رواية أحببت قاتل زوجي الفصل الأول 1 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت قاتل زوجي الفصل الأول 1 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت قاتل زوجي البارت الأول
رواية أحببت قاتل زوجي الجزء الأول
رواية أحببت قاتل زوجي الحلقة الأولى
انت اتجننت بتفكر في واحد متجوزه..
فهد بغضب:متقولش متجوزه هي ملكي انا مش ملك حد تاني..
معاذ بهدوء:فووق يا فهد هي خلاص بقيت مرات حد تاني وفرحها كمان يومين انساها يا صاحبي وعيش حياتك وسيبها هي كمان تعيش حياتها مع الشخص اللي بتحبه واللي قلبها اختاره..
فهد بغضب قرب من معاذ وامسك من لياقه قميصه واكمل بفحيح لو سمعتك بتقول الكلام ده تاني هقت*لك ومش هرحمك يا معاذ ومش هيهمني انك صاحبي..
معـاذ بتهنيده حزن: طيب انت هتعمل ايـه وهي فرحهـا بعد يومين..
فهد ببرود: مين قالك ان هيكون فـرح اصلا يــا معاذ..
معاذ بهدوء: قصدك ايـه..
فهد بإبتسامة خبث: هتعرف بعدين..
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في احد المنـازل البسيطه..♥
اصحي يلا يــا مـاسه عشان تروحي تجيبي فستان الفرح انتي و ايـاد..
مـاسه بنوم: خمسه بس يــا سوسو و هقوم..
والده مـاسه «سلمي» بغيظ: من الساعه 9 وانتي بتقولي خمسه و دلوقتي السـاعه 10 وايـاد زمـانه جاي حالا..
قـامت مـاسه بغيظ من علي فراشها..
سلمي بسخريه: مش عارفه ايـاد عجبه فيكي ايـه عشان يتجوزك..
مـاسه بغرور: كفايه عليه خفه دمي..
سلمي بصتلها بقر”ف و خرجت من الغرفه..
مـاسه بضحك: بتحبني اووووي امي دي..
مـاسه جهزت وخرجت لقت ايـاد منتظرها بره..
ايـاد بإبتسامة: مـا لسه بدري يــا هانم..
مـاسه بضحك: عارف يــا ايودي..
ايـاد بغيظ: بلاش الدلع ده يــا مـاسه..
مـاسه بضحك: يغتي بطه الاسم بيضايقك صح..
ايـاد بهدوء: صح..
مـاسه بإبتسامة: عشان كده بقوله يــا ايودي..
ايـاد بعصبيه: قدامي يــا اخره صبري..
مـاسه بضحك: متزوقش طا..
مـاسه و ايـاد خرجوا عشان يشتروا فستان الفرح لـ مـاسه..
في احد المولات الشهيره..
مـاسه بابنهار: واوو الاتليه ده اكيد غالي يــا ايـاد..
ايـاد بغرور: انتي نسيتي اني انـا ايـاد المنياوي ولا ايـه واكمل بحب مفيش حاجه تغلي عليكي يــا مـاستي..
مـاسه ابتسمت بخجل..
ايـاد بضحك: خلينا نختار الفستان بدل مـا انتي عامله زي الفرواله كده..
مـاسه بإبتسامة: طيب..
ايـاد و مـاسه بدوا يختاور الفستان لحد مـا وقع نظر ايـاد علي فستان في غـايه الجمـال..
ايـاد بحب: ايـه رايك في الفستان ده يــا مـاستي..
مـاسه بإبتسامة: حلو اووي يــا ايـاد..
ايـاد بهدوء: خلاص هنـاخده..
مـاسه بإبتسامة: بس ده اكيد غالي اووي..
ايـاد بحب: يلا يـا مـاسه بلاش مناهده..
مـاسه بإبتسامة: طيب..
وفعلا مـاسه اشترت الفستان وانتهي اليـوم بدون احداث تذكر..
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور يـومين..♥🥀
في احد الفنادق الفخامه..
فـي جناح مـاسه..
مـاسه بسعاده: انـا مبسوطه اووي يــا رهف..
رهف بحب: يــارب ديما يـا حبيبتي..
خبط علي بـاب الجنـاح يليه دخول سلمي..
سلمي بحنان: عمك سالم مستني بره عشان يـاخدك ويسلمـك لـ ايـاد..
مـاسه بإبتسامة: تمـام يــا مامتي..
دخل عم مـاسه سالم وقال بإبتسامة: بسم الله ماشاء االله زي القمر يــا حبيبتي..
مـاسه بإبتسامة: تسلم يـاعمي و اكملت بمرح مفيش حد هنـا غيرك اللي قمر..
سالم بضحك: يــا بكاشه..
مـاسه بمرح: خلينا ننزل عشان قره عيني بقاله فتره مستني..
سالم خد مـاسه ونزل..
ايـاد بهمس لـ مـاسه: زي القمر يــا حبيبتي..
مـاسه بخجل: ميرسي..
كان حفل الزفاف في غـايه الرقي و الروعه..
حاله من الهرج والمرج عمت المكان وصوت الرصا*ص يتطغي علي الموسيقي..
مـاسه بصراخ و دموع: ايـااااد..
ايـاد بدموع: بحبك يــا مـاستي..
يتبع ….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببت قاتل زوجي)