روايات

رواية عشق سليم الفصل الثاني 2 بقلم زينب زكريا

رواية عشق سليم الفصل الثاني 2 بقلم زينب زكريا

رواية عشق سليم البارت الثاني

رواية عشق سليم الجزء الثاني

رواية عشق سليم
رواية عشق سليم

رواية عشق سليم الحلقة الثانية

وقفنا المره الفاتت عندما سليم انقض على اللواء وقال بصوت عالي : نعععم عوزني انا سليم الدمنهوري اشتغل مع بنات
اللواء محمد بغضب : أنت نسيت نفسك ولا إيه انت تاخد المعلومات وتنفذها ياسيادة الرائد وده اخر كلام اتفضلو والمهمه بعد يومين
سليم بغضب مكتوم : فاهم يا فندم
اللواء محمد : انصراف
قدموا التحيه العسكرية واتجهوا إلى مكاتبهم وارتد سليم على اسر لكمه لكمه قويه حتي اختل توازن اسر
اسر : الله انا مال اهلي يا جدع
سليم بغضب : عشان تاني مره متقولش اننا هنشتغل مع ستات مش رجاله
اسر بهزار : ومال الستات يا باشا دي احلي حاجة في الدنيا الستات انت بس الفقري
سليم بغضب وهو يقترب منه حتى يضربه : انا فقري يا اسر
فهد ببرود : اهدو في إيه دي مهمه وهتعدي زيها زي اي مهمه قبل كده اهدو ويلا الكل علي شغله
وانصرف كل واحد الي مكتبه وكملوا عملهم ببرود وجمود ولا يعلمون أن حياتهم سوف تتغير 180 درجه من الغد
في صباح يوم جديد وأمل لخير وحياه جديده انه ذلك اليوم الذي ستتغير فيه قلوب من الجمود الي الحنين انهو يوم اجتماع الفريقين
💖💖💖💖💖💖

 

 

 

استيقظت الفتيات في نشاط غير عادي وجهزوا حقاءبهم واعدوا كل شيء
ميرا ببرود : كل الشنط دي يا حور انتي رايحه مهمه مش ادريم بارك
حور بمرح : امال يا بنتي ده انا عملالك بيتزا هتاكلي نفسك وراها
ميرا بقرف : نفسي اسمها هتاكلي صوابعك وراها
فرح بضحك : نحنوا نختلف على الآخرين
وذهبوا إلى أمام مدريه الامن في انتظار فريق الغول. وبعد وقت وصلوا الي المكان الذي ستلتقي فيه الفريقين
حور وهي توجه كلامها الي فرح : امال فين فريق الغول ده موصلش لدلوقتي ليه الشمس سلقتني
فرح بضحك : يا بنتي احنا مكملناش نصف ساعة فين الشمس السلقتك دي وبعدين فين التدريبات ياسياده النقيب
حور : مش عارف راحت فين والله
فرح : هي إيه.
حور : التدريبات
ميرا بجديه : اخرصوا
وفي ذلك الوقت وصل ثلاثة وحوش بهيأتهم التي تخطف الانظار وكان كل واحد منهم يرتدي بدلته الخاصه
ميرا ببرود : انتم فريق الغول
اسر بمرح : لا شبيهه
سليم بغضب : أنا سليم قائد الفريق
فهد ببرود : وانا فهد
اسر بمرح : وأنا محسوبك المز القمر اسر
حور بضحك حتى بانت غمازاتها : قمر طيب مينفعش شمس ههههههه
اسر بمرح : اوبا انا لقيت حد فرفوش بدل الثلاجات اللي معايا
فرح بمرح : عيب عليك ده احنا نعجبك
ميرا ببرود شديد : انا ميرا
حور : وانا حور
فرح : وانا فرح
سليم ببرود : كفايه سلامات ويلا وذهب الكل الي الاتوبيس الذي سوف يركبون فيه ولا يخلو الطريق من مرح حور وفرح واسر وغضب سليم وبرود ميرا وفهد

 

 

 

وبعد وقت وصلت الي الفله التي سوف يجلسون فيها وهي ملك لسليم الدمنهوري
فهد : ده اقرب مكان ممكن نراقب منوا العصابه تمام
وتابع سليم قال : كل واحد يروح يريح شويه وبليل نتكلم
الجميع في صوت واحد : تمام
وذهبوا الي الغرف التي سوف ينامون فيها
وبعد وقت ليس بطويل ذهب الكل في نوم عميق
في المساء 🖤
استيفظ الجميع
في غرفه حور وهي تكلم نفسها : انا ليه قاعده لوحدي انا مليت اما اقوم استكشف المكان ده
فرح : انا جعانه اما اقوم اكل
ميرا : وانا هقوم اصلي
عند الشباب ❤
سليم : انا قايم يا شباب اتمشي شويه ويذهب من امامهم ولا ينتظر ردهم حتي
فهد واسر : اوك
اسر : انا جعان
فهد ببرود : قوم يا زفت حضر اكل لوحدك
اسر : تشكر يا رجوله ويذهب من امامه
اما عند حور كانت منزهله من جمال المكان وبترجع للخلف وفجاااااااااااة…………………..

يتبع..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *