رواية حوريتي الجميلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة البارت الثامن عشر
رواية حوريتي الجميلة الجزء الثامن عشر
رواية حوريتي الجميلة الحلقة الثامنة عشر
الاب المحمدي بصوت مرتفع حوررررررر
خور بخضه وخوف بابا
…… ينظر اليها من بعيد
….. هههههههه هو دن اللي انا عايزة ويذهب سريعا الي السياره
زينه ايه
….. عيب حصل زي ما انا عايز بلضبط .
هو وزينه بيضحكو بصوت عالي هههههه
الاب ايه ده يا حور
حور بابا هو
ياتي احمد من بعيد
احمد خير يا بابا ليه واقف في الشارع وليه بتزعق مع حور ايه في
الاب وهو ينظر الي حور
حور بخوف وهي تفكرك في ايديها
الاب لا ولا حاجه كل خير ان شآء الله
احمد تعالي يالا
الاب وهو يمسك يدي حور بغضب شديد
ويطلع علي فوف
تدخل حور بخوف من ابوها
الاب وهو يهمس لحور الكلام بعدين علي الاوضه مش عايز اشوف
حور. بدموع والله ة
الاب وهو يقطع الكلام بزعل بعدين
تدخل حور الاوضه
الام حور حور
الام مال حور يا محمد
محمد لا ولا حاجه
…………………… عند فريال
فريال. ايه الحكايه يا كنان انتا مش هتروحي الشعل ولا ايه
كنان بغضب . لا
………….. . ترجع حنان وهي مبسوطه وبتغني
حنان. مليونير مليونير بكره هبقا مليونير وانا نايم وانا صاحي
كنان خير ان شآء الله مالك مبسوطه
حنان برعب لالا عادي
تنظر حنان الي فريال وتغمز بعنيه للفريال
وتذهب الي الاوضه
…………………………. عند حسن
الو ايوه يا يوسف انتا ليه مش راضي تاجي البيت
يا ابني
يوسف هاجي يا بابا بس مش دلوقتي
احمد الاب امتي بقا
يوسف ان شآء الله قريب اوى
حسن عملت الي قولت عليه
يوسف اه النهارده
………….. فلاش باك
حسب يا استاذ
.. انا اسف يا امي ويمسك الكياس من ايد فريال
عندك يا امي تعالي معايا اوصلك
فريال لا مافيش مشكله
…… لا والله لا يمكن
ويشد الكياس ويفتح باب العربيه اتفضلي يا امي
فريال وهي تجلس في السياره
فريال انا مش عايزة اتعبك معايا بس
….. ولا تعب ولا حاجه
وبعد مده بسيطه
….. ايه.ده ده العربيه ما فيش فيه بنزين
ما عليش يا امي هتتأخر شويه
فريال لا عادي
…….. بعد ربع ساعه
….. ايو تمام.
يوسف خلاص تمام ارجع انتي بيها علي البيت
…… تمام
يوسف يتصل علي حسن تمام يا حسن البيت عند فريال وعندك في كامرات
حسن تسلم يا حبيبي
🍂🍂🍂🍂🍂🍂 عند حنان في الاوضه
تدخل فريال
ايه يا بت ليه مبسوطه كده
حنان حصل يا ماما اكتير بكتير من االلي انا عايزة
الام بفرحه احكي يا بت
حنان تحكي ………..
فريال تمام
حنان صح يا ماما الباشا عايز صوره الزفته
الان ما فيش مشاكل هجبلك صوره
هاخد تلفون حسن او كنان
حنان بس النهارده
الام تمام
…………… عند حور
في الاوضه وهي تبكي ليه كيد يا زينه بس
وتبكي بشدة
الاب وهو يدخل الاوضه علي حور
حور وهي بتقوم من علي السرير بابا انا
الاب بغضب انا عايز اعرف ايه فيه ومين ده وليه حسن مش بياجي البيت ايه فيه
حور وهي تبكي بابا اهي اهي اهي
الاب انطقي ايه في
حور. اللي كان معايا ده صديق زينه يا بابا
الاب بصحك ههههه صديق زينه وبيسلم عليكي ويحضنك في الشارع
حور بابا والله
الاب اخرسي انا دلعتك كبير انا وحسن
الاب وهو خارج بره الاوضه انا لازم اربيكي من الاول وجديد ويغلق الباب بشده
حور وهي تبكي ليه بيحصل معايا انا كده بس أهي اهي فينك يا حسن وتنام وهي تبكي
😮😮عند يوسف يرن علي حسن رد بفا يا حسن
حسن وهو خارج من الحمام خير يارب
حسن الو. ايو يا يوسف
يوسف بسرعه
حسن امسح كل صور حور من عند
حسن بسرعه لا مستحيل
يوسف فريال هي وبنتها عايزين صور لحور
حسن بغضب شديد . يوه انا زهقت من الموضوع ده
يوسف الصبر بس انتا امسح صور حور من عندك
يوسف حسن في موضوع تانى
حسن ايه تاني
يوسف كنان
حسن مالك الكلب 🐕ده كمان
يوسف معاه صور لحور
حسن وهو بيقوم من علي الكرسي اه يا ابن الكلب
يوسف بسرعه اهد كده بس انتا اتصرف وخد منو التلفون
حسن ازاي وانا مش بشوفه
يوسف اتصرف
حسن تمام
……… في صباح اليوم التالي علي الفطار
حور وهي خارج من الاوضه
حور صباح الخير
الام صباح الورد
احمد صباح الهنا علي حبيبتي انا
تنظر الي محمدي
صباح الخير يا بابا
الاب ينظر اليه ولا يرد
احمد . يلا بقا يا حور علي شان أوصلك
حور. خا
الاب وهو يقطع الكلام علي حور
الاب لا مافيش خروج النهارده
حور بابا
الاب بغضب علي الاوضه يلا
تجري حور علي الاوضه وهي تبكي
احمد بابا ايه فيه من امبارح وانتا مش تمام
محمدي. لا مافيش يلا انتا علي الشغل مع السلامه
محمدي وهو يقوم انا ماشي سلام
فاتن مع السلامه
. ………………….. تدخل فاتن علي حور
فاتن ممكن افهم في ايه
حور وهي تترمي في حضن فاتن
حور ماما انا عايز اروح عند ماما امال
الاب بخوف علي حور مالك يا قلب ايه في
..🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
عند حنان وزينه في الكليه
حنان هي حور ايه ما جاتش النهاردة
زينه تلاقي باباه عمالها حاجه
حنان وزينه ههههههه
عند حسن في البيت
فريال حسن هو انتا ليه مش بتجيب حور زي الاول
حسن بغضب وهو يدريه
حسن انا عايز يكون ليه بيت لوحدي تعبت من حور تروح عند ابوها
حسن صح انا عايز منك طلب صغير ممكن
فريال بسرعه انتا تامر
حسن غايز تتصلح مع الاولاد ونتجمع في بيت واحد
فريال بفرح بجد يا حسن
حسن بجد بعد ما اجي من الشغل نروح ليهم ونتصالح مع بعض تمام
فريال بفرحه وهي تخصن حسن انا مبسوطه اوي
فريال بتصنع البكاء اهي اهي انا كنت خايف اموت من غير ما اشوف ولادي
حسن انا شا الله تموتي انتي وهما ونرتاح من الشر الي في قلبكم ده
حسن بسرعه بعد الشر عليكي
….. حسن وهي يقوم يلا سلام دلوقتي
عند يوسف في البيت
الباب بيدق
يوسف خاطر خاطر
الاب وحشتني يا حبيبي
يوسف وانتا اكتر ادخل ادخل
الاب عايز اشوفك ايه اللي حصل امبارح
يوسف تمام
يوسف وهو يفتح الاب توب
انتا اتفرج وانا هروح اعملك شاي
الاب تمام
…………………………. فلاش باك
حسن . الحق يا يوسف
حسن . الحقني يا يوسف انا في مشكله كبيره لا انا في نصيبه
يوسف بتوتر خير يا بابا
الاب الحق حور يا يوسف
حسن فريال وكنان عملو……
يوسف بغضب شديد وهو يضعف علي ايده
خير يا حسن انتا تعاله بس وسيب الباقي عليا انا
حسن بسرعه بس انا خايف علي حور
يوسف متخافيش عليها
انتا تعاله بس علي شان عمي بيسال عليا انتا وحور
حسن بسرعه اروح اجيب حور
يوسف لا سيب حور
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂عود من الفلاش باك
حسن . فكره حلوه اوي انك تركب كامرات عندهم في البيت
يوسف بضحك هههه انا انا مركب في البيت كله حتي في المطبخ
حسن انا مبسوطه انتا سبقنهم بخطوه
يوسف ولسه
فريال بفرحه
اخيرا يك كنان حلمك هيتحقق
كنان ازي وحور مش هنا
الام اكيد حسن هيجيب حور الصبر بس
كنان. بزهق اكترمن كده
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺في البيت عند حور
حور وهي في الاوضه
الام يالا يا حور قومي علي شان تتعشي
حور لا يا ماما
الاب برحتها
الام مالك بس
الاب بغضب يو بفا انا قايم
تذهب الام الي غرقت حور
الام حور انا عايز اعرف ايه فيه
حور اهي اهي
الام اهدي بس كده وبراحه
. حور وانا خارجه من الجامعه……
الأم بغضب يعني ده كله من زينه
حور اكيد طبعا لا زينه عمرها ما تأذيني يا ماما
الام بحب . وبعدين معاكي يا حور لامتا هتبقي طيبه كده بس
الام نامى يا قلبي
حور خاضر
…… في منتصف الليل
ترن زينه علي
……. ايه عملت
….. انا هتصل دلوقتي بيها هههههههه
زينه تمام سلام
…..
يتصل علي حور
الاب وهو نايم ايه ده ده تلفون حور
يمسك الاب التلفون
ويفتح دون رد
…… ههههه اهو هو ده ده اكيد الاب ههههه
….. حور حبيبتي اخنا مش متفقين انتا بعد الجامعه تروح الشقه يا قلبي علي شان انتي وحشتني اووي اووي اووي والبيبي يا فلبي
الاب وهو يقوم من علي السرير
فاتن مالك ايه فين
يذهب الاب سريعا الي غرقت حور ويكسر الباب علي حور ويمسك حور من شعرها وهي نايم قومي
حور….
الام
احمد
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)