Uncategorized

رواية أقتحمت قلبي حورية الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر

           رواية أقتحمت قلبي حورية  الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر أحمد 

رواية أقتحمت قلبي حورية  الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر أحمد

رواية أقتحمت قلبي حورية  الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم هاجر

الفرح اتعمل فى جنينه قصر السيوفي وفي اهم شخصيات البلد من مسوؤلين ورجال وعمل والاعلام والصحافه 
الفرح كان ماشي كويس جدا لحد مظهر ادم الاسيوطي اتسحب زى الحراميه ودخل رفع السلاح علي رأس سندس قدام كل الموجودين
جاسر بصوت عالي: شيل ايدك من عليها يا***** يا ابن ال*****
ادم ببرود: تؤتؤ مش جاسر السيوفي اللي يقول الالفاظ دي ولا ايه يا رعد باشا 
رعد بهدوء: عوز ايه يا ادم نزل السلاح من عليها ونتكلم راجل لراجل واوعدك اعملك اللي انت عوزه  
ادم: عارف انا عوز ايه ارود كرمتي وكرامت ابويا اللي انت هنتهم قدام الكل
فريد: لو مكنتوش اشتغلتو بالنصب والاحتيال مكنش ده حصل
ادم: ما علينا من كل ده اهم حاجه انا عوزها بقا اني اكسر قلب روميو جاسر باشا علي حبيت قلبي دوسه
سندس بعصبيه: حبك برص لا كنت ولا هكون حبيبتك انا بكرهك
ادم: تؤتؤ عيب كده يا دوسه نسيتي ايامنا سواء
جاسر: انهي ايام اللي مسحت بكرمتك الارض فيها ولا الايام اللي انت مثلت عليها الحب عشان تكسرها فيها مترود 
ادم: لا عجبتيني يا سندس قولتيلو كل حاجه وسبقتي عشان مفضحكيش
سندس: انت مفكر الناس كلها زباله زيك 
رعد شاور ل ليل و بدر يتصرفو وهما بيتكلمو مع ادم 
رعد: طب نزل السلاح وتعالي نتكلم الناس كلها شيفينك ولو قتلتها مستقبلك هيضيع وهتتعدم 
ادم: مستقبل ايه اللي هيضيع مهو ضاع خلاص مبقتش فارقه 
فى لحظه ليل كان خابط ادم بالسلاح علي دماغه وبدر اخد منه السلاح وكتف دراعه وراه ضهره 
رعد: قولتلك تعالي نتكلم راجل لراجل وهعملك اللي انت عوزه بس انت حبيت يتقل بيك 
ادم: هرجع تاني يا ابن السيوفي 
رعد: مستنيك 
سندس لما ادم سابها جريت استخبيت في حضن جاسر وبقيت تعيط بهستريا 
جاسر بحب: شششش اهدي يا حبيبتي انتي كويسه وفي حضني اهو انتي بخير متقلقيش
سندس بعياط: كان هيموتني يا جاسر كان هيموتني  
جاسر: متخفيش يا عيون جاسر انتي في حضني اهو
اكمل: خلاص يا جماعه نرجع لفرحنا تاني الموضوع خلص
كل حاجه رجعت زي مكانت جاسر طلب المايك وخد سندس فى حضنه وبداء يغني وهي في حضنه 
(ادهم سليمان،اسمي)
{إسمي يفرق في إيه وياكي؟ أنا حد عاشق ولقاكي، أنا إنسان، عمري لو ألف عام في عينيكي، بلاقيني طفل وبلاقيكي دفا وأمان، إسمي يفرق في إيه وياكي؟ أنا حد عاشق ولقاكي، أنا إنسان، عمري لو ألف عام في عينيكي
بلاقيني طفل وبلاقيكي دفا وأمان، أنا عندي لعينيكي كلام، محدش غيري في الدنيا، يقولوا في يوم من الأيام ليكي أو لناس ثانية، ولو كل الكلام إتقال، عينيكي في غربتي موال
هخلق منه معنى جديد، معنى فاق كل الخيال، أنا زادي في هواكي الشوق وزوّادي وأنا المعشوق، وإنت الشمس مهما تغيب ثاني تنوري الدنيا، وهمشي لك بلاد الله وهحكي لكل خلق الله، عن سيرة هوى عاشق، عن تايب إلى مولاه
إنت، إنت موجة عالية جداً، وبرغم إني في السباحة مش غشيم، بس بإرادتي غرقت فيها، إنت، إنت زي الأرض تمام وأنا منك، شايلاني وأنا عايش، حضناني لما بموت، منك وليكي بعود، منك وليكي بعود، أنا عندي لعينيكي كلام، محدش غيري في الدنيا، يقولوا في يوم من الأيام ليكي أو لناس ثانية، ولو كل الكلام إتقال، عينيكي في غربتي موال
هخلق منه معنى جديد، معنى فاق كل الخيال، أنا زادي في هواكي الشوق وزوّادي وأنا المعشوق، وإنت الشمس مهما تغيب ثاني تنوري الدنيا، وهمشي لك بلاد الله وهحكي لكل خلق الله، عن سيرة هوى عاشق، عن تايب إلى مولاه، أنا عندي لعينيكي كلام، محدش غيري في الدنيا، يقولوا في يوم من الأيام ليكي أو لناس ثانية، ولو كل الكلام إتقال، عينيكي في غربتي موال، هخلق منه معنى جديد، معنى فاق كل الخيال، أنا زادي في هواكي الشوق وزوّادي وأنا المعشوق، وإنت الشمس مهما تغيب ثاني تنوري الدنيا
وهمشي لك بلاد الله وهحكي لكل خلق الله، عن سيرة هوى عاشق، عن تايب إلى مولاه}
جاسر بحب: بحبك يا سندوستي 
سندس بحب: وانا كمان بموت فيك يا نن عين سندس 
جمبهم كان ياسين حضن نور وبيرقص معاها
ياسين بمرح: نورى هو انتي في حضني فعلا
نور ضحكت: ههههه اه يا ياسين انا في حضنك 
ياسين: يا وعدي يا وعدي علي ده حضن 
نور بخجل: اتلم يا ياسين
ياسين: اه ومالو هتلم عيني،هو ام الفرح ده هيخلص امتا انا زهقت
نور: متهدا يا ياسين في ايه 
ياسين بسخريه: ها اهدي يختي 
الفرح خلص ورعد كان عامل مفجاه لعرسان تذاكر سفر لبريس
فى اوضه ياسين ونور
نور بتجري من ياسين 
نور: بس يا ياسين بس بقا 
ياسين: بس ايه ده انا مصدقت 
مسكها ياسين وباس راسها: بحبك يا بنتي
نور: بنتك
ياسين: اه بنتي انا مربيكي علي ايدي شوفتك وانتي بتكبرى يوم وراه يوم تبقي بنتي ولا لا
نور: بحبك يا احلي بابا في الدنيا 
ياسين بخبث: طب مفيش بوسه ل بابا حبيبك
نور بخجل: بس يا ياسين
و????ششششش صمتت شهرزادت عن الكلام الغير مباح
في اوضه جاسر وسندس 
سندس قاعده بفستنها علي السرير 
جاسر: مغيرتيش ليه يا حبيبتي
سندس بدموع: انا اسفه 
جاسر باس ايدها: علي ايه يا حبيبتي بتتاسفي علي ايه
سندس: انا السبب سبيبتلك احراج قدام الناس
جاسر: وانتي مالك بس يا حبيبتي
سندس: لو مكنش الحيوان ده يعرفني مكنش كل ده حصل 
جاسر: ده مش زنبك انتي يا حبيبتي انتي حبيتي وده مش غلط ده نصيب 
سندس: لا يا جاسر انا محبتهوش انا معرفتش يعني ايه حب غير علي ايدك قلبي مدقش بالحب غير ليك يا جاسر بحبك انت وبس
جاسر: وانا بموت فيكي يا حته من قلب جاسر
يلا يا حبيبتي قومي غيري فستناك وتعالي نصلي ركعتين نبداء بيهم حياتنا 
سندس: حاضر يا حبيبي
ورفعت الستائر????
فى بيت ليل الهوارى
رقيه بتعب: ليل
ليل: ايه يا حبيبتي 
رقيه: دايخه وعوزه ارجع مش قادره
ليل: ارتاحي يا حبيبتي الدكتوره قالت ان ده طبيعي في شهور الحمل الاولي 
رقيه: انا جعانه اوي 
ليل بصدمه: نعم يختي ده انتي لسه مفاضيه التلاجه كلها جوع ايه ده
رقيه بغيظ: وانا مالي يا خويا ما ابنك اللي طالع مفجوع ليك انا مالي
ليل بنفاذ صبر: طب عوزه تاكلي ايه يا حبيبتي
رقيه بدموع: شكرا مش عوزه منك حاجه
ليل بحنيه: طب خلاص متزعليش نفسك في ايه
رقيه بتفكير: عوزه بطيخ 
ليل: نعم يختي اجيبلك منين بطيخ الساعه 2 بليل انا 
رقيه بعصبيه: ماليش دعوه اتصرف
ليل بنفاذ صبر: حاضر يا حبيبتي بكره هجيبلك اللي انتي عوزه
رقيه: طب انا جعانه دلوقتي
ليل: طب اعمل ايه 
رقيه بغيظ: انا هروح ل ماما صفصف تجيبلي اللي انا عوزه
ليل: روحي يختي ربنا يهنيها بيكي 
رقيه: عابو شكلك عيل رخم
ليل مسكها من قفها زى الحراميه: بتقولى ايه يا بت 
رقيه ببراءه: بدعيلك يا حبيبي
ليل: والله 
رقيه: اه بجد
ليل: يلا يا رقيه من هنا اتكلي علي الله من هنا 
رقيه: طيب
ليل: كتك البلاه في شكلك عيله رخمه 
عند رعد وحور 
حور قاعده سرحانه جه رعد وباس راسها 
رعد: مالك يا حبيبتي 
حور: قلقانه يا رعد
رعد: من ايه يا قلب رعد
حور: من اللي اسمه ادم الاسيوطي ده
رعد: متخفيش يا حبيبتي ده بني ادم بوء ميقدرش يعمل حاجه
حور: مهو قادر النهارده 
رعد: المره اللي فاتت طلع من السجن بالفلوس المرادي مش هيعرف يطلع تهمته تقيله مش هيعرف يخرج ولا بمال قرون كله
حور: ربنا يستر
رعد: هيستر يا حبيبتي متقلقيش
حور: كلمت بدر
رعد: لا ليه
حور: قلقانه علي اسراء كنت حاسها تعبانه النهارده وخصوصاً انها في الشهر السابع
رعد: متقلقيش لو في حاجه بدر هيكلمني 
حور: حاضر 
رعد بحزن: جهزتي كل حاجه عشان كلها يومين وهنرجع المستشفى
حور باست ايده: جهزت كل حاجه و اهي هانت يا حبيبي
رعد ابتسم: اه هانت 
حور: ها يا رعد باشا مش عوز تنام
رعد: ده انا ميت نوم
حور بسرعه: بعد الشر متقولش كده 
رعد: حاضر يا حبيبتي،يلا تعالي في حضني عشان انام 
حور: حاضر يا حبيبي 
رعد: بحبك يا حوريتي
حور: وانا كمان بحبك يا سلطان قلبي 
الساعه 4.30 الصبح في بيت بدر دياب
اسراء بصريخ: بااااااد عاااااا الحقني 
بدر بخضه: ايه في ايه
اسراء: انا بولد عااااااااا الحقني 
بدر: بتولدي ايه يا بنت المجنونه انتي في الشهر السابع
اسراء: الدكتوره قالتلي هولد ولاده مبكره لما روحتلها انا وحور انت هتحكي الحقنااااااااي
بدر بربكه: طب اعمل ايه 
اسراء بعياط: اتصل ب حور بسرعه هي هتتصل بدكتوره اسماء وخدني علي المستشفى 
بدر: حاضر 
بدر اتصل ب رعد
رعد بنوم: ايه يا بدر 
بدر: رعد بسرعه هات حور وتعالي علي المستشفي اسراء بتولد 
رعد بسرعه: حاضر مسافه السكه وهكون عندك
بدر: انا هسبقكو علي هناك سلام
رعد: سلام،حور يا حور
خور بنوم: نعم يا رعد
قومي بسرعه: اسراء بتولد
حور بخضه: احيه اسراء والله كنت حاسه
رعد: طب يلا بسرعه
حور: حاضر انا هتصل بدكتوره اسماء والبس ونروح بسرعه
في المستشفى
اسراء بعياط: لو موت خالي بالك من البيبي يا بدر والنبي
بدر بخوف: متقوليش كده يا حبيبتي هتبقي كويسه وهتقومي بسلامه 
بعد تلات ساعات في اوضه اسراء بدر شايل بنوته زي القمر 
رعد بفرحه: مبروك يا ابو صح هتسميها ايه
بدر بص ل اسراء: همسه 
اسراء: جميل يا حبيبي 
حور: الف مبروك تتربي فى عزكو 
اسراء: الله يبارك فيكي يا حبيبتي ربنا يقومك انتي ورقيه بسلامه 
حور: امين يارب
عدا الوقت بين علاج رعد والمستشقي والبيت حور بقيت في الشهر التاسع واتحديدت عمليه رعد والموضوع مكنش سهل علي حد وفريد صمم ان العمليه تتعمل في امريكا 
وجه معاد العمليه…..  

يتبع….

لقراءة الفصل الخامس والثلاثون : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!