي طول وتتربه
علي ايدك
كنان بس عمي حسن مستحيل يرضا يتجوز علي طنط امال
فريال. في نفسه لا يمكن . ده اتا عملت ده كله علي شان حسن
فريال . انتا اسمعني بس
فريال بخبث شديد… ……..
كنان . مش معقول ايه.ده ده الشيطان نفسه ميفكرش كده
فريال تتصنع الطيبه . علي شانك اعمل ايه حاجه يا عمري قولت ايه
لازم ننفذ بسرعه قبل رجوع يوسف
كنان. طاب ولو عمي المحمدي فاق من الغيبوبه اعمل أيه انا
فريال . انتا سعتها هتكون عملت حور بحب وتحببها
فيك
كنان. تمام
فريال . العشاء يا استاذ حسن انتا وحور اتفضل
بعد مده تدخل وهي معها الشاي اتفضل الشاي يا استاذ حسن
خدي ياقلبي العصير يا حور
اخذ. حور العصير وبعد مده حور تكون نايمه هي وحسن
فريال. تتصل بي كنان تعاله بسرعه نامو
كنان. انا جب الشقه افتح قبل ما حد ياجي
كنان ينظر بحب الي حور حوريتي وحشتني اووي
ويخذ حور في حضنه ويشم
عبير شعرها يا علي رحتك بتموتني يا ملاكي
الام بسرعه خد حسن علي الاوضه
يخذ. كنان حسن علي الاوضه النوم
فريال . يالا روح انتا لحور
كنان. يخذ حور ويذهب الي الاوضه التانيه
كنان ينظر بحب الي حور
حوريتي…….

 

 

فريال . اخيرا يا حسن هكون في حضنك
فريال حسن انا………
يوسف الو ايو يا احمد انا بتصل علي بابا مش بيرد عليا هو ولا حور ايه فيه
احمد. انتا بتقول ايه
انا في الشغل سلام يخذ احمد اغراض ويذهب سريع الي البيت
احمد. بابا…….
فريال. كنان. بسرعه الحق احمد بيرن عليه حسن والعمل ايه
كنان . تعالي نمشي
فريال . في نفسه مستحيل . ده ميكون علي موتي مش هسيبك يا حسن والفرصه مش متتكرر تاني ليه انا محنونه علي، شان اضيع فرصه من ذهب
كنان ماما انا بكلمك يلا قبل ما احمد ياجي وتبقا مشكله
تسير فريال في الشقه زي المجنونه لا لا… لازم القي حل بسرعه
فريال اممممممممم.
فريال انا لسه عايز حور
كنان . بسرعه واكتر من الاول كمان
فريال خلاص اسمع هتعمل ايه
فريال ……
كنان. تمام
يدق احمد علي الباب ما فيش رد
احمد وبعدين
المفتاح مش معايا نسيتو في الشقه وانا نازل
.احمد اه طنط فريال
يذهب احمد الي شقه فريال ويدق الجرس
فريال . ده اكيد احمد
كنان والعمل ايه
فريال . انا هتصرف ههههه
تذهب وتفتح الباب
احمد. ابني خير
احمد . انا اسف يا طنط بس بابا مش بيرد علي التلفون ولا بيفتح الباب
فريال بسرعه اه صح الاستاذ حسن وحور من نصف ساعه كده كانو نزلين حور كانت زعلانه خدها يتمشي شويه واكيد نسي التلفون في الشقه
احمد. شكرا اوي يا طنط فريال سلام انا اروح الشغل تاني
فريال مع الف سلامه يا ابني
يذهب احمد خارج العماره وينظر اليه كنان من الشباك
كنان . ماما يا ماما احمد ومشي
فريال . تعاله بسرعه ياله . تدخل في غرفة النوم بتاعت حسن
فريال الحمدلله ان احمد مش معاه المفتاح كانت الخطه باظت
……………………………. فلاش باك…….

 

 

كنان. ماما تلفون حسن بيرن نمره رقم دولي مش من مصر اريد اعرف مين
الام. لا.
يستمر الرن
كنان ماما اقفل التلفون ولا اعملوا صمط
فريال . بخبث لا علي شان نعرف مين بيرن عليه
بعد عشر دقايق يرن التلفون برقم احمد
كنان بغضب وبعد في ام اليله دي
يذهب الي عرفه حسن ويدق الباب
فريال بغضب . من كنان ايه في
كنان يا ماما احمد بيرن من الصبح
فريال يا لهوي ده لو حسن ماردش علي احمد هو هياجي هنا وايه العمل يا كنان
فريال بسرعه تعاله نروح البيت عندينا ولم احمد يمشي ناجي تاني ياله
… ………………………..؟ عود من الفلاش باك……
فريال . تنظر اليه بحب وتوضع ايدها علي وش حسن وتحرك يدها عليه بحب انا بحبك اوي يا حسن من يوم ما حيت سكنت هنا وانا بشوفك وانتا بتعامل مع امال بحب وانا حبيتك يا اخيرا هبقا في خضنك
حتي لو انتا مش واعي لي اي حاجه مش مهم انا عندي بالدنيا والي فيها
تقوم فريال من علي السرير وتقطع في هديها.
وتضرب نفسها بشده ليكون عليه بعد العلامات علي جسدها ووشها
وتقوم برمي الملابس في الأرض وتنام بجوار حسن
فريال . انا عملت كده علي شان اثبتلك انك ااعتديت
عليه انا عارفه ان لو انا معملتش كده انتا عمري ما هتشفني اهو كده ابقا علي الاقل معاك في نفس البيت
بعد ساعتين تشعر فريال بحسن انو بيقوق
تعمل فريال انها نايمه ولا تشعر باي شي
حسن اه يا راسي ليه الصداع ده يحرك يده علي السرير
حسن حور قومي ياله
ينظر حسن علي السرير حو ر قومي
حسن. بصراحه ايه ده….

فريال بخبت. بصراحه علي صراح حسن
حسن. انتي ايه……

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *