Uncategorized
رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
![]() |
رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية قسوة قلب وقدر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير
كوثر انصدمت وصوتت برعب: لااااااااااا.
هارون بزهول: هو انتي.
كوثر بترجع لورا وهو بيقرب.
هارون بخبث: دا انا هتسلي اوي عليكي.
كوثر: ا انت عايز مني ايه سبني في حالي.
هارون ببرود وقعد: عايز كل خير فاكرة القلم يلي ضربتيني بيه.
فلااااااااااااش ببببباااااككككك.
في بار ما.
كوثر بتحط الطلبات ايد بتمسكها: تيجي معايا وتاخدي كام.
كوثر بقرف: ابعد لو سمحت.
هارون بخبث: تاخدي كام انجزي.
طخخخخ.
الكل قام بصدمة.
هارون بغضب: اه يا بنت ????.
كوثر سابته وجريت.
هارون بصوت عالي: وحياة امي لدفعك تمن الكف دا غالي اوي.
بااااااااااااااككككككككك.
كوثر بدموع: م مكنش قصدي.
هارون قام و جاب الحزم بتاعه: تؤ تؤ دموعك دي مش وقتها خالص.
كوثر بخوف: انت ه هتعمل ايه.
هارون بجبروت نزل ضر*ب فيها بالحزم تحت صرا*خها الذي هز ارجاء المنزل سابها بعد لما تعب غار*قنة في د**مها و ابتسم: لسه عذا*بك اكبر..
سابها ونزل.
بقلم ميرا ابوالخير.
………………….
اشرف: يعني ايه.
احدهم: الميراث كله باسم يلي هتجيب الوريث للعائله وانت ملكش اي حاجه.
اشرف بغضب: لاا انت اتجننت كل العز ده ومليش حاجه فيه لا انا ولا ابني حتي.
الشخص: اه كله باسم ابن هارون باشا.
معتز من وراه: دا لو خلف اصلا او بقا عايش.
اشرف لابنه: هتعمل ايه.
معتز: ولا حاجه يدوب مو*ته هو وهي ونخلص.
اشرف بخبث: وبكدا كل حاجه تبقا لينا.
الشخص: في الحالة دي ممكن.
معتز: وانا يلي هتصرف.
ابتسم اشرف بخبث: موافق.
…………………
داخل البار.
واعد يسكر ويشرب والبنات تتجمع عليه.
هارون: اما وريتك يا زفتة انتي.
احد البنات بدلع: مالك بس تعالي وانا اظبطك.
هارون: تعالي انتي وانا يلي هظبطك.
شالها واخدها شقته.
………………….
في الاوضه.
الخدمه انصدمت من منظر الد*ماء وصوتت.
اشرف جاه ببرود: اطلبي الدكتور.
الخدمه: لازم تروح المستشفى يا بيه.
بص اشرف ليها: سمعتي.
الخدمه البنت صعبت عليها طلبت الدكتور.
بقلم ميرا ابوالخير
الدكتور: مين عمل فيها كده.
اشرف: شوف شغلك وانت ساكت.
الدكتور: حرا*م كده الجنين نز*ل.
اشرف ببرود: تمم يلا خلصت روح.
الدكتور ضم ليها جرو*حها وبص بشفقه ومشي.
نزل اشرف ولاقي هارون جاي.
اشرف: موت ابنها.
هارون بتجاهل: هي مش ما*تت لسه.
اشرف: تحذير ليك لو البنت جرا ليها حاجه تاني انت عارف هعمل ايه.
هارون ببرود: مش بتهدد.
كمل طريقه علي الاوضه.
اشرف هاتفيا: البيبي ما*ت افرح.
شخص ما: وهو قرب يموت.
اشرف: قصدك ايه.
معتز بخبث: زي ما اغتص*بت مراته و صورتها هنزله علي النت و يقابل بقا.
اشرف بصدمه: ايههه…
بقلم ميرا ابوالخير.
……………
داخل لاقها اعدة وباصه للسقف بص بقرف وداخل الحمام اخد دوش وخرج.
هارون ببرود: شايف فيكي الن*فس اهو.
كوثر…….
هارون بغضب: بكلمك ردددي.
كوثر………
هارون راح ومسكها من شعرها: مش بحب اكرر كلامي.
كوثر بدموع: ابعد عني بقا سابني.
هارون: يعني انا يلي فرحان بجمال ا*مك دا انتي واحدة شما**ل يابت وبتاع ر**جالة وجايه تعملي عليا انا شر*يفه.
كوثر ضربته كف: اخرررس انا اشرف منك مليون مرة فاهم.
هارون رفع ايده وهيضر*بها قاطعته: اضر*ب اضر*ب مانت مش ر*اجل عشان مفيش را*جل يمد ايده علي واحدة ست.
هارون رمها علي الارض: بقا انا مش ر*اجل انا هوريكي يا بنت الك لب ???? را*جل ولا لا.
فك زاراير قميصه و قلعه و هي بترجع لورا و قلع الكات وبقا عاري الصدر قرب منها وشدها وشالها حدفها علي السرير بعنف.
كوثر بصراخ: لااا ابوس ايدك ابعد عني.
هارون متجاهلا كلامها و نزل علي ر*قبتها و قب*لها بعنف وقرب من شفيفها با*سها بجبروت جابت د*م قطع هدو*مها كلها:دلوقتي هوريكي را*جل ولا لا.
شد*ها ليه و…….