روايات

رواية جميلتي الفصل الثامن 8 بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي الفصل الثامن 8 بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي البارت الثامن

رواية جميلتي الجزء الثامن

رواية جميلتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ياسمين عادل
رواية جميلتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ياسمين عادل

رواية جميلتي الحلقة الثامنة

سامر.وصلوا بيها عند المستشفي
سامر.بخوف
الحوار كأنه الماني
سامر. حد يساعدنا
جم ممرضين يجروا علي سامر اخدو ياسمين منه ونايموها علي الترولي ودخولها العمليات
عادل.جاي بسرعه بنتي بنتي فين
سامر.اهدي لو سمحت هيا دخلت دلوقتي العمليات
عادل.ببكاء شديد لي يارب لي لما الاقي بنتي تروح مني يارب
سامر.بيطبطب علي كتفه هتقوم بالسلامه أن شاء الله
عادليارب
ايان.في شقه فاخره جدا
فون ايان رن
ايان.الوا
المتحدث……
ايان. زمنها دلوقتي رايحين يدفونها هههههه
المتحدث…….

 

 

 

ايان .هشوف اخر الاخبار وهكلمك
عند سامر وياسمين
بعد مرور بضع ساعات
خرج الطبيب من غرفه العمليات
عادل.جري عليه بسرعه خير يا دكتور طمنا
الدكتور. متقلقوش لحسن حظها أنها كانت في السقعه فا لما انضربت البرد جمد الجرح احنا عملنا اللازم وهيا دلوقتي هتتنقل اوضه عاديه
سامر.شكرا يا دكتو
الدكتور.العفو
سامر.عادل بيه اتفضل استريح على منزل اجيب حاجه نشربها
عادل.لالا مش عاوز اشرب حاجه
انا عاوز.اطمن علي بنتي
سامر . متقلقيش هتبقي بخير ثم ابتسم ابتسامه خبثه ومشي
سامر.لا هيا كويسه ماشي
بعد مرور كام يوم بدون احدث
جه يوم خروج ياسمين
ياسمين . بابا امتي هنرجع مصر
عادل. انهارده يا روحي
ياسمين.بفرحه وحزن في نفس اللحظه
عادل لاحظ ياسمين
مالك يا ياسمين
ياسمين .ها لا يا بابا مفيش
عادل .طب يالا عشان الطياره متسنيا
اه صحيح الشاب الي جه معاكي يوم الحادثه
كان مين
ياسمين .بتعب مش وقته يا بابا انا عاوزه اروح وبس
عادل.مسك ايد ياسمين ومشيوا لحد موصلوا لطياره
ركبوا الطياره وبعد عدده ساعات وصلوا البيت
ياسمين.ببكاء انا فكرت اني عمري مهرجع بيتي تاني
عادل .بفرحه الحمد لله على السلامه
ياسمين .مشيت ببط عشان الجرح
ياسمين .رنت جرس الباب فتحت الداده
الداده.بعياط الست ياسمين هانم قامت مزرغطه وحضنتها جامد وقعدت تعيط
ياسمين بحب.وحشتيني اوي يا داده
فيروز جات علي الصوت
اتفاجت لما شافت ياسمين قدمها
فيروز . يا سمين وجريت عليها ياسمين بنتي وقعدت تحتضنها وتعيط
عادل جه من وراهم. اهدي يا فيروز بنتك جاتلك اهي
فيروز .بحب واشتياق وحشتني اوي
ياسمين .وانتي كمان اوي انا فكرت اني هموت هناك
فيروز. بعيد الشر دا انا هموت وراكي
عادل .خلاص يا فيروز سيبي ياسمين ترتاح
ياسمين قامت من وسطهم انا هطلع انام

 

 

 

فيروز.اطلعي يا حبيبتي علي ما العشا يجهز
ياسمين .طلعت اوضتها واترمت علي السرير وقعدت تعيط قامت دخلت خدت شور وطلعت لابسه البورنس ولافه شعرها بفوطه وخرجه من بابا الحمام لاقت سامر في وشها
سامر .تنح من جمالها وبياض جسمها
ياسمين.انت اي الي جابك هنا ودخلت هنا ازاي .
سامر .جيت لي جيت عشان وحشتني وكنت عاوز اطمن عليكي
ودخلت ازاي دخلت من البلكونخ
ياسمين.يالاهوي لو حد شافك هنا هتبقي مصيبه
سامر.هششش بقولك وحشتيني
ياسمين.انت بتقول ايه اطلع برا
سامر .شد ياسمين من وسطها وبقت في حضنه سامر بحركه سريعه التهم شفتيها بحركه سريعه
ياسمين.مبقتش عارفه تتحرك
سامر.بعد فتره سابها ونزل من البلكونه
ياسمين استوعبت الي حصل
وفجاه ياترا اي اي هيحصل

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جميلتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *